quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Idd, als GGMM hier was zou hij een leuke grap maken.
Oke.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Onjuiste bewering. Ik ken ADO goed genoeg om ervan uit te gaan dat ze niet zouden scoren.
Daarom durfde ik het ook aan een PSV-Feyenoord verdediging te nemen. Heeft me geen windeieren gelegd.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Onjuiste bewering. Ik ken ADO goed genoeg om ervan uit te gaan dat ze niet zouden scoren.
Opper, waarom blijft Fräser Alberg in de selectie opnemen terwijl hij gewoon geblesseerd isquote:Op zaterdag 1 november 2014 23:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb alleen de tweede helft van de samenvatting gezien. Dat vond ik voldoende.
quote:
Anders zit Henk naast alleen maar jeugdspelers en Zwinkels.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Opper, waarom blijft Fräser Alberg in de selectie opnemen terwijl hij gewoon geblesseerd is?
Boeiend, dit is gewoon mensonterend. Hij brengt hem ook gewoon serieus in als vervanger van de geblesseerde Kramer. Dit kan toch niet joh, geblesseerd is geblesseerd.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Anders zit Henk naast alleen maar jeugdspelers en Zwinkels.
Je moet iets als je maar wat blessures hebt op een selectie met 14 eredivisiewaardige spelers.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Boeiend, dit is gewoon mensonterend. Hij brengt hem ook gewoon serieus in als vervanger van de geblesseerde Kramer. Dit kan toch niet joh, geblesseerd is geblesseerd.
is goedquote:Op zaterdag 1 november 2014 23:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Te veel gebeurd, ik stuur je wel een samenvatting
Robbengodquote:Op zaterdag 1 november 2014 23:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik heb alleen de goals gezien, was Robben nog goed in vorm naast zijn penalty?quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
quote:
Veel kansen maar hij werd steeds gedekt door 3 man toen zei ik in de Bundesliga topic dat Ribery in moest komen want dan heb je dreiging op 2 kanten en kunnen ze niet met ze drieën 1 speler dekken en zo kwam de 1e goal van lewandowskiquote:Op zaterdag 1 november 2014 23:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb alleen de goals gezien, was Robben nog goed in vorm naast zijn penalty?
#KingRolandInquote:Op zaterdag 1 november 2014 23:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
Veel kansen maar hij werd steeds gedekt door 3 man toen zei ik in de Bundesliga topic dat Ribery in moest komen want dan heb je dreiging op 2 kanten en kunnen ze niet met ze drieën 1 speler dekken en zo kwam de 1e goal van lewandowski
Ja daarom juichde hij ook toen Mokhtar scoorde debielquote:Op zaterdag 1 november 2014 23:29 schreef Mani89 het volgende:
Luc kan ook echt alleen maar blij zijn voor zichzelf.
Doe eens niet zo boos.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:31 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja daarom juichde hij ook toen Mokhtar scoorde debiel
Noem jij dat juichen, hij was duidelijk op zichzelf aan het schelden.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:31 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja daarom juichde hij ook toen Mokhtar scoorde debiel
Gelukkig volgende week Dordt v Twentequote:Op zaterdag 1 november 2014 23:32 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Net een kutwedstrijd gezien laat me
Volgende week weer een kans, dan gaan ze knallen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:32 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Net een kutwedstrijd gezien laat me
wie?quote:
Die man kan echt niks.quote:Op zondag 2 november 2014 18:51 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Haha de Overijsselse derby tussen Groningen en Heracles
Nouja als ik de uitslagen zie is het wel boeiendquote:Op zondag 2 november 2014 18:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jouw mening is vandaag niet rullevant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op zondag 2 november 2014 18:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja als ik de uitslagen zie is het wel boeiend
MaarZie ze volgende week wel winnen van Ajax.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker even mijn spoilerfout quoten jaquote:Op zondag 2 november 2014 18:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zie ze volgende week wel winnen van Ajax.
Laffe herder. De collectieve zelfpijnigingquote:Op zondag 2 november 2014 18:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kijk vanavond trouwens geen Studio Voetbal.
Dat jullie het weten.
sadisten zijn verbodenquote:Op zondag 2 november 2014 18:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou Quinsy uitgenodigd zijn door Zapp?
Formule 1.quote:Op zondag 2 november 2014 18:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laffe herder. De collectieve zelfpijniging
Moeten inderdaad nog een paar plekjes hogerquote:Op zondag 2 november 2014 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Fascinerend dat Twente vierde staat.
Dat is alleen leuk als er Nederlanders meedoen.quote:
Ben er bang voor jaquote:Op zondag 2 november 2014 19:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat wordt vast een hele saaie race.
quote:Op zondag 2 november 2014 19:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is alleen leuk als er Nederlanders meedoen.
Volgend jaar doet Jos Verstappen weer mee.quote:Op zondag 2 november 2014 19:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
zucht..quote:Op zondag 2 november 2014 19:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |