Naast je huidige assad posters en vlag?quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:54 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ik droomde dat ik 2 portretten van Imam Hussein boven mijn bed had, dat was pas raar.
[..]
Behalve dat ze Koerdisch als voertaal hebben en graag Koerdische autonomie of zelfs onafhankelijkheid willen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:21 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Jij wil een islamitische Koerdische partij?
Wat is voor jou dan het verschil met Erdoğan? Qua standpunten zal het vrijwel hetzelfde zijn.
WTF wanneer!!!!!!!!!!quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:22 schreef De_Guidance het volgende:
CHP is erg veranderd.
Ze spraken zelfs laatst hun steun uit aan de YPG
quote:Het is nog altijd uitgestorven in de oude stad van Homs in Syrië. Na een lange belegering werd er deze zomer een staakt-het-vuren afgesproken. Gewapende groepen vertrokken, maar gevluchte bewoners komen maar mondjesmaat terug. Correspondent Sander van Hoorn.
link
Ik bedoelde deze:quote:Op maandag 27 oktober 2014 08:56 schreef Malatyali0691 het volgende:
[..]
KCK is urban wing of the PKK!!!![]()
![]()
Dat je dat niet weet zegt genoeg over jouw.!!______
KCK en KNC zit een wereld van verschil tussen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 09:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik bedoelde deze:
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Kurdish_National_Council
Zat dichtbij
En het is 'jou'
Haha oke manquote:Op maandag 27 oktober 2014 09:19 schreef Malatyali0691 het volgende:
[..]
KCK en KNC zit een wereld van verschil tussen.
Ik ben een etnische Turk (die ook van Oost-Anatolië vandaan komt) en ik weet meer over Koerdische bewegingen en Koerdisch nationalisme dan jou.
Epic fail.
In Anatolië wonen toch amper Koerden? Dat is het homeland van de Turken.quote:Op maandag 27 oktober 2014 09:19 schreef Malatyali0691 het volgende:
[..]
KCK en KNC zit een wereld van verschil tussen.
Ik ben een etnische Turk (die ook van Oost-Anatolië vandaan komt) en ik weet meer over Koerdische bewegingen en Koerdisch nationalisme dan jou.
Epic fail.
Oost-Anatolië is gewoon Oost-Turkije/Noord-Koerdistan.quote:Op maandag 27 oktober 2014 09:42 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
In Anatolië wonen toch amper Koerden? Dat is het homeland van de Turken.
Nee, Anatolië is het schiereiland.quote:Op maandag 27 oktober 2014 09:53 schreef Malatyali0691 het volgende:
[..]
Oost-Anatolië is gewoon Oost-Turkije/Noord-Koerdistan.
Ben je zo dom.
Klopt niet helemaal/ En ook al zou dat Anatolië zijn, in Oost-Anatolië wonen er veel Koerden.quote:Op maandag 27 oktober 2014 09:54 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Nee, Anatolië is het schiereiland.
[ afbeelding ]
Aha. Jij bent dus een nep-Koerdquote:Op maandag 27 oktober 2014 09:53 schreef Malatyali0691 het volgende:
[..]
Oost-Anatolië is gewoon Oost-Turkije/Noord-Koerdistan.
Ben je zo dom.
Vaak wordt in Turkije het begrip gebruikt als alles vanaf de bosporus tot de grens.quote:Op maandag 27 oktober 2014 09:56 schreef UpsideDown het volgende:
Ik ken Anatolië als het schiereiland en het hart van Turkije.
Tsja zo is het nou eenmaal bepaald, kan er ook niks aan doen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 09:56 schreef Malatyali0691 het volgende:
[..]
Klopt niet helemaal/ En ook al zou dat Anatolië zijn, in Oost-Anatolië wonen er veel Koerden.
Ik troll maar wat.quote:Op maandag 27 oktober 2014 09:00 schreef Malatyali0691 het volgende:
[..]
Je mag blij zijn dat ISMFOF niet meer actief is. Ze zou je pompen als ze dit leest.
Maar dat klopt geografisch gezien niet, Anatolië is de naam van het schiereiland, het Armeense hoogland in het oosten van Turkije hoort daar niet echt meer bij, compleet ander landschap.quote:Op maandag 27 oktober 2014 09:58 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Vaak wordt in Turkije het begrip gebruikt als alles vanaf de bosporus tot de grens.
Dus Noord-oost Anatolië is bij Georgië en Zuid-Oost bij Iran-Irak.
Oke manquote:Op maandag 27 oktober 2014 09:58 schreef Malatyali0691 het volgende:
[..]
Ik ben een etnische Turk. Heb nooit gezegd dat ik Koerd was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |