Ze vroegen toch om het aantal units die je kunt afnemen? Hoeveel had je eigenlijk gezegd?quote:
MOQ 3000, zeker?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:15 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ze vroegen toch om het aantal units die je kunt afnemen? Hoeveel had je eigenlijk gezegd?
Gelijk big pimp getallen zeker
Geen led-pigsquote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:32 schreef shiznuts het volgende:
[..]
MOQ 3000, zeker?
- Nee nee, we kunnen al vanaf 500 stuks.
Dat soort fratsen.Camera's, smartphones, headphones, headsets, oordopjes, gibt ja alles Mögliche.
Je kan toch EU-importeur worden?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:32 schreef shiznuts het volgende:
[..]
MOQ 3000, zeker?
- Nee nee, we kunnen al vanaf 500 stuks.
Dat soort fratsen.Camera's, smartphones, headphones, headsets, oordopjes, gibt ja alles Mögliche.
Ook PiPO trouwens. MOQ 300 geloof ik.
't Zijn tegenwoordig pig quadcoptertjes, hč. Dus die schijnen nog altijd met twee LEDjes, maar worden dan gebruikt als koplampen zodat je weet wat de voorkant van de quadkopter is. Pig-design voor klassieke cultstatus. Uiteraard zonder FOK!logo, maar misschien iets anders erop?quote:
De douane schijnt extra streng te controleren op het importeren van Fok! ledpigs, de boetes zijn niet mals...quote:
How aboutquote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:36 schreef shiznuts het volgende:
[..]
't Zijn tegenwoordig pig quadcoptertjes, hč. Dus die schijnen nog altijd met twee LEDjes, maar worden dan gebruikt als koplampen zodat je weet wat de voorkant van de quadkopter is. Pig-design voor klassieke cultstatus. Uiteraard zonder FOK!logo, maar misschien iets anders erop?
[ afbeelding ]
Komt gewoon omdat ze met Bpost komen, zoals je ook met PostNL vanuit China kan sturen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:42 schreef Iemand91 het volgende:
Heb ik wat gemist of is het normaal dat MiniintheBox spul vanuit België komt?
Bij 2 v.d. 3 bestellingen heb ik tracking en die geeft België als origin aan.
Dan zijn die Belgen overigens wel teringtraag want dat zijn bestellingen van 17 en 24 oktober...
Heb je de letter wereldkaart al?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:57 schreef Goddelijker het volgende:
Heeft iemand nog een aanrader voor een mooie 'wall decal' voor de slaapkamer?
Zoek nog wat om mijn muur op te vullen
Heb jij voor mij een link?quote:
Watz deze, gratis ¤100,- waardebon?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:07 schreef dodge_911 het volgende:
Eachbuyer heeft 'n couponcode actief : 8777
Waar 'ie op geldt, geen idee, maar alvast wel op ledstripspul
En laat mijn buying guide nu wel net een aantal EachBuyer linkjes bevatten
Thanks, ik zal hem morgen even laten keuren.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:14 schreef P4tje het volgende:
http://www.ebay.com/itm/L(...)&hash=item20e69ab157
Met wat zoekwerk ook in andere maten / kleuren te krijgen. Ik heb hem in het wit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |