SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Week 3 vraag 5cquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:55 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Welke week is dit en welke vraag?
Verschil bestaat tussen voltooide poging (bij die sluis) en voltooid delict (bij het dreigen)
bedanktquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Bunting heeft gewonnen van Taylor, 10-9
Mani mani mani mani mani
Peter Griffinquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Mani mani mani mani mani
Tip: zoek in de tekst en commentaar, daar staan dit soort dingen vaak uitgelegd.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Week 3 vraag 5c
Het is volgens mij geen voltooid delict. In de antwoorden staat: ''nog beter: het is een voltooide poging''. Maar omdat er nog geen geld is afgetroggeld is het delict nog niet voltooid denk ik (al blijkt dat niet helemaal uit de wettekst).
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik keek even bij het darten en Milik scoort. Altijd prettig als dit soort dingen plaatsvinden.
Taylor was onsportief.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Mani mani mani mani mani
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik keek even bij het darten en Milik scoort. Altijd prettig als dit soort dingen plaatsvinden.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Helemaal vergeten dat Ajax vandaag speelde
Coole boyquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:59 schreef Kopsterk het volgende:
JONGENS RAAD EENS WIE VANAF DE EERSTE DAG DAT MILIK BIJ AJAX ZIT EEN MILIK-UI HEEFT!??!?! INDERDAAD, DEZE BOY HIER
Ok. En nu?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:59 schreef Kopsterk het volgende:
JONGENS RAAD EENS WIE VANAF DE EERSTE DAG DAT MILIK BIJ AJAX ZIT EEN MILIK-UI HEEFT!??!?! INDERDAAD, DEZE BOY HIER
Wat is daar mis mee?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:59 schreef Tchock het volgende:
"Ik ben aanvoerder en we staan net na rust krap voor, laat ik eens even met uitgestoken been op iemands enkels gaan sliden" - Boilesen
Hm oke, naja zo moeilijk zou het nu niet mogen zijnquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tip: zoek in de tekst en commentaar, daar staan dit soort dingen vaak uitgelegd.
was gericht op de balquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:59 schreef Tchock het volgende:
"Ik ben aanvoerder en we staan net na rust krap voor, laat ik eens even met uitgestoken been op iemands enkels gaan sliden" - Boilesen
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:59 schreef Kopsterk het volgende:
De kans dat ie zichzelf blesseert bij zo'n actie is ook vele malen groter dan iemand anders wat overkomtquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:59 schreef Tchock het volgende:
Leugens.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt die UI net 10 seconde.
Successupporter
Niet leuk dat je liegtquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Successupporter
secondenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Successupporter
Speel dan even mee, penis.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Leugens.
kopsterk, wat een wedstrijd, had deze UI al heel lang.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hm oke, naja zo moeilijk zou het nu niet mogen zijn
zal wel in 'afgifte' zitten, feitelijk heeft er nog geen afgifte plaatsgevonden.
quote:In casu is Jobs optreden naar tijdstip vermoedelijk niet geschikt om het intreden van het gevolg (toegeven aan dreigement en dus afgifte van goed) te beletten. Hij is wel erg laat, een week later. Voor hetzelfde geld had de directie al brief gelezen én besloten wel aan dreigement toe te geven. Waarschijnlijk dus geen art. 46b Sr.
Als je doorhebt dat er sprake is van voltooide poging altijd Remkabel gebruikenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh ja oke...
Naja ik hou het wel Remkabel inderdaad... kijken naar de tijd ertussen
Hij heeft wel gescoord in Nou Camp he, even respect voor deze manquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:03 schreef Mortaxx het volgende:
Hehe Ghazi die denkt de corner te mogen nemen
Waarom zou je je remkabel gebruiken als je al door hebt dat de poging is voltooid?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:04 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Als je doorhebt dat er sprake is van voltooide poging altijd Remkabel gebruiken
Bij voltooide poging is vt nog mogelijk hequote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom zou je je remkabel gebruiken als je al door hebt dat de poging is voltooid?
Ja klopt.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:04 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Als je doorhebt dat er sprake is van voltooide poging altijd Remkabel gebruiken
Je bent in de war met Cito, die heb je dan niet meer nodigquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom zou je je remkabel gebruiken als je al door hebt dat de poging is voltooid?
Man snijdt remkabel familielid door en belt een uur later "hè man misschien moet je niet met de auto weg gaan".quote:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:05 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Bij voltooide poging is vt nog mogelijk he
Stelletje kutgrapverneukende faalhazen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je bent in de war met Cito, die heb je dan niet meer nodig
Vreemd, na jaren de Lukoki's en de Ebecilio's van deze wereld hebben moeten aanschouwen is dit toch een verademing.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik word een beetje moe van El Gazastrook.
Die fiscalist snapt er weer helemaal niets vanquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je bent in de war met Cito, die heb je dan niet meer nodig
Zijn egoïsme is vermoeiend.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:07 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Vreemd, na jaren de Lukoki's en de Ebecilio's van deze wereld hebben moeten aanschouwen is dit toch een verademing.
Oh, het was een grapquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Stelletje kutgrapverneukende faalhazen.
Valt wel mee, geeft veel voorzetten. Niet zo'n buitenspeler die constant naar binnen kapt en voor eigen succes gaat.quote:
net een tussenstand van 2-1quote:
Ja ajax had joker ingezet zodat hij dubbel telt.quote:
Dat verklaart... K zit mobiel, zie niets van de potquote:
Kzou het niet weten eigenlijks...geen een livestream werkt hierquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:12 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Dat verklaart... K zit mobiel, zie niets van de pot
Heb je een werkende ge-DM'tquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:13 schreef Sjarkiee het volgende:
[..]
Kzou het niet weten eigenlijks...geen een livestream werkt hier
Go Ahead Eagles komen ons opvreten, oh nee!!!!!!!quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:16 schreef GGMM het volgende:
JAAAAAAAAAAAA WE WINNEN VAN GO AHEAD!!!!
Hier staan de concurrenten wel van te kijken.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:16 schreef GGMM het volgende:
JAAAAAAAAAAAA WE WINNEN VAN GO AHEAD!!!!
Oké sickertquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:17 schreef Sickert het volgende:
Davey mag er wel eens een paar weekjes naast met zn kut passjes
Nou poe poequote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hier staan de concurrenten wel van te kijken.
Wel een groter talent dan Depay.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:17 schreef Sickert het volgende:
Davey mag er wel eens een paar weekjes naast met zn kut passjes
Ik snap het plaatje niet. Is de verwachting dat Costa er op zijn 41ste als vrouw uit zal zien?quote:
Samen met Kees de wijken inquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Munsterman aan tafel bij Kees, daarvoor zet ik wel de wekker.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap het plaatje niet. Is de verwachting dat Costa er op zijn 41ste als vrouw uit zal zien?
Wat een Kolderquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:22 schreef GGMM het volgende:
[..]Debiel.
Het is een vergelijking, omdat je eerder zou zeggen dat het andersom was.
Jij zou eerder zeggen dat die rechter een 26-jarige man is?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:22 schreef GGMM het volgende:
[..]Debiel.
Het is een vergelijking, omdat je eerder zou zeggen dat het andersom was.
ha-ha-haquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij zou eerder zeggen dat die rechter een 26-jarige man is?
Ik zette net mijn biertje neer en het begon te schuimen. In plaats van het biertje aan mijn lippen te zetten stootte ik het per ongeluk omver.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:22 schreef GGMM het volgende:
Grapje Littlerabbit, ik vind je geen debiel.
Als Ajax Messi had gehad stond het nu 7-1.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:24 schreef TweeGrolsch het volgende:
Als Go Ahead een beetje fatsoenlijk had gespeeld hadden ze hier tenminste een punt gehaald.
Als je een seizoen zonder tegendoelpunten eindigt is het nog maar te bezien of je ongeslagen het seizoen eindigt.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:24 schreef TweeGrolsch het volgende:
Als Go Ahead een beetje fatsoenlijk had gespeeld hadden ze hier tenminste een punt gehaald.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:23 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Als ik single was, ja. Ik heb iets met MILFS
oeiquote:
gezet?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
als go ahead hier meer doelpunten had gezet dan ajax hadden ze gewonnen
Doelpunten zetten? Rare brabo's ookquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Echt niet, KNJB enzoquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
gezet?
Wat een debiel ben jij toch. Gadverdamme.
Doelpunten druk jequote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:26 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Doelpunten zetten? Rare brabo's ook
LAAT JE CLUB MAAR IN DE STEEEEEK. JOOOODEN LOPEN ALTIJD WEGquote:
je bent zelf een debiel .quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
gezet?
Uh ja, niet die.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zegt wel genoeg denk ik.
Is iemand andersquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zegt wel genoeg denk ik.
Mad?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
gezet?
Dat is toch geen Eva?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zegt wel genoeg denk ik.
Uh..quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zegt wel genoeg denk ik.
GGMM heeft het zelf meer over de geaardheid van mensen dan de desbetreffende user.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Darten is geen sport en wordt voornamelijk bekeken door homo's.
Ja, want PSV.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:28 schreef Tchock het volgende:
Wat een verschrikkelijke zaadwedstrijden vandaag. Hopen dat het morgen beter is.
utrecht - psv wordt 0-5 en dus wel leukquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:28 schreef Tchock het volgende:
Wat een verschrikkelijke zaadwedstrijden vandaag. Hopen dat het morgen beter is.
12:30 cambuur - feyenoordquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:28 schreef Tchock het volgende:
Ik stootte net op het aanrecht een kopje koffie om, echt wonderbaarlijk om te zien hoe de koffie in 1 seconde via een keukenla zich door een heel keukenkastje wist te verspreiden.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zette net mijn biertje neer en het begon te schuimen. In plaats van het biertje aan mijn lippen te zetten stootte ik het per ongeluk omver.
Ik ben derhalve wel een debiel.
Zimling, de messias gaat invallen.
Nee hoor, dat is dit:quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Dit is zijn huidige vriendin. Daarom zegt het ook genoeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat is niet eva carneiro noobquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zegt wel genoeg denk ik.
Dit idd.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Dit is zijn huidige vriendin. Daarom zegt het ook genoeg
Wat een timingquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
12:30 cambuur - feyenoord
14:30 utrecht - psv
17:00 man utd - chelsea.
Davy en ik vinden dit een topshow.
Dan had je Real Madrid - Barcelona maar moeten opzetten. Zelfs ik vond dat een topshow.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:28 schreef Tchock het volgende:
JAJAJAJAAJJAAJJJAJAJAJAJAJAJquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:29 schreef GGMM het volgende:
Ik ben er morgen de hele dag niet jongens.
Sorry.
En GGMM is er de hele dag niet.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jongens wat een mooi middag is er morgen!!
Utrecht-PSV en daarna United-Chelsea sooow!!!
Ja, dat zegt Stijn net.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jongens wat een mooi middag is er morgen!!
Utrecht-PSV en daarna United-Chelsea sooow!!!
Kan het nog beter?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En GGMM is er de hele dag niet.
dat ik dit soort mooie nieuws nog mee mag makenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:29 schreef GGMM het volgende:
Ik ben er morgen de hele dag niet jongens.
Sorry.
alleen die van 17:00 is mooi, rest is poepquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
12:30 cambuur - feyenoord
14:30 utrecht - psv
17:00 man utd - chelsea.
Davy en ik vinden dit een topshow.
Zeker, ik heb de blunder van Piet nog niet gezien.quote:
Ik kijk eerst ff Ajax af als je het niet erg vindt.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
VBL / NOS Eredivisie #146 Nick van der Velden is een rare snuiter VBL / NOS Eredivisie #146 Nick van der Velden is een rare snuiter VBL / NOS Eredivisie #146 Nick van der Velden is een rare snuiter VBL / NOS Eredivisie #146 Nick van der Velden is een rare snuiter VBL / NOS Eredivisie #146 Nick van der Velden is een rare snuiter VBL / NOS Eredivisie #146 Nick van der Velden is een rare snuiter VBL / NOS Eredivisie #146 Nick van der Velden is een rare snuiter VBL / NOS Eredivisie #146 Nick van der Velden is een rare snuiter VBL / NOS Eredivisie #146 Nick van der Velden is een rare snuiter
Dat kan ja.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Later kan ik zeggen dat jij een Duarte fan bent.
ffquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kijk eerst ff Ajax af als je het niet erg vindt.
Jetro.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wie denken jullie dat meer gaat schitteren? Memphis of Jetro?
Luuk de Jongquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wie denken jullie dat meer gaat schitteren? Memphis of Jetro?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |