Nice!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:26 schreef ChanceThePepper het volgende:
[..]
...Nasheeds bedoel ik..Het gebrek aan (haram) instrumentatie zorgt voor een redelijk aangename harmonie.
Salil Sawarim - Abu Yasser | Best Jihad Nasheed | صليل الصوارم - أبو ياسر | (English subtitles)
Gewoon Hezbollah muziek luisterenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nice!
Alleen jammer dat ik dan gelijk aan IS. moet denken.
Hun oude nummers schijnen beter te zijn.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja van wat ik hier voorbij heb zien komen vind ik dit toch beter.
Hmm ja heb wat opgezocht op youtube, het is toch niet mijn ding.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:04 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Hun oude nummers schijnen beter te zijn.
Teveel autotune inderdaad. Maar dat doen die Salafisten in dat ene filmpje ook.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hmm ja heb wat opgezocht op youtube, het is toch niet mijn ding.
Lijkt net alsof we over een band praten
Hmm mja. Maar het klopt gewoon. Zou er ook niet een uur naar willen luisteren maar toch.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:09 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Teveel autotune inderdaad. Maar dat doen die Salafisten in dat ene filmpje ook.
En naar deze hippies die nasheed/ilahi zingen?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hmm mja. Maar het klopt gewoon. Zou er ook niet een uur naar willen luisteren maar toch.
Nee te softquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:13 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
En naar deze hippies die nasheed/ilahi zingen?
Welke tariqat is dat?quote:
Vet ! Ben sowieso wel fan van trommels. In dit geval vind ik de zang wat minder. Maar wat zien we hier ?quote:
Dit is uit een film, maar ik denk Qadiriyya, naar Abdul-Qadir Gilani, omdat ze over hem zingen.quote:
Ah, die kende ik nog niet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:20 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dit is uit een film, maar ik denk Qadiriyya, naar Abdul-Qadir Gilani, omdat ze over hem zingen.
Moet deze post ff googlenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:20 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dit is uit een film, maar ik denk Qadiriyya, naar Abdul-Qadir Gilani, omdat ze over hem zingen.
Wordt naar mijn weten meestal gebruikt om een soefi orde mee aan te duiden. Betekent letterlijk "pad".quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:23 schreef Yasmin23 het volgende:
Begrijp ik het goed dat tariqat een stroming is binnen de islam ?
Maar je vroeg welke. Dus zijn er dan ook meerdere soefi ordes ?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:24 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Wordt naar mijn weten meestal gebruikt om een soefi orde mee aan te duiden. Betekent letterlijk "pad".
Natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar je vroeg welke. Dus zijn er dan ook meerdere soefi ordes ?
Als je het ISIS vraagt niet neequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik google het nu. Ik dacht altijd dat het iets islamitisch is maar dat is het dus niet ?
Zeker niet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Gahaha ja ze zijn er dus voor alle gelovigeHet is een beetje zweverig heb ik het idee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |