Food And Liquerquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:58 schreef ChanceThePepper het volgende:
[..]
Lasers is een album geheel georchestreerd en gepland door Atlantic Records waar Lupe geen vrijheid in had. Het was puur gericht op commercialiteit. En ook gewoon een kutalbum.
Maar dit is geheel offtopic.
haten op rapquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:09 schreef IPA35 het volgende:
Mensen die rap muziek luisteren.
Allochtonen en hun wannabe "Str8 outta Compton" mentaliteit![]()
.
Nee, eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:12 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
haten op rap
jij luistert zeker naar classic met je 50+ mentaliteit
Van alles G.quote:
Haten op een muziekgenre door bepaalde vooroordelenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:09 schreef IPA35 het volgende:
.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:09 schreef IPA35 het volgende:
.
nasquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:16 schreef ChanceThePepper het volgende:
[..]
Haten op een muziekgenre door bepaalde vooroordelen![]()
![]()
Ik denk overigens dat iedereen in deze threads de nasheeds wel kan waarderen.
quote:
Dacht dat hij wel betere muziek had.quote:
Is zijn enige Koerdische liedje. Vandaag precies 14 jaar dat hij overleed aan hartaanval.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:19 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Dacht dat hij wel betere muziek had.
Ja.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is zijn enige Koerdische liedje. Vandaag precies 14 jaar dat hij overleed aan hartaanval.
Ze beschuldigde hem dat hij zong voor een PKK vlag ik Duitsland daardoor
Moest vluchten naar Parijs.
quote:
Ik ben niet één genre. Ik ben natuurlijk zéér open-minded.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:23 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
triest figuurjij durft niet eens je genre op te noemen
...Nasheeds bedoel ik..quote:
Mensen die Nasheeds niet waarderen, waarden muziek niet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:26 schreef ChanceThePepper het volgende:
[..]
...Nasheeds bedoel ik..Het gebrek aan (haram) instrumentatie zorgt voor een redelijk aangename harmonie.
Salil Sawarim - Abu Yasser | Best Jihad Nasheed | صليل الصوارم - أبو ياسر | (English subtitles)
ha, dat is het deuntje wat ISIS gebruiktquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:26 schreef ChanceThePepper het volgende:
[..]
...Nasheeds bedoel ik..Het gebrek aan (haram) instrumentatie zorgt voor een redelijk aangename harmonie.
Salil Sawarim - Abu Yasser | Best Jihad Nasheed | صليل الصوارم - أبو ياسر | (English subtitles)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |