We hebben een uur extra he.quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:13 schreef Felagund het volgende:
Wat zijn jullie actief ineens.![]()
Net terug van Days of Heaven, interessante film, ook visueel gezien.
Geeft nietquote:Op zondag 26 oktober 2014 23:12 schreef Moody het volgende:
Ok ok... Vergeet niet dat ik een LCD-n00b ben.
Ik start Sounds of Silver nu.
Dat is fijn, dan kan ik MuMe de schuld gevenquote:Op zondag 26 oktober 2014 23:14 schreef ranja het volgende:
[..]
Geeft nietmaar waarschijnlijk gebruik je MusicMeter als bron? Die noemen alles een EP wat geen album is
Van 2 tot 3 vannacht is toch niets gepost?quote:
Die subtiele opbouw, die piano, die spanning. Die harde beat. Een en al perfectiequote:Op zondag 26 oktober 2014 23:18 schreef Moody het volgende:
Get Innocuous lijkt me een track waarbij je als artiest nooit tevreden mee kan zijn. Weglaten, toevoegen, weglaten, net zo lang tot het goed is. Volgens mij komen ze aardig in de buurt.
Bij jou is het al half 1 's nachts?quote:
Ja hallo, ik ben nog bij track 2 van Sound of Silver.quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:27 schreef Norrage het volgende:
En die 45:33 EP is ook geweldig. En This IS Happening ook. Wat een band toch. James Murphy
This Is Happening heb ik een keer beluisterd maar afgekeurd , die heb ik ook niet dus.quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:27 schreef Norrage het volgende:
En die 45:33 EP is ook geweldig. En This IS Happening ook. Wat een band toch. James Murphy
die 45:33 is niet de lengte van het nummer hoor (hij's langerquote:Op zondag 26 oktober 2014 23:28 schreef Moody het volgende:
[..]
Ja hallo, ik ben nog bij track 2 van Sound of Silver.
Nee maar dat extra uurtje was afgelopen nacht al verspeeld toch.quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:24 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bij jou is het al half 1 's nachts?
Klopt, ik snap Norrage ook niet.quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:30 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Nee maar dat extra uurtje was afgelopen nacht al verspeeld toch.
eerste 15 minuten zijn echt legendarisch goed. Die opbouw waarbij er steeds extra beats/instrumenten inkomen. Misschien wel het beste dat de band heeft gemaakt. Daarna kakt het een beetje in, maar het einde is dan wel weer geniaal. Super-EPquote:Op zondag 26 oktober 2014 23:29 schreef ranja het volgende:
[..]
die 45:33 is niet de lengte van het nummer hoor (hij's langer)
In dit opzicht; waarom geen 2 uur vooruit/achteruit per jaar?quote:Tijdens de Eerste Wereldoorlog werd de zomertijd door de Duitsers voor het eerst echt ingevoerd. De oorlog was duur en om kolen te besparen besloot Duitsland op 30 april om één uur voor middernacht de zomertijd in te voeren.
In 1946 werd de zomertijd afgeschaft. In 1977 werden zomer- en wintertijd echter opnieuw ingevoerd. Dit vanwege de oliecrisis. Door in de zomer langer gebruik te maken van het zonlicht, zou er er energie bespaard worden.
2 uur merk je misschien teveel van?quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:34 schreef Moody het volgende:
Duitsland bedankt.
[..]
In dit opzicht; waarom geen 2 uur vooruit/achteruit per jaar?
Ik vind dat ze tijdens de NBA playoffs gewoon een maandje de tijd hier 5 uur achteruit moeten zetten.quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:34 schreef Moody het volgende:
Duitsland bedankt.
[..]
In dit opzicht; waarom geen 2 uur vooruit/achteruit per jaar?
Dan sterft de helft van de bejaarden vrees ik...quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:49 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ik vind dat ze tijdens de NBA playoffs gewoon een maandje de tijd hier 5 uur achteruit moeten zetten.
quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:52 schreef Moody het volgende:
[..]
Dan sterft de helft van de bejaarden vrees ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |