Ik al een koerier, en draai me weer omquote:Op maandag 27 oktober 2014 07:33 schreef just me het volgende:
Ik ben vandaag nog niemand tegengekomen
Goeiemorgen
Eindelijk de film uitgekeken?quote:Op maandag 27 oktober 2014 09:34 schreef Treehut362 het volgende:
Pulp Fiction- Bruce Willis Throws TV
Het is net afgelopen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die heb ik al een keer gezien.
[ Bericht 12% gewijzigd door Treehut362 op 27-10-2014 15:57:31 ]andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op maandag 27 oktober 2014 14:39 schreef Treehut362 het volgende:
Volgende film...dat is knap, ik zie nietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die heb ik al een keer gezien.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Ken je Tomb Raider niet?quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:55 schreef chufi het volgende:
Das dan knap als je kunt melden waar het over gaat
Op de PC of op de Playstation?quote:Op maandag 27 oktober 2014 17:27 schreef Treehut362 het volgende:
Ik heb Diablo gespeeld
[ afbeelding ]
Desktopquote:
Sorryquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Treehut362 op 27-10-2014 18:52:41 ]andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Tot mijn verdriet las ik dat de hoofdrol-speelster beide borsten heeft laten amputeren.quote:Op maandag 27 oktober 2014 18:00 schreef chufi het volgende:
Ah OK ... Ook al gezien en ooit zelfs gespeeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern
quote:Op maandag 27 oktober 2014 18:05 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Tot mijn verdriet las ik dat de hoofdrol-speelster beide borsten heeft laten amputeren.
Cancer prevention treatmentImplantaten ja ... Alles voor de show .. Sorry , maar je neemt gewoon een risicoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het zag er niet smakelijk uit op een gegeven momentquote:Op maandag 27 oktober 2014 18:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Implantaten ja ... Alles voor de show .. Sorry , maar je neemt gewoon een risico
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern
LEZEN!quote:Op maandag 27 oktober 2014 18:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Implantaten ja ... Alles voor de show .. Sorry , maar je neemt gewoon een risico
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |