quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord 2-0
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik 2-1
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord
gewoon slabbekoorn erin gooienquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:27 schreef ArtoriasTAW het volgende:
Goede topictitel.
Tweede helft hopelijk beter.
Is er overigens niet een spits uit de jeugd die we in de basis kunnen gooien? Heeft vast wel een leuk effect. Die jongen leert er van en is wss ook beter dan een Kazim of een Te Vrede.
Heeft Vilhena, uitgezonderd die kans, een bal aangeraakt?quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:29 schreef Slobeend het volgende:
Manu, Kazim en Nelom zijn slecht vandaag. Vilhena wel oke.
passje op kazim die hem daarna verneuktequote:Op zondag 26 oktober 2014 13:35 schreef H.FR het volgende:
[..]
Heeft Vilhena, uitgezonderd die kans, een bal aangeraakt?
Koopjequote:Op zondag 26 oktober 2014 13:39 schreef Henrys het volgende:
[..]
En dat voor maar 1 miljoen. Hij heeft al zat punten voor ons gepakt
De Vrij werd er groot meequote:
Flashback naar vorig jaarquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:41 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik kan me gewoon echt niet voorstellen dat we dit gaan winnen.
Omdat een kans voor open doel bij Kazim zelfs nog geen kans is.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:39 schreef H.FR het volgende:
Was prima kans toch? Hoe is dat geen geel?
quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:42 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Omdat een kans voor open doel bij Kazim zelfs nog geen kans is.
Bij Pellė was dit wel een kaart geweest.
Volgens mij mag hier geen rekening mee gehouden worden.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:42 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Omdat een kans voor open doel bij Kazim zelfs nog geen kans is.
Bij Pellė was dit wel een kaart geweest.
JPB en Te Vrede (er is toch niks beter) voor Manu en Kazim lijkt mij wel wat jaquote:
Gewoon in de lijn van Braamhaar zijn wedstrijd. In de eerste helft weigerde hij ook een aantal keer geel voor Feyenoord te trekken. Goed is anders maar ja... Braamhaar.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:42 schreef H.FR het volgende:
[..]
Volgens mij mag hier geen rekening mee gehouden worden.
Hij wil weg.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:45 schreef Caland het volgende:
Tering zeg. Wat is Clasie aan het bazen dit seizoen.
Minimaal 15 miljoen dit dat.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:45 schreef Caland het volgende:
Eerste wedstrijden wat minder, inmiddels weer top inderdaad!quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:45 schreef Caland het volgende:
El Ahmadi-effectquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:45 schreef Caland het volgende:
10 keer zo goed als Blind. Gaan we derhalve 180 miljoen voor vangen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:45 schreef Caland het volgende:
Zou ik doen inderdaad.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:48 schreef Tomatenboer het volgende:
Tijd voor Te Vrede ipv Kazim, voordat hij z'n 2e gele kaart pakt.
Of Boetius, loeren op die counter, terugzakken en allesquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:48 schreef Tomatenboer het volgende:
Tijd voor Te Vrede ipv Kazim, voordat hij z'n 2e gele kaart pakt.
Was niet heel briljant bezig, vind het geen gekke wissel.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:53 schreef Tomatenboer het volgende:
Manu had ik er dan weer niet afgehaald.
True, maar Kazim vraagt meer om een wissel.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:53 schreef H.FR het volgende:
[..]
Was niet heel briljant bezig, vind het geen gekke wissel.
Dat is waar, die ook eruit halen lijkt me prima.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:54 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
True, maar Kazim vraagt meer om een wissel.
Krijgt hij ook wel. Te Vrede loopt zich al warm volgens mij.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:54 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
True, maar Kazim vraagt meer om een wissel.
Cambuur staat 3e hè, krijg je datquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:57 schreef H.FR het volgende:
Die commentator doet net of Cambuur de topclub is
'Cambuur komt niet in hun spel, de verdienste van Feyenoord' watisdeze
Matig argument, maarja, het is dan ook een matige scheids.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat hij dan rood had moeten geven. waarschijnlijk.
Zijn eerste paar wedstrijden was ik nog wel enthousiast.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:59 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik ben erachter gekomen dat Kazim werkelijk niets kan.
Waarom dat bij Vermeer nog niet eens een vrije trap was is mij een raadsel.quote:
Mulder snapt wat tijdrekken is, Vermeer nietquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:01 schreef Tomatenboer het volgende:
Die onverzettelijkheid van Vermeer vind ik mooi om te zien.
Mulder had allang minuten liggen huilen op de grond.
heeft het gewoon moeilijk op kunstgras joh, is die niet gewend. Zelfs messi heeft daar last van.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:59 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik ben erachter gekomen dat Kazim werkelijk niets kan.
Omdat het dan ook geel en dus rood is, denk ik.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:00 schreef Keyos het volgende:
[..]
Waarom dat bij Vermeer nog niet eens een vrije trap was is mij een raadsel.
Als ik het gezicht van Mulder bekijk twijfel ik er toch aan of hij daar slim genoeg voor is.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:01 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Mulder snapt wat tijdrekken is, Vermeer niet
Is een automatische reflex vanaf minuut 1 bij Mulder.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:02 schreef Keyos het volgende:
[..]
Als ik het gezicht van Mulder bekijk twijfel ik er toch aan of hij daar slim genoeg voor is.
Al is het maar om die miljoenenquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:03 schreef Wicky15 het volgende:
Hoop wel dat Bilal nog een fatsoenlijke kans gaat krijgen.
Komt nog wel joh. Dat jochie is 19. Gewoon erg veel concurrentie op die positiesquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:03 schreef Wicky15 het volgende:
Hoop wel dat Bilal nog een fatsoenlijke kans gaat krijgen.
miss wacht fredjsjsjsjs elke keer totdat jij postquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:02 schreef Bombvis het volgende:
Zou Rutten er aan denken om te wachten tot de 85e minuut en dan bij 0-1 Kazim eraf halen om dan Boulahrouz te brengen ofzo? Verdomme, weer te vroeg gepost
Hadden we ook een goede spits voor kunnen kopenquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:03 schreef H.FR het volgende:
[..]
Al is het maar om die miljoenen
Wat een verspilling.
quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:03 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wat een verspilling.
zoveel geld uitgeven voor zo'n matige speler. From Yellow snapt er weinig vanquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:03 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wat een verspilling.
Inderdaad, ietsje belangrijker.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hadden we ook een goede spits voor kunnen kopen.
Misschien toch maar onze miljoenen in Van der Hoorn moeten steken, hadden we nog een goede verdediger gehad (:')).quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:03 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wat een verspilling.
zeker met zijn schotquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:05 schreef Bombvis het volgende:
El Ahmadi, waarom daar schieten.. Was niet de beste optie
Spits was fijn geweest.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:05 schreef Keyos het volgende:
[..]
Misschien toch maar onze miljoenen in Van der Hoorn moeten steken, hadden we nog een goede verdediger gehad ().
Feyenoord speelt kansrijke situaties erg slecht uit.. maar ja, dat is niets nieuwsquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:05 schreef Bombvis het volgende:
Karim weet dat hij in mijn manager staat en dus moet scoren.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:05 schreef Bombvis het volgende:
Te slechtquote:
Nee, gewoon niet bij de selectie.quote:
Chronischquote:
Ik vond Ton niet onder doen, maar misschien heb ik een vooroordeel omdat ik Ton gewoon een coole boy vind en Lex een mongool. Ook vind ik dat Tonny de positiewisselingen met Jens beter aanvoelt. Je ziet veel vaker dat Toornstra even op 10 loopt en Vilhena op de flankquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:09 schreef KillemWieft het volgende:
Volgende keer lekker weer met Lexie op 10.
Bal werd te laat gegeven. En slecht.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:13 schreef Bombvis het volgende:
Hoe kan je verdomme daar buitenspel staan, godverdomme
dat counteren zit er nog niet helemaal in neequote:Op zondag 26 oktober 2014 14:13 schreef Pleun2011 het volgende:
Tsja we zijn geen Real Madrid zullen we maar zeggen
Niet gaan jinxen..quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:17 schreef Merkie het volgende:
Ik heb niet echt het idee dat we dit nog gaan weggeven. Ik voel weinig spanning.
Quote me in 5 minutes om me uit te lachen.
Eensquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:17 schreef Merkie het volgende:
Ik heb niet echt het idee dat we dit nog gaan weggeven. Ik voel weinig spanning.
Quote me in 5 minutes om me uit te lachen.
Zo zijn ze, die negens.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:17 schreef Caland het volgende:
Die 9 gaat gewoon bij elk contact liggen
Wat zingen ze? Heb geluid uitstaan.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:20 schreef H.FR het volgende:
Kan het alleen maar eens zijn met het gezang van de Cambuur fans.
staan er blanken op t veld dan?quote:
Ging over de moeder van Braamhaar.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wat zingen ze? Heb geluid uitstaan.
Mijn Feyenoord.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
je moederr is een hoerquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Vermeer is een bounty.quote:
Nou nou zeg. Tr gemacht.quote:
Eerste thuisnederlaag dit seizoen voor Cambuur.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:23 schreef Caland het volgende:
Blijft zonde dat je het jezelf weer zo onnodig moeilijk maakt. Helemaal tegen zo'n waardeloos ploegje als Cambuur.
Blessures, wissels en Braamhaarquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:23 schreef Cara het volgende:
waar de FUCK was die 4.30 minuten blessuretijd op gebaseerd??
Op het eindeloos tijdrekken van ons.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:23 schreef Cara het volgende:
waar de FUCK was die 4.30 minuten blessuretijd op gebaseerd??
maakt nu ff niet uit, punten zijn binnen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:23 schreef Caland het volgende:
Blijft zonde dat je het jezelf weer zo onnodig moeilijk maakt. Helemaal tegen zo'n waardeloos ploegje als Cambuur.
Er stond serieus een TR voor open maar dat geheel terzijdequote:Op zondag 26 oktober 2014 14:20 schreef Merkie het volgende:
[..]
Was wel mijn intentie om deze verwarring te veroorzaken.
retry32quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er stond serieus een TR voor open maar dat geheel terzijde______!
Best een leuke ploeg als je hun begroting zietquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:23 schreef Caland het volgende:
Die opmerking dat er 1 min was gespeeld op 2 min 10 zal Braamhaar ook wel bang gemaakt hebben dus geeft hij maar 30 sec extra.quote:
Dat zegt mij niet zoveel. Dat is net als PEC dat het altijd even leuk doet aan het begin van het seizoen. Hier moet je gewoon de score sneller uitbreiden, maar ik ben niet ontevreden na zo'n wedstrijd op die knollentuin donderdag.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:23 schreef TC03 het volgende:
[..]
Eerste thuisnederlaag dit seizoen voor Cambuur.
Wat bedoel je met moeilijk? De tactiek van Cambuur was in de tweede helft nogal kansloos. Iedere bal hoog de 16 inslingeren als Feyenoord toch constant luchtduels wint. Soms wat kleine speldenprikjes van Cambuur over de grond.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:23 schreef Caland het volgende:
quote:
Ja, anders krijg je ruzie met Henkquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:24 schreef Keyos het volgende:
[..]
Die opmerking dat er 1 min was gespeeld op 2 min 10 zal Braamhaar ook wel bang gemaakt hebben dus geeft hij maar 30 sec extra.
Vermeerquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:26 schreef Muto het volgende:
Laatste weken in de Eredivisie wel weinig tegendoelpunten. Tegen de Joden uit die vrije trap, vorige week een pingel. Dus dat zit wel snor.
Kuipvrees van.. uh.. mja, is nou niet echt dat we makkelijk scoren, maar thuis graven tegenstanders zich in en counteren ze, uit doen ze dat minderquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:26 schreef Merkie het volgende:
Best vreemd dat we uit veel meer punten halen dan thuis.
Van Beek zat er vandaag wel weer 2x flink naast. 1x onder de bal door getrapt en nog een keer zijn man volledig laten lopen bij een voorzet.quote:
twitter:Tussendelinies twitterde op zondag 26-10-2014 om 14:24:49Vermeer voor Ajax (sinds 13/14): 53,44 minuten per tegengoalVermeer voor Feyenoord: 135 minuten per tegengoal#progressie #camfey reageer retweet
Bij beide acties ging de bal naast, dus wat heeft Vermeer daarmee te maken?quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van Beek zat er vandaag wel weer 2x flink naast. 1x onder de bal door getrapt en nog een keer zijn man volledig laten lopen bij een voorzet.
Het is dat Vermeer zo goed is.
VBL / FEIJENOORD #1520quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:27 schreef Pleun2011 het volgende:
Defensie doet het goed dit seizoen.. aanval iets minder
Dat " onderzoek" van Lunaticnews dat Mulder een betere keeper zou zijn gebaseerd op alle statistieken wordt ook lachwekkender met de week. Prima keepertje die Kenneth, ik kan geen duidelijk betere keeper noemen in de competitie.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van Beek zat er vandaag wel weer 2x flink naast. 1x onder de bal door getrapt en nog een keer zijn man volledig laten lopen bij een voorzet.
Het is dat Vermeer zo goed is.
sinds 13/14quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:28 schreef Freudie het volgende:
twitter:Tussendelinies twitterde op zondag 26-10-2014 om 14:24:49Vermeer voor Ajax (sinds 13/14): 53,44 minuten per tegengoalVermeer voor Feyenoord: 135 minuten per tegengoal#progressie #camfey reageer retweet
Zelfs na donderdag zaten die gasten te kankeren op Vermeer. Dan snap je er gewoon echt geen klote vanquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:31 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dat " onderzoek" van Lunaticnews dat Mulder een betere keeper zou zijn gebaseerd op alle statistieken wordt ook lachwekkender met de week. Prima keepertje die Kenneth, ik kan geen duidelijk betere keeper noemen in de competitie.
Maakt zijn doel goed klein zonder angst geraakt te wordenquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:29 schreef Muto het volgende:
[..]
Bij beide acties ging de bal naast, dus wat heeft Vermeer daarmee te maken?
dat zekerquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
vreemde vergelijking maar hij doet het gewoon goed
quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelfs na donderdag zaten die gasten te kankeren op Vermeer. Dan snap je er gewoon echt geen klote van
twitter:FRFC1908 twitterde op donderdag 23-10-2014 om 20:43:58Aanvallers een off-day, verdediging matig en een keeper die veels te ver uit zijn doel komt = 3-1 #rijFEY reageer retweet
twitter:FRFC1908 twitterde op donderdag 23-10-2014 om 20:48:32@Simbaaaaa08 @FRFCRaoul geen moeilijke reddingen, moment dat hij er moet staan was hij weer te ver uit doel, begint patroon te worden :-( reageer retweet
twitter:Tussendelinies twitterde op zondag 26-10-2014 om 14:26:38Cillessen in '14/'15: 73,64 minuten/tegengoal, 1,64 saves/tegengoalVermeer in '14/'15: 126 minuten/ tegengoal, 2 saves/tegengoal reageer retweet
LN is al jaren niet serieus te nemen toch?quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelfs na donderdag zaten die gasten te kankeren op Vermeer. Dan snap je er gewoon echt geen klote van
Dat gaat hem natuurlijk niet worden met die zelfverzekerde keeper voor hem die keer op keer angst aanjaagt met zijn verschijning bij penaltynemers.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:34 schreef Freudie het volgende:
Nooit verwacht dit te zeggen, maar Vermeer moet gewoon op doel bij Oranje.
Ja. En nog een hele discussie. Echt treurig hoe je zo'n plank voor je kop kan hebben.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:35 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]twitter:FRFC1908 twitterde op donderdag 23-10-2014 om 20:43:58Aanvallers een off-day, verdediging matig en een keeper die veels te ver uit zijn doel komt = 3-1 #rijFEY reageer retweet
twitter:FRFC1908 twitterde op donderdag 23-10-2014 om 20:48:32@Simbaaaaa08 @FRFCRaoul geen moeilijke reddingen, moment dat hij er moet staan was hij weer te ver uit doel, begint patroon te worden :-( reageer retweet
quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:35 schreef Freudie het volgende:
Deze vergelijking dan:twitter:Tussendelinies twitterde op zondag 26-10-2014 om 14:26:38Cillessen in '14/'15: 73,64 minuten/tegengoal, 1,64 saves/tegengoalVermeer in '14/'15: 126 minuten/ tegengoal, 2 saves/tegengoal reageer retweet
Beetje jammer alleen dat die gasten zo ongelooflijk veel invloed uitoefenen op die vele 1-celligen in het stadion. Tijdje terug had je nog die FR-Lyrics in opkomst, ben blij dat er heel snel een einde aan die kliek is gekomen, ook allemaal van die 1-celligen (verantwoordelijk voor betreden van trainingsveld voor die wedstrijd tegen Twente paar seizoenen terug).quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. En nog een hele discussie. Echt treurig hoe je zo'n plank voor je kop kan hebben.
En dat waren vooral jochies van 16/17 jaar. Maakt het nog extra triest.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:39 schreef Keyos het volgende:
[..]
Beetje jammer alleen dat die gasten zo ongelooflijk veel invloed uitoefenen op die vele 1-celligen in het stadion. Tijdje terug had je nog die FR-Lyrics in opkomst, ben blij dat er heel snel een einde aan die kliek is gekomen, ook allemaal van die 1-celligen (verantwoordelijk voor betreden van trainingsveld voor die wedstrijd tegen Twente paar seizoenen terug).
Als die Lyrics er nog steeds waren geweest had ik geen seizoenskaart meer gehad, dat weet ik wel.
Vanmiddag in ieder geval nietquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:53 schreef eight het volgende:
Als PSV nu eens verliest dan strijden we gewoon weer mee om de titel
Mooie jinx iig.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:53 schreef eight het volgende:
Precies op dat moment kreeg Utrecht rood en kwam PSV op 0-2.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:53 schreef eight het volgende:
twitter:OptaJohan twitterde op zondag 26-10-2014 om 14:32:053 - Versus Cambuur, Sven van Beek had more touches in the opposition box (3) than Colin Kazim-Richards (2). Confused. http://t.co/AYT37MYS4o reageer retweet
Damnquote:
Zeker.quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:13 schreef Tortugal het volgende:
Is Vermeer niet gewoon beter dan Cillessen
Met de winterstop deze versterkingen is gewoon in mei de titel.quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:13 schreef Tomatenboer het volgende:
Inderdaad, gewoon een kwestie van dit seizoen minimaal top 5 eindigen, selectie bij elkaar houden. Spits erbij en nog een verdediger (voor de breedte) en je hebt een selectie staan die wel mee kan doen om het kampioenschap volgend seizoen.
Nee. Maar ze doen ook weer niet zo bizar veel voor elkaar onder. Snap wel dat Frans de Boer zo kwaad was.quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:13 schreef Tortugal het volgende:
Lastig te zeggen eigenlijk. Beide maken zelden fouten.quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:13 schreef Tortugal het volgende:
Dat laatste hebben we de laatste week gezien...quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:22 schreef Vasion het volgende:
[..]
Lastig te zeggen eigenlijk. Beide maken zelden fouten.
Vermeer lijkt mij een betere penaltykiller, dus..
#MulderBeterDanVermeerquote:Op zondag 26 oktober 2014 15:45 schreef Muto het volgende:
[..]
Dat laatste hebben we de laatste week gezien...
Zo zonde dat Van Geel geen degelijke spits heeft weten te halen. Wie weet waar we dan hadden gestaan ..quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:42 schreef ender_xenocide het volgende:
En we lopen 1 punt voor op vorig seizoen, als je de wedstrijden 1 op 1 vergelijkt qua uitslagen en dan Roda van vorig seizoen vervangt voor Willem 2
Spelen leuk voetbal. Die Dijkhuijzen heeft er wel een leuk team neergezet. Kan me nog herinneren dat ze onder Tomasson alles verloren. Hopelijk houden ze het vandaag vol.quote:
Die moffen zijn zovaak gematst dit seizoen, mocht wel eens.quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:36 schreef Multiply het volgende:
Haha onterecht buitenspel. Extra lekker.
quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:13 schreef Muto het volgende:
[..]
Spelen leuk voetbal. Die Dijkhuijzen heeft er wel een leuk team neergezet. Kan me nog herinneren dat ze onder Tomasson alles verloren. Hopelijk houden ze het vandaag vol.
Je moet gewoon 2e kunnen worden, of in elk geval 3e. Daaronder zou ik echt slecht vinden.quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:13 schreef Tomatenboer het volgende:
Inderdaad, gewoon een kwestie van dit seizoen minimaal top 5 eindigen, selectie bij elkaar houden. Spits erbij en nog een verdediger (voor de breedte) en je hebt een selectie staan die wel mee kan doen om het kampioenschap volgend seizoen.
onder tomasson verliest elk teamquote:Op zondag 26 oktober 2014 18:13 schreef Muto het volgende:
[..]
Spelen leuk voetbal. Die Dijkhuijzen heeft er wel een leuk team neergezet. Kan me nog herinneren dat ze onder Tomasson alles verloren. Hopelijk houden ze het vandaag vol.
Moet je toch niet willen man.quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:11 schreef heiden6 het volgende:
Zou Van Geel die Kramer gaan proberen te halen denken jullie? Ik denk dat als hij blijft scoren ze hem voor volgend jaar gaan vastleggen.
Hij wordt in december 26, nog geen ervaring op niveau. Aan de andere kant hebben we wel een spits nodig maar is er geen geld voor. Deze jongen zou heel graag komen en hij kost denk ik erg weinig, als hij er 20 inlegt bij ADO moet hij er bij ons 25 in kunnen leggen zou je zeggen. Maar dat doet Te Vrede ook wel als je hem het hele seizoen in de basis laat staan.quote:
Ja Kazim maakt er ook wel 15 tot 20 als je hem laat staan. Zegt mij allemaal niet zoveel.quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:24 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hij wordt in december 26, nog geen ervaring op niveau. Aan de andere kant hebben we wel een spits nodig maar is er geen geld voor. Deze jongen zou heel graag komen en hij kost denk ik erg weinig, als hij er 20 inlegt bij ADO moet hij er bij ons 25 in kunnen leggen zou je zeggen. Maar dat doet Te Vrede ook wel als je hem het hele seizoen in de basis laat staan.
Maakt wel gigantische stappen. Hij is dit seizoen echt 1000 klassen beter dan het afgelopen seizoen. Al kan dat natuurlijk ook slechts inhouden dat hij nu even boven zijn stand speelt.quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:11 schreef heiden6 het volgende:
Zou Van Geel die Kramer gaan proberen te halen denken jullie? Ik denk dat als hij blijft scoren ze hem voor volgend jaar gaan vastleggen.
Te Vrede in de spits dan maar?quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja Kazim maakt er ook wel 15 tot 20 als je hem laat staan. Zegt mij allemaal niet zoveel.
Nee. Want die kan er echt helemaal geen klote van. Die Kazan heeft in ieder geval nog wat fysiek en een aardige aanname.quote:
quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:16 schreef Toekito het volgende:
Ik zou eens in de jeugd kijken en daar een spits vandaan de kans geven. Want Te Vrede en Kazim hebben het net niet....
quote:Te Vrede en Kazim hebben het net niet....
quote:net niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |