Welke site is dat met die tracking? Vaker hier voorbij zien komen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:06 schreef JortK het volgende:
Het gaat hier ook druk worden de komende tijd:
[ afbeelding ]
http://www.17track.net!quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:07 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Welke site is dat met die tracking? Vaker hier voorbij zien komen.
Damn, mooie website! Helaas kan je daar dus niet International PostNL pakketjes traceren vanaf DealExtreme zie ik zo, toch?quote:
Hier ook soms pakketjes die paar dagen lang op dezelfde status staan, bijv. Collecting.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:12 schreef davedavy het volgende:
CN post is weer lekker bezig, 3 weken oude tracking werkt nog steeds niet. Andere van 2 weken ook niet. Hopelijk zit mijn pakketje niet vast en is het zoals gewoonlijk een tracking failure.
Holy shit, da's wel gaaf. Zou je hem kunnen DMen? Thanks!quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:47 schreef Goddelijker het volgende:
Hé Sherlock, als je evt. mijn nieuwe Excel-lijst wilt... Die maakt automagisch een 17Track link per pakketje.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:00 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Holy shit, da's wel gaaf. Zou je hem kunnen DMen? Thanks!
Of een linkje posten?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:00 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Holy shit, da's wel gaaf. Zou je hem kunnen DMen? Thanks!
Samples!quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:45 schreef shiznuts het volgende:
Ik heb n.a.v. m'n fake company in m'n mail zoveel vraag naar samenwerkingen dat ik volgende week weer ga.
Hhahah, geniaalquote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:45 schreef shiznuts het volgende:
Ik heb n.a.v. m'n fake company in m'n mail zoveel vraag naar samenwerkingen dat ik volgende week weer ga.
quote:
quote:I meet you in HK fair and we talked about the sport camera ST30 in our brochure, if you need sample please tell me your address
Ze vroegen toch om het aantal units die je kunt afnemen? Hoeveel had je eigenlijk gezegd?quote:
MOQ 3000, zeker?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:15 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ze vroegen toch om het aantal units die je kunt afnemen? Hoeveel had je eigenlijk gezegd?
Gelijk big pimp getallen zeker
Geen led-pigsquote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:32 schreef shiznuts het volgende:
[..]
MOQ 3000, zeker?
- Nee nee, we kunnen al vanaf 500 stuks.
Dat soort fratsen.Camera's, smartphones, headphones, headsets, oordopjes, gibt ja alles Mögliche.
Je kan toch EU-importeur worden?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:32 schreef shiznuts het volgende:
[..]
MOQ 3000, zeker?
- Nee nee, we kunnen al vanaf 500 stuks.
Dat soort fratsen.Camera's, smartphones, headphones, headsets, oordopjes, gibt ja alles Mögliche.
Ook PiPO trouwens. MOQ 300 geloof ik.
't Zijn tegenwoordig pig quadcoptertjes, hč. Dus die schijnen nog altijd met twee LEDjes, maar worden dan gebruikt als koplampen zodat je weet wat de voorkant van de quadkopter is. Pig-design voor klassieke cultstatus. Uiteraard zonder FOK!logo, maar misschien iets anders erop?quote:
De douane schijnt extra streng te controleren op het importeren van Fok! ledpigs, de boetes zijn niet mals...quote:
How aboutquote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:36 schreef shiznuts het volgende:
[..]
't Zijn tegenwoordig pig quadcoptertjes, hč. Dus die schijnen nog altijd met twee LEDjes, maar worden dan gebruikt als koplampen zodat je weet wat de voorkant van de quadkopter is. Pig-design voor klassieke cultstatus. Uiteraard zonder FOK!logo, maar misschien iets anders erop?
[ afbeelding ]
Komt gewoon omdat ze met Bpost komen, zoals je ook met PostNL vanuit China kan sturen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:42 schreef Iemand91 het volgende:
Heb ik wat gemist of is het normaal dat MiniintheBox spul vanuit België komt?
Bij 2 v.d. 3 bestellingen heb ik tracking en die geeft België als origin aan.
Dan zijn die Belgen overigens wel teringtraag want dat zijn bestellingen van 17 en 24 oktober...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |