Dat viel mij ook al op. Als ik jou zie, zie ik hem.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Da's mooi. Ik zou het oprecht niet weten namelijk.
Behalve dat ik hem in élk topic tegenkom.
Ja. Komt omdat we beide een voorliefde voor Probleemwijken hebben.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:58 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Dat viel mij ook al op. Als ik jou zie, zie ik hem.
Echt?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja. Komt omdat we beide een voorliefde voor Probleemwijken hebben.
Maar blíjkbaar ken jij hem, of mij dus.
Voel je vrij om mee te graaien.quote:
Ik heb zo een beetje mijn geheimpjes.quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Echt. Maar je beantwoordt m'n vraag niet
Oei, dat klinkt heel spannend.quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:02 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Ik heb zo een beetje mijn geheimpjes.
Ja he..quote:
Ja ik weet het ook niet hoor.quote:
Ja.quote:
Dat sletje ben jij zelf toch?quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:08 schreef Faxie het volgende:
Dat sletje in mn bed was maar een geintje hoor
Maar....quote:
Zeggen ze allemaal.quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat sletje in mn bed was maar een geintje hoor
wat niet?quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wow dat had ik niet achter je gezocht
Ze deed enkel maar nep vriendelijk tegen jou omwille van mij.quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dus je moeder waardeerde mij niet omdat ik ver weg woonde hè?![]()
Feeling lonely?quote:
Beetje.quote:
Zoals?quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan zouden we daar eens iets aan moeten doen
quote:
quote:Op zondag 26 oktober 2014 01:02 schreef aeque het volgende:
Jezus fax. Jij probeert echt iedereen he,![]()
Maar dit begint gewoon triest te worden.quote:Op zondag 26 oktober 2014 01:04 schreef artelligence het volgende:
De aanhouder wint... Ben je alweer thuis fax?
Ach, hij is niet de enigequote:Op zondag 26 oktober 2014 01:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar dit begint gewoon triest te worden.
Dat zou ik ook zeggen fax.quote:Op zondag 26 oktober 2014 01:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Let maar niet op hem hoorIk date bijna nooit
Je lijkt me leuk
quote:Op zondag 26 oktober 2014 01:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je lijkt me leuk
Ik heb ook niet gezegd dat hij geen prima vent is.quote:
Maar als velen met jou willen daten, wilt dat toch zeggen dat je begeerd bent?quote:Op zondag 26 oktober 2014 01:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je lijkt me leuk
Ze weten niet wat ze missenquote:Op zondag 26 oktober 2014 01:12 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Maar als velen met jou willen daten, wilt dat toch zeggen dat je begeerd bent?
Ik ben wel benieuwd of ze zoet is jaquote:Op zondag 26 oktober 2014 01:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
Weet je hoe subpoena er uit zoet en is of maakt dat niet uit?
En als dat zo isquote:
Ga je mij dan opeten?quote:
Some sweet chocolate if you likequote:
Vervelend he, dat gebrek aan licht in de periferie? Gelukkig had ik een stralend licht in de autoquote:Op zondag 26 oktober 2014 02:05 schreef twi het volgende:
Poeh, poeh, daar in het Oosten hebben ze nog nooit van straatverlichting gehoord.
Wel jet lagged na zo'n reis. Vertrekken om 2.01 en aankomen om 2.00.
Goedemorgenquote:
Dit valt zelfs niet meer in de categorie kinderachtig.quote:Op zondag 26 oktober 2014 09:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goedemorgen
Zou faxie nog matches hebben? Ben wel benieuwd na zoveel swipes.
?quote:Op zondag 26 oktober 2014 09:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dit valt zelfs niet meer in de categorie kinderachtig.
Hij had er sowieso één extra.quote:Op zondag 26 oktober 2014 09:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goedemorgen
Zou faxie nog matches hebben? Ben wel benieuwd na zoveel swipes.
Dus al minstens 3? Nice.quote:Op zondag 26 oktober 2014 09:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij had er sowieso één extra.Denk één van de random likes in het begin, want kon der niet herinneren en was overduidelijk niet zijn type. Maar toch goed voor zijn ego, dus eigenlijk had ik er gewoon nog meer random moeten liken.
Dat zou zomaar kunnen, dat dorp is sowieso erg klein.quote:Op zondag 26 oktober 2014 09:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus al minstens 3? Nice.
Zou het dan toch zijn dat er daar rond hem gewoon weinig tindergebruikers wonen?
Het klonk heel sarcastisch hoe je het zei, Kaneel.quote:Op zondag 26 oktober 2014 09:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
?
Hij had we gisteren al 2 na een uurtje ofzo. Daarna heeft Myra eventjes zitten swipen voor meisjes waarvan ze dacht dat ze wel Faxie zijn type zouden zijn. Toen hij weg ging was er geloof ik nog geen match bij.
Ja, maar ik weet niet hoe het zit met grotere kernen in de buurt. Rosendaal is al een stukje verder, maar geen idee of het nog in zijn regio valt bijvoorbeeld.quote:Op zondag 26 oktober 2014 09:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen, dat dorp is sowieso erg klein.
Ach, ik heb 4 uur geslapen. Niet alles zal goed lukken vandaag.quote:Op zondag 26 oktober 2014 09:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het klonk heel sarcastisch hoe je het zei, Kaneel.
Dacht dat hij dat te ver vond.quote:Op zondag 26 oktober 2014 09:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja, maar ik weet niet hoe het zit met grotere kernen in de buurt. Rosendaal is al een stukje verder, maar geen idee of het nog in zijn regio valt bijvoorbeeld.
Hoe is het nou afgelopen met die buitenlandse eigenlijk? Zie je haar nog wel eens (vriendschappelijk)?quote:Op zondag 26 oktober 2014 10:27 schreef Faxie het volgende:
Ik heb verder geen matchesMisschien als ik zometeen de eerste paar ga liken ofzo
![]()
Staat op 40 km trouwens, daar pak ik Antwerpen en Breda sowieso mee.
quote:Op zondag 26 oktober 2014 10:27 schreef Faxie het volgende:
Ik heb verder geen matchesMisschien als ik zometeen de eerste paar ga liken ofzo
![]()
quote:
Al 2 weken niet gesproken. Was een week terug in Denemarken, en nu een week weer aan het werk hier, maar niks van gehoord verder.quote:Op zondag 26 oktober 2014 10:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe is het nou afgelopen met die buitenlandse eigenlijk? Zie je haar nog wel eens (vriendschappelijk)?
Niemand in Antwerpen en Breda wil mij ook hoorquote:Op zondag 26 oktober 2014 10:27 schreef Faxie het volgende:
![]()
Together alonequote:Op zondag 26 oktober 2014 10:48 schreef Godshand het volgende:
[..]
Niemand in Antwerpen en Breda wil mij ook hoor
Dus troost je, Fax...
Bad boy 4 life.quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:45 schreef artelligence het volgende:
Goedemorgen boefjes en boefinnetjes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |