SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En maar blijven ontkennen dat je boos bentquote:Op zondag 26 oktober 2014 15:55 schreef blup het volgende:
[ afbeelding ]
Zullen ze weer van de partij zijn?
Ik geniet met volle teugquote:Op zondag 26 oktober 2014 15:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En maar blijven ontkennen dat je boos bent
Nee.quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Als ik je dus goed volg gaat hij in januari naar Man U, gelijk terug naar Heerenveen, in juli naar Ajax en tegelijkertijd nog 1 jaar naar Heerenveen?
Zou ook terecht zijn.quote:
Veel te lange post in dit topic.quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee.
Ajax toont interesse en Sinkgraven heeft meerdere malen in zijn omgeving aangegeven dat Ajax zijn droomclub is (Meppel is sowieso Ajax minded). Dus het zou een logische stap zijn als hij aan het einde van het seizoen vertrekt naar Ajax. Hij zou namelijk niet nu al naar het buitenland gaan (al denk ik zelf dat hij dat wel aan zou kunnen). Maar een constructie met dat hij nog 1,5 bij SCH speelt en dan naar Man U gaat is wel mogelijk natuurlijk. Zou ook een goede keus zijn
quote:
net als heerenveen?quote:
Inderdaad, boylul. Lijkt toivonen welquote:Op zondag 26 oktober 2014 15:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is dat toch, mensen die voor de meest simpele dingen naar de grond gaan.
Meppel is gewoon het Amsterdam van Drenthequote:Op zondag 26 oktober 2014 15:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..] (Meppel is sowieso Ajax minded).
quote:Op zondag 26 oktober 2014 16:00 schreef Paul het volgende:
Eigenlijk hoop ik dat PSV wint want Ajax mag geen kampioen worden
`quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is dat toch, mensen die voor de meest simpele dingen naar de grond gaan.
quote:Op zondag 26 oktober 2014 16:00 schreef Paul het volgende:
Eigenlijk hoop ik dat PSV wint want Ajax mag geen kampioen worden
Mokum dagen héquote:Op zondag 26 oktober 2014 16:00 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Meppel is gewoon het Amsterdam van Drenthe
Je kk moederquote:Op zondag 26 oktober 2014 16:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Doet Nordfeldt een Pietje Velthuizen?
Van 35 meter erin.quote:Op zondag 26 oktober 2014 16:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Doet Nordfeldt een Pietje Velthuizen?
Gelukkig maar.quote:Op zondag 26 oktober 2014 16:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij weet wie dat is dus sssttt..
quote:Op zondag 26 oktober 2014 16:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Echt een veredeld bouwterrein dat Zwolle.
Van alle kritiek die je op dat stadion kunt geven is dit de minst terechte.quote:Op zondag 26 oktober 2014 16:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Echt een veredeld bouwterrein dat Zwolle.
Nee.quote:Op zondag 26 oktober 2014 16:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat loop je nou dom te![]()
Stijn heeft gelijk.
Stadion vind ik ook wel onterecht.quote:Op zondag 26 oktober 2014 16:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Van alle kritiek die je op dat stadion kunt geven is dit de minst terechte.
quote:Op zondag 26 oktober 2014 16:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Stijn heeft gelijk.
quote:
wat is dit voor onzin?quote:Op zondag 26 oktober 2014 16:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Stijn heeft gelijk.
neuh ze spelen matig maar problemen kun je het ook weer niet noemenquote:Op zondag 26 oktober 2014 16:08 schreef Tchock het volgende:
Ik kijk niet naar PSV maar zijn ze nou echt in de problemen de tweede helft?
Oh jij dacht na 0-3 en een rode kaart dat het nog wel spannend ging worden?quote:Op zondag 26 oktober 2014 16:11 schreef hottentot het volgende:
Is de wedstrijd van Pec de moeite waard, dit zal nu wel inkakken.
Ach er was nog wat actie en PSV liep wel grappig te prutsen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 16:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh jij dacht na 0-3 en een rode kaart dat het nog wel spannend ging worden?
Ik heb het idee dat hij die er nog best uit kon meppen als hij wat fitter was en gewoon zijn best deed.quote:
Als als alsquote:Op zondag 26 oktober 2014 16:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat hij die er nog best uit kon meppen als hij wat fitter was en gewoon zijn best deed.
PSV doet het anders prima.quote:
quote:Op zondag 26 oktober 2014 16:14 schreef Paul het volgende:
As Verhoeven niet zo vies dik als ik was geweeestdan had hij hem gewoon kunnen pakken
quote:
3 punten.quote:
Eindelijk hoe het heurtquote:Op zondag 26 oktober 2014 16:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
Klassieke top 3 staat nu op kop
Laatste 3 seizoen toch al zo?quote:Op zondag 26 oktober 2014 16:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
Als PEC nog een keer scoort niet meer. Goede doelstelling.quote:Op zondag 26 oktober 2014 16:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ook nog eens op goede volgorde.quote:Op zondag 26 oktober 2014 16:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
Mooi, komt die 3-2 tenminste nog een keer tegen 10 manquote:Op zondag 26 oktober 2014 16:16 schreef Caland het volgende:
Dalgaard komt erin. Die heeft echt de motoriek van Van Beukering.
SPOILER: JuupOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 oktober 2014 16:18 schreef Tchock het volgende:
mooiSPOILER: JuupOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Die zijn echt te goed voor de jupiler liek.SPOILER: JuupOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
SPOILER: JuupOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tegen?
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
Banksaldi is echter niet echt geweldig nu ze alle goede spelers hebben behoudenquote:Op zondag 26 oktober 2014 16:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Die zijn echt te goed voor de jupiler liek.
die zijn niet zooo slecht toch?quote:
Middenmoter. Nu negende met 16 uit 10.quote:Op zondag 26 oktober 2014 16:20 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
die zijn niet zooo slecht toch?
Gaat moeilijk na het eindsignaal.quote:Op zondag 26 oktober 2014 16:20 schreef AFCNiels het volgende:
Ik denk dat PSV dit niet meer gaat weggeven.
Worden wel fluitend kampioen. Maar inderdaad een wat rare gok.quote:Op zondag 26 oktober 2014 16:20 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Banksaldi is echter niet echt geweldig nu ze alle goede spelers hebben behouden
PSV wint anders toch echt.quote:Op zondag 26 oktober 2014 16:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Fluit maar af. Dit verdient geen winnaar.
+4 uiteindelijk. Ook primaquote:Op zondag 26 oktober 2014 16:21 schreef Cavaliers het volgende:
Mja, liever 0-3 winnen dan 1-5. Word zo moe van die tegentreffers altijd.
Beterquote:
Yes.quote:
quote:Op zondag 26 oktober 2014 16:21 schreef Caland het volgende:
[..]
ALS JE UIT OSS KOMP BEN JE VOOR TOP KKLUL
www.foxsports.nlquote:Op zondag 26 oktober 2014 16:23 schreef Sala-adin het volgende:
Heeft iemand een link voor een full hd stream manc chel?
Alsjeblieft zeggen we dan.quote:Op zondag 26 oktober 2014 16:23 schreef Sala-adin het volgende:
Heeft iemand een link voor een full hd stream manc chel?
Ik ken eigenlijk niemand die dat zegt.quote:Op zondag 26 oktober 2014 16:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ergerlijk
Net als mensen die zeggen 'zoals ik eerder als zei'
Frank de Boer volgens mij.quote:Op zondag 26 oktober 2014 16:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk niemand die dat zegt.
Te laat.quote:Op zondag 26 oktober 2014 16:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
EDIT: Niet haten op de typo
Ik heb wel een goede stream maar ik zie dat jij moslem bent dus zeker ook voor ISISquote:
Jammer.quote:Op zondag 26 oktober 2014 16:27 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik heb al, krijg lekker aids hihi
Die heeft gewoon de eerste helft niet gekeken. Op basis van de tweede helft is 1-2 inderdaad terecht.quote:
Hoe weet jij dat?quote:Op zondag 26 oktober 2014 16:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die heeft gewoon de eerste helft niet gekeken. Op basis van de tweede helft is 1-2 inderdaad terecht.
Ik vind hem ook best mad idd.quote:Op zondag 26 oktober 2014 16:29 schreef blup het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat het niet klopt dan?
haha madboy
Haha. Davy leest reacties op voetbalzone, maakt dan een screenshot en plaatst ze op fok.quote:
Eerst gooi ik altijd popcorn in de magnetron. Genieten van frustratiesquote:Op zondag 26 oktober 2014 16:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Haha. Davy leest reacties op voetbalzone, maakt dan een screenshot en plaatst ze op fok.
Heb je nog popcorn?quote:Op zondag 26 oktober 2014 16:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Eerst gooi ik altijd popcorn in de magnetron. Genieten van frustraties
Ik heb het net op toen ik al jouw posts zag.quote:
Het indekken is alweer begonnen lees ikquote:Op zondag 26 oktober 2014 16:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tijd dat Twente wint en de 3e plek claimt, maar ik ga van het zoveelste gelijke spel uit
Nieuwe pakken,quote:Op zondag 26 oktober 2014 16:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik heb het net op toen ik al jouw posts zag.
Ik verwacht een knallend begin van de wedstrijd.quote:Op zondag 26 oktober 2014 16:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tijd dat Twente wint en de 3e plek claimt, maar ik ga van het zoveelste gelijke spel uit
Are you mad?quote:
Was jij dat die de bus tegen ging houden?quote:
nog steeds nietquote:Op zondag 26 oktober 2014 16:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
inb4 blijven ontkennen terwijl het duidelijk is
Nee, ik kijk gewoon naar de vorige wedstrijden. Bijna allemaal zaadpotten waarin Twente door moest drukken maar dat naliet en vervolgens de gelijkmaker om de oren krijgt. Dat gaan zometeen ook weer gebeurenquote:Op zondag 26 oktober 2014 16:35 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Het indekken is alweer begonnen lees ik
Hoop dat Ziyech er 5 maakt voor mijn manager.quote:Op zondag 26 oktober 2014 16:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Casta, Ziyech én Mokotjo mogen scoren en assists geven. Ik heb nog maar 17 of 21 punten (ligt eraan hoe het met die penal tegen Vitas zit)quote:Op zondag 26 oktober 2014 16:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hoop dat Ziyech er 5 maakt voor mijn manager.
Vroeg ik me ook al af. Bjelland of Bengtsson denk ik.quote:
Tom van de Weerd mag er 4 scoren met 4 assists van bruins.quote:Op zondag 26 oktober 2014 16:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hoop dat Ziyech er 5 maakt voor mijn manager.
Son of a bitchquote:
Kloptquote:Op zondag 26 oktober 2014 16:43 schreef tompsv18 het volgende:
Lekkere wijven op de tribune bij Excelsior
Was Utreg - PSV niet genoeg?quote:Op zondag 26 oktober 2014 16:49 schreef Tchock het volgende:
Gaat er dan toch een ploeg gewoon uitpakken dit weekend?
wij gaan morgen naar walibiquote:
Heujquote:
Ja?quote:Op zondag 26 oktober 2014 16:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is dat twente geweldig hé!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je iets te snel naar de stand gekeken?quote:Op zondag 26 oktober 2014 16:53 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stinho, de grootste Twentehater van Fok!quote:Op zondag 26 oktober 2014 16:53 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb die knul nog nooit op een goeie actie betrapt. Armoe troef op de rechtsback.quote:
Tijd voor een onderzoekje.quote:
quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:02 schreef Caland het volgende:
Mario Been gaat zo commentaar geven op het spel van Bruins.
Dit is op meerdere manieren grappig.
Ja inderdaad Caland, wanneer rot je eens op?quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:08 schreef Ties02 het volgende:
Elke week dezelfde grap maken die Caland, treurig
Ik snap hem niet. Leg eens uit.quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:07 schreef Caland het volgende:
Twente knalt er wel weer overheen hoor. Ik verwacht vooral nog wel wat vuurwerk van die pijlsnelle Miyaichi. Als die in vorm is dan gaat het dak eraf.
Vitesse 2-2 NAC vond ik nog enigszins verrassend.quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:19 schreef Shreyas het volgende:
Saai voetbalweekend, totaal geen verrassingen. Maar volgens mij ga ik wel een hoge score noteren bij de Eredivisietoto
Maar dat Piet de beslissende blunder maakt is dan weer heel verwachtbaar.quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vitesse 2-2 NAC vond ik nog enigszins verrassend.
quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat was inderdaad de meest verrassende uitslag, maar aan de andere kant Vitesse is zo wisselvallig dat ik er eigenlijk ook niet echt van opkijkquote:Op zondag 26 oktober 2014 17:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwah, de laatste wedstrijden wel goede resultaten neergezet hoor, 6-1 6-2 4-1. Al blijft het feit natuurlijk dat je met die rukverdediging onmogelijk een goede serie neer kan zetten.quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat was inderdaad de meest verrassende uitslag, maar aan de andere kant Vitesse is zo wisselvallig dat ik er eigenlijk ook niet echt van opkijk
Vitesse speelt onder Bosz net zo als Heracles: tegendoelpunten boeien niet, als je zelf maar scoort. Dat levert feestvoetbal op als je zelf scoort maar als het dan even tegen zit kan Vitesse niets meer klaarspelen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwah, de laatste wedstrijden wel goede resultaten neergezet hoor, 6-1 6-2 4-1. Al blijft het feit natuurlijk dat je met die rukverdediging onmogelijk een goede serie neer kan zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |