Voorbeelden opnoemen is goedkoop, want iedereen kan er een paar verzinnen. Natuurlijk gaat niet elke Koerd jou vertellen dat ie een PKK-sympathisant is.quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:04 schreef Malatyali0691 het volgende:
[..]
Ik ken vele Koerden die niet geassimileerd zijn en die zich een trotse Koerd voelen. Maar die geen PKK-aanhanger zijn.
Inderdaad, echt niet normaal !quote:
Elke Turk komt hiermee. Ik ken veel Koerden die tegen PKK zijn!!@1@quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:04 schreef Malatyali0691 het volgende:
[..]
Ik ken vele Koerden die niet geassimileerd zijn en die zich een trotse Koerd voelen. Maar die geen PKK-aanhanger zijn.
quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:04 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Feiten negeren he. Wij weten beide heel erg goed wat voor vieze spelletjes er in het verleden zijn gespeeld, en in het heden nog steeds. De PKK heeft heel vaak de schuld gekregen van dingen die zij niet gedaan hebben. En veel domme Koerden en Turken happen dat gewoon in. Jammer.
Wat durf jij te stellen? Dat het een minderheid is? Eerlijk zijn.quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:05 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Het is echt enorme onzin wat je stelt.
De steun voor de PKK komt niet in de buurt van de 80%
Hoeveel Koerden ken jij eigenlijk?
Jij komt hier percentages verzinnen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:06 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Voorbeelden opnoemen is goedkoop, want iedereen kan er een paar verzinnen. Natuurlijk gaat niet elke Koerd jou vertellen dat ie een PKK-sympathisant is.
De Turkse staat is in de machtspositie om de Koerden zelfbeschikkingsrecht te geven, maar zij geven meer om macht dan om menselijkheid.quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:04 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ach ja.
Politiek.
De meeste mensen willen gewoon eten en werk, maar dat wordt ze helaas niet gegund door oorlogshitsers.
Steun voor de PKK is niet meer dan 30 a 40%.quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:05 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Het is echt enorme onzin wat je stelt.
De steun voor de PKK komt niet in de buurt van de 80%
Hoeveel Koerden ken jij eigenlijk?
Zeker niet, veel dingen zijn ook te veroordelen, maar jij doet alsof de Turkse overheid juist altijd oprecht is. Ja, vandaar al die coupes.quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:07 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Jij denkt dat een terroristische guerrilla in de bergen een soort door God gezonden Utopia is die nog nooit iets verkeerd heeft gedaan?
quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:07 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
De Turkse staat is in de machtspositie om de Koerden zelfbeschikkingsrecht te geven, maar zij geven meer om macht dan om menselijkheid.
Klopt gewoon hoor. Zie: http://en.wikipedia.org/wiki/Susurluk_scandalquote:Op zondag 26 oktober 2014 23:07 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Jij denkt dat een terroristische guerrilla in de bergen een soort door God gezonden Utopia is die nog nooit iets verkeerd heeft gedaan?
Bedoel je nou een PKK-aanhanger of een PKK-sympathisant?quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:04 schreef Malatyali0691 het volgende:
[..]
40% van wat/wie?quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:07 schreef Malatyali0691 het volgende:
[..]
Steun voor de PKK is niet meer dan 30 a 40%.
De PKK is in staat dit conflict op te lossen en verregaande autonomie te krijgen, maar het conflict is hun bestaansrecht en drugshandel blijkt toch net iets te lucratief.quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:07 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
De Turkse staat is in de machtspositie om de Koerden zelfbeschikkingsrecht te geven, maar zij geven meer om macht dan om menselijkheid.
Dat wil jij wel geloven ja, samen met de staatspropaganda, de feiten liegen er echter niet om. De overgrote meerderheid v/d Koerden is gewoon pro-PKK.quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:07 schreef Malatyali0691 het volgende:
[..]
Steun voor de PKK is niet meer dan 30 a 40%.
Ik doe alsof de Turkse overheid oprecht is? Lol. Nee.quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:08 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Zeker niet, veel dingen zijn ook te veroordelen, maar jij doet alsof de Turkse overheid juist altijd oprecht is. Ja, vandaar al die coupes.
Gewoon afkeer voor die beweging.quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bedoel je nou een PKK-aanhanger of een PKK-sympathisant?
Zijn twee verschillende dingen.
Wat zijn dit voor beschuldigingen? Ik vind je meestal wel objectief, maar nu lijk je net een Turkse versie van een Noord-Koreaanse nieuwslezer.quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:09 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
De PKK is in staat dit conflict op te lossen en verregaande autonomie te krijgen, maar het conflict is hun bestaansrecht en drugshandel blijkt toch net iets te lucratief.
Dus ook zij geven meer om macht dan om mensen. Jammer dat je dat niet inziet.
Rusland nam een prominente rol op het internationale toneel om de Armeense belangen aan te kaarten. Dit is wat anders dan de Armenen te zien als verraders die op het punt stonden om Rusland te dienen. En zeker niet om de Armenen in Istanbul en Adana (hun eerste doelwitten), die vele kilometers van Rusland vandaan woonden aan te vallen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:42 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Enver Pasha spreekt over de Armeense sypmatisanten van Rusland.
No shit, waarom denk jij dat ik ondanks mijn vermeende anti-Turksheid, het Sèvres Verdrag altijd heb afgekeurd als zijnde onrechtvaardig voor de (grotendeels onschuldige) Turkse burgerbevolking?quote:Collectief straffen is een oorlogsmisdaad, daar hebben we een tribunaal voor in Den Haag geloof ik.
PKK-symphatisant. PKK-aanhangers zijn minder.quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bedoel je nou een PKK-aanhanger of een PKK-sympathisant?
Zijn twee verschillende dingen.
De overgrote meerderheid is gewoon pro-PKK. Een deel is gewoon ingedamd door Erdogans zachte beleid, maar dat deel zal weer opstaan zodra de ultranationalisten(CHP'ers) aan de macht komen, die denken dat je met militaire onderdrukking de PKK kan uitroeien(waarna er dus nog meer Koerden bij de PKK komen).quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:10 schreef Malatyali0691 het volgende:
[..]
Van de Koerden in Turkije/Noord-Koerdistan.
quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:09 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Dat wil jij wel geloven ja, samen met de staatspropaganda, de feiten liegen er echter niet om. De overgrote meerderheid v/d Koerden is gewoon pro-PKK.
Geloof ik geen reet van. Je mag heus niet fan zijn van de PKK, maar bijna alle Koerden ( buiten de PDK Koerden) snappen de PKK en hebben begrip voor hun.quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:10 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Gewoon afkeer voor die beweging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |