Dat was het toch ook?quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:48 schreef PowerLoungen het volgende:
Tuurlijk is het de schuld van de mindere voetballer
Gijp
Hij moest gewoon achterblijven zodat Iniesta naar hem kon passen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:48 schreef PowerLoungen het volgende:
Tuurlijk is het de schuld van de mindere voetballer
Gijp
Net als Strootman de belangrijkste schakel.quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:46 schreef KingRoland het volgende:
Gladback speelde Bayern( zonder Robben ) weg.
Even correct formuleren man man man
Barcelona kon ook zomaar met 7-1 de brug op gaanquote:Op maandag 27 oktober 2014 20:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ze zeggen zomaar wat. Real verliest geen een wedstrijd zeiden ze en meteen tegen Atleti de brug op.
Nee dat sowieso niet.quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jawel, Maar Gijp is niet objectief
Hoe staat het met RKC?quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:52 schreef DuvelDuvel het volgende:
Stans![]()
Heeft het voetballen in Waalwijk geleerd.
En dan voor de 2de keer dit seizoen op de latquote:Op maandag 27 oktober 2014 20:52 schreef Cavaliers het volgende:
Davy en ik vonden de poging van Depay een stuk mooier.
Moment van het weekend in de eredivisie.quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:52 schreef Cavaliers het volgende:
Geweldig idd. Een schot op open doel. Een doel is tenslotte ook maar 7 meter breed.quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:52 schreef Cavaliers het volgende:
idd, vrij normaal, zien we elke dag.quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:53 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Geweldig idd. Een schot op open doel. Een doel is tenslotte ook maar 7 meter breed.
Iddquote:Op maandag 27 oktober 2014 20:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, vrij normaal, zien we elke dag.
Toen waren we al kampioenquote:
Toen was NAC-uit nog een formaliteit.quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Toen waren we al kampioenGood old days.
Geweldig toch dat er een voetballer is in Nederland die dit nog doet.quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, vrij normaal, zien we elke dag.
Vreemd dat de commentaar zo opgewonden doet voor een normale goal.quote:
Dat was idd leuk, toen Vitesse Lazovic nog verkocht en verloor met 1-5. Was niet afgesprokenquote:Op maandag 27 oktober 2014 20:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Toen waren we al kampioenGood old days.
Oei, iemand klinkt mad.quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dat was idd leuk, toen Vitesse Lazovic nog verkocht en verloor met 1-5. Was niet afgesproken
Op de training oefenen wij dat elke week. Stelt echt niks voorquote:Op maandag 27 oktober 2014 20:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vreemd dat de commentaar zo opgewonden doet voor een normale goal.
Ah, erg vreemd ja.quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:56 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Op de training oefenen wij dat elke week. Stelt echt niks voorCommentatoren komen overigens overal op klaar, ook op een panna. (Poort)
Bedankt voor je stukje duiding over de panna.quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:56 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Op de training oefenen wij dat elke week. Stelt echt niks voorCommentatoren komen overigens overal op klaar, ook op een panna. (Poort)
Psv is toen kampioen geworden door kees luickxxxxquote:Op maandag 27 oktober 2014 20:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dat was idd leuk, toen Vitesse Lazovic nog verkocht en verloor met 1-5. Was niet afgesproken
Graag gedaan, ik probeer ook voor Davy communicatief helder te blijven.quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bedankt voor je stukje duiding over de panna.
Of Kluivertquote:Op maandag 27 oktober 2014 20:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Psv is toen kampioen geworden door kees luickxxxx
Geeft niet. Ik snap je. Wel vreemd dat niemand je gelijk geeft, maar dat zien we maar even door de vingers.quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Graag gedaan, ik probeer ook voor Davy communicatief helder te blijven.
Bij deze geef ik hem gelijk.quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Geeft niet. Ik snap je. Wel vreemd dat niemand je gelijk geeft, maar dat zien we maar even door de vingers.
quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Geeft niet. Ik snap je. Wel vreemd dat niemand je gelijk geeft, maar dat zien we maar even door de vingers.
Graag excuses.quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:59 schreef KingRoland het volgende:
Geeft niet. Ik snap je. Wel vreemd dat niemand je gelijk geeft, maar dat zien we maar even door de
Ze hadden het over je.quote:
Hoezo?quote:
Ze zijn 'mad'quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:01 schreef Cavaliers het volgende:
Met Hendrix in de ploeg won PSV 11 van haar 12 wedstrijden. Maar hij is slechts ''nuttig.''
Linksback hoorde ik Brands zeggen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:01 schreef rubbereend het volgende:
Guardado is helemaal geen verdedigende middenvelder
Heb je hier toevallig een leuke smiley voor?quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Thijs Slegers van de Thijs Slegers show
DIe bestaat niet meer inderdaad.quote:
Bij Johan en René moeten spelers, vooral op het middenveld, technisch fantastisch zijn.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Net waren 2 middelmatige spelers potentiële spelers voor Oranje maar Hendrix is niks.
He mad.quote:
Goed voor PSVquote:Op maandag 27 oktober 2014 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
DIe bestaat niet meer inderdaad.
Jij snapt hetquote:
klein glimlachjequote:Op maandag 27 oktober 2014 21:03 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Goede middenvelders zijn schaars. (Niet mijn grap)
Willems > Boilesenquote:Op maandag 27 oktober 2014 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maher moet je altijd opstellen. Speelt af en toe erg goed. Net als Willems.
Willems > Messiquote:
Nee hoor.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niemand moest lachen.
Heb je voor niks een half uur zitten photoshoppen.
Dat had je al gezegd, René.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niemand moest lachen.
Heb je voor niks een half uur zitten photoshoppen.
quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Over geur- en smaakloze spelers gesproken. Ik vind die Wijnaldum dus echt geen boeiende speler.
Blijf het een onbegrijpelijke aankoop vindenquote:Op maandag 27 oktober 2014 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Over geur- en smaakloze spelers gesproken. Ik vind die Wijnaldum dus echt geen boeiende speler.
Moet je Ajax-PSV nog maar eens terugkijken.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Je PSV-haat zit diep.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Goede post.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Memphis-Luuk-Gini
Guardado-Maher-Hendrix
Narsingh eruit halen is killing, dat is tactisch een van de belangrijkere spelers van dit elftal.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Memphis-Luuk-Gini
Guardado-Maher-Hendrix
Dat wil Gini nietquote:Op maandag 27 oktober 2014 21:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Memphis-Luuk-Gini
Guardado-Maher-Hendrix
Jij was toch ook diegene die zei dat Depay een hype was?quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat ik geen fan ben van Wijnaldum? Het is allemaal wat, jongens.
Maar technisch verschrikkelijk.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:06 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Narsingh eruit halen is killing, dat is tactisch een van de belangrijkere spelers van dit elftal.
Dit kan ik bevestigen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij was toch ook diegene die zei dat Depay een hype was?
Davy weet dit vast wel.
Hij kan inderdaad niet voetballen, maar als je op de omschakeling speelt, kun je onmogelijk Narsingh eruit halen. Tevens hebben we in het verleden gezien dat Wijnaldum niet de sterkste is in het meeverdedigen. Op die positie, althans.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Maar technisch verschrikkelijk.
En jij vindt elk talent van Ajax geweldig.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij was toch ook diegene die zei dat Depay een hype was?
Davy weet dit vast wel.
Zoveel struggles en keuzes voor cocu. Ik zou ontslag nemen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:06 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Narsingh eruit halen is killing, dat is tactisch een van de belangrijkere spelers van dit elftal.
Gini is bijna even snel. En die kan beter afspelen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:06 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik kijk niet genoeg PSV om de snelheid van Wijnaldum in te kunnen schatten maar is het verschil tussen hun zo groot dan?quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:08 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hij kan inderdaad niet voetballen, maar als je op de omschakeling speelt, kun je onmogelijk Narsingh eruit halen. Tevens hebben we in het verleden gezien dat Wijnaldum niet de sterkste is in het meeverdedigen.
Wow, zie ik jou inhoudelijk postenquote:Op maandag 27 oktober 2014 21:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gini is bijna even snel. En die kan beter afspelen.
Uh, ik heb 100 keer gezegd dat bijvorobeeld een Boilesen vreselijk slecht is, dus deze post slaat nergens op.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En jij vindt elk talent van Ajax geweldig.
Het meest verschrikkelijke is dat hij bijna exact het antwoord post op mijn vraag. Ik voel mij zowel vies als connected met Davy.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wow, zie ik jou inhoudelijk posten.
WOWOWOWOWOWOWOWOW
quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh, ik heb 100 keer gezegd dat bijvorobeeld een Boilesen vreselijk slecht is, dus deze post slaat nergens op.
Verder is natuurlijk nogal zwak om het nu over mij te gaan hebben en de vraag die aan jou gesteld wordt te negeren.
quote:
OWWWWW BRA POWPOWPOWquote:
En Frank de Boer heeft gezegd dat Moisander weer gewoon speelt tegen Dordrecht.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ajax is echt consistent. Spelers met een éénjarig contract spelen niet bij Ajax. Kijk maar naar Schone, Sigthorsson en Moisander.
Dat is van te voren aangegeven he. Ajax laat hem transfervrij gaan, mocht dat aan de orde zijn.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:11 schreef DuvelDuvel het volgende:
Contract van Schone loopt ook af. Speelt gewoon.
Dat is allemaal dankzij de fluwelen revolutie.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:12 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
En Frank de Boer heeft gezegd dat Moisander weer gewoon speelt tegen Dordrecht.
Heeft nu welgeteld één wedstrijd slecht gespeeld.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:15 schreef DuvelDuvel het volgende:
Wat is dit voor vage Blind bash.
Die jongen doet het toch best goed bij United. Wees blij dat er weer een Nederlander bij een grote club speelt.
Dit zijn nu wel de wedstrijden waar het om draait voor Manchester United. Het is dus logisch dat ze hem nu wat meer onder de loep nemen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:15 schreef DuvelDuvel het volgende:
Wat is dit voor vage Blind bash.
Die jongen doet het toch best goed bij United. Wees blij dat er weer een Nederlander bij een grote club speelt.
lolquote:Op maandag 27 oktober 2014 21:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
http://www.redcafe.net/th(...)age-36#post-16643606
Lol, zo'n beetje iedereen op dat forum is lyrisch over Blind
Nou ja zeg!quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
wat een schoftenquote:Op maandag 27 oktober 2014 21:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dit inderdaad.quote:
Gijp vergelijkt Blind met Scholes. Die vergelijking gaat toch volledig mank. Blind is gewoon een dienende speler. Daarnaast nog jong en speelt pas een paar wedstrijden in Engeland.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit zijn nu wel de wedstrijden waar het om draait voor Manchester United. Het is dus logisch dat ze hem nu wat meer onder de loep nemen.
Ah, de Engelse versie van Davy en GGMMquote:Op maandag 27 oktober 2014 21:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ajax kan eenzijdig het contract lichten en Milik kopen voor 2,8 miljoen. Ik zeg doen.quote:
Zou ook een aanfluiting zijn mocht Feyenoord in de Champions League komen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:21 schreef Shreyas het volgende:
Feyenoord is een kansloos amateurclubje
Depay maakt ons kampioen.quote:
Uh, okéquote:Op maandag 27 oktober 2014 21:21 schreef Pizzakoppo het volgende:
Overigens is Depay in FIFA 15 ook een kuttalent, is in 2 seizoenen 1 punt gestegen.
Alle Feyenoorders zijn enorme talenten.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:23 schreef Cavaliers het volgende:
Twee keer een fout van Karsdorp. Dat was toch zo'n enorm talent?
Ik ben wel blij dat ze (met alle geluk van de wereld) de EL hebben gehaald, anders was onze UEFA coëfficiënt al voor aanvang van dit Europese seizoen al naar de klote.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:21 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
Zou ook een aanfluiting zijn mocht Feyenoord in de Champions League komen.
Bedankt.quote:
Dat is geen rechtsback volgens Ajacied422.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:23 schreef Cavaliers het volgende:
Twee keer een fout van Karsdorp. Dat was toch zo'n enorm talent?
Dat is ook geen rechtsback. Het is een aanvallende middenvelder geloof ik.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is geen rechtsback volgens Ajacied422.
Waarom zetten ze hem daar dan neer?
Volgens HMF zou Feyenoord afgelopen seizoen op de Coolsingel staan.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:25 schreef Mani89 het volgende:
Volgens HMF (Dr.) was Guidetti voor het leven gehandicapt.
Volgens HMF (Dr.) was Rekik zo goed dat hij PSV kampioen zou gaan maken vorig jaar. Hij heeft ook Rekik z'n telefoonnummer in z'n telefoon staan!!!quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:25 schreef Mani89 het volgende:
Volgens HMF (Dr.) was Guidetti voor het leven gehandicapt.
Stonden ze ook. Toen namen ze de metro bij Beurs.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens HMF zou Feyenoord afgelopen seizoen op de Coolsingel staan.
Telefoonnummerception.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens HMF (Dr.) was Rekik zo goed dat hij PSV kampioen zou gaan maken vorig jaar. Hij heeft ook Rekik z'n telefoonnummer in z'n telefoonnummer staan!!!
Hij heeft een telefoonnummer in een telefoonnummer?quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens HMF (Dr.) was Rekik zo goed dat hij PSV kampioen zou gaan maken vorig jaar. Hij heeft ook Rekik z'n telefoonnummer in z'n telefoonnummer staan!!!
Een Hagenees, dus die moet goed zijn.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:26 schreef Cavaliers het volgende:
Feyenoord heeft Achahbar nog, geef die eens een kans.
quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:26 schreef Cavaliers het volgende:
Feyenoord heeft Achahbar nog, geef die eens een kans.
Uh, okéquote:Op maandag 27 oktober 2014 21:25 schreef S0nic het volgende:
[..]Hij heeft het over 2 seizoenen carriere in Fifa 15
Van Geel wilde dat niet. Rutten wel.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Had Feyenoord Engelaar niet kunnen halen?
40-45 keerquote:Op maandag 27 oktober 2014 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoeveel keer heb jij je al versproken?
1600000 keer?
Haha debielquote:Op maandag 27 oktober 2014 21:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoevaak heb jij al over een speler gezegd dat hij heel goed is of er juist helemaal niets van kan en bleek dit juist het tegenovergestelde te zijn?quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoeveel keer heb jij je al versproken?
1600000 keer?
Leuk hoeveel moeite jij doet om een speler van de concurrentie neer te halenquote:Op maandag 27 oktober 2014 21:27 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ok Davy, ik ga je nu een pagina laten zien. 1 moment wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |