Uitzendschemaquote:Het bod van naar verluidt 20 miljoen euro per jaar was genoeg: de NOS mag ook de komende drie seizoenen de samenvattingen van de Eredivisie uitzenden. De keerzijde is dat na volgend seizoen hoogstwaarschijnlijk afscheid genomen wordt van de Champions League.
Er waren drie partijen in de race om de uitzendrechten van de Eredivisie-samenvattingen (die verkocht werden door Eredivisie Media & Marketing): NOS, RTL en SBS. Vorige maand schreef NRC dat het bod van de NOS, dat de rechten nu ook bezit, ongeveer het dubbele was van wat de twee commerciële omroepen op tafel wilden leggen. Volgens betrokkenen haakte RTL daarom eind februari al af.
De live-wedstrijden worden uitgezonden door betaalzender FOX Sports Eredivisie. Bij de rechten die de NOS vandaag vergaard heeft, hoort ook het live verslag mogen doen voor de radio, traditioneel bij Langs de Lijn.
De aankoop heeft een keerzijde, liet algemeen directeur van de NOS Jan de Jong vanmiddag in Radio 1-programma De Nieuws BV weten. Als de uitzendrechten voor de Champions League na het seizoen 2014/2015 verlopen, kan de NOS niet meer meebieden, zei hij. Dat betekent hoogstwaarschijnlijk dat FOX die dan in handen krijgt.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)e-drie-jaar-bij-nos/
ondergewaardeerde grapquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:17 schreef opperkleurder het volgende:
Stegeman zal het een worst wezen of ze er in blijven.
Bij Feyenoord was het geen groot succes inderdaad.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:17 schreef Ties02 het volgende:
Armenteros heeft het zinkende schip verlaten
#kuipvreesquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bij Feyenoord was het geen groot succes inderdaad.
Inderdaad, dat is niet iets voor Ajax.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:18 schreef opperkleurder het volgende:
Is die Lewis niet iets voor Ajax?
rot op met je lewisquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:18 schreef opperkleurder het volgende:
Is die Lewis niet iets voor Ajax?
Kijk nog liever darten.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:21 schreef superniger het volgende:
Vrouwenvoetbal boeit echt niemand.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
VBL / Match of the Day #32 Pelle en Koeman zetten de PL naar hun hand. VBL / Match of the Day #32 Pelle en Koeman zetten de PL naar hun hand. VBL / Match of the Day #32 Pelle en Koeman zetten de PL naar hun hand. VBL / Match of the Day #32 Pelle en Koeman zetten de PL naar hun hand. VBL / Match of the Day #32 Pelle en Koeman zetten de PL naar hun hand. VBL / Match of the Day #32 Pelle en Koeman zetten de PL naar hun hand. VBL / Match of the Day #32 Pelle en Koeman zetten de PL naar hun hand. VBL / Match of the Day #32 Pelle en Koeman zetten de PL naar hun hand. VBL / Match of the Day #32 Pelle en Koeman zetten de PL naar hun hand. VBL / Match of the Day #32 Pelle en Koeman zetten de PL naar hun hand. VBL / Match of the Day #32 Pelle en Koeman zetten de PL naar hun hand. VBL / Match of the Day #32 Pelle en Koeman zetten de PL naar hun hand. VBL / Match of the Day #32 Pelle en Koeman zetten de PL naar hun hand. VBL / Match of the Day #32 Pelle en Koeman zetten de PL naar hun hand. VBL / Match of the Day #32 Pelle en Koeman zetten de PL naar hun hand.
23:25 23:25 23:25 23:25 23:25 23:25 23:25 23:25 23:25 23:25 23:25 23:25 23:25 23:25 23:25 23:25 23:25 23:25 23:25 23:25 23:25 23:25 23:25 23:25
wat een geweldige dagquote:
wintertijdquote:
klopt maar 1 uur extra, ik neem de depressiviteit met liefde mee als ik uit school kom.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:32 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
wintertijd![]()
betekent eerder donker
ohhhhh latgod bij match of the dayquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:35 schreef KingRoland het volgende:
[..]
klopt maar 1 uur extra, ik neem de depressiviteit met liefde mee als ik uit school kom.
Daar is een topic voorquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:36 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ohhhhh latgod bij match of the day
ja komt hij nog om 4 uur posten wat een gek johquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
10 9 8 7 6 5 4 3 2 1...
Ties02 is gek. Hij kan het ook niet helpen...
vergeven
jij zelf ookquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ja komt hij nog om 4 uur posten wat een gek joh
quote:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 04:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik ga slapen zoek het maar uit jij
Wie danquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ja maar dat was ik niet was iemand anders
was het arjen?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
weet niet iemand op mijn account
Gebeurt dat vaker in Groningen?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
weet niet iemand op mijn account
Ik woon in Amsterdam, heb een sterk verleden met Groningen maar dat is weer een ander verhaal.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gebeurt dat vaker in Groningen?
Wie weet, ik zie geen Duits IP maar hij komt wel vaak naar Groningen dus ik sluit het niet uit.quote:
stadsgenootquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik woon in Amsterdam, heb een sterk verleden met Groningen maar dat is weer een ander verhaal.
Ik hoop dat je begrijpt waarom ik expres ''Co Adriaansequote:Op zondag 26 oktober 2014 19:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom je een kutclub als utrecht aanbidt weet ik niet
Neequote:Op zondag 26 oktober 2014 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je begrijpt waarom ik expres ''Co Adriaanse'' eronder zet
Is dat niet de trommel van het uitvak dan?quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV scoort. Men blijft op de trommel slaan.
die 2e wel, die eerste was er 200% eenquote:
Spoilersquote:Op zondag 26 oktober 2014 19:06 schreef Geo4kant het volgende:
Pizzaboy beste van utrecht maar toch 5 keer een bal uit het net moeten halen
Klootzak.quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:06 schreef Geo4kant het volgende:
Pizzaboy beste van utrecht maar toch 5 keer een bal uit het net moeten halen
Co Adriaanse, orkestleider van het frisse en aantrekkelijke voetbal, schuift wekelijks aan bij FC Utrecht om iedereen de les te lezen en les te geven over de voetbalschool 'de Eredivisie'. Hoe zit de vork in de steel in onze knotsgekke Eredivisie?quote:
Hij zegt soms wel zinnige dingen maar hij heeft wel een flinke air ja alsof hij het allemaal wel weet en op gaat lossenquote:Op zondag 26 oktober 2014 19:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Co Adriaanse, orkestleider van het frisse en aantrekkelijke voetbal, schuift wekelijks aan bij FC Utrecht om iedereen de les te lezen en les te geven over de voetbalschool 'de Eredivisie'. Hoe zit de vork in de steel in onze knotsgekke Eredivisie?
Hij heeft een baan aangenomen als technisch adviseur van FC Utrecht. Co was er zeer blij mee. Ze wilden FC Utrecht weer een volle Galgenwaard bezorgen en meer boeiende wedstrijden, waar FC Utrecht garant voor staat, te laten zien. In de praktijk komt hier niets van uit.
Dat vinden wij erg vermakelijk.
Komt inderdaad echt over als iemand met een verstandelijke beperkingquote:Op zondag 26 oktober 2014 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind Memphis een goede voetballer, maar laat die geestelijk gehandicapte alsjeblieft niet voor de camera verschijnen.
Eensquote:Op zondag 26 oktober 2014 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind Memphis een goede voetballer, maar laat die geestelijk gehandicapte alsjeblieft niet voor de camera verschijnen.
Wat zegt 'ie verkeerd dan?quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
jellyquote:Op zondag 26 oktober 2014 19:13 schreef j0rdiiii het volgende:
depay is de eerste die wegloopt straks maar goed
quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Het Cambuur van Kroatië.
Bedankt Tom.
Nee.quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:19 schreef KingRoland het volgende:
Vraag me af of Mexicano en Gramulanion genoten hebben van Louis vandaag
Klopt, valt niets op af te dingen ditmaalquote:Op zondag 26 oktober 2014 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Terechte overwinning voor Feyenoord.
Was bv afgelopen klassieker wel anders. Lucky Ajax altijdquote:Op zondag 26 oktober 2014 19:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Klopt, valt niets op af te dingen ditmaal
Feyenoord had een punt of 5 meer verdiend dit seizoen. Moet je nagaan als je dan ook nog eens een spits had gehadquote:Op zondag 26 oktober 2014 19:26 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Was bv afgelopen klassieker wel anders. Lucky Ajax altijd
Eigenlijk wel jaquote:Op zondag 26 oktober 2014 19:27 schreef Evertjan het volgende:
[..]
het is toch raar dat wij het mooi vinden als iemand normaal doet?
Ja maar toch is dat heel uitzonderlijk tegenwoordigquote:Op zondag 26 oktober 2014 19:27 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Niet in de voetballerijquote:Op zondag 26 oktober 2014 19:27 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Alleen Willem II thuis was dramatisch slecht.quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Feyenoord had een punt of 5 meer verdiend dit seizoen. Moet je nagaan als je dan ook nog eens een spits had gehad
Maar ADO verdiende de overwinning destijds ook niet.quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen Willem II thuis was dramatisch slecht.
ADO uit verdienden jullie ook geen winst.
Jawelquote:Op zondag 26 oktober 2014 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar ADO verdiende de overwinning destijds ook niet.
Hahahahahahaha.quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar ADO verdiende de overwinning destijds ook niet.
Omdat het ZWOlle isquote:
Tsjah, tegen Ajax had je natuurlijk gewoon 3 punten moeten hebben (en 10 goals). Tegen Twente ook, Utrecht idem. Trek die 2 onterechte punten van ADO ervan af en je komt op 6 punten die je meer had moeten hebben.quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vond ik wel.quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:32 schreef DuvelDuvel het volgende:
Zo goed was die actie ook niet van Sinkgraven. Draait gewoon een beetje om z'n as.
jij vindt kazim kazim niet goed?quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Feyenoord had een punt of 5 meer verdiend dit seizoen. Moet je nagaan als je dan ook nog eens een spits had gehad
quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:36 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik hoop dat Excelsior gaat stunten.
Veel opties tot grappige gifjes en plaatjes tijdens het ek.quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:38 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Waarom willen jullie allemaal dat Marsman in Oranje moet?
Staat m goed.quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:38 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Waarom willen jullie allemaal dat Marsman in Oranje moet?
Niet eens een vuurwerkgrap?quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:42 schreef Caland het volgende:
Nu zie je ook wel dat zo'n trainerswissel niet echt werkt. Schreuder doet het echt niet zoveel beter dan dat mannetje van vorig seizoen waarvan niemand de naam meer weet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |