abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145935962
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 20:59 schreef johnson555 het volgende:

[..]

Ja niet echt aantrekken in duizenden aantallen ofso, maar je heb groeperingen die zich wel assosioceren met de PKK puur om de overheid te onderermijnen. Dom uiteraard aangezien de PKK geen interesse in deze (Turkse) groeperingen heeft
Hmm ja dat klopt. Hoewel de PKK tegenwoordig andere plannen lijkt te hebben.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_145936013
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 21:01 schreef hafez1234 het volgende:
Erdogan moet heel erg oppassen voor de PKK. Bijna alle Koerden steunen PKK. PKK kan het Oosten van Turkije innemen zonder dat Turkije iets kan doen.
Lol, nee.

Maar de PKK zou er verstandig aan doen in Irak/Syrië ATGM's en MANPAD's buit te maken.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_145936116
zou me niet verbazen als op t eind Assad alles komt schoonvegen ofso :')
Zie!
pi_145936129
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 21:02 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Lol, nee.

Maar de PKK zou er verstandig aan doen in Irak/Syrië ATGM's en MANPAD's buit te maken.
Jij weet niets over Koerden en PKK. Pkk heeft steun van alle Koerden zelfs Koerden buiten Turkije. Daarnaast heeft PKK genoeg wapens om 5 jaar lang oorlog te voeren met Turkije.
pi_145936447
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 21:04 schreef johnson555 het volgende:
zou me niet verbazen als op t eind Assad alles komt schoonvegen ofso :')
Ik weet niet. Nu de "gematigde oppositie" op sterven na dood is, zal de YPG en hun Assyrische proxie toenadering moeten zoeken tot Assad. Zeker nu die laatste druk bezig is de FSA/IF aan te pakken. Als straks de IF/JAN/FSA afgesneden is van de Turkse grens in het noorden en de SAA een bufferzone ten noorden van de stad Aleppo heeft getrokken tot aan Nubl/Zahra dan zullen de rebellen ten noorden van deze lijn kapotgemaakt worden door ISIS. De Koerden in Afrin hebben dan geen keuze dan samen te werken met Assad. Zelfde verhaal nu in Hasakah, YPG en SAA zijn los van elkaar te zwak om ISIS te weerstaan.

Ik denk dat Assad bereid is de Koerden autonomie te geven in ruil voor loyaliteit. Je kunt er gif op innemen dat Assad de PKK zal voorzien van wapens als wraak voor de Turkse oorlog tegen het Syrische Volk.
pi_145936837
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 20:54 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Erdogan probeert de PKK uit te lokken tot geweld.
:')
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_145936846
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 21:10 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Ik weet niet. Nu de "gematigde oppositie" op sterven na dood is, zal de YPG en hun Assyrische proxie toenadering moeten zoeken tot Assad. Zeker nu die laatste druk bezig is de FSA/IF aan te pakken. Als straks de IF/JAN/FSA afgesneden is van de Turkse grens in het noorden en de SAA een bufferzone ten noorden van de stad Aleppo heeft getrokken tot aan Nubl/Zahra dan zullen de rebellen ten noorden van deze lijn kapotgemaakt worden door ISIS. De Koerden in Afrin hebben dan geen keuze dan samen te werken met Assad. Zelfde verhaal nu in Hasakah, YPG en SAA zijn los van elkaar te zwak om ISIS te weerstaan.

Ik denk dat Assad bereid is de Koerden autonomie te geven in ruil voor loyaliteit. Je kunt er gif op innemen dat Assad de PKK zal voorzien van wapens als wraak voor de Turkse oorlog tegen het Syrische Volk.
Een soort van zelfde als in Irak denk jij, hoewel ik Assad dat niet zie doen.
Die zal eerder hun laten uitvechten en op t eind ff de reddende held uithangen en orde "herstellen" ~O>
Zie!
pi_145936857
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 21:01 schreef hafez1234 het volgende:
Erdogan moet heel erg oppassen voor de PKK. Bijna alle Koerden steunen PKK. PKK kan het Oosten van Turkije innemen zonder dat Turkije iets kan doen.
fo shizzle!
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 21:19:16 #259
421524 SadPanda
#FreePalestine #FreeBahrain
pi_145936953
Binnen 5 jaar is Turks Koerdistan onafhankelijk.
Anti-Turkije
pi_145936956
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 21:17 schreef johnson555 het volgende:

[..]

Een soort van zelfde als in Irak denk jij, hoewel ik Assad dat niet zie doen.
Die zal eerder hun laten uitvechten en op t eind ff de reddende held uithangen en orde "herstellen" ~O>
Minder als in Irak. Autonomie zoals onderwijs en dergelijke. Wellicht dat de YPG geïntegreerd kan worden in de NDF.
pi_145936969
quote:
99s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 21:17 schreef Slayage het volgende:

[..]

fo shizzle!
Even voor de duidelijkheid: Hafez is een zionist, die doet alsof hij voor Koerden is, terwijl hij in 't verleden meerdere malen Koerden heeft uigescholden en heeft uitgelachen wanneer Koerden dood gingen.
pi_145936995
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 21:19 schreef SadPanda het volgende:
Nee. Over 30 jaar heet het Koerdije, en moeten de Steppe-Koerden verplicht Koerdisch leren.
pi_145936997
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 21:10 schreef IPA35 het volgende:

_O- _O- _O-
-Rabia Al-Basri
pi_145937035
Assad gaat de PKK Igla's en Kornet's geven.
pi_145937036
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 21:19 schreef mylamboisblack het volgende:

[..]

Even voor de duidelijkheid: Hafez is een zionist, die doet alsof hij voor Koerden is, terwijl hij in 't verleden meerdere malen Koerden heeft uigescholden en heeft uitgelachen wanneer Koerden dood gingen.
niemand neemt die serieus ;)
-Rabia Al-Basri
pi_145937060
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 21:19 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Minder als in Irak. Autonomie zoals onderwijs en dergelijke. Wellicht dat de YPG geïntegreerd kan worden in de NDF.
Oe minder zie ik niet de Koerden accepteren, die zien hun kans wel schoon met de huidige ontwikkelingen :)
Zie!
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 21:21:24 #267
421524 SadPanda
pi_145937075
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 21:20 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Nee. Over 30 jaar heet het Koerdije, en moeten de Steppe-Koerden verplicht Koerdisch leren.
Nog beter, weg met Turkije. _O_
Anti-Turkije
pi_145937114

:{
pi_145937122
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 21:19 schreef SadPanda het volgende:
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 21:21 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Nog beter, weg met Turkije. _O_
vanwaar deze haat richting Turkije als ik vragen mag?
Zie!
pi_145937152
quote:
3s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 21:22 schreef johnson555 het volgende:

[..]

[..]

Ittihadisme = Jacobinisme = slecht
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 21:23:27 #271
421524 SadPanda
pi_145937177
quote:
3s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 21:22 schreef johnson555 het volgende:

[..]

[..]

Omdat Turkije mede verantwoordelijk is voor de oorlog in Syrië :r .
Anti-Turkije
pi_145937287
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 21:23 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Ah zo, daar kan ik me wel in vinden ja
Zie!
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 21:31:01 #273
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_145937566
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 20:04 schreef johnson555 het volgende:

[..]

Ik en ongeveer het hele Westen. Maar ja t zit hier vol met gefrustreerde volken dat een normale discussie amper mogelijk is :P :)
Heb je alle inwoners van de Eu ondervraagt?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_145937604
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 21:23 schreef SadPanda het volgende:

[..]

zonder turkije was er idd geen oorlog in syrie
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 21:37:27 #275
421524 SadPanda
pi_145937829
quote:
99s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 21:31 schreef Slayage het volgende:

[..]

zonder turkije was er idd geen oorlog in syrie
Zet je bril eens op.
Anti-Turkije
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo