abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 oktober 2014 @ 22:28:38 #226
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_146132552
Wel een beetje, al worden daar ook andere kortingen gegeven. Maar dat topic is een beetje comateus, vroeg me af of we dat nieuw leven in kunnen blazen ipv steeds een topic met een enkele code.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_146132806
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 22:28 schreef Mark het volgende:
Wel een beetje, al worden daar ook andere kortingen gegeven. Maar dat topic is een beetje comateus, vroeg me af of we dat nieuw leven in kunnen blazen ipv steeds een topic met een enkele code.
Komt dat comateus zijn ook niet (deels) door de opzet van het forum?
De centrale topics staan een beetje verstopt tussen de open en gesloten topics in.
Het nodigt niet echt uit om naar onderen door te scrollen, vooral als 3/4 van de open topics al als gelezen staan (dan moet je dus echt op zoek of er verderop de pagina nog wat nieuws bijgekomen is).
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 30 oktober 2014 @ 22:33:53 #228
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_146132870
quote:
6s.gif Op maandag 27 oktober 2014 14:02 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

}:|
:(
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  donderdag 30 oktober 2014 @ 22:34:56 #229
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_146132932
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 22:32 schreef frederik het volgende:
De centrale topics staan een beetje verstopt tussen de open en gesloten topics in.
Klopt, vind ik ook niet echt handig. Zal achter eens vragen of die hoger kunnen komen te staan
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Dommage arachide-fromage
  donderdag 30 oktober 2014 @ 22:36:40 #230
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_146133022
quote:
6s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 22:33 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

:(
Ik snap je punt, maar wie moet dan bij gaan houden of een linkje nog verwijst naar een nog open topic? Ik?
Dommage arachide-fromage
  Admin donderdag 30 oktober 2014 @ 22:39:11 #231
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_146133128
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 22:01 schreef Mark het volgende:
Wat vinden jullie van een centraal topic voor kortingscodes?
Zou ik persoonlijk niet zo handig vinden, zo'n apart topic valt bij mij beter op, ik weet niet hoe dat bij anderen is?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_146133226
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 22:36 schreef Mark het volgende:

[..]

Ik snap je punt, maar wie moet dan bij gaan houden of een linkje nog verwijst naar een nog open topic? Ik?
Dat is inderdaad ook een lastige. De posten in dat topic worden immers regelmatig gemaakt door mensen die niet de aanbieder zijn van de goederen (de poster weet dus ook niet altijd dat dingen op een gegeven moment weg zijn, en de aanbieder weet weer niet dat zijn/haar aanbieding in dit topic staat).
Aan de andere kant, heeft dat hele topic wel zin?
1) er wordt vrijwel nooit in gepost
2) veel gratis dingen uit V&A krijgen een schop naar FHF (en horen op dat moment dus al niet meer in dat topic)
  Admin donderdag 30 oktober 2014 @ 22:41:24 #233
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_146133238
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 22:32 schreef frederik het volgende:

[..]

Het nodigt niet echt uit om naar onderen door te scrollen, vooral als 3/4 van de open topics al als gelezen staan (dan moet je dus echt op zoek of er verderop de pagina nog wat nieuws bijgekomen is).
Ik zou niet weten waar je ze dan kwijt moet. De opzet van het hele forum is nu eenmaal zo.
Open topics
Centrale
Gesloten.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_146133380
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 22:41 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik zou niet weten waar je ze dan kwijt moet. De opzet van het hele forum is nu eenmaal zo.
Open topics
Centrale
Gesloten.
Zelf zou ik ze tussen sticky en open topics geplaatst hebben.

Sticky topics bovenaan omdat dat belangrijke topics zijn, vervolgens de centrale omdat dat meestal wel bij een maximaal 10 stuks stopt (te overzien op je scherm), en daarna de open en gesloten topics
  Admin donderdag 30 oktober 2014 @ 22:44:57 #235
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_146133409
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 22:44 schreef frederik het volgende:

[..]

Zelf zou ik ze tussen sticky en open topics geplaatst hebben.

Sticky topics bovenaan omdat dat belangrijke topics zijn, vervolgens de centrale omdat dat meestal wel bij een maximaal 10 stuks stopt (te overzien op je scherm), en daarna de open en gesloten topics
dat gaat niet :o

pi_146133459
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 22:44 schreef yvonne het volgende:

[..]

dat gaat niet :o
Ik roep dan ook maar wat zonder de technische beperkingen te kennen :)
  donderdag 30 oktober 2014 @ 22:49:32 #237
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_146133637
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 22:45 schreef frederik het volgende:

[..]

Ik roep dan ook maar wat zonder de technische beperkingen te kennen :)
Het leek mij ook een goede volgorde :Y
Dommage arachide-fromage
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 31 oktober 2014 @ 08:44:10 #238
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_146141284
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 22:36 schreef Mark het volgende:

[..]

Of je aanstaande collega mod indien deze er komt?
Of inderdaad gaan afvragen of het topic nog wel een bestaansrecht heeft. :)
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 21:16:33 #239
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_146166335
Ik sleur even een gesloten topic naar hiero....

FHF / Sinterklaas Actie

Is het anders een idee om het min of meer te koppelen aan de KPA en te zorgen voor bijvoorbeeld kadootjes (voor de kinderen) van die gezinnen die een KP krijgen voor onder de kerstboom?
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  zaterdag 1 november 2014 @ 00:08:48 #240
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_146173710
Hoe bedoel je dat precies?
Dommage arachide-fromage
  zaterdag 1 november 2014 @ 09:05:32 #241
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_146179414
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 00:08 schreef Mark het volgende:
Hoe bedoel je dat precies?
Mensen kunnen zich (of een ander) opgeven om een kerstpakket te willen krijgen. Stel dat er bij die vragers nu 14 gezinnen/huishoudens zijn met kinderen. Dan voor die kinderen dus (ipv kadootjes van de sint) kadootjes regelen voor onder de kerstboom.
pi_146179508
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 09:05 schreef Ireth het volgende:

[..]

Mensen kunnen zich (of een ander) opgeven om een kerstpakket te willen krijgen. Stel dat er bij die vragers nu 14 gezinnen/huishoudens zijn met kinderen. Dan voor die kinderen dus (ipv kadootjes van de sint) kadootjes regelen voor onder de kerstboom.
Oh leuke! Gewoon een snelle Sint actie voor mensen met kinderen. En dan cadeautjes, chocoladeletters e.d. voor de kinderen ipv dat je moet shoppen voor het hele gezin.
pi_146179654
quote:

[..]

Waren er vorig jaar ook al niet enkele kerstpakketten die eventueel die insteek hadden?
(pakket 5, pakket 6 van scorpie/jaleesa, pakket 13 van SushineEva/Dekkered).
Misschien dat de vragers met kinderen kunnen vragen om een pakket naar keuze, een keuze waar wat meer de nadruk zou kunnen komen te liggen op kadootjes voor de kinderen. En aan de aanbieders om aan te geven dat een pakket naar keuze ook een keuze mag inhouden tussen een kerstpakket (in de vorm van voedsel ed), of kadootjes voor onder de boom.

Het "probleem" van een sint die bepaalde kinderen overslaat blijf je wel houden, een "dubbelpakket" (een deel uit te pakken op 5 dec, de rest van de kadootjes met kerst) maakt het planmatig wel wat lastiger (voor een kerstactie heb je nog ongeveer 2 maanden, maak je er een dubbelpakket van dan halveer je die periode)
  zaterdag 1 november 2014 @ 09:29:43 #244
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_146179673
Bedoelde ook geen dubbelpakket, maar er was in dat topic over die sintactie best wel wat animo en misschien vonden diegene het wel leuk om het dan samen te voegen met de KPA. Dat waren min of meer mijn 2 centen :D
pi_146179814
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 09:29 schreef Ireth het volgende:
Bedoelde ook geen dubbelpakket, maar er was in dat topic over die sintactie best wel wat animo en misschien vonden diegene het wel leuk om het dan samen te voegen met de KPA. Dat waren min of meer mijn 2 centen :D
Mijn gevoel bij dat topic (heb er niets mee te maken gehad verder, ook niet achter schermen of zo, of dat gevoel klopt is dus de vraag) was juist dat enkelen het niet konden aanzien dat er kinderen op 5 dec overgeslagen worden puur omdat het er financieel niet aanzit. Kinderen die misschien zelfs wel zitten in de leeftijd van het heilige geloven.
Juist los van kerst dus. Bij een samenvoeging naar eind december blijf je houden dat sinterklaas aan bepaalde kinderen voorbij gaat, puur omdat pa en/of ma er minder goed bijzitten dan de ouders van andere kinderen.
quote:
Hier gelukkig niet nodig, wij hebben Klaas gedegradeerd tot het kijken van het Sinterklaasjournaal met pepernoten :)
Jouw dochter is een voorbeeld van bovenstaande (hoewel ik denk dat ze niet meer in de leeftijd van het heilige geloven zit, dan is de overstap van sint naar kerst wel iets makkelijker, en de ene aanvaart iets makkelijker dan een ander)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 1 november 2014 @ 09:48:32 #246
147316 crew  DJMO
#trut
pi_146179898
quote:

[..]

Ik kan me nog goed herinneren dat in het pakket wat ik kreeg, ook cadeautjes zaten voor de kinderen, omdat er gevraagd was wat ik graag zou willen. Daar hoef je deze acties niet voor samen te trekken dunkt me.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zaterdag 1 november 2014 @ 11:19:37 #247
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_146181203
Ik heb het idee dat ik niet helemaal goed begrepen wordt :P

Wat ik meer bedoel is dat degene die op zich wel animo hadden om met dat Sinttopic mee te doen, zich anders misschien kunnen aansluiten bij het kersttopic om daar dan eventueel kadootjes te sponsoren. Sint + kerst was niet haalbaar begreep ik uit het laatste bericht in dat sinttopic.
pi_146181293
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 11:19 schreef Ireth het volgende:

Wat ik meer bedoel is dat degene die op zich wel animo hadden om met dat Sinttopic mee te doen, zich anders misschien kunnen aansluiten bij het kersttopic om daar dan eventueel kadootjes te sponsoren. Sint + kerst was niet haalbaar begreep ik uit het laatste bericht in dat sinttopic.
Dat laatste begreep ik ook, vraag is alleen of dat topic niet juist was opgezet voor wel sint + kerst.
Met deelnemers die misschien rustig aan beide zouden meedoen (ook als gever bedoel ik dan juist),
pi_146181526
quote:
Wat ik meer bedoel is dat degene die op zich wel animo hadden om met dat Sinttopic mee te doen, zich anders misschien kunnen aansluiten bij het kersttopic om daar dan eventueel kadootjes te sponsoren.
Ik had me opgegeven voor die Sint-actie en wil met alle plezier iets sponsoren, zolang ik maar niet zelf pakketten in elkaar moet gaan zitten te flansen en zolang het maar anoniem kan.
pi_146181912
quote:

Dat komt vast wel goed, Ireth. Als ze het Sint topic hebben gezien, zullen ze het KPA topic ook niet over het hoofd zien ;). Daar zorgen we wel voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')