Hmm ja dat klopt. Hoewel de PKK tegenwoordig andere plannen lijkt te hebben.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:59 schreef johnson555 het volgende:
[..]
Ja niet echt aantrekken in duizenden aantallen ofso, maar je heb groeperingen die zich wel assosioceren met de PKK puur om de overheid te onderermijnen. Dom uiteraard aangezien de PKK geen interesse in deze (Turkse) groeperingen heeft
Lol, nee.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:01 schreef hafez1234 het volgende:
Erdogan moet heel erg oppassen voor de PKK. Bijna alle Koerden steunen PKK. PKK kan het Oosten van Turkije innemen zonder dat Turkije iets kan doen.
Jij weet niets over Koerden en PKK. Pkk heeft steun van alle Koerden zelfs Koerden buiten Turkije. Daarnaast heeft PKK genoeg wapens om 5 jaar lang oorlog te voeren met Turkije.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:02 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Lol, nee.
Maar de PKK zou er verstandig aan doen in Irak/Syrië ATGM's en MANPAD's buit te maken.
Ik weet niet. Nu de "gematigde oppositie" op sterven na dood is, zal de YPG en hun Assyrische proxie toenadering moeten zoeken tot Assad. Zeker nu die laatste druk bezig is de FSA/IF aan te pakken. Als straks de IF/JAN/FSA afgesneden is van de Turkse grens in het noorden en de SAA een bufferzone ten noorden van de stad Aleppo heeft getrokken tot aan Nubl/Zahra dan zullen de rebellen ten noorden van deze lijn kapotgemaakt worden door ISIS. De Koerden in Afrin hebben dan geen keuze dan samen te werken met Assad. Zelfde verhaal nu in Hasakah, YPG en SAA zijn los van elkaar te zwak om ISIS te weerstaan.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:04 schreef johnson555 het volgende:
zou me niet verbazen als op t eind Assad alles komt schoonvegen ofso
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:54 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Erdogan probeert de PKK uit te lokken tot geweld.
Een soort van zelfde als in Irak denk jij, hoewel ik Assad dat niet zie doen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:10 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ik weet niet. Nu de "gematigde oppositie" op sterven na dood is, zal de YPG en hun Assyrische proxie toenadering moeten zoeken tot Assad. Zeker nu die laatste druk bezig is de FSA/IF aan te pakken. Als straks de IF/JAN/FSA afgesneden is van de Turkse grens in het noorden en de SAA een bufferzone ten noorden van de stad Aleppo heeft getrokken tot aan Nubl/Zahra dan zullen de rebellen ten noorden van deze lijn kapotgemaakt worden door ISIS. De Koerden in Afrin hebben dan geen keuze dan samen te werken met Assad. Zelfde verhaal nu in Hasakah, YPG en SAA zijn los van elkaar te zwak om ISIS te weerstaan.
Ik denk dat Assad bereid is de Koerden autonomie te geven in ruil voor loyaliteit. Je kunt er gif op innemen dat Assad de PKK zal voorzien van wapens als wraak voor de Turkse oorlog tegen het Syrische Volk.
fo shizzle!quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:01 schreef hafez1234 het volgende:
Erdogan moet heel erg oppassen voor de PKK. Bijna alle Koerden steunen PKK. PKK kan het Oosten van Turkije innemen zonder dat Turkije iets kan doen.
Minder als in Irak. Autonomie zoals onderwijs en dergelijke. Wellicht dat de YPG geïntegreerd kan worden in de NDF.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:17 schreef johnson555 het volgende:
[..]
Een soort van zelfde als in Irak denk jij, hoewel ik Assad dat niet zie doen.
Die zal eerder hun laten uitvechten en op t eind ff de reddende held uithangen en orde "herstellen"
Even voor de duidelijkheid: Hafez is een zionist, die doet alsof hij voor Koerden is, terwijl hij in 't verleden meerdere malen Koerden heeft uigescholden en heeft uitgelachen wanneer Koerden dood gingen.quote:
Nee. Over 30 jaar heet het Koerdije, en moeten de Steppe-Koerden verplicht Koerdisch leren.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:19 schreef SadPanda het volgende:
Binnen 5 jaar is Turks Koerdistan onafhankelijk.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:10 schreef IPA35 het volgende:
Ik denk dat Assad bereid is de Koerden autonomie te geven in ruil voor loyaliteit. Je kunt er gif op innemen dat Assad de PKK zal voorzien van wapens als wraak voor de Turkse oorlog tegen het Syrische Volk.
niemand neemt die serieusquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:19 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid: Hafez is een zionist, die doet alsof hij voor Koerden is, terwijl hij in 't verleden meerdere malen Koerden heeft uigescholden en heeft uitgelachen wanneer Koerden dood gingen.
Oe minder zie ik niet de Koerden accepteren, die zien hun kans wel schoon met de huidige ontwikkelingenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:19 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Minder als in Irak. Autonomie zoals onderwijs en dergelijke. Wellicht dat de YPG geïntegreerd kan worden in de NDF.
Nog beter, weg met Turkije.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:20 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Nee. Over 30 jaar heet het Koerdije, en moeten de Steppe-Koerden verplicht Koerdisch leren.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:19 schreef SadPanda het volgende:
Binnen 5 jaar is Turks Koerdistan onafhankelijk.
vanwaar deze haat richting Turkije als ik vragen mag?quote:
Ittihadisme = Jacobinisme = slechtquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:22 schreef johnson555 het volgende:
[..]
[..]
vanwaar deze haat richting Turkije als ik vragen mag?
Omdat Turkije mede verantwoordelijk is voor de oorlog in Syriëquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:22 schreef johnson555 het volgende:
[..]
[..]
vanwaar deze haat richting Turkije als ik vragen mag?
Ah zo, daar kan ik me wel in vinden jaquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:23 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Omdat Turkije mede verantwoordelijk is voor de oorlog in Syrië.
Heb je alle inwoners van de Eu ondervraagt?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:04 schreef johnson555 het volgende:
[..]
Ik en ongeveer het hele Westen. Maar ja t zit hier vol met gefrustreerde volken dat een normale discussie amper mogelijk is![]()
zonder turkije was er idd geen oorlog in syriequote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:23 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Omdat Turkije mede verantwoordelijk is voor de oorlog in Syrië.
Zet je bril eens op.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:31 schreef Slayage het volgende:
[..]
zonder turkije was er idd geen oorlog in syrie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |