Ik ben van de zomer wel bijna omver gereden in Keulen omdat ik niet zag dat ik op een "fietspad" liep.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Ik heb ook met bepaalde tinten, maar heb er nooit echt problemen door gehad, wel eens met een boek gehad dat ze bepaalde begrippen in een afwijkende kleur markeerden en die kon ik dan niet lezen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Yes. Het is ook echt niet zo zeldzaam als mensen soms denken.
Mja, een hoop mannen zullen het waarschijnlijk niet eens weten als ze het maar lichtjes hebben. En de kans op enige kleurenblindheid bij vrouwen is een stuk kleiner.
geen ideequote:Op maandag 27 oktober 2014 22:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Vanwaar het vinkje voor je naam eigenlijk?
Minder hip, meer praktischquote:Op maandag 27 oktober 2014 22:19 schreef Xaryna het volgende:
Hm. Misschien toch eens meer rekening mee houden met designen dan.
Ik let sowieso op contrast, no worriesquote:
quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:19 schreef De_Dakgoot het volgende:
Censuur zou verboden moeten worden ....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Censuur wet van 1907,die niet eens 1 keer aangepast is.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:21 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Censuur zou verboden moeten worden ....
*hey*quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:42 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hey*
TT
[..]
Censuur wet van 1907,die niet eens 1 keer aangepast is.
Je weet wel jouw favoritie animequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:01 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
*hey*
JIjGa lekker badderen of spareribs marineren midden in de nacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Nope. Gaat op de lijst.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:26 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Heb je Zetsubou Sensei al gezien? Dat lijkt me ook iets voor jou.
Pff ben blij dat ik hem niet heb gekeken. Kwam net van een begravenis vandaan...quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:26 schreef Bredemug het volgende:
shit ey die laatste episode van akame ga kill, ook al heb ik de manga gelezen maar holy shit dat was moeilijk aan te zien![]()
![]()
Bah naakt. Onzedelijk.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:21 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Censuur zou verboden moeten worden ....
Net gezien. Shisui is sensueel. Ik heb wel een oogje op haar, als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:01 schreef De_Dakgoot het volgende:
[Commie] Psycho-Pass 2 - 03 [95DAD514].mkv
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |