Dat viel mij ook al op. Als ik jou zie, zie ik hem.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Da's mooi. Ik zou het oprecht niet weten namelijk.
Behalve dat ik hem in élk topic tegenkom.
Ja. Komt omdat we beide een voorliefde voor Probleemwijken hebben.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:58 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Dat viel mij ook al op. Als ik jou zie, zie ik hem.
Echt?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja. Komt omdat we beide een voorliefde voor Probleemwijken hebben.
Maar blíjkbaar ken jij hem, of mij dus.
Voel je vrij om mee te graaien.quote:
Ik heb zo een beetje mijn geheimpjes.quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Echt. Maar je beantwoordt m'n vraag niet
Oei, dat klinkt heel spannend.quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:02 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Ik heb zo een beetje mijn geheimpjes.
Ja he..quote:
Ja ik weet het ook niet hoor.quote:
Ja.quote:
Dat sletje ben jij zelf toch?quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:08 schreef Faxie het volgende:
Dat sletje in mn bed was maar een geintje hoor
Maar....quote:
Zeggen ze allemaal.quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat sletje in mn bed was maar een geintje hoor
wat niet?quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wow dat had ik niet achter je gezocht
Ze deed enkel maar nep vriendelijk tegen jou omwille van mij.quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dus je moeder waardeerde mij niet omdat ik ver weg woonde hè?![]()
Feeling lonely?quote:
Beetje.quote:
Zoals?quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan zouden we daar eens iets aan moeten doen
quote:
quote:Op zondag 26 oktober 2014 01:02 schreef aeque het volgende:
Jezus fax. Jij probeert echt iedereen he,![]()
Maar dit begint gewoon triest te worden.quote:Op zondag 26 oktober 2014 01:04 schreef artelligence het volgende:
De aanhouder wint... Ben je alweer thuis fax?
Ach, hij is niet de enigequote:Op zondag 26 oktober 2014 01:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar dit begint gewoon triest te worden.
Dat zou ik ook zeggen fax.quote:Op zondag 26 oktober 2014 01:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Let maar niet op hem hoorIk date bijna nooit
Je lijkt me leuk
quote:Op zondag 26 oktober 2014 01:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je lijkt me leuk
Ik heb ook niet gezegd dat hij geen prima vent is.quote:
Maar als velen met jou willen daten, wilt dat toch zeggen dat je begeerd bent?quote:Op zondag 26 oktober 2014 01:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je lijkt me leuk
Ze weten niet wat ze missenquote:Op zondag 26 oktober 2014 01:12 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Maar als velen met jou willen daten, wilt dat toch zeggen dat je begeerd bent?
Ik ben wel benieuwd of ze zoet is jaquote:Op zondag 26 oktober 2014 01:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
Weet je hoe subpoena er uit zoet en is of maakt dat niet uit?
En als dat zo isquote:
Ga je mij dan opeten?quote:
Some sweet chocolate if you likequote:
Vervelend he, dat gebrek aan licht in de periferie? Gelukkig had ik een stralend licht in de autoquote:Op zondag 26 oktober 2014 02:05 schreef twi het volgende:
Poeh, poeh, daar in het Oosten hebben ze nog nooit van straatverlichting gehoord.
Wel jet lagged na zo'n reis. Vertrekken om 2.01 en aankomen om 2.00.
Goedemorgenquote:
Dit valt zelfs niet meer in de categorie kinderachtig.quote:Op zondag 26 oktober 2014 09:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goedemorgen
Zou faxie nog matches hebben? Ben wel benieuwd na zoveel swipes.
?quote:Op zondag 26 oktober 2014 09:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dit valt zelfs niet meer in de categorie kinderachtig.
Hij had er sowieso één extra.quote:Op zondag 26 oktober 2014 09:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goedemorgen
Zou faxie nog matches hebben? Ben wel benieuwd na zoveel swipes.
Dus al minstens 3? Nice.quote:Op zondag 26 oktober 2014 09:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij had er sowieso één extra.Denk één van de random likes in het begin, want kon der niet herinneren en was overduidelijk niet zijn type. Maar toch goed voor zijn ego, dus eigenlijk had ik er gewoon nog meer random moeten liken.
Dat zou zomaar kunnen, dat dorp is sowieso erg klein.quote:Op zondag 26 oktober 2014 09:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus al minstens 3? Nice.
Zou het dan toch zijn dat er daar rond hem gewoon weinig tindergebruikers wonen?
Het klonk heel sarcastisch hoe je het zei, Kaneel.quote:Op zondag 26 oktober 2014 09:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
?
Hij had we gisteren al 2 na een uurtje ofzo. Daarna heeft Myra eventjes zitten swipen voor meisjes waarvan ze dacht dat ze wel Faxie zijn type zouden zijn. Toen hij weg ging was er geloof ik nog geen match bij.
Ja, maar ik weet niet hoe het zit met grotere kernen in de buurt. Rosendaal is al een stukje verder, maar geen idee of het nog in zijn regio valt bijvoorbeeld.quote:Op zondag 26 oktober 2014 09:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen, dat dorp is sowieso erg klein.
Ach, ik heb 4 uur geslapen. Niet alles zal goed lukken vandaag.quote:Op zondag 26 oktober 2014 09:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het klonk heel sarcastisch hoe je het zei, Kaneel.
Dacht dat hij dat te ver vond.quote:Op zondag 26 oktober 2014 09:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja, maar ik weet niet hoe het zit met grotere kernen in de buurt. Rosendaal is al een stukje verder, maar geen idee of het nog in zijn regio valt bijvoorbeeld.
Hoe is het nou afgelopen met die buitenlandse eigenlijk? Zie je haar nog wel eens (vriendschappelijk)?quote:Op zondag 26 oktober 2014 10:27 schreef Faxie het volgende:
Ik heb verder geen matchesMisschien als ik zometeen de eerste paar ga liken ofzo
![]()
Staat op 40 km trouwens, daar pak ik Antwerpen en Breda sowieso mee.
quote:Op zondag 26 oktober 2014 10:27 schreef Faxie het volgende:
Ik heb verder geen matchesMisschien als ik zometeen de eerste paar ga liken ofzo
![]()
quote:
Al 2 weken niet gesproken. Was een week terug in Denemarken, en nu een week weer aan het werk hier, maar niks van gehoord verder.quote:Op zondag 26 oktober 2014 10:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe is het nou afgelopen met die buitenlandse eigenlijk? Zie je haar nog wel eens (vriendschappelijk)?
Niemand in Antwerpen en Breda wil mij ook hoorquote:Op zondag 26 oktober 2014 10:27 schreef Faxie het volgende:
![]()
Together alonequote:Op zondag 26 oktober 2014 10:48 schreef Godshand het volgende:
[..]
Niemand in Antwerpen en Breda wil mij ook hoor
Dus troost je, Fax...
Bad boy 4 life.quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:45 schreef artelligence het volgende:
Goedemorgen boefjes en boefinnetjes!
sowieso is er weinig te beleven in het dorp waar ik mag wonen..quote:
Ik heb wel eens een 1 liter fles water naar binnen gewerkt na het uitgaan, alsnog koppijn.quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:18 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb (bijna) nooit een kater.![]()
Gewoon bij thuiskomst flink wat water wegdrinken.
Ik ook.quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:24 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een 1 liter fles water naar binnen gewerkt na het uitgaan, alsnog koppijn.
Ik zuipte gewoon altijd te veel
Ach, dat overgeven .... gatverdamme.quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ook.Maar geen kater, overgeven of iets iets. Soms wel wat hyper/trillerig.
Lawd have mercy, ik luister naar Nielson
Ik ben blij dat ik daar eigenlijk nooit last van heb.quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:30 schreef K44S het volgende:
[..]
Ach, dat overgeven .... gatverdamme.
Tijdje geleden was ik bij een vriend op kamers in Ede... avondje flink gezopen.
Volgende dag dacht ik :Ik dacht gewoon een boterham te nemen..... je hebt gewoon honger...
Ik neem nog net een hap van dat broodje en : BLUUUGHGHGHGHGHG.
Ik ben bezig met een nieuwe mix
Kut. Wijf moet ook altijd alles op fok! plempenquote:Op zondag 26 oktober 2014 16:22 schreef Fascination het volgende:
SEX / Vriend heeft moeite met open zijn over masturbatie.
De hoeveelheden die ik drink zijn een stuk minder dan in de hoogtijdagen. Moet er niet meer aan denken om de hele dag brak te zijn of je plafond heel veel rondjes te zien draaien. Plus het is nogal tegenstrijdig om mijn lichaam op orde te willen hebben met squash en fitness en het dan om zeep te helpen met grote hoeveelheden drank.quote:
Met water gaat die kater dan ook niet weg haha. Je lichaam wilt water, omdat het niet goed water vasthoudt na invloed van alcohol.quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:24 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een 1 liter fles water naar binnen gewerkt na het uitgaan, alsnog koppijn.
Ik zuipte gewoon altijd te veel
Maar niet 's ochtends of zo.quote:Op zondag 26 oktober 2014 16:06 schreef artelligence het volgende:
Ik helaas wel. Ik kan niet goed tegen alcohol... Helaas.
De laatste tijd doe ik gewoon allebei weinigquote:Op zondag 26 oktober 2014 16:52 schreef xFriendx het volgende:
[..]
De hoeveelheden die ik drink zijn een stuk minder dan in de hoogtijdagen. Moet er niet meer aan denken om de hele dag brak te zijn of je plafond heel veel rondjes te zien draaien. Plus het is nogal tegenstrijdig om mijn lichaam op orde te willen hebben met squash en fitness en het dan om zeep te helpen met grote hoeveelheden drank.
Dit is niet echt tochquote:Op zondag 26 oktober 2014 16:22 schreef Fascination het volgende:
SEX / Vriend heeft moeite met open zijn over masturbatie.
Hoe is het hier?quote:
Kater = uitdroging van oa je brein. Dus het helpt echt wel iets.quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:35 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Met water gaat die kater dan ook niet weg haha. Je lichaam wilt water, omdat het niet goed water vasthoudt na invloed van alcohol.
Na zoveel drank en dode cellen zou je zeggen dat de katers minder heftig zijnquote:Op zondag 26 oktober 2014 17:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kater = uitdroging van oa je brein. Dus het helpt echt wel iets.
Prima hier, heerlijk zonnetje gehad en lekker op een terrasje gezetenquote:Op zondag 26 oktober 2014 17:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Prima toeven op de zolderkamer. Begint verder al naar koud te worden overalEn daar?
Zie trouwens echt veel mensen aan de pijnstillersquote:Op zondag 26 oktober 2014 17:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik wil ook.quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Prima hier, heerlijk zonnetje gehad en lekker op een terrasje gezeten
Ik slik altijd een strip ibuprofen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zie trouwens echt veel mensen aan de pijnstillersVind dat altijd zo sad.
Ik bak gewoon eitjesquote:Op zondag 26 oktober 2014 17:45 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik slik altijd een strip ibuprofen.
Het beste werkt altijd om te zeggen dat je niet brak bent en gewoon snel wat eet en doucht. Als je die stap mist lig je filmpjes te kijken tot 3 uurquote:
Wat een wijsheid hierquote:Op zondag 26 oktober 2014 17:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het beste werkt altijd om te zeggen dat je niet brak bent en gewoon snel wat eet en doucht. Als je die stap mist lig je filmpjes te kijken tot 3 uur
Tsja, al doende leert men. Niet zo heel erg gek dus.quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zoiets is alleen mogelijk met zoveel bagage
Met een kater? Pfff watjes. Het antwoord op vergiftigen van je lichaam: nog meer gif!quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zie trouwens echt veel mensen aan de pijnstillersVind dat altijd zo sad.
Alleen zou ik op dit moment nog niet aan het werkende leven kunnen wennen denk ikquote:Op zondag 26 oktober 2014 17:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Tsja, al doende leert men. Niet zo heel erg gek dus.
Dat is ook mijn gedacht. Alleen ik hoor het toch wel vaakquote:Op zondag 26 oktober 2014 17:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Met een kater? Pfff watjes. Het antwoord op vergiftigen van je lichaam: nog meer gif!
In een zekere zin ja, maar tis eerder je hele lichaam. Je ADH aanmaak wordt geremd en daardoor gaat er dus meer water uit je lichaam in vorm van urine.quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
On my wayquote:Op zondag 26 oktober 2014 18:02 schreef zeefje het volgende:
Zo moe. 5 uur aan een stukgereden . Massage verdiend
Vrouwentactieken ditquote:Op zondag 26 oktober 2014 17:58 schreef Yvie_lu het volgende:
Gewoon minder (snel) drinken, dan heeft je lichaam tenminste nog een beetje de tijd om het af te breken.
1 biertje duurt 50 minuten toch?
Ik mis het nadeel/probleem? (behalve dan dat cola super ranzig is)quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Vrouwentactieken ditGewoon sneaky wat cola drinken tijdens het zuipen. En tussendoor een dikke hamburger.
Waar ben je helemaal heen geweest dan? Parijsquote:Op zondag 26 oktober 2014 18:02 schreef zeefje het volgende:
Zo moe. 5 uur aan een stuk gereden . Massage verdiend
(Flink) aangeschoten worden kan soms wel fijn zijnquote:Op zondag 26 oktober 2014 18:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik mis het nadeel/probleem? (behalve dan dat cola super ranzig is)
Aangeschoten zijn is tof, ja, maar dan ben je de volgende dag ook gewoon fris.quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
(Flink) aangeschoten worden kan soms wel fijn zijn
Leukste is om heel hard te sporten en daarna op een bijna nuchtere maag te gaan zuipenquote:Op zondag 26 oktober 2014 18:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Aangeschoten zijn is tof, ja, maar dan ben je de volgende dag ook gewoon fris.
Sowieso, waarom zou je anders drinken.quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Of andersom: heel hard zuipen en de volgende ochtend op nuchtere maag fanatiek sporten!quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Leukste is om heel hard te sporten en daarna op een bijna nuchtere maag te gaan zuipenDat is echt goddelijk. Alleen dag er na is dan wel minder.
Parijsquote:Op zondag 26 oktober 2014 18:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Waar ben je helemaal heen geweest dan? Parijs?
Wat is daar zo goddelijk aan? Dan voel je 'm extra goed of zo? Ik zou dan bang zijn voor draaien en de niet leuke dingen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Leukste is om heel hard te sporten en daarna op een bijna nuchtere maag te gaan zuipenDat is echt goddelijk. Alleen dag er na is dan wel minder.
Ja, maar alles voorbij dat punt, dan heb je last van dingen en is de lol er vanaf.quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Omdat een beetje weinig alcohol ook wel fijn is om makkelijker te praten. Of uitquote:Op zondag 26 oktober 2014 18:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sowieso, waarom zou je anders drinken.
Ik zat al te denken hoe je 5 uur in NL van A naar B vol kan makenquote:Op zondag 26 oktober 2014 18:11 schreef zeefje het volgende:
[..]
Parijs
Maar nee, Rotterdam- zeeland- assen - rotterdam. Pokkeeind
ouwe zakquote:Op zondag 26 oktober 2014 18:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
In de middag in slaap gevallen.
#Oudemannenstruggles
<et het sporten zelf heb ik eigenlijk alleen maar slechte ervaringen meequote:Op zondag 26 oktober 2014 18:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Of andersom: heel hard zuipen en de volgende ochtend op nuchtere maag fanatiek sporten!
Ik denk dat Maastricht- Groningen en terug wel 5 uur is hoor?quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zat al te denken hoe je 5 uur in NL van A naar B vol kan maken
Maar is dus ABCA
Oh jezus, wat een lang verhaal, Chai. Zal er vanavond even voor gaan zitten.quote:
Ik word er enorm vrolijk en joviaal van. Ben iedereens vriend danquote:Op zondag 26 oktober 2014 18:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat is daar zo goddelijk aan? Dan voel je 'm extra goed of zo? Ik zou dan bang zijn voor draaien en de niet leuke dingen.
Ja hehe. Ik heb dat een keer gedaan, maar paardrijden is zo'n schommelige sport dat is echt naar.quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
<et het sporten zelf heb ik eigenlijk alleen maar slechte ervaringen meeDat je halverwege bijna moet kotsen en zo
![]()
Na een goede douche en alles ben je wel veel fitter inderdaad. Dat is dan het voordeel.
Allee de reacties gelezen. Ben je sneller klaarquote:Op zondag 26 oktober 2014 18:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh jezus, wat een lang verhaal, Chai. Zal er vanavond even voor gaan zitten.
Zal niet veel schelen dan volgens mij, maar ligt ook aan hoe dichtbij het hemelsbreed kan blijven, heb geen idee van snelwegen, rijd geen autoquote:Op zondag 26 oktober 2014 18:14 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik denk dat Maastricht- Groningen en terug wel 5 uur is hoor?
Na een paar zinnen denk ik al: leuke, betrouwbare paquote:Op zondag 26 oktober 2014 18:16 schreef zeefje het volgende:
[..]
Allee de reacties gelezen. Ben je sneller klaar
Lol. Gratis ov zekerquote:Op zondag 26 oktober 2014 18:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zal niet veel schelen dan volgens mij, maar ligt ook aan hoe dichtbij het hemelsbreed kan blijven, heb geen idee van snelwegen, rijd geen auto
Ik heb heel de op niet gelezenquote:Op zondag 26 oktober 2014 18:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Na een paar zinnen denk ik al: leuke, betrouwbare pa
Maar het huishouden is niet jouw enige taak toch?quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
Cecilia's huishoudkunsten lijken erg op die van mij![]()
Jawelquote:Op zondag 26 oktober 2014 19:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar het huishouden is niet jouw enige taak toch?
Hoezo dan? volg je ook geen opleiding?quote:
Ik haal ook om de dag eten halen en heb ook genoeg ruimte voor eten. En mijn aanrecht ziet er soms ontploft uitquote:Op zondag 26 oktober 2014 19:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoezo dan? volg je ook geen opleiding?
En Cecilia heeft heel veel ruimte voor de boodschappen, enorme vriezer, een kelder. Voor de hele week kan je brood inslaan. Maar dat doet ze niet.
Ook hier hoor, maar dat ook omdat ik wat minder te besteden heb en dat de kroegjes hier in het dorp inmiddels puur voor een biertje zijn.En niet voor het scoren van een leuke chick ( je hebt ze inmiddels allemaal gezien ). Dus kan je net zo goed een kratje bier halen en dan met vrienden wat weg drinken.quote:Op zondag 26 oktober 2014 16:52 schreef xFriendx het volgende:
[..]
De hoeveelheden die ik drink zijn een stuk minder dan in de hoogtijdagen. Moet er niet meer aan denken om de hele dag brak te zijn of je plafond heel veel rondjes te zien draaien. Plus het is nogal tegenstrijdig om mijn lichaam op orde te willen hebben met squash en fitness en het dan om zeep te helpen met grote hoeveelheden drank.
Jup, ik weet hoe het alcohol tov het lichaam werktquote:Op zondag 26 oktober 2014 17:35 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Met water gaat die kater dan ook niet weg haha. Je lichaam wilt water, omdat het niet goed water vasthoudt na invloed van alcohol.
Worthless without pics.quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:19 schreef Samzz het volgende:
I look like a blonde Audrey Hepburn.
Okay, I wish. Maar toch
.
Smakelijk Barb!quote:
Oh daar lees ik altijd overheenquote:Op zondag 26 oktober 2014 20:53 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik lees altijd lekkere eet-suggesties hier.
Niet handig, heb er nu nu alweer trek van gekregen.
Ik heb nog wel chinees over.quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:53 schreef Yvie_lu het volgende:
Die heeft dus geneukt..quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:55 schreef Godshand het volgende:
Yatseflats is nu alweer terug op fok!
Uiteraard als 1e in sex
Ook net klaar. Kipfiletquote:Op zondag 26 oktober 2014 20:53 schreef Yvie_lu het volgende:
Did he get any?quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:55 schreef Godshand het volgende:
Uiteraard als 1e in sex
quote:
Zo te lezen juist niet.quote:
Wen er maar niet aan. Ik ben hierna weer weg hier.quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:55 schreef Godshand het volgende:
Uiteraard als 1e in sex
Niet alles draait om seks. En nee, ik heb niet geneukt.quote:
Lekkerquote:
Scheelt dat Chinezen ook niet zo groot zijnquote:Op zondag 26 oktober 2014 21:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Lekker
Ik geloof niet dat ik ooit chinees over heb gehad, te lekker om niet allemaal op te eten.
Hier krijg je genoeg voor 2 dagen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Lekker
Ik geloof niet dat ik ooit chinees over heb gehad, te lekker om niet allemaal op te eten.
Maar,de date is wel goed bevallen?quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:00 schreef yats het volgende:
[..]
Wen er maar niet aan. Ik ben hierna weer weg hier.
[..]
Niet alles draait om seks. En nee, ik heb niet geneukt.
quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Scheelt dat Chinezen ook niet zo groot zijn
Ik wil zeggen ik ook niet, maar helaas is dat niet waarquote:Op zondag 26 oktober 2014 21:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kan veel eten maar een chinees indische rijsttafel krijg ik hier echt niet op.
Nou dan kom maar een keer hier eten, en dan wil ik dat weleens zien. Vreetzakjequote:Op zondag 26 oktober 2014 21:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik wil zeggen ik ook niet, maar helaas is dat niet waar
moest gniffelenquote:Op zondag 26 oktober 2014 21:09 schreef K44S het volgende:
[..]
Goe'navund.
https://www.google.nl/sea(...)ies%252F%3B335%3B500
haha gelukkig is dat maar alleen bij bepaald soort eten,quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou dan kom maar een keer hier eten, en dan wil ik dat weleens zien. Vreetzakje
Smoothquote:Op zondag 26 oktober 2014 21:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou dan kom maar een keer hier eten, en dan wil ik dat weleens zien. Vreetzakje
Haha, je hoeft je daar niet voor te schamen hoor.quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
haha gelukkig is dat maar alleen bij bepaald soort eten,
en nee, je denkt toch niet dat ik dat in het bijzijn van andere mensen doe?
Bied haar iets anders aan waar ze in kan happen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze hapt niet, dus niet smooth genoeg.
Een echte man stuurt haar een dm met een goed adres voor een afhaalchineesquote:Op zondag 26 oktober 2014 21:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze hapt niet, dus niet smooth genoeg.
Wolstquote:Op zondag 26 oktober 2014 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bied haar iets anders aan waar ze in kan happen.![]()
quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een echte man stuurt haar een dm met een goed adres voor een afhaalchinees
Ik bedoelde het als een koosnaampje natuurlijk.quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, vooral dat vreetzakje is echt een aanrader, misschien moet je die ook eens proberen![]()
Balzak geschorenquote:
Die neemt haar niet mee uit eten?quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een echte man stuurt haar een dm met een goed adres voor een afhaalchinees
Varkentjequote:Op zondag 26 oktober 2014 21:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, vooral dat vreetzakje is echt een aanrader, misschien moet je die ook eens proberen![]()
Dit. Hebben meer mensen een handje van.quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zie Roy en Yvie wel samen, ja.
Ik zeg: doen.
Tenminste, als ze nog niet stiekem daten en het stil houden.
Meer mensen dan die via Fok! daten?quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:17 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dit. Hebben meer mensen een handje van.
Net of ik voor jou iets verborgen kan houdenquote:Op zondag 26 oktober 2014 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zie Roy en Yvie wel samen, ja.
Ik zeg: doen.
Tenminste, als ze nog niet stiekem daten en het stil houden.
Oh wacht je moet haar eerst nog datenquote:
Wat, daten er mensen uit dit topic?quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:17 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dit. Hebben meer mensen een handje van.
Daten via FOk!?quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:18 schreef Yvie_lu het volgende:
Schande, zou niet moeten kunnen vind ik.
Juist, Fok! en prive gescheiden houden.quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:18 schreef Yvie_lu het volgende:
Dit.quote:
quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Juist, Fok! en prive gescheiden houden.
quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:18 schreef Yvie_lu het volgende:
Sowieso dat zij daten.quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Juist, Fok! en prive gescheiden houden.
Nooooh....quote:
en kinderenquote:Op zondag 26 oktober 2014 21:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
Genoeg! Er zijn heel wat stelletjes uit voortgekomen
Ik moest hardop lachen ....quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar zouden de Mods eens iets aan moeten doen.
Stuur een DMquote:Op zondag 26 oktober 2014 21:20 schreef K44S het volgende:
[..]
Nooooh....
Ach, ik zou Rhubarbje best willen daten heur!
quote:
Goede bluf dit, Roy.quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Net of ik voor jou iets verborgen kan houden
Jammer voor je, die doet alleen aan fuckbuddies.quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:20 schreef K44S het volgende:
[..]
Nooooh....
Ach, ik zou Rhubarbje best willen daten heur!
Dat is het probleem. Er zijn dus ook zat mods die via fok! daten of een relatie met een andere fok!ker hebben.quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar zouden de Mods eens iets aan moeten doen.
Yvie grijp je kansquote:
Welke kleur is dat in normale mensen taal?quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:21 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
OPI My Vampire is Buff met glitter-gradient.
van daten komt seks en van seks kinderen. ik snap het welquote:Op zondag 26 oktober 2014 21:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]dat kan echt, een beetje daten oke maar een iets blijvends als een kind
Wij daten ook toch, neel? :$quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goede bluf dit, Roy.
Ik trapte er bijna in.
Leuk voor jullie
moest lachenquote:Op zondag 26 oktober 2014 21:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Welke kleur is dat in normale mensen taal?
Echt?quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:22 schreef zeefje het volgende:
[..]
van daten komt seks en van seks kinderen. ik snap het wel
ja je moet vooral je vetpercentage laag houden, of lager krijgen. en das best moeilijkquote:Op zondag 26 oktober 2014 21:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]Maar is ook lastig behouden lijkt me.
quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Welke kleur is dat in normale mensen taal?
Welneequote:Op zondag 26 oktober 2014 21:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Best lullig als je zo moet lezen dat dat dus niet het geval is.
Ik lieg mensen nooit voorquote:Op zondag 26 oktober 2014 21:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Best lullig als je zo moet lezen dat dat dus niet het geval is.
Weer met hem gezoend?quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zit vandaag te hele dag te snotteren. Ik denk dat Twi me weer ziek heeft gemaakt.
nee seksquote:Op zondag 26 oktober 2014 21:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus ik heb al een paar kinderen rondlopen dan?
Bah.... zoenen, komen kindjes van.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar kan je tegenwoordig wat aan doen hoorquote:Op zondag 26 oktober 2014 21:22 schreef zeefje het volgende:
[..]
van daten komt seks en van seks kinderen. ik snap het wel
oh. rly?quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar kan je tegenwoordig wat aan doen hoor
quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:25 schreef AlbinoBambi het volgende:
Spoiler want best groot plaatje volgens mij. Maar dit lakje heb ik op, met dan roze/paarse glitters in een gradient vanaf mijn nagelriem.Nice, godzijdank geen lange nagels.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Afknapper 2.0The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |