SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
graag op anoniem
Zijn dan ook literaire hoogstandjes.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:18 schreef Mortaxx het volgende:
Ik vind het wel fijn zonder commentaar. Kan ik de liedjes goed horen
Sta je al op de wachtlijst voor een seizoenskaart?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Welke teringdebielen houden er nu al een fluitconcert.
Mute.
Moisander op de bank zetten en Boilesen aanvoerder om hem maar weg te krijgenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:19 schreef Kopsterk het volgende:
Ajax verdedigt teringsslecht vandaag
Is goedquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
In ruil voor een Brand bij de Tintelier wel
Beetje ongezellig van je, maar dat kan waarschijnlijk wel geregeld worden.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:18 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Als Etsu thuisblijft vind ik alles best
Ligt er aan of een of andere Italiaanse middenmoter heeft gewonnen denk ik.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hafcfan zal wel blij zijn nu.
Er is maar één club die ooit niet-achttiende werd met zo weinig punten. En de selectie van Heracles heeft nou niet echt de kwaliteit om ineens een winnende reeks neer te zetten. Zou me echt niet verbazen als Dordt en NAC ze voor blijven.quote:
Kan ook in het rijtje Suarez, Robben, van der Velden, van Wattum, Cijntjequote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ex-topverdediger van Heracles Almelo.
Boilesen is aanvoerder?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moisander op de bank zetten en Boilesen aanvoerder om hem maar weg te krijgen
Ajax
En heb je al gezien hoeveel punten Dordt heeft?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ligt er aan of een of andere Italiaanse middenmoter heeft gewonnen denk ik.
[..]
Er is maar één club die ooit niet-achttiende werd met zo weinig punten. En de selectie van Heracles heeft nou niet echt de kwaliteit om ineens een winnende reeks neer te zetten. Zou me echt niet verbazen als Dordt en NAC ze voor blijven.
Het gaat wel erg hard daar, maar misschien kan Maaskant ze nog redden door naar NAC te gaan. Af en toe vind ik het spel daar trouwens niet eens slecht.quote:
Ik ga meestal naar het 69ste vierkantquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik haal mijn speciaalbiertjes tegenwoordig in de ploeter
Meer, ja. Precies. Meestal worden de ploegen op de ranglijst gesorteerd op aantal punten (tenzij ze er even veel hebben maar dat is nu niet zo).quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En heb je al gezien hoeveel punten Dordt heeft?
moisander op de bank is niet zo gek.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moisander op de bank zetten en Boilesen aanvoerder om hem maar weg te krijgen
Ajax
Welke speciaalbiertjes hebben ze daar dan?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:21 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik ga meestal naar het 69ste vierkant
Een emmer met allemaal zoete meuk en dan krijgt iedereen een rietjequote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Welke speciaalbiertjes hebben ze daar dan?
Ze komen echt heel goed weg. Dit moet nog wel gelijk worden.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:21 schreef Paxcon het volgende:
Nog 10 minuten volhouden
KOM OP GRONINGEN
Het is nu niet dat de laatste plek voor Heracles voor de hand lag, terwijl dat voor andere ploegen zoals RBC wel gold.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Meer, ja. Precies. Meestal worden de ploegen op de ranglijst gesorteerd op aantal punten (tenzij ze er even veel hebben maar dat is nu niet zo).
dordt kan er echt geen reet van. maar de nacompetitie is dit jaar wel erg sterk. nec, roda en volendam zijn behoorlijk goed.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ligt er aan of een of andere Italiaanse middenmoter heeft gewonnen denk ik.
[..]
Er is maar één club die ooit niet-achttiende werd met zo weinig punten. En de selectie van Heracles heeft nou niet echt de kwaliteit om ineens een winnende reeks neer te zetten. Zou me echt niet verbazen als Dordt en NAC ze voor blijven.
jinxquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze komen echt heel goed weg. Dit moet nog wel gelijk worden.
Dat idee had ik al.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:23 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Een emmer met allemaal zoete meuk en dan krijgt iedereen een rietje
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
De OP van dit topic is verbeterd, bedankt KingRoland
KOEKOEK GUDELJquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vergeet RKC niet. Oh wacht...quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:23 schreef Adames het volgende:
[..]
dordt kan er echt geen reet van. maar de nacompetitie is dit jaar wel erg sterk. nec, roda en volendam zijn behoorlijk goed.
Van de Jupiler Leage-ploegen is eigenlijk alleen NEC nog écht goed. Volendam doet het aardig en Roda stelt weinig meer voor.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:23 schreef Adames het volgende:
[..]
dordt kan er echt geen reet van. maar de nacompetitie is dit jaar wel erg sterk. nec, roda en volendam zijn behoorlijk goed.
LRgodquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dankzij jou, ik neem de eer niet volledig voor mijzelf.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
De OP van dit topic is verbeterd, bedankt KingRoland
JAJAJAJAquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
NEIN NEIN NEIN NEIN NEIN
En bij NEC moeten ze wel weer gelijk promoveren anders wordt het alleen maar veel minder komende jaren.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Van de Jupiler Leage-ploegen is eigenlijk alleen NEC nog écht goed. Volendam doet het aardig en Roda stelt weinig meer voor.
kom dan jongequote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:25 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Lekker voor je, weet je ook hoe ik me voelde bij AZ uit
dit waar?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:25 schreef Mani89 het volgende:
Oei dat wordt geen Europees voetbal voor Groningen dit waar.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die wedstrijd had AZ gewoon moeten winnen, gek.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:25 schreef Ties02 het volgende:
[..]
waarquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:25 schreef Mani89 het volgende:
Oei dat wordt geen Europees voetbal voor Groningen dit jaar.
Kolderquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die wedstrijd had AZ gewoon moeten winnen, gek.
Az verdient de overwinning. Groningen is het helemaal kwijt en Az heeft zich gewoon goed herpakt.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
HahahhahaahaVAN DE LLOOI NEEM JE ROTZOOIMEE
So you go and you stand on your ownquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:25 schreef Ties02 het volgende:
[..]
roda is geweldig manquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Van de Jupiler Leage-ploegen is eigenlijk alleen NEC nog écht goed. Volendam doet het aardig en Roda stelt weinig meer voor.
Klopt. Zijn een hoop spelers aangehouden voor te hoge salarissen omdat ze toch weer promoveren.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En bij NEC moeten ze wel weer gelijk promoveren anders wordt het alleen maar veel minder komende jaren.
Al het hele seizoen spelen ze echt slecht.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Az verdient de overwinning. Groningen is het helemaal kwijt en Az heeft zich gewoon goed herpakt.
Ik heb het voor je aangepast naar "jaar".quote:
Morrissey wist precies te verwoorden hoe ik me voeldequote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
So you go and you stand on your own
And you leave on your own
And you go home and you cry
And you want to die
je bent hier niet om vrienden te maken hequote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Az verdient de overwinning. Groningen is het helemaal kwijt en Az heeft zich gewoon goed herpakt.
Dankje, zou je in het vervolg ook AZ met twee hoofdletters willen spellen? Dankjewel alvast.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb het voor je aangepast naar "jaar".
Dat lijkt me volkomen overbodig.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:26 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dankje, zou je in het vervolg ook AZ met twee hoofdletters willen spellen? Dankjewel alvast.
Het is altijd zo sadquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:26 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Morrissey wist precies te verwoorden hoe ik me voelde
Ik herken je zo niet.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volg je de Buntquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Al het hele seizoen spelen ze echt slecht.
Bij voorkeur niet. Al spreek ik wel de waarheid.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:26 schreef Adames het volgende:
[..]
je bent hier niet om vrienden te maken he
dat noem je stabiel denk ikquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Winnen zelden zo overtuigend als Volendam en NEC.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nee, zie dat 'ie 5-3 voorstaat, niks mis mee.
Ajax mazzelt op deze manier weer naar een overwinning. Zodra ze tegen een ploeg staan die wel kan voetballen, worden ze direct van het veld getikt. Zie Barcelona, PSV..quote:
Ik stond toch als niet in je top 3quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
LR is niet onder de indruk van mijn dreigement geloof ik.
Fortunaquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:28 schreef Adames het volgende:
[..]
dat noem je stabiel denk ik
en verder ben ik niet echt voor reden vatbaar wat betreft roda
of mvv of fortuna dan. 1 van die moet terug. zo snel mogelijk
als niet?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik stond toch als niet in je top 3
Niet van vrienden. En mijn nieuwe badboy look maakt mij slechts aantrekkelijker.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
als niet?
En dat is niet waar: jij was de enige in mijn top 3 en dat weet je best.
Ajax speelt gewoon een goede wedstrijd voor oktoberbegrippen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:30 schreef Ties02 het volgende:
Ik snap niet dat ajacieden zich keer op keer in oktober verbazen, is toch altijd hetzelfde, na de winterstop spelen ze weer goed en worden ze kampioen
👎quote:
Ik heb bij mijn top 3 vrienden alleen de top 1 aangegeven, dus het is niet uitgesloten dat je daar in staat.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet van vrienden. En mijn nieuwe badboy look maakt mij slechts aantrekkelijker.
Overigens is AZ - Groningen echt wel spannend
En PSV begint goed en speelt na de winterstop als een patatje.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:30 schreef Ties02 het volgende:
Ik snap niet dat ajacieden zich keer op keer in oktober verbazen, is toch altijd hetzelfde, na de winterstop spelen ze weer goed en worden ze kampioen
Vorig seizoen na de winterstop beter dan ervoor, maar ok.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En PSV begint goed en speelt na de winterstop als een patatje.
nog slechter zou natuurlijk wel wat zijnquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Vorig seizoen na de winterstop beter dan ervoor, maar ok.
Begin was wel goed.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:34 schreef Adames het volgende:
[..]
nog slechter zou natuurlijk wel wat zijn
Dankjewel Jan Joostquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Het zespuntenduel Dordt v Heracles zal ongekend veel spanning bieden.
Eerste editie van deze kelderkraker is op 12 december, 20:00.
is hij nu hij met flips gaat voor az?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met het punt.
LR gaat met flips?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
is hij nu hij met flips gaat voor az?
Ja, goede stream welquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
hebben meer mensen een WE'LL BE RIGHT BACK scherm bij Firstrow?
schijtirritant lijkt me dat.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja, goede stream wel
Een voetbalwedstrijd zonder commentaar is als een GRTD topic zonder Etsu
#TeamDordtquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Het zespuntenduel Dordt v Heracles zal ongekend veel spanning bieden.
Eerste editie van deze kelderkraker is op 12 december, 20:00.
Hee Kanker Neger kon hij anders accentloos uitspreken.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:37 schreef Ties02 het volgende:
Zal dat accent van Perez ooit verdwijnen?
Genot?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja, goede stream wel
Een voetbalwedstrijd zonder commentaar is als een GRTD topic zonder Etsu
jaquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
hebben meer mensen een WE'LL BE RIGHT BACK scherm bij Firstrow?
Stel je voor dat je dan op FOK! zit, dan post je om 2:01 iets nadat je om 2:59 iets hebt gepost #verwarringquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:40 schreef KingRoland het volgende:
Wat spannend zometeen. Om 3:00 uur gaan we weer terug naar 2:00 uur, wat een moment.
Als er een kruk vrij is voor een oude lul houd ik me aanbevolenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kunnen we een keer met Ties een drankje gaan drinken in Groningen!
Flips was zowel voor club als haar liefdesleven wispelturig, ene moment. Feyenoord ene moment az.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Even die Jan Smit voor z'n paardenbek slaanquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoop maar niet dat Hafcfan gaat rellen voor de ingang.
Elk jaar weer mensen voor wie dat echt het hoogtepunt van hun bestaan lijktquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Stel je voor dat je dan op FOK! zit, dan post je om 2:01 iets nadat je om 2:59 iets hebt gepost #verwarring
Vogelverschrikker.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:42 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Even die Jan Smit voor z'n paardenbek slaan
Ik zit dan niet meer op FOK! wss.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Elk jaar weer mensen voor wie dat echt het hoogtepunt van hun bestaan lijkt
Ik had het niet over jou specifiek.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik zit dan niet meer op FOK! wss.
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik had het niet over jou specifiek.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Met een groter stadion de JL in... Topshow
Hahaquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat worden weer een hoop topicsquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
"Dat overkwam ADO ook en die zijn nu een stabiele subtopper" was geloof ik wat ik te horen kreeg toen ik dat zei tegen een Heraclied.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ben dan in de club en heb een uur langer om te hosselenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:43 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Heb jij ook weer wat te doen als mod
nee, voor hun is eerste post in het nieuwe jaar het hoogtepuntquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee. Maar met Groningen heb ik echt helemaal niks.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hou je bek over Jan Smit.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:42 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Even die Jan Smit voor z'n paardenbek slaan
Gekleurde brilquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
"Dat overkwam ADO ook en die zijn nu een stabiele subtopper" was geloof ik wat ik te horen kreeg toen ik dat zei tegen een Heraclied.
*Telgenrampquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:45 schreef Cavaliers het volgende:
Telgenkamp greep weer ijzersterk in bij de 0-3. Slechtste keeper in de geschiedenis van Cambuur.
In de werkgroepen zat zo'n casus over dat iemand een dreigbrief stuurde en na een week terugtrad. Door een interne verhuizing was die brief nog niet geopend. Omdat jij bij de bonusopdracht over de sluis de objectieve benadering volgde vind jij dat in dit geval dan ook sprake is van vrijwillige terugtred?quote:
hopelijk wint heerenveen morgenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:48 schreef Tchock het volgende:
Brama geblesseerd en kan morgen niet spelenGodzijdank kost hij niets
Viel wel redelijk in tegen GAE.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:48 schreef Tchock het volgende:
Nee, te lange tussentijd (Remkabel). Puur toeval dat diegene verhuist. Trouwens het kwalificerende deel 'dreigen' is al voltooid met het schrijven van een brief.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
In de werkgroepen zat zo'n casus over dat iemand een dreigbrief stuurde en na een week terugtrad. Door een interne verhuizing was die brief nog niet geopend. Omdat jij bij de bonusopdracht over de sluis de objectieve benadering volgde vind jij dat in dit geval dan ook sprake is van vrijwillige terugtred?
Woutquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:48 schreef Tchock het volgende:
om een of andere reden gun ik heerenveen echt helemaal niksquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
hopelijk wint heerenveen morgen
gr gr
Uitstekende voetballer ook, maar hij is zo verschrikkelijk vaak geblesseerd.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Viel wel redelijk in tegen GAE.
Hopelijk wint Eagles... Nee, ik hoop nog steeds dat Ajax wint.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
hopelijk wint heerenveen morgen
gr gr
Horizon en Boilesen had je wel iets mee kunnen doen vind ik.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Boilesen speelt al het hele seizoen slecht, niets nieuws onder de horizon.
1x langdurig wat direct zijn einde bij Twnte inluidde. Nu is hij waarschijnlijk gewoon te snel gebracht. Hoe lang had hij al geen wedstrijd gespeeld?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Uitstekende voetballer ook, maar hij is zo verschrikkelijk vaak geblesseerd.
Hij heeft stekeltjesquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:50 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe johannes eruit ziet dus ik heb hier geen oordeel over
neequote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Horizon en Boilesen had je wel iets mee kunnen doen vind ik.
En aanvoerder schijnt het dus die man moet toch iets heel goed doen op de training. Of in de kleedkamerquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Boilesen speelt al het hele seizoen slecht, niets nieuws onder de horizon.
Ja, die ken ikquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oftewel "pluskut", zoals mijn grappige oom altijd zei.
iemand had deze benaming al eens uitgelegd maar wil je hem nog een keer doenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Drizzt is jouw oomquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
en = plusquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
iemand had deze benaming al eens uitgelegd maar wil je hem nog een keer doen.
Sigthorsson mocht tot nu toe altijd spelen omdat hij goed trainde...quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En aanvoerder schijnt het dus die man moet toch iets heel goed doen op de training. Of in de kleedkamer
Oke.. lastig zegquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:49 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nee, te lange tussentijd (Remkabel). Puur toeval dat diegene verhuist. Trouwens het kwalificerende deel 'dreigen' is al voltooid met het schrijven van een brief.
dat niet snappenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
iemand had deze benaming al eens uitgelegd maar wil je hem nog een keer doen.
Natuurlijk niet. Als ik op een briefje schrijf dat ik je dood maak en ik gooi dat in de prullenbak heb ik jou niet bedreigd.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:49 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nee, te lange tussentijd (Remkabel). Puur toeval dat diegene verhuist. Trouwens het kwalificerende deel 'dreigen' is al voltooid met het schrijven van een brief.
Doe eens normaal.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Al het hele seizoen godverdomme aids die teringdebiel
Twee jaar geleden was hij nog een aanstaand wereldtopper.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, Boilesen heeft talent jongens!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sommigen denken dat nog steeds.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Twee jaar geleden was hij nog een aanstaand wereldtopper.
In Ballerup misschien.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Meeste mensen in Ajax topic wilde Blind toen terug op de bank en Boilesen erin. Ik ben blij dat ik me hier altijd tegen heb uitgesprokenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Toen was Nicolai ook goed, maar hij is blijven stokken in zijn ontwikkelingquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Meeste mensen in Ajax topic wilde Blind toen terug op de bank en Boilesen erin. Ik ben blij dat ik me hier altijd tegen heb uitgesproken
Welke week is dit en welke vraag?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oke.. lastig zeg
Maar bij dat sluitgebeuren was ook al sprake van een voltooide poging, dus dat 'dreigen' al is voltooid is verder niet relevant toch?
Blind heb je nu niets meer aan.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Meeste mensen in Ajax topic wilde Blind toen terug op de bank en Boilesen erin. Ik ben blij dat ik me hier altijd tegen heb uitgesproken
Dat komt door het Haagse in je. Jij kunt wel helder denken en relativeren.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Marc is nog steeds aan het tellenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Blind heb je nu niets meer aan.
Daar zijn de meeste Hagenaars/Hagenezen heel goed in inderdaad.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat komt door het Haagse in je. Jij kunt wel helder denken en relativeren.
Nou nou nouquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:56 schreef TweeGrolsch het volgende:
Die Denswil laat zich vallen gelijk fluiten. JODENSCHEIDS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |