knotsgekquote:Op maandag 27 oktober 2014 19:15 schreef superniger het volgende:
[..]
Hij gaat straks naar een première.
Zal je missen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:18 schreef Webschip het volgende:
[..]
Het is gewoon niet te doen. Worden gasten op irritatiefactor uitgenodigd?
Nee, jij bent gewoon een josti die niet kijkt naar wat gasten inhoudelijk te melden hebben.quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:18 schreef Webschip het volgende:
[..]
Het is gewoon niet te doen. Worden gasten op irritatiefactor uitgenodigd?
Die leuke computerjongenquote:Op maandag 27 oktober 2014 19:18 schreef Mani89 het volgende:
Hij is toch groot geworden bij DWDD, dus hij is ook een beetje van ons.
RIP.twitter:BoogerdLive twitterde op maandag 27-10-2014 om 19:10:47Vandaag is onze lieve trouwe hond Boogie op 13.5 jarige leeftijd overleden! Je zal gemist worden vriend en grote bruine beer. Rust zacht XXX reageer retweet
quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:19 schreef Mani89 het volgende:
Even tussendoor.RIP.twitter:BoogerdLive twitterde op maandag 27-10-2014 om 19:10:47Vandaag is onze lieve trouwe hond Boogie op 13.5 jarige leeftijd overleden! Je zal gemist worden vriend en grote bruine beer. Rust zacht XXX reageer retweet
Ik wens Michael veel sterkte in deze moeilijke tijdquote:Op maandag 27 oktober 2014 19:19 schreef Mani89 het volgende:
Even tussendoor.RIP.twitter:BoogerdLive twitterde op maandag 27-10-2014 om 19:10:47Vandaag is onze lieve trouwe hond Boogie op 13.5 jarige leeftijd overleden! Je zal gemist worden vriend en grote bruine beer. Rust zacht XXX reageer retweet
Zit een vlieg voor je hoofdquote:Op maandag 27 oktober 2014 19:20 schreef k_man het volgende:
De tv stoort. Zal wel iets bij Ziggo zijn.
Een hond je eigen bijnaam geven? Amaiquote:Op maandag 27 oktober 2014 19:19 schreef Mani89 het volgende:
Popiejopie is de enige factor wat telt.quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, jij bent gewoon een josti die niet kijkt naar wat gasten inhoudelijk te melden hebben.
Nee want dit is nog voor zwart wit televisie.quote:
De afgunstmeter sloeg op tilt bij WS.quote:
Ik heb ook iets geleerd. Heb net opgezocht wat een Spleenheup isquote:Op maandag 27 oktober 2014 19:26 schreef tong80 het volgende:
Leuk dit. Altijd mooi als ik iets leer.
quote:
Dit ja, vind vooral de steenoven variant interessantquote:Op maandag 27 oktober 2014 19:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wagner is een stuk interessanter.
Wat maakt hem dan zo bijzonder danquote:Op maandag 27 oktober 2014 19:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
De afgunstmeter sloeg op tilt bij WS.
Hield ie ook van Rammstein?quote:
Dan heb ik liever Dokter Oetker.quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:29 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dit ja, vind vooral de steenoven variant interessant
Alleen dat liedje tegen Amerikaquote:Op maandag 27 oktober 2014 19:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hield ie ook van Rammstein?
Het gaat vaak niet om de inhoud om op een paard geslingerd te worden.quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Papa,s money anders ook geen drol waard
Jij was gewoon fan van die negerinquote:Op maandag 27 oktober 2014 19:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Miljoenenjacht was wel leuk gisteren
Enorme topshow. Jammer dat het weer voorbij isquote:Op maandag 27 oktober 2014 19:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Miljoenenjacht was wel leuk gisteren
Zolang ze niet te dik zijn maar wel goede memmen hebben zijn negerinnen best ok.quote:
Ik verwacht nu dat iemand een afbeelding van Shirma plaatstquote:Op maandag 27 oktober 2014 19:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zolang ze niet te dik zijn maar wel goede memmen hebben zijn negerinnen best ok.
Helaas zijn ze te vaak viesdik
Grootoorspringmuisquote:
Gister zat er toch ééntje in het publiek bij Miljoenenjacht. Vies dik propje.quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zolang ze niet te dik zijn maar wel goede memmen hebben zijn negerinnen best ok.
Helaas zijn ze te vaak viesdik
Eerder Nielsonquote:Op maandag 27 oktober 2014 19:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Ouboter heeft wat losgemaakt zeg.
Manmanman
Ja daar hadden we het juist overquote:Op maandag 27 oktober 2014 19:37 schreef schoolstudent het volgende:
[..]
Gister zat er toch ééntje in het publiek bij Miljoenenjacht. Vies dik propje.
Deze is wel leuk maar in die teasers zat een hoop zooi.quote:
Dit bestaat al veeeeeel langer dan dat kutprogramma.quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Ouboter heeft wat losgemaakt zeg.
Manmanman
Ik weet het. Maar op de een of andere manier is de kwaliteit ook die richting op gegaan.quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:38 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dit bestaat al veeeeeel langer dan dat kutprogramma.
Voor mensen die niets willen drinken?quote:
Nee, Jimmy Fallus was afwezig.quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zo, net gekookt. Heb ik iets gemist?
Verdommequote:Op maandag 27 oktober 2014 19:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Voor mensen die niets willen drinken?
Schilderen natuurlijkquote:Op maandag 27 oktober 2014 19:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat moet ik nou zonder Jimmy?
Toch vrij duidelijk dat dat een vrouw is..quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:40 schreef Max23 het volgende:
Is die vrouw in dat gestreepte shirt achter Paulien ook een gast?
quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:41 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Toch vrij duidelijk dat dat een vrouw is..
Ik kreeg de indruk dat ze bij team Blendle hoorde.quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:40 schreef Max23 het volgende:
Is die vrouw in dat gestreepte shirt achter Paulien ook een gast?
Maar Arjen >>>>>>>>>>>>>> Paulienquote:Op maandag 27 oktober 2014 19:42 schreef Max23 het volgende:
[..]
Niet zo negatief, jij bent hier fan van
Daar zit veel waarheid inquote:Op maandag 27 oktober 2014 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar Arjen >>>>>>>>>>>>>> Paulien
Eens.quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind dit stiekem een kneuzige rubriek. Mag ik dat zeggen
Hoe herken je een Palestijnse opblaasboot?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh je dacht dat ik Klopping bijzonder vond. Dat is niet het geval.quote:
Mooi.quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
Oh je dacht dat ik Klopping bijzonder vond. Dat is niet het geval.
Als dat het geval is moet ik toch eens kijken of ze vacatures hebben. Zit hier ook nog in de buurt geloof ik.quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:45 schreef DuvelDuvel het volgende:
Werken al die knappe meisjes op de achtergrond bij Blendle?
neenquote:Op maandag 27 oktober 2014 19:51 schreef Max23 het volgende:
Die lucky had gered kunnen worden door af te sluiten met een normale foto, waarbij gezegd was dat er ook iets gedaan was
quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe herken je een Palestijnse opblaasboot?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dankje Johannes.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Zoals ik al zei, je afgunstmeter slaat weer op hol. Die jongens hebben een concept bedacht en dat neergezet. Vervolgens blijkt het een succes te zijn waar veel internationale interesse voor is. Leuk voor ze.quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:50 schreef Webschip het volgende:
[..]
Mooi.
Dan zie je meteen hoe achterlijk dit alles werkt. Bespottelijk gewoon.
Nee, die daarnaast.quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:48 schreef Trebo het volgende:
[..]
Met dat blauw wit zwart he.. inderdaad wel relatie materiaal. Geen neukertje.
Achterlijkheid regeert.quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, je afgunstmeter slaat weer op hol. Die jongens hebben een concept bedacht en dat neergezet. Vervolgens blijkt het een succes te zijn waar veel internationale interesse voor is. Leuk voor ze.
Valt wel mee. Een platform waarmee je middels mini-transacties uit een brede selectie aan media artikelen kunt kopen is best innovatief. Over veel aspecten is goed nagedacht.quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:54 schreef Webschip het volgende:
[..]
Achterlijkheid regeert.
Jan Smit maatschappij.
Ach, de filmpjes van Enzo Knol brengt een grote domme populatie ook in het katzwijm. Ik kijk nergens meer raar van op.quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Valt wel mee. Een platform waarmee je middels mini-transacties uit een brede selectie aan media artikelen kunt kopen is best innovatief. Over veel aspecten is goed nagedacht.
Er zit inderdaad geen enkel verschil tussen het maken van YouTube filmpjes en het neerzetten van een innovatief technisch concept.quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:06 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ach, de filmpjes van Enzo Knol brengt een grote domme populatie ook in het katzwijm. Ik kijk nergens meer raar van op.
Het is niet chique om mensen te veroordelen die je niet kent en al helemaal om ze als 'lui' weg te zetten.quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Er zit inderdaad geen enkel verschil tussen het maken van YouTube filmpjes en het neerzetten van een innovatief technisch concept.
Gewoon eens van die luie reet afkomen in plaats van constant lopen zaniken op mensen die wel iets van hun leven maken.
quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, je afgunstmeter slaat weer op hol. Die jongens hebben een concept bedacht en dat neergezet. Vervolgens blijkt het een succes te zijn waar veel internationale interesse voor is. Leuk voor ze.
Niet op Tong haten.quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:23 schreef Monolith het volgende:
Gewoon eens van die luie reet afkomen in plaats van constant lopen zaniken op mensen die wel iets van hun leven maken.
Ook niet om te kankeren op iedereen die wel succes heeft. Het is pot ketel verhaal EG. Je kaatst, dan kun je de bal verwachten.quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:55 schreef Webschip het volgende:
[..]
Het is niet chique om mensen te veroordelen die je niet kent en al helemaal om ze als 'lui' weg te zetten.
Ik denk inderdaad dat ze daar bij de NYT en springer dagelijks naar kijken inderdaad.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:05 schreef luxerobots het volgende:
Blendle, 70 cent betalen voor een kort nieuws/ achtergrondartikeltje. Ik heb het idee dat Klöpping veel te danken heeft aan zijn podium bij DWDD.
Ik denk dat het geholpen heeft, Klöpping is toch bekend dankzij DWDD. Dat helpt bij het binnenharken van subsidie, afspraken maken met nieuwsbladen. Ook heeft hij Blendle in het programma kunnen promoten.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat ze daar bij de NYT en springer dagelijks naar kijken inderdaad.
Het zal ongetwijfeld helpen, maar de internationale interesse was er voor zover ik weet al voordat Klöpping het kwam promoten bij DWDD.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:12 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik denk dat het geholpen heeft, Klöpping is toch bekend dankzij DWDD. Dat helpt bij het binnenharken van subsidie, afspraken maken met nieuwsbladen. Ook heeft hij Blendle in het programma kunnen promoten.
Er was toch nog geen internationale interesse in september 2013?quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het zal ongetwijfeld helpen, maar de internationale interesse was er voor zover ik weet al voordat Klöpping het kwam promoten bij DWDD.
Mooi spul was dat ja!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:36 schreef marcodej het volgende:
Wel bijzonder dat niemand het over het hele leuke meisje met brilletje, rechtsachter Klopping heeft gehad.
quote:Boek van de maand oktober
Oktober loopt alweer ten einde en dat betekent dat we weer het Boek van de Maand kiezen. Veronie Snijder-Kramer, Casper Luckerhof, Grietje Braaksma en Wouter Cajot presenteren hun favoriete boek in de uitzending en kiezen gezamelijk één ultiem ‘Boek van de Maand’.
Lees alles over de boeken en de boekhandelaren in onze boekenrubriek
Schaatsen zonder Snoeks
Het nieuwe schaatsseizoen staat weer voor de deur. Ditmaal zullen we het moeten doen zonder de commentaarstem van Frank Snoeks. Onlangs maakte hij bekend dat hij, na meer dan twintig jaar het schaatsen te hebben gevolgd, stopt als schaatscommentator. Commentator Erik van Dijk gaat hem opvolgen en Frank Snoeks gaat zich volledig op het voetbal storten. Aan tafel: Frank Snoeks en oud-schaatser Mark Tuitert.
Tafelheer: Erben Wennemars
Precies, schaatsenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:17 schreef Monolith het volgende:
Dat wordt dus gewoon bekervoetbal vanavond.
Als jij het zelfs niks vindt kunnen we het item beter meteen schrappen.quote:
Wel Nortongod.quote:
Troble in perenijs.quote:
Deze post is wel best leukquote:
Ja.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:38 schreef Kroelo het volgende:
deze vent werd toch zo uitgekotst tijdens het WK?
Snoeks had ik wel vaker gezien. Van Grueter of Roelfs weet ik niet hoe ze eruit zien.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:38 schreef schoolstudent het volgende:
Eerste keer dat ik zijn hoofd zie.
Ik hoop dat Erben commentaar gaat doen stiekem.quote:
Bij Roelfs is dat maar goed ook.. "en het hoofd... "quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Snoeks had ik wel vaker gezien. Van Grueter of Roelfs weet ik niet hoe ze eruit zien.
Erben met Miss Montreal op de 10kmquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoop dat Erben commentaar gaat doen stiekem.
Kans is klein.
Flits van de uitzending gezien. Dit dus.quote:
eerste schaatsrace die ik live zag.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:44 schreef Marcoss het volgende:
Geniale race was dat, midden in de nacht ook
Dat is Grueter. En Roelfs.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:44 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
Moet je hem eens horen over messi of ronaldo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |