Wat n mooi donker-licht verloop heb je erin zitten. Dat geeft diepte.quote:Op zondag 2 november 2014 12:18 schreef gebakken-koekje het volgende:
ik vin ze echt super mooi allemaal! Die met potloden waarin met verschillende tinten is gewerkt zijn ook mooi en die met glitters er in en de anderen ook, echt leuk om te zien wat iedereen er van gemaakt heeft!
Die van mij staat er inmiddels ook tussen
Mooie rand heb jij gemaakt!quote:Op zondag 2 november 2014 13:23 schreef Burdie het volgende:
Zo leuk om alle platen te zienMeer! Meer!
En kiezen we dadelijk een nieuwe plaat?
Oeh!quote:Op zondag 2 november 2014 13:38 schreef gebakken-koekje het volgende:
Nog een suggestie![]()
[ link | afbeelding ]
Ook leuk, weet niet welke ik dan zou kiezenquote:Op zondag 2 november 2014 13:38 schreef gebakken-koekje het volgende:
Nog een suggestie![]()
[ link | afbeelding ]
Hij's afquote:
quote:Op zondag 2 november 2014 15:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij's af
Kleuren galore
Volgens mij zie je zo aan de tekeningen wie er chaotisch zijn en wie heel geordend
Ja, maar we hebben nog één suggestie voor een nieuwe nodig.quote:Op zondag 2 november 2014 15:30 schreef DonnaRush het volgende:
Baal wel dat ik m'n plaat vergeten ben mee te nemen naar huis. Kiezen we vandaag een nieuwe?
díe is leuk!quote:
Ik moet er eigenlijk ook nog niet aan denkenquote:Op zondag 2 november 2014 16:57 schreef PaarsBeestje het volgende:
Voorspelling doet: Het worden de uilen en daarna veel gevloek en gezucht dat het zoveel werk is
Waarschijnlijk wel ja, maar vid die uiltjes wel leuker dan die andere 2... Nummer 1 is trouwens ook priegelig zatquote:Op zondag 2 november 2014 16:57 schreef PaarsBeestje het volgende:
Voorspelling doet: Het worden de uilen en daarna veel gevloek en gezucht dat het zoveel werk is
Misstique zegt dat dit ook haar stijl zou zijn.quote:Op zondag 2 november 2014 15:30 schreef yvonne het volgende:
Hmmm. scan:
[ afbeelding ]
Foto
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 november 2014 18:18 schreef Saffier het volgende:
Wat een complimenten allemaalbedankt zeg!
Vooral van de dochter van Nijna
Ja, toch wel, hè! Had ik ook al verwacht, daarom had ik de mijne ook groen met geel gemaakt.quote:Op zondag 2 november 2014 21:07 schreef Pannenkoeken het volgende:
Grappig om te zien dat de meeste vissen rood of oranje zijn
Die van jou is heeeeel vrolijk. Lekkere LSD-visjes!quote:Op zondag 2 november 2014 15:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij's af
Kleuren galore
Volgens mij zie je zo aan de tekeningen wie er chaotisch zijn en wie heel geordend
Ik ook hoor! Als ik die platen zie met die overgang van licht naar donker, echt super mooi!quote:Op zondag 2 november 2014 23:26 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik heb vooral ontdekt dat ik erg beginnend ben met mn kleurpotloden...
Oh, ik vond het zo'n mooie veronderstel;lingquote:Op zondag 2 november 2014 21:50 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Die van jou is heeeeel vrolijk. Lekkere LSD-visjes!
En ik ben behoorlijk chaotisch, maar qua kleuren probeer ik juist vrij weinig kleuren te gebruiken, dat geeft rust. Dus ik ben een uitzondering op jouw veronderstelling.
Allesquote:Op zondag 2 november 2014 19:51 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Misstique zegt dat dit ook haar stijl zou zijn..
[ link | afbeelding ]via Imgflip Meme Maker
Spreek er maar 1 maar die tekent volgens mij ook niet meer. Ze is 11.quote:
Tekenen is inderdaad alleen maar voor kleine kinderen.quote:Op maandag 3 november 2014 12:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Spreek er maar 1 maar die tekent volgens mij ook niet meer. Ze is 11.
Haha dat denken ze op die leeftijd wel ja. Tijd terug liep ze nog met een poppenwagen en nu is het ineens make-up en alles..quote:Op maandag 3 november 2014 12:19 schreef Burdie het volgende:
[..]
Tekenen is inderdaad alleen maar voor kleine kinderen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |