Dat is het ook. Ze hebben rond de 100.000 man, al maanden. En ongeveer 6000 nieuwelingen per maand erbij.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:10 schreef mylamboisblack het volgende:
Ik vraag mij trouwens af hoe ISIS al die fronten kan verdedigen en nieuwe offensieven kan uitvoeren met ''maar'' 20000-30000 terroristen. Ik denk eerder dat hun vermogensaantal rond de 100 000 is.
Mja, de waarheid zal ergens in het midden liggen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:47 schreef UpsideDown het volgende:
twitter:IvanSidorenko1 twitterde op maandag 27-10-2014 om 20:42:15#Syria #ISIS #TwitterKurds ISIS new Propaganda Video "Inside 'Ayn al Islam" #Kobane #Kobani #Kobanİ https://t.co/ZqHqAzKDL1 reageer retweet
Dat is het probleem, nog altijd kunnen jihadisten zich gewoon bij ISIS voegen. Er is niks veranderd, het is dweilen met de kraan open.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:12 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Dat is het ook. Ze hebben rond de 100.000 man, al maanden. En ongeveer 6000 nieuwelingen per maand erbij.
Misschien goed... alle extremisten gaan als kanonnenvlees fungeren. Laat nog maar ff doorgaan dit en daarna met een grote coalitie naar binnen en alles en iedereen kapotmaken.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:13 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Dat is het probleem, nog altijd kunnen jihadisten zich gewoon bij ISIS voegen. Er is niks veranderd, het is dweilen met de kraan open.
Ondertussen zijn ze wel bezig een kalifaat aan het bouwen en een genocide aan het plegen op de lokale bevolking. Het is maar wat je goed vindt...quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Misschien goed... alle extremisten gaan als kanonnenvlees fungeren. Laat nog maar ff doorgaan dit en daarna met een grote coalitie naar binnen en alles en iedereen kapotmaken.
Dat is minder inderdaad.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:20 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Ondertussen zijn ze wel bezig een kalifaat aan het bouwen en een genocide aan het plegen op de lokale bevolking. Het is maar wat je goed vindt...
Er zijn er genoeg gevlucht. Die zouden eigenlijk terug moeten om hun land te verdedigen. Vrij laf om te vluchten.quote:
Zolang ze nog in Syrie zitten zal het mijn reet roesten. Wanneer ze in andere landen zitten moeten ze inderdaad terug , zeker als het om Nederland (Europa) gaat.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Er zijn er genoeg gevlucht. Die zouden eigenlijk terug moeten om hun land te verdedigen. Vrij laf om te vluchten.
Via welke route...quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:17 schreef UpsideDown het volgende:
Het zou fijn zijn als de SAA wat high-end spul van Rusland kan bemachtigen.
Wapen meegeven en het land uit lazeren inderdaad. Het wordt tijd dat die mensen hun eigen tyfuszooi eens gaan opruimen en er iets van gaan proberen te maken.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:24 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zolang ze nog in Syrie zitten zal het mijn reet roesten. Wanneer ze in andere landen zitten moeten ze inderdaad terug , zeker als het om Nederland (Europa) gaat.
Op die wapens na, ben ik het volledig met je eens.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wapen meegeven en het land uit lazeren inderdaad. Het wordt tijd dat die mensen hun eigen tyfuszooi eens gaan opruimen en er iets van gaan proberen te maken.
Door wie dan wel?quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:26 schreef UpsideDown het volgende:
Je zal maar inwoner zijn van Raqqa of een andere ISIS-stad, deze steden zullen stuk voor stuk met de grond gelijk gemaakt worden.
quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:27 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Degene die ze in gaat nemen, wie dat ook mag zijn.
Hadden ze maar moeten vluchtenquote:Op maandag 27 oktober 2014 21:26 schreef UpsideDown het volgende:
Je zal maar inwoner zijn van Raqqa of een andere ISIS-stad, deze steden zullen stuk voor stuk met de grond gelijk gemaakt worden.
Zeker vergeten wat de Yanks met Fallujah hebben gedaan, tanks, houwitsers, bombardementen, alles.quote:
twitter:jenanmoussa twitterde op maandag 27-10-2014 om 21:27:48Check @akhbar video INSIDE #Kobane. Turkey border sealed off, I cant get in. But local journo filmed in center town http://t.co/4y7dcaKlte reageer retweet
Niet voldoende dus. Ze hadden die plek de Hama '82 behandeling moeten geven.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:29 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Zeker vergeten wat de Yanks met Fallujah hebben gedaan, tanks, houwitsers, bombardementen, alles.
Verschroeide aarde tactiek.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:31 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Niet voldoende dus. Ze hadden die plek de Hama '82 behandeling moeten geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |