Ik vind het nog steeds vreemd dat zijn album titels ineens 26 keer zo lang zijn als daarvoor..quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:05 schreef Norrage het volgende:
Ben toch wel benieuwd naar de nieuwe Damien Rice. Waar blijft de lek?
Wat een lutser die Morrisseyquote:Vanavond treedt in #TivoliVredenburg Morrissey op. Mooi zo. Maar, in het contract met deze artiest staat dat in het hele gebouw geen vlees aanwezig mag zijn. Dus ook niet bij het Liszt Concours dat niks met @Morrissey te maken heeft. Ik kan heel goed vegetarisch koken en eet het graag. Maar tegen de dwang van deze #Morrissey kan ik niet zo goed. In de jury van het Liszt Concours zitten wereldberoemde pianisten uit de hele wereld, die helemaal geen eisen hebben. Ook niet qua voedsel.
Vraag je je toch af wat voor wedstrijd dat is als de juryleden geen eisen hebben over wat dan ook.quote:
En hij wil ook nog eens dat er geen plaatjes gedraaid worden voor aanvang.quote:
Alleen brocolli-based-lifeformsquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:38 schreef ranja het volgende:
Mag er nog wel publiek in de zaal of dat ook liever niet?
quote:Sound of silver talk to me
Makes you want to feel like a teenager
Until you remember the feelings of
A real life emotional teenager
Then you think again
Hij gaat hier nu voor de eerste keer op.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:43 schreef Beregd het volgende:
Oe, na humo ook pitchfork wel heel erg positief over de nieuwe van Grouper. Die eerder gereleasete nummers vond ik al top, dus ben erg benieuwd naar het album.
quote:De situatie is nijpend, meldt de Raad van Toezicht van de stichting TivoliVredenburg. 'Met het oog op de continuïteit van onze bedrijfsvoering moet de gemeente snel met een oplossing komen.' Dit jaar komt het muziekcentrum 1,7 miljoen euro tekort op de begroting, komend jaar zeker 2,6 miljoen euro. Van de 9 miljoen euro begrote sponsorgelden is tot nog toe nog geen 4 miljoen euro binnen. Bovendien moet er nog voor 2,8 miljoen euro aan het gebouw worden vertimmerd, om kinderziektes te verhelpen.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:29 schreef Tchock het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)-te-worden~a3777695/
[..]
Ziet er naar uit dat ze - as usual - weer een veel te positieve inschatting hebben gemaakt. Zie je toch wel pijnlijk vaak bij gemeentebeleid.quote:Vooraf is dus te optimistisch begroot, waarvoor, voor de opening van het muziekgebouw, al was gewaarschuwd in een second opinion. In april wuifde Vreeke deze kritiek weg; hij zag, zei de directeur toen in de Volkskrant, realistische en haalbare cijfers, 'zeker geen luchtfietserij'.
De gemeente heeft er flink in geïnvesteerd en moet dat in de toekomst nog veel meer gaan doen blijkbaar. Dat is toch gemeentebeleid of mis ik nu iets?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:53 schreef Tchock het volgende:
Waar halen jullie ineens dat gemeentebeleid vandaan? Vreeke heeft ze voorgespiegeld dat hij rond kon komen met een bedrag waar dat niet van kon. En dat is geen ambtenaar, hoor. Heeft niets met beleid te maken.
Beleid is het sowieso niet. Of althans, geen teken in dat artikel wijst daarop. Dat de gemeente een financieel gat moet dichten omdat de van te voren geschatte begroting veel te positief was is natuurlijk vervelend, maar het is geen beleid en ook niet volledig de schuld van de gemeente.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:55 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
De gemeente heeft er flink in geïnvesteerd in moet dat in de toekomst nog veel meer gaan doen blijkbaar. Dat is toch gemeentebeleid of mis ik nu iets?
Niet volledig, nee, maar het is de taak van de gemeente om ook door veel te rooskleurige verhalen heen te prikken. Nu zitten zij met de gevolgen. En nogmaals, die investeringen zijn toch gewoon gemeentebeleid?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Beleid is het sowieso niet. Of althans, geen teken in dat artikel wijst daarop. Dat de gemeente een financieel gat moet dichten omdat de van te voren geschatte begroting veel te positief was is natuurlijk vervelend, maar het is geen beleid en ook niet volledig de schuld van de gemeente.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |