abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145979194
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:40 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Ondertussen in fantasia :')
Leg eens uit? Wat is fout aan mijn post?
  zondag 26 oktober 2014 @ 22:43:38 #52
358102 Senor__Chang
Consider yourself changed.
pi_145979208
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:42 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Enver Pasha spreekt over de Armeense sypmatisanten van Rusland.

Collectief straffen is een oorlogsmisdaad, daar hebben we een tribunaal voor in Den Haag geloof ik.
Het gaat om één dorpje dat geleegd was en vol met booby traps zat. Ga dit nou niet vergelijken met de Armeense Genocide.
Guilty as changed.
The Best of Señor Chang --- Part II
pi_145979235
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:41 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Ik snap jouw probleem niet. De dorp is niet platgebombardeerd. Dat is gewoon ontkent door de KRG. De huizen zaten vol met boobytraps, dus hebben ze het onschadelijk gemaakt. Alle inwoners waren met de ISIS militanten weggerend.

De peshmerge kan niet eens een heel drop platbombarderen :')
Het gaat om de dubbele meetlat die mensen hanteren.

En hun bijna racistische afkeer voor Turken en Arabieren.

En nee jij bent daar niet een van, ik spreek je er ook niet op aan
pi_145979287
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:43 schreef Senor__Chang het volgende:

[..]

Het gaat om één dorpje dat geleegd was en vol met booby traps zat. Ga dit nou niet vergelijken met de Armeense Genocide.
Kijk eens hoe ze praten over soennitische Arabieren, zijn gewoon precies dezelfde argumenten.
pi_145979290
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:42 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Je beste argument in dit topic tot nu toe.
Vond je? Ik vond dit mijn beste argument:

zondag 26 oktober 2014 @ 22:46:07 #56
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_145979329
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:44 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Het gaat om de dubbele meetlat die mensen hanteren.

En hun bijna racistische afkeer voor Turken en Arabieren.

En nee jij bent daar niet een van, ik spreek je er ook niet op aan
Waarom vind je het vreemd dat veel (niet allemaal) een haat aan Turken en Arabieren hebben als die de baas proberen te spelen in hun gebieden. An sich niet heel vreemd dat je die mensen niet leuk vindt toch?
Say what?
pi_145979337
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:40 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Ondertussen in fantasia :')
Ga je dit nog uitleggen? Of gooi je weer een genocide tegenaan, is wel zo makkelijk.
pi_145979341
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:45 schreef Djibril het volgende:

[..]

Vond je? Ik vond dit mijn beste argument:

[ afbeelding ]
Ah Erdoğan.

De president van de Koerden.

Zonder hen amper 40% van de stemmen.
pi_145979392
quote:
5s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:46 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

Waarom vind je het vreemd dat veel (niet allemaal) een haat aan Turken en Arabieren hebben als die de baas proberen te spelen in hun gebieden. An sich niet heel vreemd dat je die mensen niet leuk vind toch?
Van hun is het wellicht te begrijpen (wat het niet minder racistisch te maakt overigens)

Jouw haat is wel vreemd.
  zondag 26 oktober 2014 @ 22:48:19 #60
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_145979428
Mensen ga toch eens ontopic in plaats van de haat tegen Turkse gastarbeiders hier in dit topic te uiten, kappen.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  zondag 26 oktober 2014 @ 22:48:39 #61
358102 Senor__Chang
pi_145979450
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:45 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Kijk eens hoe ze praten over soennitische Arabieren, zijn gewoon precies dezelfde argumenten.
Arabische soennieten zijn dan ook enorme hypocrieten. Zie de uitspraken van Alloush en de FSA bijvoorbeeld. Of het aanzien dat Saddam nog heeft onder hen. Ik snap wat je bedoelt, maar er zijn zoveel berichten van Arabieren die hun buren verraden hebben aan ISIS dat er wat wrok gaat ontstaan naar hen toe. Zeker gezien hun verleden en het feit dat veel Arabieren aan de grens met Koerdistan baathistische import zijn van ten tijde het arabizeringsproces.
Guilty as changed.
pi_145979489
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:39 schreef Djibril het volgende:

[..]

Dat was toen, enige die tribaal is tegenwoordig is barzani. Nu heb je PKK die daar niet aan doen. Daarom hebben turken het ook zo moeilijk met Koerden tegenwoordig.
Mwa.

Destijds was er in het Ottomaanse Rijk een kleine islamitische elite, die Turkstalig was. Een deel van hen stond onder invloed van het giftige gedachtegoed van de Franse Revolutie en wilde de rest van de moslims in de regio "beschaving" opleggen. Koerden, en in feite de meesten in Oost-Anatolië, waren een achtergebleven volk in een achtergebleven regio (West-Anatolië was veel verder ontwikkeld). In deze setting ontstond de minachting voor Koerden en het idee dat de Turkse cultuur en taal op een veel hoger niveau stonden (iets wat feitelijk misschien wel het geval was). De Koerdische elite was dan ook Turkstalige en dergelijke.

Dus in dit milieu ontstond de mindset van de Ittihadisten (die zichzelf tegenwoordig Kemalisten noemen). Het idee dat minderheidstalen en culturen gelijk staan aan achterlijkheid en "oriental backwardsness" komt hier uit voort. En daarom wilden zij zo graag iedereen de "beschaafde" Turkse taal en cultuur bijbrengen. Het is denk ik belangrijk dit te begrijpen om de weerstand van hedendaagse Turken tegen minderheidsrechten te snappen.

Dat de Koerden en andere minderheden niet "beschaafd" gemaakt zouden kunnen worden zonder gedwongen assimilatie/deportaties en geschiedvervalsing is een beetje lastig te begrijpen voor "progressief-liberalen" zoals de CUP/CHP types.

Dus hoewel Koerden tegenwoordig misschien (!) wel heel anders zijn dan voorheen, deze (misplaatste) superiotiteitsgevoelen zijn een overblijfsel van de Laat-Ottomaanse tijd.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_145979497
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:48 schreef Senor__Chang het volgende:

[..]

Arabische soennieten zijn dan ook enorme hypocrieten. Zie de uitspraken van Alloush en de FSA bijvoorbeeld. Of het aanzien dat Saddam nog heeft onder hen. Ik snap wat je bedoelt, maar er zijn zoveel berichten van Arabieren die hun buren verraden hebben aan ISIS dat er wat wrok gaat ontstaan naar hen toe. Zeker gezien hun verleden en het feit dat veel Arabieren aan de grens met Koerdistan baathistische import zijn van ten tijde het arabizeringsproces.
Jij hebt dus ook een hekel aan Arabische soennieten.

Gezellig hier wel.
  zondag 26 oktober 2014 @ 22:49:48 #64
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_145979510
Dit is een Syrie topic, geen Turkenhaat topic.
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
  zondag 26 oktober 2014 @ 22:49:58 #65
358102 Senor__Chang
pi_145979518
quote:
5s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:46 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

Waarom vind je het vreemd dat veel (niet allemaal) een haat aan Turken en Arabieren hebben als die de baas proberen te spelen in hun gebieden. An sich niet heel vreemd dat je die mensen niet leuk vindt toch?
Dit is inderdaad ook wel belangrijk. Koerden zijn er niet op uit andermans gebied te veroveren, terwijl Arabieren en Turken wel Koerdisch gebied bezetten.
Guilty as changed.
  zondag 26 oktober 2014 @ 22:50:17 #66
358102 Senor__Chang
pi_145979531
quote:
9s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:49 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Jij hebt dus ook een hekel aan Arabische soennieten.

Gezellig hier wel.
Zei ik dat?
Guilty as changed.
pi_145979534
quote:
17s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:46 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Ah Erdoğan.

President van een ieder die een turkse nationaliteit heeft.

Ga je nog dat fantasia bericht van je uitleggen? Of ga je slapen met de erdogans buttplug in je terwijl teenwolfs kebab in je mond zit.

Ik lees het wel morgen
  zondag 26 oktober 2014 @ 22:50:45 #68
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_145979556
Wat hebben Turken jullie aangedaan man, kap nou eens met dat offtopic op Turken discrimineren in een Syrie topic!.
pi_145979570
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:50 schreef Djibril het volgende:

[..]

President van een ieder die een turkse nationaliteit heeft.

Ga je nog dat fantasia bericht van je uitleggen? Of ga je slapen met de erdogans buttplug in je terwijl teenwolfs kebab in je mond zit.

Ik lees het wel morgen
Niveautje! Petje af :D
pi_145979600
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:50 schreef TeenWolf het volgende:
Wat hebben Turken jullie aangedaan man, kap nou eens met dat offtopic op Turken discrimineren in een Syrie topic!.
Volgens mij willen ze genocide tegen Turken?
  zondag 26 oktober 2014 @ 22:51:45 #71
358102 Senor__Chang
pi_145979612
quote:
17s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:46 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Ah Erdoğan.

Veel Koerden stemmen simpelweg op hem omdat ze te arm zijn om dat niet te doen. Geef de Erdog niet teveel eer.
Guilty as changed.
  zondag 26 oktober 2014 @ 22:52:38 #72
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_145979660
quote:
9s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:51 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Volgens mij willen ze genocide tegen Turken?
Ik denk het, echt niet normaal dit.
pi_145979670
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:51 schreef Senor__Chang het volgende:

[..]

Veel Koerden stemmen simpelweg op hem omdat ze te arm zijn om dat niet te doen. Geef de Erdog niet teveel eer.
Ik heb niks met Erdoğan.

Maar ik respecteer wel Koerdische kiezers. Moeten jullie ook doen.

Of haten jullie Koerden?
pi_145979697
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:52 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Ik denk het, echt niet normaal dit.
Best wel barbaars.
pi_145979702
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:48 schreef Senor__Chang het volgende:

[..]

Ja klopt de meeste Arabieren daar zijn import.

Maar Saddam heeft ook vele Iraakse Turken (Turkmenen) verjaagd uit hun land en huizen. Waarom praten jullie daar nooit over. En die Turkmenen hebben ook het recht om terug te keren. :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')