Heerlijk nummer zeg Wish.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:51 schreef ranja het volgende:
[..]die is geweldig. Er is ook een remix EP van uitgebrachr (Fixed) maar die vind ik wat minder.
Favoriete nummer is trouwens deze van The Fragile. Eerste keer dat ik die hoorde was bij het uitgaan, tegelijk wow en balen dat het devolgende dag zondag was zodat ik het album nog niet kon kopen
3 dubbel lp en 2 cd is dat trouwens. En kwam op 1 binnen in de US album lijst, hoezo indie
de n inslikken krijg je prateh en lopeh, klinkt nergens naarquote:Op zondag 26 oktober 2014 22:54 schreef Moody het volgende:
Weet ik veel. We schijnen letters in te slikken, welke dat zijn laat ik aan Randstedelingen ABN-sprekers over.
Dat sterretje staat toch gewoon voor "niet elke cd hetzelfde"?quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:52 schreef Moody het volgende:
[..]
Oh. Zo wordt-ie wel weergegeven in MuMe. Tijd voor een edit?
beidequote:Op zondag 26 oktober 2014 22:55 schreef Moody het volgende:
Welke versie van Yeah moet ik hebbenCrass, Pretentious
Allebei.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:55 schreef Moody het volgende:
Welke versie van Yeah moet ik hebbenCrass, Pretentious
De klinkers waar niet de klemtoon op valt zou ik zeggen als bijna accentloze Brabander.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:54 schreef Moody het volgende:
[..]
Weet ik veel. We schijnen letters in te slikken, welke dat zijn laat ik aan Randstedelingen ABN-sprekers over.
nummers 3 -8 van Sound of Silver vind ik erg goed, maar ja, 1, 2, en vooral 9...quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:57 schreef Norrage het volgende:
Maar ik weet nu al, op basis van de voorlopige voorkeuren van Moody, dat ie Sound Of Silver veel beter gaat vinden
Praten -> Proatnquote:Op zondag 26 oktober 2014 22:56 schreef ranja het volgende:
[..]
de n inslikken krijg je prateh en lopeh, klinkt nergens naar
Yeah is lekker manquote:Op zondag 26 oktober 2014 22:57 schreef Norrage het volgende:
Maar ik weet nu al, op basis van de voorlopige voorkeuren van Moody, dat ie Sound Of Silver veel beter gaat vinden
Wat is er mis met het hoogtepunt in het hele LCD oeuvre Get Inncouscous???quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:59 schreef ranja het volgende:
[..]
nummers 3 -8 van Sound of Silver vind ik erg goed, maar ja, 1, 2, en vooral 9...
Inncouscous heb ik eerder gehoord, maar anders. Nu weet ik helemaal niet meer hoe ik het moet uitsprekenquote:Op zondag 26 oktober 2014 23:02 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wat is er mis met het hoogtepunt in het hele LCD oeuvre Get Inncouscous???
ach ja, de stad hequote:Op zondag 26 oktober 2014 22:59 schreef Moody het volgende:
Praten -> Proatn
Ja, het is toch de "e". Maar we verzinnen er een "o" bij
Daarbij praat vrijwel niemand hier meer Twents. De laatste 10 jaar lijkt het wel alsof Enschede gewoon in de Randstad had kunnen liggen. Zonder de hoge huizenprijzen, criminaliteit en files dan
gewoon alsof je bij de Turk bent. In koes koes.quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:03 schreef Moody het volgende:
[..]
Inncouscous heb ik eerder gehoord, maar anders. Nu weet ik helemaal niet meer hoe ik het moet uitspreken
Had niet eens door dat ik het verkeerd schreefquote:Op zondag 26 oktober 2014 23:03 schreef Moody het volgende:
[..]
Inncouscous heb ik eerder gehoord, maar anders. Nu weet ik helemaal niet meer hoe ik het moet uitspreken
Kan het wel verstaan, omdat mijn ouders en vooral mijn grootouders het spraken. Vind het zelf maar "dommig" klinken, maar dat vindt vrijwel heel Nederland denk ik. Heb wel een gezonde tongval, maar daar is niets mis mee. Ilse de Lange is het met me eensquote:Op zondag 26 oktober 2014 23:03 schreef ranja het volgende:
[..]
ach ja, de stad heVeel import van studenten en zo. In Utrecht hoor je ook alles dwars doormekaar, en maar zelden echt utregs. Maar goed ben zelf natuurlijk net zo goed import dus ik doe gewoon mee met de accentenmengelmoes
Hey je loopt ineens snel uit. Heb je nummers overgeslagen?quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:07 schreef Moody het volgende:
All My Friends is ook geweldig zeg
Staat niet eens op een album zie ik...
jawel, op Sound of Silverquote:Op zondag 26 oktober 2014 23:07 schreef Moody het volgende:
All My Friends is ook geweldig zeg
Staat niet eens op een album zie ik...
het album was eerderquote:Op zondag 26 oktober 2014 23:09 schreef Moody het volgende:
[..]
De EP All My Friends zit tussen de debuut en Sound of Silver. Vandaar
Oh nu zie ik m op Sound of Silver staan....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |