abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145979731
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:53 schreef Malatyali0691 het volgende:

[..]

Ja klopt de meeste Arabieren daar zijn import.

Maar Saddam heeft ook vele Iraakse Turken (Turkmenen) verjaagd uit hun land en huizen. Waarom praten jullie daar nooit over. En die Turkmenen hebben ook het recht om terug te keren. :Y
Dat zijn Mongolen uit Centraal Azië jeweet!
  zondag 26 oktober 2014 @ 22:54:21 #77
358102 Senor__Chang
Consider yourself changed.
pi_145979741
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:52 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Ik heb niks met Erdoğan.

Maar ik respecteer wel Koerdische kiezers. Moeten jullie ook doen.

Of haten jullie Koerden?
Waarom begin je over respect en haat? Ik geef enkel aan dat je Erdogan's succes in het zuidoosten wel in perspectief moet plaatsen. De AKP heeft veel meer geld en macht om invloed te winnen dan elk ander partij en zeker meer dan de HDP.
Guilty as changed.
The Best of Señor Chang --- Part II
  zondag 26 oktober 2014 @ 22:55:00 #78
358102 Senor__Chang
pi_145979770
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:53 schreef Malatyali0691 het volgende:

[..]

Ja klopt de meeste Arabieren daar zijn import.

Maar Saddam heeft ook vele Iraakse Turken (Turkmenen) verjaagd uit hun land en huizen. Waarom praten jullie daar nooit over. En die Turkmenen hebben ook het recht om terug te keren. :Y
Omdat we het over Koerdistan en de Arabieren hebben. Als jij over de Turkmenen wilt praten, ga je gang.
Guilty as changed.
pi_145979789
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:54 schreef Senor__Chang het volgende:

[..]

Waarom begin je over respect en haat? Ik geef enkel aan dat je Erdogan's succes in het zuidoosten wel in perspectief moet plaatsen. De AKP heeft veel meer geld en macht om invloed te winnen dan elk ander partij en zeker meer dan de HDP.
Gast veel Koerden kiezen oprecht voor Erdogan. DE BDP/HDP wint al jaren alleen maar dezelfde stemmen in dezelfde provincies. :')
  zondag 26 oktober 2014 @ 22:55:43 #80
358102 Senor__Chang
pi_145979804
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:55 schreef Malatyali0691 het volgende:

[..]

Gast veel Koerden kiezen oprecht voor Erdogan. DE BDP/HDP wint al jaren alleen maar dezelfde stemmen in dezelfde provincies. :')
Ik ontken dat ook niet.
Guilty as changed.
pi_145979811
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:54 schreef Senor__Chang het volgende:

[..]

En het succes van Bdp/HDP moet je helemaal in perspectief plaatsen.

Hoe ze mensen onder dreiging van geweld dwingen op hen te stemmen.

Gebeurt helaas ook.
pi_145979850
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:55 schreef Djibril het volgende:

[..]

Turken nemen laatste tijd vaker hun petje af, volgen mooi het voorbeeld van erdogan.

[ afbeelding ]
Leuk. ;(

Maar jij wil genocide tegen Turken? ;(
pi_145979948
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:56 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Leuk. ;(

Maar jij wil genocide tegen Turken? ;(
Nope, waarom?
pi_145980001
quote:
9s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:55 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Gebeurt helaas ook.
Beste De_Guidance. Hier zitten veel onmenselijke PKK-aanhangers. Die vinden het vast leuk dat Koerden worden bedreigd om op die BDP/HDP te stemmen.

En als ze niet hebben gestemd worden de Koerdische mannen vermoord en de Koerdische vrouwen soms zelf eerst verkracht en daarna vermoord. :N ;( :'(
pi_145980003
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:58 schreef Djibril het volgende:

[..]

Nope, waarom?
Ik weet niet, er sijpelt enorm veel haat en woede door je posts.
pi_145980043
quote:

[..]

Gebeurt helaas ook.
Bullshit man. Wat ik veel Turken zie doen is verdeeldheid proberen te creeren in de Koerdische gemeenschap. Het is een feit dat 80-90% van de Koerden pro-PKK is.

De Koerden die op Erdogan stemmen, stemmen op Erdogan vanwege religieuze redenen, niet omdat ze van Turkije houden of Turkije zo een goede staat vinden. Als MHP/CHP straks weer aan de macht is, dan zal de PKK onlosmakelijk weer groeien en daarmee ook de Koerdische partijen aangezien Erdogan dan weinig voor de Koerden kan betekenen.
pi_145980075
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:59 schreef Malatyali0691 het volgende:

[..]

Beste De_Guidance. Hier zitten veel onmenselijke PKK-aanhangers. Die vinden het vast leuk dat Koerden worden bedreigd om op die BDP/HDP te stemmen.

En als ze niet hebben gestemd worden de Koerdische mannen vermoord en de Koerdische vrouwen soms zelf eerst verkracht en daarna vermoord. :N ;( :'(
Bron?
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_145980086
quote:

[..]

En Turkije dan? Die pleegt aanslagen op haar eigen volk en zegt dan dat dat de PKK was, zodat Koerden de schuld krijgen. Dat is zeker wel een goed beleid he.
pi_145980114
90% pro PKK.

Lol. :D

Dat moet wel een interessante enquête/bron zijn.
pi_145980166
quote:

[..]

Wat naar.

Ik hoop dat Koerden kunnen stemmen op wie ze willen. Ooit zal dat hopelijk gebeuren.
pi_145980185
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:59 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Ik weet niet, er sijpelt enorm veel haat en woede door je posts.
Nee, maar dat mag jij vinden.
pi_145980201
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 23:00 schreef mylamboisblack het volgende:

[..]

En Turkije dan? Die pleegt aanslagen op haar eigen volk en zegt dan dat dat de PKK was, zodat Koerden de schuld krijgen. Dat is zeker wel een goed beleid he.
Moet jij niet hooligans steunen die Ausländer Raus roepen?
pi_145980210
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 23:01 schreef De_Guidance het volgende:
90% pro PKK.

Is ook beetje te veel ja. Misschien 90% van de Koerden die niet geassimileerd zijn.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_145980231
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 23:01 schreef De_Guidance het volgende:
90% pro PKK.

Je hoeft daar geen enquete/bron voor te hebben. Een beetje onderzoek doen naar de gemeenschap, is genoeg. Jij wil doen alsof maar een minderheid v/d Koerden achter de PKK staat, terwijl dat de overgrote meerderheid is. Weliswaar is de PKK kleiner geworden doordat de situatie van Koerden beter is geworden in Turkije, maar zodra Turkije weer bestuurd wordt door een fascistische partij zoals CHP of MHP, zullen Koerden weer terug komen bij hun roots.

Symptomen kan je wel weghalen met pijnstillers, maar uiteindelijk zul je een behandeling moeten ondergaan die je moet herstellen. Zelfde geldt voor de Koerden in Turkije. Zolang Turkije niet met een oplossing komt voor het Koerdische probleem, zal de PKK altijd leven onder de Koerden.
pi_145980271
quote:
9s.gif Op zondag 26 oktober 2014 23:03 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Is ook beetje te veel ja. Misschien 90% van de Koerden die niet geassimileerd zijn.
Ik ken vele Koerden die niet geassimileerd zijn en die zich een trotse Koerd voelen. Maar die geen PKK-aanhanger zijn.
pi_145980275
quote:
9s.gif Op zondag 26 oktober 2014 23:02 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Moet jij niet hooligans steunen die Ausländer Raus roepen?
Feiten negeren he. Wij weten beide heel erg goed wat voor vieze spelletjes er in het verleden zijn gespeeld, en in het heden nog steeds. De PKK heeft heel vaak de schuld gekregen van dingen die zij niet gedaan hebben. En veel domme Koerden en Turken happen dat gewoon in. Jammer.
pi_145980281
quote:
9s.gif Op zondag 26 oktober 2014 23:03 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Ach ja.

Politiek.

De meeste mensen willen gewoon eten en werk, maar dat wordt ze helaas niet gegund door oorlogshitsers.
  zondag 26 oktober 2014 @ 23:05:07 #98
358102 Senor__Chang
pi_145980291
quote:

[..]

Gebeurt helaas ook.
Dit is geen 1990 meer hoor. Die vetes zijn een stuk minder aanwezig tegenwoordig. Of je moet Turkse staatspropaganda als zoete koek slikken.
Guilty as changed.
pi_145980312
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 23:03 schreef mylamboisblack het volgende:

[..]

Je hoeft daar geen enquete/bron voor te hebben. Een beetje onderzoek doen naar de gemeenschap, is genoeg. Jij wil doen alsof maar een minderheid v/d Koerden achter de PKK staat, terwijl dat de overgrote meerderheid is. Weliswaar is de PKK kleiner geworden doordat de situatie van Koerden beter is geworden in Turkije, maar zodra Turkije weer bestuurd wordt door een fascistische partij zoals CHP of MHP, zullen Koerden weer terug komen bij hun roots.

Symptomen kan je wel weghalen met pijnstillers, maar uiteindelijk zul je een behandeling moeten ondergaan die je moet herstellen. Zelfde geldt voor de Koerden in Turkije. Zolang Turkije niet met een oplossing komt voor het Koerdische probleem, zal de PKK altijd leven onder de Koerden.
Het is echt enorme onzin wat je stelt.

De steun voor de PKK komt niet in de buurt van de 80%

Hoeveel Koerden ken jij eigenlijk?
pi_145980319
is dit het turkije topic ofzo? :O
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')