Volgens mij was het met die rode kabel zo dat het uiteindelijk wel 1.9A doorliet. Vooral bij een leeg apparaat was het aan het begin lager. Of heb jij het gemiddeld?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:36 schreef monkeybrain het volgende:
De rode usb kabels ook binnen, totaal ruk!![]()
1 kabel doet 0.6v en de 2e 1.1v als ik mijn xpb aan de lader hang. Tweakers![]()
Met de xiaomi kabel doet ie 1.6v![]()
Sandisk usb stick, NEP en ruk snelheid. Toch knap dat miniinthebox gaat adverteren in Nederland en nep spullen verkoopt. De prijs zonder code was ook niet zo laag dat het duidelijk nep is.
edit: Ampère ipv volt, dank u RobertNL![]()
Hier werkt alles.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:28 schreef Tosti-vreter het volgende:
Wat is er mis met Banggood? Als ik iets wil zoeken, loopt 'ie vast.
get out while you can!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:26 schreef Bredemug het volgende:
Eerste keer dat ik hier post, dus uit interesse even de geekbuying gechecked en wow wat een interessant spul allemaal, zit al 1 uur lang te scrollen en te lezen.
Leuk! zeker een keertje wat kopen.
Ik kan zien waarom het zo verslavend isquote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:35 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Ik kan zien waarom het zo verslavend is
Even snel gekeken. Ik zal ze de komende week weleens beter testen met volledig opladen van apparaten.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:50 schreef Muto het volgende:
[..]
Volgens mij was het met die rode kabel zo dat het uiteindelijk wel 1.9A doorliet. Vooral bij een leeg apparaat was het aan het begin lager. Of heb jij het gemiddeld?
Niets aan de hand hier.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:40 schreef Tosti-vreter het volgende:
Hmm nu is Banggood helemaal niet meer te bereiken. Andere FOK!kers met problemen? Wel kut, wil Xiaomi Powerbank bestellen voor een vriend, en de kortingscode loopt tot en met vandaag...
Site werkt hier prima, en zoekfunctie ook. Probeer eens een andere browser?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:40 schreef Tosti-vreter het volgende:
Hmm nu is Banggood helemaal niet meer te bereiken. Andere FOK!kers met problemen? Wel kut, wil Xiaomi Powerbank bestellen voor een vriend, en de kortingscode loopt tot en met vandaag...
Toont maar weer eens aan waarom ik ( en vele anderen hier) aanraden om NOOIT geen opslag/geheugen in welke vorm dan ook uit china te halen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:21 schreef igi0n het volgende:
Voor de mensen die de Sandisk USB gekocht hebben (http://www.miniinthebox.c(...)ive-8gb_p819193.html) of the Darth Vader USB (http://www.miniinthebox.c(...)ve-8gb_p1671084.html); ik heb even wat testjes gedaan.
Sandisk:
Writing speed: 3.17 MByte/s
Reading speed: 13.9 MByte/s
Darth vader:
Writing speed: 8.10 Mbyte/s
Reading speed: 15.4 Mbyte/s
Helaas kwam ik erachter dat de Darth Vader USB maar 2GB 'echte' storage heeft, daarna wordt hij corrupt. Niet kopen dus! Sandisk is verder wel prima, alleen lage writing speed maar geen corrupte sectors!
Maar hij heeft wel geld bespaard!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:02 schreef Downstar het volgende:
[..]
Toont maar weer eens aan waarom ik ( en vele anderen hier) aanraden om NOOIT geen opslag/geheugen in welke vorm dan ook uit china te halen.
Lijkt me niet zo handig....quote:
1 van de 2 staat inmiddels ook (automatisch) in mijn pakket \o/quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:34 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Eerst komt hij waarschijnlijk op: http://parcels-uk.tntpost.com/ te staan.
Daarna komt hij op http://postnl.post te staan als hij in Nederland is (en de site weer werkt.
met die coupon die ze hadden kun je die gok nog wel is nemen. Ik heb ook 2 usb sticks voor muziek in de auto daar vandaan voor een paar cent. Niet gekocht voor betrouwbaarheid, maar ze doen nog prima.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:02 schreef Downstar het volgende:
[..]
Toont maar weer eens aan waarom ik ( en vele anderen hier) aanraden om NOOIT geen opslag/geheugen in welke vorm dan ook uit china te halen.
Kans is dat mijn pakket niet verder gaat dan aangemeldquote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:26 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
1 van de 2 staat inmiddels ook (automatisch) in mijn pakket \o/
de andere wordt nog niet herkent
kortingen gelden officieel niet. Het gaat om de echte aangegeven prijs zonder % of punten eraf.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:58 schreef dodge_911 het volgende:
2 nieuwe orders geplaatst bij BG.
Eén met Netherlands Direct Mail, helaas untracked, de andere met Air Parcel Register.
Netjes onder de 22¤ gekregen door gebruik te maken van wat BG-points
Ff kijken of de Urumqi-bottleneck nu omzeild raakt
t gaat al beter dan helemaal geen track & trace kunnenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:53 schreef RobertNL het volgende:
Voor zoiets zou ik hem ook gebruiken in zo'n geval. Geen documenten Etc dat Is vragen om problemen.
[..]
Kans is dat mijn pakket niet verder gaat dan aangemeld![]()
Goed, gaan ze wellicht vanzelf ooit wel fixen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |