Ik ben blijkbaar 1/4 Arabisch en 1/8 Assyrisch, dus ik kan hun ook niet haten.quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:30 schreef De_Guidance het volgende:
Overigens ben ik 1/16 Koerdisch dus ik kan Koerden niet haten jeweet.
Woorden zeggen zo weinig, in hoeverre hebben ze meer rechten voor de Koerden gesteund? Dat is belangrijk.quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:28 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat is al gaande.
Als de landelijke woordvoerderop live tv zegt dat het compleet begrijpelijk is dat YPG zich verdedigt tegen IS.
En dat YPG en IS onvergelijkbaar zijn, is er echt een verandering gaande.
quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:48 schreef TeenWolf het volgende:
Mensen ga toch eens ontopic in plaats van de haat tegen Turkse gastarbeiders hier in dit topic te uiten, kappen.
Dat laatste is weer jammer.quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:32 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Ik ben blijkbaar 1/4 Arabisch en 1/8 Assyrisch, dus ik kan hun ook niet haten.
Turken nog wel gelukkig.
Saudi-Arabië.quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:34 schreef IPA35 het volgende:
Verstandige mensen stemmen gewoon conservatief.
Salafisme is bid'ahquote:Op zondag 26 oktober 2014 23:34 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Saudi-Arabië.
Super verstandig land natuurlijk.
Heb ook Assyrisch bloed in mequote:Op zondag 26 oktober 2014 23:32 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Ik ben blijkbaar 1/4 Arabisch en 1/8 Assyrisch, dus ik kan hun ook niet haten.
Turken nog wel gelukkig.
Hoezo gelukkigquote:Op zondag 26 oktober 2014 23:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb ook Assyrisch bloed in me
Maar gelukkig geen Arabische
Mag niet van Irak.quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:37 schreef mylamboisblack het volgende:
Waarom is er trouwens geen Koerdische luchtmacht?
Dan zou ik nu bij ISIS zittenquote:
1890, dat waren de tijden.quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:38 schreef IPA35 het volgende:
Wat nostalgie voor het topic.
Stel je een wereld voor zonder Salafisten, Kemalisten en Zionisten
KRG is officieel onderdeel van Irak.quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:38 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Hebben zij iets te beslissen over het Koerdische leger?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |