Ga elders aandacht zoeken.quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:27 schreef TeenWolf het volgende:
Ik begin echt een heel, heel erg wrang van dit topic te krijgen........Dit loopt uit de hand.
Wat is erquote:
Nee.quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:32 schreef theunderdog het volgende:
[..]
De kritiek jegens Turkije is hier meer dan terecht. Alleen Hafez gaat wat tever uit zijn rol.
Omdat Turkije een walgelijke rol speelt in Syrië, kan prima hier dus.quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:33 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Waarom open je geen Turkije topic?
Begint wel een beetje obsessief te worden.quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:34 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Omdat Turkije een walgelijke rol speelt in Syrië, kan prima hier dus.
Heeft er allemaal niks mee te maken. Syrie is een ander land in een burgeroorlog. Turkije kan een apart topic voor geopend worden, vorig topic ging ook alleen maar over een genocide in 1912 in Turkije etc en dat Turkije opgedeeld zou worden en dat Turken nationalisten zijn etc.quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:32 schreef theunderdog het volgende:
[..]
De kritiek jegens Turkije is hier meer dan terecht. Alleen Hafez gaat wat tever uit zijn rol.
Turkije speelt een smerige rol in Syrie, klaar.quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:35 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Heeft er allemaal niks mee te maken. Syrie is een ander land in een burgeroorlog. Turkije kan een apart topic voor geopend worden, vorig topic ging ook alleen maar over een genocide in 1912 in Turkije etc en dat Turkije opgedeeld zou worden en dat Turken nationalisten zijn etc.
Het is een topic over de burgeroorlog in Syrie, remember? Als er een probleem is met Turken, kan in een ander topic.
Overdrijf niet zo en gebruik je haat tegen Turken niet in een topic.quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:34 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Omdat Turkije een walgelijke rol speelt in Syrië, kan prima hier dus.
quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:35 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Rustig aan jij, wat is je probleem met Turken gast.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:23 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Omdat Turkije mede verantwoordelijk is voor de oorlog in Syrië.
Ik zou kappen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:36 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Turkije speelt een smerige rol in Syrie, klaar.
Dit vraag ik me eigenlijk ook wel af.quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:33 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Waarom open je geen Turkije topic?
Omdat dit een Syrie topic is en zoals HexHunter zegt:quote:
quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:37 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Dit vraag ik me eigenlijk ook wel af.
Een 'kritiek op Turkije' topic zou op zichzelf terecht bestaanstecht hebben en dan blijft het hier tenminste vrij van die 50 miljard reposts in de cirkel van gezeik.
Wat wil je nou? Turkije heeft een belangrijke rol in dit conflict, het is dus alles behalve offtopic.quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:39 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Omdat dit een Syrie topic is en zoals HexHunter zegt:
[..]
Neequote:Op zondag 26 oktober 2014 11:40 schreef TeenWolf het volgende:
Als je zo graag kritiek op Turkije en Turken wilt hebben open dan een centrale Turkije-kritiek topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |