Klootzak.quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:06 schreef Geo4kant het volgende:
Pizzaboy beste van utrecht maar toch 5 keer een bal uit het net moeten halen
Co Adriaanse, orkestleider van het frisse en aantrekkelijke voetbal, schuift wekelijks aan bij FC Utrecht om iedereen de les te lezen en les te geven over de voetbalschool 'de Eredivisie'. Hoe zit de vork in de steel in onze knotsgekke Eredivisie?quote:
Hij zegt soms wel zinnige dingen maar hij heeft wel een flinke air ja alsof hij het allemaal wel weet en op gaat lossenquote:Op zondag 26 oktober 2014 19:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Co Adriaanse, orkestleider van het frisse en aantrekkelijke voetbal, schuift wekelijks aan bij FC Utrecht om iedereen de les te lezen en les te geven over de voetbalschool 'de Eredivisie'. Hoe zit de vork in de steel in onze knotsgekke Eredivisie?
Hij heeft een baan aangenomen als technisch adviseur van FC Utrecht. Co was er zeer blij mee. Ze wilden FC Utrecht weer een volle Galgenwaard bezorgen en meer boeiende wedstrijden, waar FC Utrecht garant voor staat, te laten zien. In de praktijk komt hier niets van uit.
Dat vinden wij erg vermakelijk.
Komt inderdaad echt over als iemand met een verstandelijke beperkingquote:Op zondag 26 oktober 2014 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind Memphis een goede voetballer, maar laat die geestelijk gehandicapte alsjeblieft niet voor de camera verschijnen.
Eensquote:Op zondag 26 oktober 2014 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind Memphis een goede voetballer, maar laat die geestelijk gehandicapte alsjeblieft niet voor de camera verschijnen.
Wat zegt 'ie verkeerd dan?quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |