Vaak is het juist mooier als je enkele kleuren uitkiest voor je plaat.quote:Op zondag 2 november 2014 09:22 schreef Troel het volgende:
Ik vond met name dat ik wat weinig kleuren had, je bent dan meteen beperkt in de mogelijkheden zo'n plaat in te kleuren. Maar voor mijn eerste keer vind ik hem er best mee door kunnen. Inmiddels heb ik het wat beter onder de knie en de bloemen en sterren vind ik vele malen mooier geworden
Thanksquote:Op zondag 2 november 2014 09:55 schreef Biancavia het volgende:
Bij Zouzomaarkunnen vind het mooi bij die eerste dat de lelies wit zijn gelaten!
Schattig hoe jouw 7-jarige die stippen van jou heeft overgenomen. Ze kan mooi kleuren, hoor!quote:Op zondag 2 november 2014 10:32 schreef Nijna het volgende:
We hebben ze even bekeken, wat leuk gedaan allemaal tot nu toe. Leuk om te zien hoe 1 plaat toch zo verschillend kan zijn.
Die van Saffier sprong er wel uit, mijn 7-jarige (die nu gauw mijn potloden weer uit de la trekt om verder te gaan met haar vissen, inspiratie opgedaan?) vond het net echt lijkenen ik moet zeggen dat ik het ook erg mooi vind.
Die kan ook echt wel zitten kijken hoe anderen iets doen en daar dan dingen uitpikken die ze gaat nadoenquote:Op zondag 2 november 2014 10:35 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Schattig hoe jouw 7-jarige die stippen van jou heeft overgenomen. Ze kan mooi kleuren, hoor!
Ja, inderdaad. Heel mooi egaal.quote:Op zondag 2 november 2014 10:36 schreef Lijnloos het volgende:
Nah spuugZo mooi!!! Hoe krijg jij het voor mekaar om toch geen lijntjes te krijgen??
Talentje! Mijn nichtje van zes kan ook al beter tekenen dan ik. Ook zo'n talentje. Tekent zo een kloppende giraf uit haar hoofd. Maar dat heeft ze van haar moeder.quote:Op zondag 2 november 2014 10:37 schreef Nijna het volgende:
[..]
Die kan ook echt wel zitten kijken hoe anderen iets doen en daar dan dingen uitpikken die ze gaat nadoen. Ik denk dat ik straks de verder gevorderde versie nog eens op de foto kan zetten
.
Offtopic: ze kan ook mooi tekenen, maar daar gaat dit topic niet over.
quote:Op zondag 2 november 2014 10:20 schreef Biancavia het volgende:
Mooie randjes ook, van Saffier!
LaSTer heeft volgens mij Paint aangezwengeld.![]()
Ik vind die van jou ook leuk, gewoonmezelf! Verschillende kleuren vissen.
Ik vind ze eigenlijk allemaal mooi!
Dat ga ik zo inderdaad even doen.quote:Op zondag 2 november 2014 11:05 schreef Nijna het volgende:
Oh wat zonde..., heb je later nog gelegenheid om via de computer te kijken?
Hihihi en dan laten raden welke van wie isquote:Op zondag 2 november 2014 11:06 schreef LasTeR het volgende:
[..]Klopt, anders zou het vergelijkbaar zijn met de kleurplaat van de vijfjarige vingerverfster.
Ik heb geen kinderen haha. Heb mijn tekendoos van school terug gezocht ervoor haha. Maar moet echt iets anders ervoor halen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:11 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik heb de stiften van mijn zoontje gejat.Vond ie prima, samen kleuren.
wel ieder op zijn eigen kleurplaat, natuurlijk.
Ik vind 'm leukquote:Op zondag 2 november 2014 11:06 schreef LasTeR het volgende:
[..]Klopt, anders zou het vergelijkbaar zijn met de kleurplaat van de vijfjarige vingerverfster.
Echt waar? *checken gaat*quote:Op zondag 2 november 2014 11:26 schreef Burdie het volgende:
fh101 je hebt twee stukjes gemist van de bovenste boog. Of was dat expres?
Ook geen buurkinderen?quote:Op zondag 2 november 2014 11:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik heb geen kinderen haha. Heb mijn tekendoos van school terug gezocht ervoor haha. Maar moet echt iets anders ervoor halen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Professioneel gifmenger.
Dat is gold. (En marine en plum zijn mijn lievelingskleuren, die kan ik je ook aanraden. Niet dat dat iets met de kleurplaat te maken heeft trouwens.quote:Op zondag 2 november 2014 10:41 schreef Lijnloos het volgende:
Knap hoor Nijna! Lekker laten kleuren dan...
Oh en Spuug, welke kleur is jouw geel die je voor de bloemen hebt gebruikt, ik vind hem mooi! Die moet op mijn verlanglijst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |