Nou dit soort berichten vind ik niet leuk om te lezen. Heb je dan tenminste wel een leuke veeleisende vriendin ontmoet die opeens veel meer van je tijd opslokt zoals Robin en Stein?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:18 schreef Qunix het volgende:
Mag ik even jullie aandacht...
Ik ga vandaag geen anime kijken of manga lezen. De rede laat ik even geheim. Momenteel kan het niet anders. Ik zal ook niet meer in dit topic komen. Ik wil iedereen bedanken voor alle tijd in dit topic en tot een andere keer.
juist...quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:18 schreef Qunix het volgende:
Ik ga vandaag geen anime kijken of manga lezen. De rede laat ik even geheim. Momenteel kan het niet anders. Ik zal ook niet meer in dit topic komen. Ik wil iedereen bedanken voor alle tijd in dit topic en tot een andere keer.
okéquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:18 schreef Qunix het volgende:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 06:13 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Je weet wel jouw favoritie animeJe weet wel Pitou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
Ik zal jou niet missen! Auf wienerschnitzel en het beste.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:18 schreef Qunix het volgende:
Whut??WTF!!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:01 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
*hey*
JIjGa lekker badderen of spareribs marineren midden in de nacht.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:32 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Je weet wel Pitou?Maar Pitou is een kat. Dat is verboden liefde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“An interesting thing is a good thing.”
Furry of interspecies?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Maar Pitou is een kat. Dat is verboden liefde.
Neko-chan wa kawaii ne~?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Pitou is tochquote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
Heb je die nog niet gezien? omg.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:22 schreef DeZwabber het volgende:
Shinsekai Yori in de download. Eens kijken of het wat is.
verboden liefde enzoquote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:22 schreef DeZwabber het volgende:
Shinsekai Yori in de download. Eens kijken of het wat is.
Oy, zo heel lang kijk ik nou ook weer niet naar anime. Er zullen vast nog een hoop series zijn die ik eigenlijk al gezien had "moeten" hebben.quote:
Yamato 1,2,3quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oy, zo heel lang kijk ik nou ook weer niet naar anime. Er zullen vast nog een hoop series zijn die ik eigenlijk al gezien had "moeten" hebben.
Die is nog vrij nieuw hoor.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oy, zo heel lang kijk ik nou ook weer niet naar anime. Er zullen vast nog een hoop series zijn die ik eigenlijk al gezien had "moeten" hebben.
Die serie was al een half jaar afgelopen voordat ik überhaupt hier kwam posten.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:27 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Die is nog vrij nieuw hoor.
Erg goed, ga je van genieten.
Wat, echt?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die serie was al een half jaar afgelopen voordat ik überhaupt hier kwam posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |