SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
graag op anoniem
Zijn dan ook literaire hoogstandjes.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:18 schreef Mortaxx het volgende:
Ik vind het wel fijn zonder commentaar. Kan ik de liedjes goed horen
Sta je al op de wachtlijst voor een seizoenskaart?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Welke teringdebielen houden er nu al een fluitconcert.
Mute.
Moisander op de bank zetten en Boilesen aanvoerder om hem maar weg te krijgenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:19 schreef Kopsterk het volgende:
Ajax verdedigt teringsslecht vandaag
Is goedquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
In ruil voor een Brand bij de Tintelier wel
Beetje ongezellig van je, maar dat kan waarschijnlijk wel geregeld worden.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:18 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Als Etsu thuisblijft vind ik alles best
Ligt er aan of een of andere Italiaanse middenmoter heeft gewonnen denk ik.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hafcfan zal wel blij zijn nu.
Er is maar één club die ooit niet-achttiende werd met zo weinig punten. En de selectie van Heracles heeft nou niet echt de kwaliteit om ineens een winnende reeks neer te zetten. Zou me echt niet verbazen als Dordt en NAC ze voor blijven.quote:
Kan ook in het rijtje Suarez, Robben, van der Velden, van Wattum, Cijntjequote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ex-topverdediger van Heracles Almelo.
Boilesen is aanvoerder?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moisander op de bank zetten en Boilesen aanvoerder om hem maar weg te krijgen
Ajax
En heb je al gezien hoeveel punten Dordt heeft?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ligt er aan of een of andere Italiaanse middenmoter heeft gewonnen denk ik.
[..]
Er is maar één club die ooit niet-achttiende werd met zo weinig punten. En de selectie van Heracles heeft nou niet echt de kwaliteit om ineens een winnende reeks neer te zetten. Zou me echt niet verbazen als Dordt en NAC ze voor blijven.
Het gaat wel erg hard daar, maar misschien kan Maaskant ze nog redden door naar NAC te gaan. Af en toe vind ik het spel daar trouwens niet eens slecht.quote:
Ik ga meestal naar het 69ste vierkantquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik haal mijn speciaalbiertjes tegenwoordig in de ploeter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |