Uitzendschemaquote:Het bod van naar verluidt 20 miljoen euro per jaar was genoeg: de NOS mag ook de komende drie seizoenen de samenvattingen van de Eredivisie uitzenden. De keerzijde is dat na volgend seizoen hoogstwaarschijnlijk afscheid genomen wordt van de Champions League.
Er waren drie partijen in de race om de uitzendrechten van de Eredivisie-samenvattingen (die verkocht werden door Eredivisie Media & Marketing): NOS, RTL en SBS. Vorige maand schreef NRC dat het bod van de NOS, dat de rechten nu ook bezit, ongeveer het dubbele was van wat de twee commerciėle omroepen op tafel wilden leggen. Volgens betrokkenen haakte RTL daarom eind februari al af.
De live-wedstrijden worden uitgezonden door betaalzender FOX Sports Eredivisie. Bij de rechten die de NOS vandaag vergaard heeft, hoort ook het live verslag mogen doen voor de radio, traditioneel bij Langs de Lijn.
De aankoop heeft een keerzijde, liet algemeen directeur van de NOS Jan de Jong vanmiddag in Radio 1-programma De Nieuws BV weten. Als de uitzendrechten voor de Champions League na het seizoen 2014/2015 verlopen, kan de NOS niet meer meebieden, zei hij. Dat betekent hoogstwaarschijnlijk dat FOX die dan in handen krijgt.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)e-drie-jaar-bij-nos/
Die heeft wel Europees gehaald, dat zie ik Schreuder nog niet doenquote:Op zondag 26 oktober 2014 19:42 schreef Caland het volgende:
Nu zie je ook wel dat zo'n trainerswissel niet echt werkt. Schreuder doet het echt niet zoveel beter dan dat mannetje van vorig seizoen waarvan niemand de naam meer weet.
Ik denk dat het een jonko wasquote:Op zondag 26 oktober 2014 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Even in alle rust je shaggie rollen.
Dankje. Ik was zeer verheugd zo'n grootheid als Joop zomaar op de tribunes te zien zitten. Ik hoop echt dat dit mij nog een keer mag overkomen.quote:
de fpquote:Op zondag 26 oktober 2014 19:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Uitslagen Eredivisie speelronde 10
dankquote:Op zondag 26 oktober 2014 19:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij was een beetje jellyquote:Op zondag 26 oktober 2014 19:45 schreef Paxcon het volgende:
Zo'n gozer in het uitvak werd heel erg mad
Ja, ik vind de FP ook maar niks.quote:
Feitelijke onjuistheid gespotquote:Op zondag 26 oktober 2014 19:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
heb ik een foutje gemaakt?quote:
kap eens met die spam man, anders ga ik dit aankaarten bij dannyquote:Op zondag 26 oktober 2014 19:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er staat dat Hoesen z'n eerste goal voor de FC heeft gemaakt, maar hij heeft al gescoord in oefenduels en in de KNVB-bekerquote:
Oh. dat moet over de eredivisie gaan.quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Er staat dat Hoesen z'n eerste goal voor de FC heeft gemaakt, maar hij heeft al gescoord in oefenduels en in de KNVB-beker
In een niet nader te noemen seizoen waren er volgens VAK818 met kerst ruim 45.000 man in de ArenA.quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens VAK818 waren het er 49,446.
Anderhalf seizoen?quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:51 schreef opperkleurder het volgende:
Traditionele top 3 als top 3. Hoe lang is dat geleden?
Schreuder is kwaad: "Dat kan en mag niet, zeker niet bij zo'n stand"quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:51 schreef Ties02 het volgende:
Hadden gewoon derde kunnen staan godverdegodver
Uh. De laatste drie seizoen alquote:Op zondag 26 oktober 2014 19:51 schreef opperkleurder het volgende:
Traditionele top 3 als top 3. Hoe lang is dat geleden?
Haha gaat hij dat kijken.quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
TV / [RTL4] Miljoenenjacht #42 greet dikzak
rot op idiootquote:Op zondag 26 oktober 2014 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Laatste van t seizoenquote:Op zondag 26 oktober 2014 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Homoquote:Op zondag 26 oktober 2014 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:00 schreef hafcfan het volgende:
Olympiakos-Panathinaikos ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Olympiakos-Panathinaikos ?
Ja schakelde ook even over naar die wedstrijd. Dacht eerst dat het erg mistig wasquote:Op zondag 26 oktober 2014 20:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]Al 2 maal stilgeld. Zie op mijn stream alleen maar rook
Als die rood-witten winnen pak ik 160 euro. Moet lukken als ik het zo bekijkquote:Op zondag 26 oktober 2014 20:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja schakelde ook even over naar die wedstrijd. Dacht eerst dat het erg mistig was. Nu begrijp ik dus waarom
Nice! Dit zullen ze wel winnen jaquote:Op zondag 26 oktober 2014 20:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als die rood-witten winnen pak ik 160 euro. Moet lukken als ik het zo bekijk
Gefeliciteerd. Dat is binnen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als die rood-witten winnen pak ik 160 euro. Moet lukken als ik het zo bekijk
quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nice! Dit zullen ze wel winnen ja
Thanx nu een pingel duurt lang.quote:
Afellay de penalty niet laten nemenquote:Op zondag 26 oktober 2014 20:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
[..]
Thanx nu een pingel duurt lang.
quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:01 schreef Caland het volgende:
Stijn korfbalt en kijkt miljoenenjacht.
Nog steeds in de kast though.
Kwamen als eerste in actie. Kulreden.quote:
Maar zo is het al jaren niet.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:46 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Kwamen als eerste in actie. Kulreden.
Nee, het duel was vertraagd en ze hebben de samenvatting nog niet klaar.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:46 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Kwamen als eerste in actie. Kulreden.
Normaal beginnen ze altijd de samenvatting terwijl het nog bezig is.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:47 schreef alors het volgende:
[..]
Nee, het duel was vertraagd en ze hebben de samenvatting nog niet klaar.
hihahoquote:
wat nouquote:
ik moet huilenquote:
quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:50 schreef Ties02 het volgende:
Zij vieren altijd feest
410 is dan ook een verkapte carnavalsvereniging
quote:
Volgende week Vitesse uit, binnenkort naar PSV.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:57 schreef Buitendam het volgende:
Feyenoord begint weer te winnen. Dat scheelt, gaan ze ook geen spits meer halen.
quote:
quote:
quote:
quote:
Rutten heeft het netjes op de rails daar.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Komt allemaal door topcoach Rutte dit
Dit zegt genoegquote:Op zaterdag 1 november 2014 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is er mis met het juichen van Van Beek?
Zal die weer eens tweede van de Eredivisie worden dit seizoen?quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Rutten heeft het netjes op de rails daar.
quote:
bedanktquote:Op zaterdag 1 november 2014 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
23:20, dan begint Match of the Day. De show begint met Chelsea v QPR.
bedankt hansquote:Op zaterdag 1 november 2014 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
23:20, dan begint Match of the Day. De show begint met Chelsea v QPR.
jimi hendrix?quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hmm geel Hendrix, waarom laten ze dit zien?
ik zag hetquote:
vondelpark?quote:
albaquote:
ja, ik had haast dus even snel foto gemaakt onderweg naar huisquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ja, ik had haast dus even snel foto gemaakt onderweg naar huisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroļd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
doe de groetenquote:Op zaterdag 1 november 2014 23:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alba en ik kijken nu ook lekker op de bank naar de eredivisie met een glaasje cola.
Je moet niet zwichten voor hoog van de toren blazende pseudovedettes volgens Johan Derksen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:18 schreef KingRoland het volgende:
morgen vrij, en kan niet wachten tot mijn 1e stagedag maandagtips mogen via mijn dm
Idd, als GGMM hier was zou hij een leuke grap maken.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je moet niet zwichten voor hoog van de toren blazende pseudovedettes volgens Johan Derksen.
JUICHENquote:Op zaterdag 1 november 2014 23:19 schreef opperkleurder het volgende:
Maar 1-0 verloren, dat voelt als een overwinning
leuke avi heb jequote:
Het spel was oprecht treurig.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:19 schreef opperkleurder het volgende:
Maar 1-0 verloren, dat voelt als een overwinning
Stijn, heb je trouwens Bayern - Dortmund al gezien? dat was pas echt knotsgekquote:
vertel?quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Stijn, heb je trouwens Bayern - Dortmund al gezien? dat was pas echt knotsgek
quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Idd, als GGMM hier was zou hij een leuke grap maken.
Oke.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Onjuiste bewering. Ik ken ADO goed genoeg om ervan uit te gaan dat ze niet zouden scoren.
Daarom durfde ik het ook aan een PSV-Feyenoord verdediging te nemen. Heeft me geen windeieren gelegd.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Onjuiste bewering. Ik ken ADO goed genoeg om ervan uit te gaan dat ze niet zouden scoren.
Opper, waarom blijft Fräser Alberg in de selectie opnemen terwijl hij gewoon geblesseerd isquote:Op zaterdag 1 november 2014 23:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb alleen de tweede helft van de samenvatting gezien. Dat vond ik voldoende.
quote:
Anders zit Henk naast alleen maar jeugdspelers en Zwinkels.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Opper, waarom blijft Fräser Alberg in de selectie opnemen terwijl hij gewoon geblesseerd is?
Boeiend, dit is gewoon mensonterend. Hij brengt hem ook gewoon serieus in als vervanger van de geblesseerde Kramer. Dit kan toch niet joh, geblesseerd is geblesseerd.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Anders zit Henk naast alleen maar jeugdspelers en Zwinkels.
Je moet iets als je maar wat blessures hebt op een selectie met 14 eredivisiewaardige spelers.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Boeiend, dit is gewoon mensonterend. Hij brengt hem ook gewoon serieus in als vervanger van de geblesseerde Kramer. Dit kan toch niet joh, geblesseerd is geblesseerd.
is goedquote:Op zaterdag 1 november 2014 23:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Te veel gebeurd, ik stuur je wel een samenvatting
Robbengodquote:Op zaterdag 1 november 2014 23:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik heb alleen de goals gezien, was Robben nog goed in vorm naast zijn penalty?quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
quote:
Veel kansen maar hij werd steeds gedekt door 3 man toen zei ik in de Bundesliga topic dat Ribery in moest komen want dan heb je dreiging op 2 kanten en kunnen ze niet met ze drieėn 1 speler dekken en zo kwam de 1e goal van lewandowskiquote:Op zaterdag 1 november 2014 23:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb alleen de goals gezien, was Robben nog goed in vorm naast zijn penalty?
#KingRolandInquote:Op zaterdag 1 november 2014 23:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
Veel kansen maar hij werd steeds gedekt door 3 man toen zei ik in de Bundesliga topic dat Ribery in moest komen want dan heb je dreiging op 2 kanten en kunnen ze niet met ze drieėn 1 speler dekken en zo kwam de 1e goal van lewandowski
Ja daarom juichde hij ook toen Mokhtar scoorde debielquote:Op zaterdag 1 november 2014 23:29 schreef Mani89 het volgende:
Luc kan ook echt alleen maar blij zijn voor zichzelf.
Doe eens niet zo boos.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:31 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja daarom juichde hij ook toen Mokhtar scoorde debiel
Noem jij dat juichen, hij was duidelijk op zichzelf aan het schelden.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:31 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja daarom juichde hij ook toen Mokhtar scoorde debiel
Gelukkig volgende week Dordt v Twentequote:Op zaterdag 1 november 2014 23:32 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Net een kutwedstrijd gezien laat me
Volgende week weer een kans, dan gaan ze knallen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:32 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Net een kutwedstrijd gezien laat me
wie?quote:
Die man kan echt niks.quote:Op zondag 2 november 2014 18:51 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Haha de Overijsselse derby tussen Groningen en Heracles
Nouja als ik de uitslagen zie is het wel boeiendquote:Op zondag 2 november 2014 18:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jouw mening is vandaag niet rullevant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op zondag 2 november 2014 18:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja als ik de uitslagen zie is het wel boeiend
MaarZie ze volgende week wel winnen van Ajax.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker even mijn spoilerfout quoten jaquote:Op zondag 2 november 2014 18:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zie ze volgende week wel winnen van Ajax.
Laffe herder. De collectieve zelfpijnigingquote:Op zondag 2 november 2014 18:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kijk vanavond trouwens geen Studio Voetbal.
Dat jullie het weten.
sadisten zijn verbodenquote:Op zondag 2 november 2014 18:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou Quinsy uitgenodigd zijn door Zapp?
Formule 1.quote:Op zondag 2 november 2014 18:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laffe herder. De collectieve zelfpijniging
Moeten inderdaad nog een paar plekjes hogerquote:Op zondag 2 november 2014 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Fascinerend dat Twente vierde staat.
Dat is alleen leuk als er Nederlanders meedoen.quote:
Ben er bang voor jaquote:Op zondag 2 november 2014 19:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat wordt vast een hele saaie race.
quote:Op zondag 2 november 2014 19:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is alleen leuk als er Nederlanders meedoen.
Volgend jaar doet Jos Verstappen weer mee.quote:Op zondag 2 november 2014 19:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
zucht..quote:Op zondag 2 november 2014 19:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Grindbakgenot.quote:Op zondag 2 november 2014 19:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgend jaar doet Jos Verstappen weer mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |