Dankjewel! Wat bedoel je precies met 'Of het momenteel haalbaar is is een tweede' als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:06 schreef Toto69 het volgende:
Op zich een tof idee, of het momenteel haalbaar is is een tweede. Maar het gebaar is mooi, hoor.
Of het te realiseren valt, of er animo voor is. Normaliter is er ook een kerstpakkettenactie zoals je wellicht wel zult weten, volgens mij is zelfs nog niet bekend of die dit jaar doorgaat. Het idee is nogmaals heel erg tof, maar of het realiseerbaar is betwijfel ik. Misschien als het kleinschalig isquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:07 schreef Unites het volgende:
[..]
Dankjewel! Wat bedoel je precies met 'Of het momenteel haalbaar is is een tweede' als ik vragen mag?Bedoel je of het nog te realiseren valt of..?
Ah, oke! Laten we duimen :-)quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Of het te realiseren valt, of er animo voor is. Normaliter is er ook een kerstpakkettenactie zoals je wellicht wel zult weten, volgens mij is zelfs nog niet bekend of die dit jaar doorgaat. Het idee is nogmaals heel erg tof, maar of het realiseerbaar is betwijfel ik. Misschien als het kleinschalig is
S van Sint.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:10 schreef thom_05 het volgende:
Als je al voorbaat weet dat een jongen niet met een Barbie wil spelen dan stel je een geslachtvrije pakket samen. Trouwens hoe wil je een chocoladeletter in doen als je de namen niet hebt.
Aahw, wat mooi om te lezen!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:13 schreef Yskoud het volgende:
Prachtig initiatief! toen ik een jaar of 5/6 was en alleen met mijn moeder woonde kon ze amper een cadeau betalen, tijdens de sinterklaasperiode werd er aangebeld door een man verkleed als zwarte piet met een heeel groot cadeau (hotwheels baan)ik stond perplex en mijn moeder had geen idee wat er gaande was.
![]()
Dat ik me dit tot op de dag van vandaag kan herrineren zegt al genoeg over mijn mening hierover, dit idee ga ik zeker steunen en in de gaten houden.
p.s. het lijkt me het makkelijkst om via paypal een donatie account aan te maken
Om iets (cadeaupakketten) te kunnen realiseren ja, net zoals elke (geld)inzamelingsactie.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:15 schreef hugecooll het volgende:
Is toch gewoon een (verkapte) geldinzamelingsactie?
Is toch niet toegestaan hiero?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:16 schreef Unites het volgende:
[..]
Om iets (cadeaupakketten) te kunnen realiseren ja, net zoals elke (geld)inzamelingsactie.
Nee, eigenlijk niet nee. Daarom ook:quote:
quote:Is er toestemming gegeven voor dit project?
Nee, momenteel nog niet. Daarom blijft alles onder voorbehoud. Mocht een moderator mee instemmen, dan zal er verder worden gewerkt aan het project. Mocht het zo zijn dat een moderator dit project niet ziet zitten, dan zal dit topic gesloten worden.
Hoe kom je aan een lijst met mensen die aan die criteria voldoen?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:03 schreef Unites het volgende:
Voor wie zijn de pakketen bedoeld?
Voor mensen die helaas door omstandigheden vrijwel niet of gewoon helemaal niet in staat zijn om dit jaar cadeautjes te kopen met Sinterklaas, maar het feest wel dolgraag willen vieren met hun kinderen.
Mensen kunnen zich gewoon opgeven en hun verhaal delen. Er zijn vaker hier mensen te vinden die het niet al te breed hebben en daarom zo'n pakket wel kunnen gebruiken. Of iedereen eerlijk is, dat valt natuurlijk nooit via het internet te controleren.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoe kom je aan een lijst met mensen die aan die criteria voldoen?
Ik wil best 50 Euro doneren, zolang het maar anoniem blijft. Wel of niet "eerlijk" maakt mij persoonlijk niet zoveel uit, maar ik kan me goed voorstellen dat het voor anderen mss wel een struikelblok kan zijn. Anyway....ik wacht wel even af wat er gaat gebeuren. Symphatiek idee en succes.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:24 schreef Unites het volgende:
Mensen kunnen zich gewoon opgeven en hun verhaal delen. Er zijn vaker hier mensen te vinden die het niet al te breed hebben en daarom zo'n pakket wel kunnen gebruiken. Of iedereen eerlijk is, dat valt natuurlijk nooit via het internet te controleren.
Bedankt voor je feedback!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik wil best 50 Euro doneren, zolang het maar anoniem blijft. Wel of niet "eerlijk" maakt mij persoonlijk niet zoveel uit, maar ik kan me goed voorstellen dat het voor anderen mss wel een struikelblok kan zijn. Anyway....ik wacht wel even af wat er gaat gebeuren. Symphatiek idee en succes.
Kinderen van rijke ouders die stout zijn geweest, krijgen wel wat van Sinterklaas. Sinterklaas is er voor iedereen en vergeeft ieder z'n zonde met pakjesavond.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:33 schreef stbabylon het volgende:
Als kinderen van arme ouders niks krijgen van Sinterklaas krijgen, zullen ze wel stout zijn geweest he
Blijkbaar niet he, anders hoefde jij geen inzamelingsactie te startenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:35 schreef Unites het volgende:
[..]
Kinderen van rijke ouders die stout zijn geweest, krijgen wel wat van Sinterklaas. Sinterklaas is er voor iedereen en vergeeft ieder z'n zonde met pakjesavond.
Wel in de denkwereld van kinderen en het is zonde om deze mooie illusie weg te wuiven door geldissues.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Blijkbaar niet he, anders hoefde jij geen inzamelingsactie te starten
Mensen zullen in een reactie minder snel hun verhaal uitgebreid gaan doen met zoveel meelezers op een 'open' forum. Ik heb zelf nooit een geheim gemaakt van onze situatie, echter heb ik dat toch nooit hier zo open en bloot gepost. Als mensen het wilden weten kregen ze het via een PM. Ik denk dat je die optie ook moet toevoegen, anders zullen mensen die het wel heel goed kunnen gebruiken denk ik niet reageren als het alleen in dit topic mag.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:03 schreef Unites het volgende:
Hoe kan ik een pakket aanvragen?
Mocht het zo zijn dat er voldoende geld is ingezameld om minimaal een pakket te maken, dan kun je in een van de reacties jouw verhaal doen. Leg uitgebreid uit waarom jij graag een Sinterklaaspakket wilt ontvangen en voor wie het pakket bedoeld is. De donateurs beslissen dan gezamenlijk - bij meerdere aanmeldingen - wie er een pakket krijgen, mocht het zo zijn dat er te weinig is opgehaald om iedereen in de vraag te voorzien.
Bedankt voor je feedback, Ireth! Ik vind het zelf ook belangrijk dat het mogelijk is om een persoonlijk verhaal anoniem te kunnen vertellen, daarom zal die optie ook worden toegevoegd als de actie door mag gaan!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:42 schreef Ireth het volgende:
Als eerste:+
+
![]()
Dan nu mijn feedback
[..]
Mensen zullen in een reactie minder snel hun verhaal uitgebreid gaan doen met zoveel meelezers op een 'open' forum. Ik heb zelf nooit een geheim gemaakt van onze situatie, echter heb ik dat toch nooit hier zo open en bloot gepost. Als mensen het wilden weten kregen ze het via een PM. Ik denk dat je die optie ook moet toevoegen, anders zullen mensen die het wel heel goed kunnen gebruiken denk ik niet reageren als het alleen in dit topic mag.
Hier gelukkig niet nodig, wij hebben Klaas gedegradeerd tot het kijken van het Sinterklaasjournaal met pepernoten
Ik ben bang dat dit gaat botsen met de KerstPakkettenActie, welk topic binnen nu en enkele dagen geopend gaat worden.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:03 schreef Unites het volgende:
Is er toestemming gegeven voor dit project?
Nee, momenteel nog niet. Daarom blijft alles onder voorbehoud. Mocht een moderator mee instemmen, dan zal er verder worden gewerkt aan het project. Mocht het zo zijn dat een moderator dit project niet ziet zitten, dan zal dit topic gesloten worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |