Ik heb wel eens wat PHP (quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:10 schreef BBQSausage het volgende:
Vooral als je nog bijna niks weet van programmeren, anders is het 1e jaar best saai. Maar daar moet je dan maar even doorheen bijten.
quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:11 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik heb wel eens wat PHP () gedaan bij Informatica
Nee joh...mensen die je voor je kunt laten programmerenquote:Op maandag 27 oktober 2014 22:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Allerlei mensen die mij programmeren kunnen leren, fun
Ik wil dat kunnenquote:Op maandag 27 oktober 2014 22:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee joh...mensen die je voor je kunt laten programmeren
Autocorrect dusquote:Op maandag 27 oktober 2014 22:12 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dat is Uccie, maar dan anders, mochten jullie twijfelen.
Deze manquote:
Ik heb ooit iets met Delphi gedaan in een ver ver verleden. Dat is echt voor n00bs, maar was niets voor mij.quote:
ohquote:
Frustrerend als iets niet lukt, awesome als iets wel werkt. En het is leuk te weten dat je uiteindelijk dingen gaat bouwen die mensen daadwerkelijk gaan gebruiken.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:09 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dat wil ik misschien ook doen. Is het tof?
Ik eerst zelfquote:Op maandag 27 oktober 2014 22:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Allerlei mensen die mij programmeren kunnen leren, fun
PHP is superhandigquote:Op maandag 27 oktober 2014 22:11 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik heb wel eens wat PHP () gedaan bij Informatica
Ik ken heel Delphi niet.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb ooit iets met Delphi gedaan in een ver ver verleden. Dat is echt voor n00bs, maar was niets voor mij.
Ik kan alleen een beetje ieniemienie visual basics geneuzel, VBA in access en excel, maar dat is niet eens echt programmeren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |