Komt dat comateus zijn ook niet (deels) door de opzet van het forum?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:28 schreef Mark het volgende:
Wel een beetje, al worden daar ook andere kortingen gegeven. Maar dat topic is een beetje comateus, vroeg me af of we dat nieuw leven in kunnen blazen ipv steeds een topic met een enkele code.
quote:
Klopt, vind ik ook niet echt handig. Zal achter eens vragen of die hoger kunnen komen te staanquote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:32 schreef frederik het volgende:
Komt dat comateus zijn ook niet (deels) door de opzet van het forum?
De centrale topics staan een beetje verstopt tussen de open en gesloten topics in.
Ik snap je punt, maar wie moet dan bij gaan houden of een linkje nog verwijst naar een nog open topic? Ik?quote:
Zou ik persoonlijk niet zo handig vinden, zo'n apart topic valt bij mij beter op, ik weet niet hoe dat bij anderen is?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:01 schreef Mark het volgende:
Wat vinden jullie van een centraal topic voor kortingscodes?
Dat is inderdaad ook een lastige. De posten in dat topic worden immers regelmatig gemaakt door mensen die niet de aanbieder zijn van de goederen (de poster weet dus ook niet altijd dat dingen op een gegeven moment weg zijn, en de aanbieder weet weer niet dat zijn/haar aanbieding in dit topic staat).quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:36 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik snap je punt, maar wie moet dan bij gaan houden of een linkje nog verwijst naar een nog open topic? Ik?
Ik zou niet weten waar je ze dan kwijt moet. De opzet van het hele forum is nu eenmaal zo.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:32 schreef frederik het volgende:
[..]
Komt dat comateus zijn ook niet (deels) door de opzet van het forum?
De centrale topics staan een beetje verstopt tussen de open en gesloten topics in.
Het nodigt niet echt uit om naar onderen door te scrollen, vooral als 3/4 van de open topics al als gelezen staan (dan moet je dus echt op zoek of er verderop de pagina nog wat nieuws bijgekomen is).
Zelf zou ik ze tussen sticky en open topics geplaatst hebben.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar je ze dan kwijt moet. De opzet van het hele forum is nu eenmaal zo.
Open topics
Centrale
Gesloten.
dat gaat nietquote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:44 schreef frederik het volgende:
[..]
Zelf zou ik ze tussen sticky en open topics geplaatst hebben.
Sticky topics bovenaan omdat dat belangrijke topics zijn, vervolgens de centrale omdat dat meestal wel bij een maximaal 10 stuks stopt (te overzien op je scherm), en daarna de open en gesloten topics
Het leek mij ook een goede volgordequote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:45 schreef frederik het volgende:
[..]
Ik roep dan ook maar wat zonder de technische beperkingen te kennen
Of je aanstaande collega mod indien deze er komt?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:36 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik snap je punt, maar wie moet dan bij gaan houden of een linkje nog verwijst naar een nog open topic? Ik?
Mensen kunnen zich (of een ander) opgeven om een kerstpakket te willen krijgen. Stel dat er bij die vragers nu 14 gezinnen/huishoudens zijn met kinderen. Dan voor die kinderen dus (ipv kadootjes van de sint) kadootjes regelen voor onder de kerstboom.quote:
Oh leuke! Gewoon een snelle Sint actie voor mensen met kinderen. En dan cadeautjes, chocoladeletters e.d. voor de kinderen ipv dat je moet shoppen voor het hele gezin.quote:Op zaterdag 1 november 2014 09:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mensen kunnen zich (of een ander) opgeven om een kerstpakket te willen krijgen. Stel dat er bij die vragers nu 14 gezinnen/huishoudens zijn met kinderen. Dan voor die kinderen dus (ipv kadootjes van de sint) kadootjes regelen voor onder de kerstboom.
Waren er vorig jaar ook al niet enkele kerstpakketten die eventueel die insteek hadden?quote:Op zaterdag 1 november 2014 09:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mensen kunnen zich (of een ander) opgeven om een kerstpakket te willen krijgen. Stel dat er bij die vragers nu 14 gezinnen/huishoudens zijn met kinderen. Dan voor die kinderen dus (ipv kadootjes van de sint) kadootjes regelen voor onder de kerstboom.
Mijn gevoel bij dat topic (heb er niets mee te maken gehad verder, ook niet achter schermen of zo, of dat gevoel klopt is dus de vraag) was juist dat enkelen het niet konden aanzien dat er kinderen op 5 dec overgeslagen worden puur omdat het er financieel niet aanzit. Kinderen die misschien zelfs wel zitten in de leeftijd van het heilige geloven.quote:Op zaterdag 1 november 2014 09:29 schreef Ireth het volgende:
Bedoelde ook geen dubbelpakket, maar er was in dat topic over die sintactie best wel wat animo en misschien vonden diegene het wel leuk om het dan samen te voegen met de KPA. Dat waren min of meer mijn 2 centen
Jouw dochter is een voorbeeld van bovenstaande (hoewel ik denk dat ze niet meer in de leeftijd van het heilige geloven zit, dan is de overstap van sint naar kerst wel iets makkelijker, en de ene aanvaart iets makkelijker dan een ander)quote:Hier gelukkig niet nodig, wij hebben Klaas gedegradeerd tot het kijken van het Sinterklaasjournaal met pepernoten
Ik kan me nog goed herinneren dat in het pakket wat ik kreeg, ook cadeautjes zaten voor de kinderen, omdat er gevraagd was wat ik graag zou willen. Daar hoef je deze acties niet voor samen te trekken dunkt me.quote:Op zaterdag 1 november 2014 09:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat laatste begreep ik ook, vraag is alleen of dat topic niet juist was opgezet voor wel sint + kerst.quote:Op zaterdag 1 november 2014 11:19 schreef Ireth het volgende:
Ik heb het idee dat ik niet helemaal goed begrepen wordt
Wat ik meer bedoel is dat degene die op zich wel animo hadden om met dat Sinttopic mee te doen, zich anders misschien kunnen aansluiten bij het kersttopic om daar dan eventueel kadootjes te sponsoren. Sint + kerst was niet haalbaar begreep ik uit het laatste bericht in dat sinttopic.
Ik had me opgegeven voor die Sint-actie en wil met alle plezier iets sponsoren, zolang ik maar niet zelf pakketten in elkaar moet gaan zitten te flansen en zolang het maar anoniem kan.quote:Op zaterdag 1 november 2014 11:19 schreef Ireth het volgende:
Wat ik meer bedoel is dat degene die op zich wel animo hadden om met dat Sinttopic mee te doen, zich anders misschien kunnen aansluiten bij het kersttopic om daar dan eventueel kadootjes te sponsoren.
Dat komt vast wel goed, Ireth. Als ze het Sint topic hebben gezien, zullen ze het KPA topic ook niet over het hoofd zienquote:Op zaterdag 1 november 2014 11:19 schreef Ireth het volgende:
Ik heb het idee dat ik niet helemaal goed begrepen wordt
Wat ik meer bedoel is dat degene die op zich wel animo hadden om met dat Sinttopic mee te doen, zich anders misschien kunnen aansluiten bij het kersttopic om daar dan eventueel kadootjes te sponsoren. Sint + kerst was niet haalbaar begreep ik uit het laatste bericht in dat sinttopic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |