Om ze met blote handen in de handen van hun vijand te drijven is ook weer zoiets héquote:Op maandag 27 oktober 2014 21:26 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Op die wapens na, ben ik het volledig met je eens.
Ik was dan ook aan het dollen, van mij apart zijn oorlogsvluchtelingen van harte welkom.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:36 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Om ze met blote handen in de handen van hun vijand te drijven is ook weer zoiets hé
Onder Obama niet nee, maar zijn republikeinse opvolger zal er maling aan hebben.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:35 schreef theunderdog het volgende:
Mensen denken hier teveel dat het een of andere computerspelletje is.
De coalitie gaat sowieso niet complete wijken naar de vernieling bombarderen.
Misschien wil Israël het wel doen. Kunnen ze vrij aardig.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:35 schreef theunderdog het volgende:
Mensen denken hier teveel dat het een of andere computerspelletje is.
De coalitie gaat sowieso niet complete wijken naar de vernieling bombarderen.
Gelukkig komt die republikeinse opvolger morgen al.....quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:37 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Onder Obama niet nee, maar zijn republikeinse opvolger zal er maling aan hebben.
2016 toch? Dat zijn we zomaar.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:38 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Gelukkig komt die republikeinse opvolger morgen al.....
Vind je? denk dat als Rusland in de schoenen van israel had gestaan, dat Gaza niet meer bestond.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Misschien wil Israël het wel doen. Kunnen ze vrij aardig.
Echte vluchtelingen wel ja. Gelukszoekers kunnen ze beter gewoon weer wegsturen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:37 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik was dan ook aan het dollen, van mij apart zijn oorlogsvluchtelingen van harte welkom.
Israël doet nog een beetje alsof het een moraal heeft.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:38 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Vind je? denk dat als Rusland in de schoenen van israel had gestaan, dat Gaza niet meer bestond.
Nah, iedereen is welkom.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Echte vluchtelingen wel ja. Gelukszoekers kunnen ze beter gewoon weer wegsturen.
Sterker nog, het Westen traint nog steeds rebellen die tegen Assad moeten vechten in o.a. Zuid Turkije.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:13 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Dat is het probleem, nog altijd kunnen jihadisten zich gewoon bij ISIS voegen. Er is niks veranderd, het is dweilen met de kraan open.
Misschien.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Israël doet nog een beetje alsof het een moraal heeft.
En de Republikeinen hebben helemaal geen goede kandidaten, wordt gewoon H. Clinton.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:39 schreef theunderdog het volgende:
[..]
2017, dacht ik.
En dat duurt nog een hele tijd.
Tegen die tijd wordt het Abu Bakr al-Baghdadi.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En de Republikeinen hebben helemaal geen goede kandidaten, wordt gewoon H. Clinton.
Mwoa, daar hoef je geen ISIS stad voor te zijn..quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:26 schreef UpsideDown het volgende:
Je zal maar inwoner zijn van Raqqa of een andere ISIS-stad, deze steden zullen stuk voor stuk met de grond gelijk gemaakt worden.
Het wordt prijsschieten voor de Republikeinen. Latino als running mate en kiek ze goan!quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En de Republikeinen hebben helemaal geen goede kandidaten, wordt gewoon H. Clinton.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |