Vind je dat jammer ?quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:48 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Tijden veranderen, als het nu doet krijg je problemen.
Ah, de zolderkamer was vleiend bedoeld? Zeg dat dan meteen!quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:47 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Als je het zo gaat spelen... Waar heb ik het woord 'autist' getypt?![]()
Het is gewoon een feit dat het gemakkelijk oordelen is vanuit een veilige situatie. Dat jij dat als Ad Hominem ervaart zegt heel erg veel over jou.
Splinter en balk enzo.quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:12 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Over het paard getilde politiek correcte massa hysterie. Valt me toch weer van je tegen.
Al hoewel.. ben van jou wel wat gewend eigenlijk.
Jammer is dat inderdaad.quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:48 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Tijden veranderen, als het nu doet krijg je problemen.
Je PoHi zegt veel. De eeuwige slachtofferrol van de arme zielige moslim die er ook niets aan kan doen dat het grote boze westen moslims dwingt tot het opblazen van bussen vol met schoolkinderen en baby's en het onthoofden van journalisten en welzijnsmedewerkers.quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:46 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ze zijn niet in oorlog. Ze doen dit om illegale nederzettingen en kolonisten te beschermen. Landjepik in de volksmond.
Gebeurt dat daar ook ?quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:50 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Je PoHi zegt veel. De eeuwige slachtofferrol van de arme zielige moslim die er ook niets aan kan doen dat het grote boze westen moslims dwingt tot het opblazen van bussen vol met schoolkinderen en baby's en het onthoofden van journalisten en welzijnsmedewerkers.
"Want hullie begonnen!"
Dus als ik het goed begrijp vind jij het rechtvaardig om een bus vol schoolkinderen op te blazen omdat er een hectare landje-pik is gedaan?quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:46 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ze zijn niet in oorlog. Ze doen dit om illegale nederzettingen en kolonisten te beschermen. Landjepik in de volksmond.
één hectare?quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:53 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp vind jij het rechtvaardig om een bus vol schoolkinderen op te blazen omdat er een hectare landje-pik is gedaan?
Blablabla, geen inhoudelijke reactie dus je weet dat je fout zit.quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:50 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Je PoHi zegt veel. De eeuwige slachtofferrol van de arme zielige moslim die er ook niets aan kan doen dat het grote boze westen moslims dwingt tot het opblazen van bussen vol met schoolkinderen en baby's en het onthoofden van journalisten en welzijnsmedewerkers.
"Want hullie begonnen!"
Isreal is vrede!quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:52 schreef xpompompomx het volgende:
Nog zo'n constructieve bijdrage aan het vredesproces van het beloofde land:
http://www.nu.nl/buitenla(...)-oost-jeruzalem.html
Ach. Ook hier gaat de geschreven tekst je koppie te boven. Geeft niet joh.. Je kunt je hier aaanmelden: http://www.lezenenschrijven.nl/?gclid=COzXr5PjzMECFaJZ2wodGk0AIAquote:
Nee ik vind dat landjepik ten eerste aangepakt moet worden. Kolonisten die willens en wetens met hun kinderen in illegaal gebied gaan wonen mogen geen ouders van die kinderen meer zijn. Ze misbruiken kinderen voor hun eigen religieuze doelen. Geen enkele ouder gaat met z'n volle verstand en eigen keuze in gestolen grond wonen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:53 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp vind jij het rechtvaardig om een bus vol schoolkinderen op te blazen omdat er een hectare landje-pik is gedaan?
Nu moet je niet alle illegale nederzettingen bij elkaar gaan optellen. Landje pik.. dat los je politiek op en niet door kinderen op te blazen. Althans.. dat is het idee van het grote boze westen.quote:
'Ik ben niet anders van je gewend', is gewoon een ad hominem. Weet niet of je het doorhebt.quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:55 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Ach. Ook hier gaat de geschreven tekst je koppie te boven. Geeft niet joh.. Je kunt je hier aaanmelden: http://www.lezenenschrijven.nl/?gclid=COzXr5PjzMECFaJZ2wodGk0AIA
En weer loop je vast. Zegt meer over jou dan over mij.quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:58 schreef KoosVogels het volgende:
Maar goed, ik begin steeds beter te snappen waarom je werkloos thuiszit met je zure harses.
Jij bent een troll he ?quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:00 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
En weer loop je vast. Zegt meer over jou dan over mij.
Als je een discussie niet meer kunt voeren met inhoudelijke argumenten begin je op de werkeloosheid van die persoon te hameren. How low can you go.
Potentiële kopschopper? Lekker trappen naar mensen die op de grond liggen?
Begon jij niet over zolderkamers?quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:00 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Als je een discussie niet meer kunt voeren met inhoudelijke argumenten begin je op de werkeloosheid van die persoon te hameren. How low can you go.
Nee nee, dat was vriendelijk bedoeld. Dat was geen ad hominem.quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:01 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Begon jij niet over zolderkamers?
Deze user is niet echt zo. Geloof het echt niet.quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:01 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Begon jij niet over zolderkamers?
Ik wacht nog steeds op een reactie op deze post:quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:00 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En jij denkt niet dat een Palestijn met kwaad in de zin zijn aandacht dan zal verleggen naar andere doelwitten? Omdat hij wordt geweerd uit het openbaar vervoer, geeft hij de moed maar op?
Palestijnen dan maar weren uit het openbare leven als geheel?
Was dan bedoeld als compliment waarschijnlijk.quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee nee, dat was vriendelijk bedoeld. Dat was geen ad hominem.
Iemand z'n argumenten van de hand wijzen met de bewering dat diegene redeneert vanaf zijn zolderkamer, is volgens Ouder1 gewoon inhoudelijk.quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:03 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Was dan bedoeld als compliment waarschijnlijk.
Net als het doorverwijzen van een journalist naar een site voor laaggeletterden.quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Iemand z'n argumenten van de hand wijzen met de bewering dat diegene redeneert vanaf zijn zolderkamer, is volgens Ouder1 gewoon inhoudelijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |