Bij MITB heb ik verder geen contacten hahaquote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:54 schreef P4tje het volgende:
[..]
Ik heb hem gister binnen gehad, echt een geweldig lampje.
Hier is hij $3,19 en de verkoper claimt dat er een Q5 LED chip in zit.
http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item4188534635
Regel anders bij MITB een soortgelijke coupon als "MIJNMINI", dan kunnen we gelijk een voorraadje aanleggen.
Kan een paar dagen duren voordat je iets te zien krijgt.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:24 schreef Ou-Tannu het volgende:
Zo.. hehe.. DX heeft eindelijk mn order geshipt..
krijg je ervan die prachtige tracking nummers bij alleen kan je daar nou nog iets nuttigs mee? of niet?
voorbeeldje van zo`n nummer: RC123456789NL?
als ik er op klik in mn order status wordt ik naar http://www.postnlparcels.cn/en/ gestuurd, en dan kan ik rechts boven wel op Track en trace klikken..
maar in het nieuwe venster kom ik niet verder, gezien die mn track & trace nummer niet lijkt te snappen?
of ik doe het ergens gigantisch verkeerd natuurlijk![]()
iemand die me even op weg kan helpen hier mee?
http://club.dx.com/forums/forums.dx/threadid.1389944quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:24 schreef Ou-Tannu het volgende:
krijg je ervan die prachtige tracking nummers bij alleen kan je daar nou nog iets nuttigs mee? of niet?
als ik er op klik in mn order status wordt ik naar http://www.postnlparcels.cn/en/ gestuurd, en dan kan ik rechts boven wel op Track en trace klikken..
maar in het nieuwe venster kom ik niet verder, gezien die mn track & trace nummer niet lijkt te snappen?
Eerst komt hij waarschijnlijk op: http://parcels-uk.tntpost.com/ te staan.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:24 schreef Ou-Tannu het volgende:
Ik denk wellicht kan het in een emmulator op een PC? Dat je die de input laat geven.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:33 schreef Zith het volgende:
Iemand een idee hoe je de accelerometer van je android elke x seconden kan laten 'schudden'?
Op de een of andere manier zijn ze bij mij altijd kapot binnen een paar weken. Inmiddels schroef ik ze helemaal open en dump er overal wat locktight tussen, dat lijkt te helpen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:54 schreef P4tje het volgende:
[..]
Ik heb hem gister binnen gehad, echt een geweldig lampje.
Hier is hij $3,19 en de verkoper claimt dat er een Q5 LED chip in zit.
http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item4188534635
Regel anders bij MITB een soortgelijke coupon als "MIJNMINI", dan kunnen we gelijk een voorraadje aanleggen.
Is dat ding niet net weggegeven door shiz DX?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:48 schreef richard1992 het volgende:
Heeft er iemand ervaring met de volgende smartphone:
KINGZONE K1S MTK6592
Te bestellen op bijvoorbeeld:
eFox-Shop.com
coolicool.com
De specificaties en video reviews zien er goed uit, als je kijkt naar prijs/kwaliteit.
Geen ideequote:Is dat ding niet net weggegeven door shiz DX?
Super dankje!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:55 schreef Questular het volgende:
[..]
GC / [Gadgets] Chinese webshops reviewtopic #2
Thanks!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:07 schreef RobertNL het volgende:
http://m.aliexpress.com/p(...)Promotion.htm?lan=en
Gratis coupon van 3 dollar bij 19$ op 11.11 bij Aliexpress
het woord 'genuine' toevoegen helpt niet kan ik je wel zeggenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:35 schreef MacorgaZ het volgende:
Kan ik ergens een originele Samsung Galaxy S4-accu uit China bestellen voor een lager prijsje dan in Nederland of krijg ik dan alleen namaak/replacement/high-capacity?
Probeer deze eens:quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:35 schreef MacorgaZ het volgende:
Kan ik ergens een originele Samsung Galaxy S4-accu uit China bestellen voor een lager prijsje dan in Nederland of krijg ik dan alleen namaak/replacement/high-capacity?
Heb alvast een high-capacity besteld, zogenaamd 3950mAh en de originele is 2600mAh, maar heb liever een originele i.v.m. ontploffingsgevaar
Als je gek op ergernis en problemen bent als je er wat mee krijgt, vooral daar bestellen. Zoek maar eens op GoT naar die 2 namen en garantie.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:48 schreef richard1992 het volgende:
Heeft er iemand ervaring met de volgende smartphone:
KINGZONE K1S MTK6592
Te bestellen op bijvoorbeeld:
eFox-Shop.com
coolicool.com
De specificaties en video reviews zien er goed uit, als je kijkt naar prijs/kwaliteit.
Dit spul, met deze eh.. aparte naam, werkt ook best. M'n lampbehuizingen glijen zowat vanzelf in elkaar.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:17 schreef monkeybrain het volgende:
Het schroefdraad is totaal droog dus ik kan iedereen aanraden een tube siliconen vet te halen bij de bouwmarkt (20% bon bij karwei).
Volgens mij was het met die rode kabel zo dat het uiteindelijk wel 1.9A doorliet. Vooral bij een leeg apparaat was het aan het begin lager. Of heb jij het gemiddeld?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:36 schreef monkeybrain het volgende:
De rode usb kabels ook binnen, totaal ruk!![]()
1 kabel doet 0.6v en de 2e 1.1v als ik mijn xpb aan de lader hang. Tweakers![]()
Met de xiaomi kabel doet ie 1.6v![]()
Sandisk usb stick, NEP en ruk snelheid. Toch knap dat miniinthebox gaat adverteren in Nederland en nep spullen verkoopt. De prijs zonder code was ook niet zo laag dat het duidelijk nep is.
edit: Ampère ipv volt, dank u RobertNL![]()
Hier werkt alles.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:28 schreef Tosti-vreter het volgende:
Wat is er mis met Banggood? Als ik iets wil zoeken, loopt 'ie vast.
get out while you can!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:26 schreef Bredemug het volgende:
Eerste keer dat ik hier post, dus uit interesse even de geekbuying gechecked en wow wat een interessant spul allemaal, zit al 1 uur lang te scrollen en te lezen.
Leuk! zeker een keertje wat kopen.
Ik kan zien waarom het zo verslavend isquote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:35 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Ik kan zien waarom het zo verslavend is
Even snel gekeken. Ik zal ze de komende week weleens beter testen met volledig opladen van apparaten.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:50 schreef Muto het volgende:
[..]
Volgens mij was het met die rode kabel zo dat het uiteindelijk wel 1.9A doorliet. Vooral bij een leeg apparaat was het aan het begin lager. Of heb jij het gemiddeld?
Niets aan de hand hier.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:40 schreef Tosti-vreter het volgende:
Hmm nu is Banggood helemaal niet meer te bereiken. Andere FOK!kers met problemen? Wel kut, wil Xiaomi Powerbank bestellen voor een vriend, en de kortingscode loopt tot en met vandaag...
Site werkt hier prima, en zoekfunctie ook. Probeer eens een andere browser?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:40 schreef Tosti-vreter het volgende:
Hmm nu is Banggood helemaal niet meer te bereiken. Andere FOK!kers met problemen? Wel kut, wil Xiaomi Powerbank bestellen voor een vriend, en de kortingscode loopt tot en met vandaag...
Toont maar weer eens aan waarom ik ( en vele anderen hier) aanraden om NOOIT geen opslag/geheugen in welke vorm dan ook uit china te halen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:21 schreef igi0n het volgende:
Voor de mensen die de Sandisk USB gekocht hebben (http://www.miniinthebox.c(...)ive-8gb_p819193.html) of the Darth Vader USB (http://www.miniinthebox.c(...)ve-8gb_p1671084.html); ik heb even wat testjes gedaan.
Sandisk:
Writing speed: 3.17 MByte/s
Reading speed: 13.9 MByte/s
Darth vader:
Writing speed: 8.10 Mbyte/s
Reading speed: 15.4 Mbyte/s
Helaas kwam ik erachter dat de Darth Vader USB maar 2GB 'echte' storage heeft, daarna wordt hij corrupt. Niet kopen dus! Sandisk is verder wel prima, alleen lage writing speed maar geen corrupte sectors!
Maar hij heeft wel geld bespaard!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:02 schreef Downstar het volgende:
[..]
Toont maar weer eens aan waarom ik ( en vele anderen hier) aanraden om NOOIT geen opslag/geheugen in welke vorm dan ook uit china te halen.
Lijkt me niet zo handig....quote:
1 van de 2 staat inmiddels ook (automatisch) in mijn pakket \o/quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:34 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Eerst komt hij waarschijnlijk op: http://parcels-uk.tntpost.com/ te staan.
Daarna komt hij op http://postnl.post te staan als hij in Nederland is (en de site weer werkt.
met die coupon die ze hadden kun je die gok nog wel is nemen. Ik heb ook 2 usb sticks voor muziek in de auto daar vandaan voor een paar cent. Niet gekocht voor betrouwbaarheid, maar ze doen nog prima.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:02 schreef Downstar het volgende:
[..]
Toont maar weer eens aan waarom ik ( en vele anderen hier) aanraden om NOOIT geen opslag/geheugen in welke vorm dan ook uit china te halen.
Kans is dat mijn pakket niet verder gaat dan aangemeldquote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:26 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
1 van de 2 staat inmiddels ook (automatisch) in mijn pakket \o/
de andere wordt nog niet herkent
kortingen gelden officieel niet. Het gaat om de echte aangegeven prijs zonder % of punten eraf.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:58 schreef dodge_911 het volgende:
2 nieuwe orders geplaatst bij BG.
Eén met Netherlands Direct Mail, helaas untracked, de andere met Air Parcel Register.
Netjes onder de 22¤ gekregen door gebruik te maken van wat BG-points
Ff kijken of de Urumqi-bottleneck nu omzeild raakt
t gaat al beter dan helemaal geen track & trace kunnenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:53 schreef RobertNL het volgende:
Voor zoiets zou ik hem ook gebruiken in zo'n geval. Geen documenten Etc dat Is vragen om problemen.
[..]
Kans is dat mijn pakket niet verder gaat dan aangemeld![]()
Goed, gaan ze wellicht vanzelf ooit wel fixen
Joh, 81 cent kortingquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:01 schreef wootahH het volgende:
[..]
kortingen gelden officieel niet. Het gaat om de echte aangegeven prijs zonder % of punten eraf.
Ach, het was meer om te kijken of het wat was, en besides, ze waren maar ¤0,40 cent ofzoquote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:08 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel geld bespaard!
o, wacht
http://tweakers.net/categ(...)3MQKIMfQzNjCRKm2thYA
Als je in Nederland zo'n grote stick voor een dumpprijs koopt krijg je vaak dit soort getallen. Leuk zo'n Sandisk 64gb die 4mb schrijftquote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:02 schreef Downstar het volgende:
[..]
De meeste mensen hebben het niet eens door, als je zo op verschillende sites de reviews leestquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:51 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Als je in Nederland zo'n grote stick voor een dumpprijs koopt krijg je vaak dit soort getallen. Leuk zo'n Sandisk 64gb die 4mb schrijft![]()
Mijn China nep Sandisk geeft 4 fouten aan met chkflsh![]()
Nu mijn 2 star wars stickjes testen. Dat is de enigste reden om in China geheugen te kopen, die leuke rubberen poppetjes en vormpjes
Uhm...hoeveel dollar gaat het om.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:02 schreef Chunees het volgende:
ik heb geld op me paypal in usd en die wil ik opnemen, maar wanneer is het gunstig om het op te nemen ivm koers?
Nou nu, de koers is weer licht aan het klimmen dus tenzij je meer voor je eurotje wil betalen zou ik nu wisselen.quote:
Ik zal even lord Rothschild opbellen om te vragen wat ie met de koers gaat doenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:02 schreef Chunees het volgende:
ik heb geld op me paypal in usd en die wil ik opnemen, maar wanneer is het gunstig om het op te nemen ivm koers?
Kijk eerst maar eens bij de valuta omrekenfuctie op paypal. De inkoopkoers valt voor jou heel erg slecht uit. Daar wordt NL niet gerekend wat jij in welke valuta dan ook aan een shop betaald, maar wat jij aan Paypal wil verkopen. Daar kan zo 30% tussen zitten.quote:
Hoefde hier de laatste keer bij een terugstorting niets te betalenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:44 schreef Gunny het volgende:
[..]
Kijk eerst maar eens bij de valuta omrekenfuctie op paypal. De inkoopkoers valt voor jou heel erg slecht uit. Daar wordt NL niet gerekend wat jij in welke valuta dan ook aan een shop betaald, maar wat jij aan Paypal wil verkopen. Daar kan zo 30% tussen zitten.
simpel voorbeeld: Ik had nog $ 51,- staan, wilde ik die terug naar mijn prive rekening hebben dan kreeg ik er 32 euro voor terug en mocht ook nog iets van 4 euro overboek kosten betalen.
Een zuper zetjequote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:44 schreef RobertNL het volgende:
Nu weer in de aanbieding leuk zetje voor de klusser aan telefoons/tablets/pcs/laptops.
Nee, althans niet zo zacht als andere bitjes die ik uit China had. Hele setje voelt wel degelijk aan, houder van de bitjes ookquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:45 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Een zuper zetje![]()
Maar de bitjes zijn niet van zacht metaal?
Hier jammer genoeg wel. Vandaag nog weer. Kreeg ¤ 72,25 terug van BG, paypal stort het terug naar de CC waarmee betaald was en trok gelijk maar ff 1 euro kosten af.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:44 schreef RobertNL het volgende:
Nu weer in de aanbieding leuk setje voor de klusser aan telefoons/tablets/pcs/laptops.
[..]
Hoefde hier de laatste keer bij een terugstorting niets te betalen
@hieronder, softwaretoetsenborden![]()
Als je een weekje wacht met bestellen knal ik een uitgebreide review van online!quote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:32 schreef RobertNL het volgende:
Ik ben de laatste dagen even opzoek naar een nieuwe headset. Nu (eigenwijs als ik ben) loop nu natuurlijk niet achter onze grote vriend aan maar ik wil natuurlijk zelf iets toevoegen.
Zat dus even te kijken voor een game setje en kwam nu deze tegen:
[ afbeelding ]
Iemand ervaring met dat merk?(in is het niet complete brol?) Anders gok ik het er op.
Ik had dat laatst ook toen ik een NEO hoesje wilde bestellen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:14 schreef RobertNL het volgende:
Fijn die Taobao agents:
• Mallaid: we can't ship them, it is has a brand
't gaat gewoon om een product met een Chinees merk van de officele Tmall, hoe zuur wil je het hebben
Dan haal je toch 'n hoesje uit China, of als'ie stuk is een vervang-lcd uit Chinaquote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:35 schreef Goddelijker het volgende:
LG maakt telefoonscherm met ultradun randje
Allemaal leuk en aardig, maar met de huidige schermen als hij 1x valt is hij kapot.
Als er dan helemaal geen rand meer omheen zit, dan is niet het glas, maar meteen de LCD kapot.
Dan moeten mensen maar oppassen en niet hun telefoon van 500+ euro laten pleuren.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:35 schreef Goddelijker het volgende:
LG maakt telefoonscherm met ultradun randje
Allemaal leuk en aardig, maar met de huidige schermen als hij 1x valt is hij kapot.
Als er dan helemaal geen rand meer omheen zit, dan is niet het glas, maar meteen de LCD kapot.
Vind ik ook ja. ALleen jammer dat er geen oordopjes van foam bijzitten. Die zitten toch net wat lekkerder...quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:07 schreef SherlockHolmes het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
[ afbeelding ]
M'n Xiami Pistons V2 zijn eindelijk aangekomen, in een piepkleine maar leuke verpakking. En wat klinken ze goed, voor $18. Vergelijkbaar met m'n Sennheisers van ¤55.
M'n eerste gele pakketje is in iedergeval binnen.
Dank u China!
Ik heb ze bij DX EU besteld, ze worden door pakketbezorging gebracht, ze passen niet door de brievenbusquote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:04 schreef Muto het volgende:
Worden de Pistons van Banggood door de postbode gebracht of via pakketbezorging?
Welke site is dat met die tracking? Vaker hier voorbij zien komen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:06 schreef JortK het volgende:
Het gaat hier ook druk worden de komende tijd:
[ afbeelding ]
http://www.17track.net!quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:07 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Welke site is dat met die tracking? Vaker hier voorbij zien komen.
Damn, mooie website! Helaas kan je daar dus niet International PostNL pakketjes traceren vanaf DealExtreme zie ik zo, toch?quote:
Hier ook soms pakketjes die paar dagen lang op dezelfde status staan, bijv. Collecting.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:12 schreef davedavy het volgende:
CN post is weer lekker bezig, 3 weken oude tracking werkt nog steeds niet. Andere van 2 weken ook niet. Hopelijk zit mijn pakketje niet vast en is het zoals gewoonlijk een tracking failure.
Holy shit, da's wel gaaf. Zou je hem kunnen DMen? Thanks!quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:47 schreef Goddelijker het volgende:
Hé Sherlock, als je evt. mijn nieuwe Excel-lijst wilt... Die maakt automagisch een 17Track link per pakketje.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:00 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Holy shit, da's wel gaaf. Zou je hem kunnen DMen? Thanks!
Of een linkje posten?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:00 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Holy shit, da's wel gaaf. Zou je hem kunnen DMen? Thanks!
Samples!quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:45 schreef shiznuts het volgende:
Ik heb n.a.v. m'n fake company in m'n mail zoveel vraag naar samenwerkingen dat ik volgende week weer ga.
Hhahah, geniaalquote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:45 schreef shiznuts het volgende:
Ik heb n.a.v. m'n fake company in m'n mail zoveel vraag naar samenwerkingen dat ik volgende week weer ga.
quote:
quote:I meet you in HK fair and we talked about the sport camera ST30 in our brochure, if you need sample please tell me your address
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |