Ze vroegen toch om het aantal units die je kunt afnemen? Hoeveel had je eigenlijk gezegd?quote:
MOQ 3000, zeker?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:15 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ze vroegen toch om het aantal units die je kunt afnemen? Hoeveel had je eigenlijk gezegd?
Gelijk big pimp getallen zeker
Geen led-pigsquote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:32 schreef shiznuts het volgende:
[..]
MOQ 3000, zeker?
- Nee nee, we kunnen al vanaf 500 stuks.
Dat soort fratsen.Camera's, smartphones, headphones, headsets, oordopjes, gibt ja alles Mögliche.
Je kan toch EU-importeur worden?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:32 schreef shiznuts het volgende:
[..]
MOQ 3000, zeker?
- Nee nee, we kunnen al vanaf 500 stuks.
Dat soort fratsen.Camera's, smartphones, headphones, headsets, oordopjes, gibt ja alles Mögliche.
Ook PiPO trouwens. MOQ 300 geloof ik.
't Zijn tegenwoordig pig quadcoptertjes, hč. Dus die schijnen nog altijd met twee LEDjes, maar worden dan gebruikt als koplampen zodat je weet wat de voorkant van de quadkopter is. Pig-design voor klassieke cultstatus. Uiteraard zonder FOK!logo, maar misschien iets anders erop?quote:
De douane schijnt extra streng te controleren op het importeren van Fok! ledpigs, de boetes zijn niet mals...quote:
How aboutquote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:36 schreef shiznuts het volgende:
[..]
't Zijn tegenwoordig pig quadcoptertjes, hč. Dus die schijnen nog altijd met twee LEDjes, maar worden dan gebruikt als koplampen zodat je weet wat de voorkant van de quadkopter is. Pig-design voor klassieke cultstatus. Uiteraard zonder FOK!logo, maar misschien iets anders erop?
[ afbeelding ]
Komt gewoon omdat ze met Bpost komen, zoals je ook met PostNL vanuit China kan sturen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:42 schreef Iemand91 het volgende:
Heb ik wat gemist of is het normaal dat MiniintheBox spul vanuit België komt?
Bij 2 v.d. 3 bestellingen heb ik tracking en die geeft België als origin aan.
Dan zijn die Belgen overigens wel teringtraag want dat zijn bestellingen van 17 en 24 oktober...
Heb je de letter wereldkaart al?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:57 schreef Goddelijker het volgende:
Heeft iemand nog een aanrader voor een mooie 'wall decal' voor de slaapkamer?
Zoek nog wat om mijn muur op te vullen
Heb jij voor mij een link?quote:
Watz deze, gratis ¤100,- waardebon?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:07 schreef dodge_911 het volgende:
Eachbuyer heeft 'n couponcode actief : 8777
Waar 'ie op geldt, geen idee, maar alvast wel op ledstripspul
En laat mijn buying guide nu wel net een aantal EachBuyer linkjes bevatten
Thanks, ik zal hem morgen even laten keuren.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:14 schreef P4tje het volgende:
http://www.ebay.com/itm/L(...)&hash=item20e69ab157
Met wat zoekwerk ook in andere maten / kleuren te krijgen. Ik heb hem in het wit.
Las het net ook ergens.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:30 schreef P4tje het volgende:
Mensen die proberen de coupon te verkopen.
Op Tweakers was ook iemand met dat idee. andydewit is dat, ben jij dat ook?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:54 schreef JortK het volgende:
Andere vraag: Zijn er trouwens IT'ers of mensen die mee willen denken / programmeren / designen aan mijn tool voor tracken van je bestellingen?
Wil flink uitbreiden:
- Geintegreerde tracking
- Automatische koersen
- Cool dashboard
- Share functie zodat je bestellingen direct op Fok! kunt delen
Nee.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:06 schreef Skiet het volgende:
[..]
Op Tweakers was ook iemand met dat idee. andydewit is dat, ben jij dat ook?
Staat al een poosje op de planning, maar ik loop tegen het probleem aan dat ik niet zo makkelijk de tracking info kan scrapen van 17track...quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:54 schreef JortK het volgende:
Andere vraag: Zijn er trouwens IT'ers of mensen die mee willen denken / programmeren / designen aan mijn tool voor tracken van je bestellingen?
Wil flink uitbreiden:
- Geintegreerde tracking
- Automatische koersen
- Cool dashboard
Ik wil wel helpen met het geen waarmee ik kan, programmeren moet ik het niet van hebben namelijkquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:54 schreef JortK het volgende:
Wil flink uitbreiden:
- Geintegreerde tracking
- Automatische koersen
- Cool dashboard
SInds die DX en MITB kortingen van laatst, willen ze hier alles voor niks hebben.quote:
Lijkt me wel. Een leeg flesje fris is 2 keer zo groot als zo'n ding. Trek dat maar eens een meter onder water.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:38 schreef remcosw het volgende:
Iemand die weet of een floating handle op 1 meter diep nog vast te houden is?
Gaat om een proefduik die ik filmen wil, maar monopod had ik al verkocht. Anders wordt het de camera los in de hand..
Als je zoiets bedoelt met floating handle: http://www.tasautocraft.c(...)/bobber-1__large.jpgquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:38 schreef remcosw het volgende:
Iemand die weet of een floating handle op 1 meter diep nog vast te houden is?
Gaat om een proefduik die ik filmen wil, maar monopod had ik al verkocht. Anders wordt het de camera los in de hand..
Ikea oplaadbare batterijen waren erg goed, en heel goedkoop. Moet je even kijken op hun site welke ook alweer als beste getest waren.quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:31 schreef Markos. het volgende:
Iedereen raad altijd Nkon.nl aan batterijen, alleen daar zijn de 14500 niet op voorraad
http://www.nkon.nl/rechargeable/l.html?protected=8
Zijn er goede alternatieven in China?
Bijvoorbeeld deze?
http://www.banggood.com/buy/14500-protected.html
Of weet iemand wat beters?
En ik moet ook nog een lader hebben haha, iemand daar nog een aanbeveling voor? Voorkeur: goedkoop
En als ik dan toch bezig ben. Oplaadbare batterijen, nog aanbevelingen? Een van deze twee bijvoorbeeld? Of zijn er betere/goedkopere alternatieven?
http://www.nkon.nl/rechar(...)tteries-in-case.html
http://www.nkon.nl/rechar(...)cyko-batterijen.html
Looks like 6 18650's, hopelijk 2700mAh's dus 16200mAh capaciteitquote:Pictures from the official point of view, this 16000mAh mobile power should be a lot longer than 10400mAh version, but the latter should not be so wide, relatively speaking, is not difficult to carry.
Heb inderdaad zo'n bobber. Met wrist strap gaat het inderdaad goed, maar als je 'm los laat schiet ie naar het wateroppervlakquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:32 schreef eleganza het volgende:
[..]
Als je zoiets bedoelt met floating handle: http://www.tasautocraft.c(...)/bobber-1__large.jpg
Dan ja, gemakkelijk. En helemaal als je de wrist strap erbij gebruikt!
That's kinda the idea.quote:Op zaterdag 1 november 2014 10:58 schreef remcosw het volgende:
[..]
Heb inderdaad zo'n bobber. Met wrist strap gaat het inderdaad goed, maar als je 'm los laat schiet ie naar het wateroppervlak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |