SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waarheidsgetrouwe topictitels mogen altijd blijven staan.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Topic hunten maar dan TT niet wijzigen
Huh. Hoezo dat dan?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgens mij heeft LR teveel zure kutjes geroken vandaag.
Dat valt hem noch de dames wat kwalijk te nemen met zijn goddelijke lichaamquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgens mij heeft LR teveel zure kutjes geroken vandaag.
Ik kom net te laat binnen wandelenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb het gevoel dat Piet een blunder heeft begaan.
Alleen daarvoor ga ik toch ook nog maar even de samenvattingen bekijken.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb het gevoel dat Piet een blunder heeft begaan.
niet onterechtquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
De commentator komt klaar op Vejinovic.
Het is dat ik geen werkende afstandsbediening heb want Az - Groningen is een partij slechtquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Alleen daarvoor ga ik toch ook nog maar even de samenvattingen bekijken.
Ik denk dat ik de wedstrijd maar als neutrale toeschouwer bekijk.quote:
Misschien wat voor Feyenoord?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:14 schreef Muto het volgende:
Vejinovic is wel goed. Denk onhaalbaar voor Ajax.
Ik ga je hier gelijk in geven. De wedstrijd mist de flair van Nick, de 22 spelers die nu in het veld staan kunnen geen van allen hooghouden.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is dat ik geen werkende afstandsbediening heb want Az - Groningen is een partij slecht
Niet nodig.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien wat voor Feyenoord?
Jij hebt liever Immers?quote:
Lekker spelen met zijn karpers.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:16 schreef Mani89 het volgende:
Piet kan er beter mee stoppen, misschien kan hij een broodjeszaak beginnen.
Je kan ook veel geld verdienen met karpers.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:16 schreef Mani89 het volgende:
En Karsdorp.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Feyenoord heeft Clasie al
Slobeend vindt dit ook.
Wow. Dan ga je een kuttijd tegemoetquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de wedstrijd maar als neutrale toeschouwer bekijk.
ja nietquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoe vaak werden ze daarna nog kampioen?
donuts..kan ie alles door het midden laten gaan...quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:16 schreef Mani89 het volgende:
Inderdaadquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Feyenoord heeft Clasie al
Slobeend vindt dit ook.
VVV Venloquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voor welke club zou WeertGeelders zijn?
Fc Utrecht. Nee zeg maar niksquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Morgen 0-6.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:17 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
Fc Utrecht. Nee zeg maar niks
eentje zonder buitenlanders?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zeker als je net Real-Barca hebt gekeken + nog een keer het commentaar van Reitsma.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is dat ik geen werkende afstandsbediening heb want Az - Groningen is een partij slecht
Ik wilde net zeggen, ik val bijna in slaap van Theo R.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zeker als je net Real-Barca hebt gekeken + nog een keer het commentaar van Reitsma.
Ik wel een beetje, maar Labyad speelt toch niet.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:20 schreef opperkleurder het volgende:
Ben blij dat ik met de manager niet op Vitesse heb gegokt.
Die fluiten niet, die zouden het stadion allang hebben verlaten.quote:
Barney-VdVoort is nu trouwens ook, voor het geval je het vergeten bent.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
tijd voor de rest van her v willem II helft1
Is hier ook beeldmateriaal van?quote:
gaequote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
Komt Heerkens troujwens niet van Heracles?
Vitesse had ook kunnen winnenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:26 schreef eenjongen... het volgende:
NAC had gewoon kunnen winnen, ook nog een penalty gemist.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Onze lieve mod heeft dat vast ergens liggen.
Bazig tochquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:29 schreef Mani89 het volgende:
Ohhh shit die opstelling van ons aller Ajax.
Maar als het 1-1 wordt krijgen we wel weer een galavoorstelling van Nick.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:29 schreef hottentot het volgende:
Hoop toch dat de 2e helft bij AZ-GRO toch een iets ander beeld laat zien.
Ben echt nog 0% gerust op een overwinning.
"ons aller ajaxquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:29 schreef Mani89 het volgende:
Ohhh shit die opstelling van ons aller Ajax.
Nick is geblesseerdquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar als het 1-1 wordt krijgen we wel weer een galavoorstelling van Nick.
Ik wil geen gala voorstelling, ik wil weer een keer winnenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als je het allemaal niet meer aankan ga je toch ergens anders heen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
"ons aller ajax" Wat een treurnis is dat ook
NICK IS GEBLESSEERDquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
6-4 DIKKE VINGER VOOR JE STIJN BARNEY ARMY GAAT DE BEKER WINNENquote:
Volgende ronde krijgt 'ie klop vanquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
6-4 DIKKE VINGER VOOR JE STIJN BARNEY ARMY GAAT DE BEKER WINNEN
Ze durven wel als jij even buiten de landsgrenzen bent.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Boze FC Groningen fans hebben hem vorige week in elkaar gebeukt.
Het gaat gelijk helemaal mis daar als de grote leider even afwezig is.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ze durven wel als jij even buiten de landsgrenzen bent.
Ik had ze nog een linkje gestuurd vanquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het gaat gelijk helemaal mis daar als de grote leider even afwezig is.
Te hoog cijfer.quote:
Staat nu 7-4 achter, dus ja winnen gaat ie nietquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Vinny verloor ook net 6-5 toch
En dat gewoon op intuïtie, dat zie je maar zelden op de velden.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had ze nog een linkje gestuurd van
maar dat was blijkbaar niet genoeg om ze een week koest te houden.
[..]
Te hoog cijfer.
Ik ben even kwijt welke Nederlander zo close verloor met 6-5 en dan niet Kist.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Staat nu 7-4 achter, dus ja winnen gaat ie niet
benito van de inteeltquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik ben even kwijt welke Nederlander zo close verloor met 6-5 en dan niet Kist.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik ben even kwijt welke Nederlander zo close verloor met 6-5 en dan niet Kist.
quote:
Dat is Whitelock toch?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgende ronde krijgt 'ie klop vanSnakegod
Snakebite is Wrightquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is Whitelock toch?
Dat blijft de enige darter die ik support. Verder laat ik liever mijn voeten eraf vriezen dan één seconde darts kijken maar toch!
Is wel leuk om naar te kijken hoor. Vooral als Taylor verliestquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is Whitelock toch?
Dat blijft de enige darter die ik support. Verder laat ik liever mijn voeten eraf vriezen dan één seconde darts kijken maar toch!
Dat is deze manquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is Whitelock toch?
Waarom steun je Jelle Klaasen niet?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is Whitelock toch?
Dan gooi ik mijn laptop uit het raam.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hopelijk houden ze dit vast, anders ga ik niet naar de NOS kijken vanavond
fan zijn van jelle lquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waarom steun je Jelle Klaasen niet?
Oh. Ik dacht dat die Whitelock slangen in zijn lange haar verfde of zo.quote:
Sommige dingen moeten je liggen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Is wel leuk om naar te kijken hoor. Vooral als Taylor verliest
Terechtquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan gooi ik mijn laptop uit het raam.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht dat die Whitelock slangen in zijn lange haar verfde of zo.
[..]
Sommige dingen moeten je liggen.
Sterk fundament voor je elftal. Zijn schouders kunnen een team dragen.quote:
Oh. Wright is dus de irritant uitziende variant op Whitelockgod?quote:
WAT EEN WEDSTRIJD WAT EEN WEDSTRIJD WAT EEN WEDSTRIJD WAT EEN WEDSTRIJD WAT EEN WEDSTRIJD WAT EEN WEDSTRIJD WAT EEN WEDSTRIJD WAT EEN WEDSTRIJD WAT EEN WEDSTRIJD WAT EEN WEDSTRIJD WAT EEN WEDSTRIJD WAT EEN WEDSTRIJD WAT EEN WEDSTRIJD WAT EEN WEDSTRIJD WAT EEN WEDSTRIJD WAT EEN WEDSTRIJDquote:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:43 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor hersenloze debielen?
Jij kent ze ook echtquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:43 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor hersenloze debielen?
Ze zijn nog niet begonnenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
WAT EEN WEDSTRIJD WAT EEN WEDSTRIJD WAT EEN WEDSTRIJD WAT EEN WEDSTRIJD WAT EEN WEDSTRIJD WAT EEN WEDSTRIJD WAT EEN WEDSTRIJD WAT EEN WEDSTRIJD WAT EEN WEDSTRIJD WAT EEN WEDSTRIJD WAT EEN WEDSTRIJD WAT EEN WEDSTRIJD WAT EEN WEDSTRIJD WAT EEN WEDSTRIJD WAT EEN WEDSTRIJD WAT EEN WEDSTRIJD
Dat vond je ook van Depay.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die kan er dus echt niets van.
ADO speelde er gelijk tegen. Een geduchte tegenstander dus.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Frank de Boer eist een overwinning tegen GAE. Dat zijn teksten
Echt te achterlijk van woorden dat Den Haag pas 10 punten heeftquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ADO speelde er gelijk tegen. Een geduchte tegenstander dus.
Zo niet grappigquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bedoelt Jackpot. Gelukkig ben ik er om je te verbeteren.
Ik noem hem gewoon snackpot.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bedoelt Jackpot. Gelukkig ben ik er om je te verbeteren.
Zeker met de topscorer in de gelederen. Een man die jij al vele jaren de hemel in hebt geprezen en nu zien wij leken het ookquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt te achterlijk van woorden dat Den Haag pas 10 punten heeft
Ik accepteer en geef mijn verkijken op hem toe. Ik had dit nooit verwacht.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zeker met de topscorer in de gelederen. Een man die jij al vele jaren de hemel in hebt geprezen en nu zien wij leken het ook
Ik durf te stellen dat Kramer beter is dan Hoesenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik accepteer en geef mijn verkijken op hem toe. Ik had dit nooit verwacht.
Ik heb stoofpeer vla/yoghurt. Zo terug, Ajax de middencirkel zien domineren kan ik wel even missenquote:
dat is echt lekker, stoofpeervlaquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb stoofpeer vla/yoghurt. Zo terug, Ajax de middencirkel zien domineren kan ik wel even missen
Nee. Doorgaan vrijdag tot zondag.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:51 schreef WeertGeeIders het volgende:
Jullie zitten hier echt elke dag he...
Nee, maandags tot en met donderdags is er vrijwel nooit Eredivisie.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:51 schreef WeertGeeIders het volgende:
Ik zie een verband.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:51 schreef Alan_Bastard het volgende:
Hoe dit topic toch altijd verzandt in een SBS6-slowchatachtige troep zodra Ajax speelt. Doodzonde.
Wat heeft yoghurt met SBS6 te maken?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:51 schreef Alan_Bastard het volgende:
Hoe dit topic toch altijd verzandt in een SBS6-slowchatachtige troep zodra Ajax speelt. Doodzonde.
Moet jij nodig zeggen omdat je voor PSV bent!!!quote:
jaquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Moet jij nodig zeggen omdat je voor PSV bent!!!
maandag - donderdag vrijwel nooit.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:51 schreef WeertGeeIders het volgende:
De kleine van Alberto eet de hele dag yoghurt.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:52 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Wat heeft yoghurt met SBS6 te maken?
0-10quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:54 schreef Buitendam het volgende:
Dit worden dubbele cijfers in Amsterdam.
Milik.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
In 6 minuten meer genoten van Ajax dan van afgelopen 15 wedstrijden
Nee, dan zitten jullie in andere topics te kloten...quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
maandag - donderdag vrijwel nooit.
Jij niet. Al kan dat ook door je bans komen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:51 schreef WeertGeeIders het volgende:
En Hoesen maakt de goalquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik durf te stellen dat Kramer beter is dan Hoesen
Heb jij een tumor in je hoofd? Gewoon een serieuze vraag.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:54 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
Nee, dan zitten jullie in andere topics te kloten...
Komen jullie wel eens buiten? Gewoon een serieuze vraag.
Moet er inderdaad niet aan denken. Heb het wel weer gezien.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij niet. Al kan dat ook door je bans komen.
Boilesen houdt zijn ploeg scherp. Ook na het doelpunt.
xDquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:55 schreef hottentot het volgende:
Het zal toch je beroep zijn, elke keer snel met een emmer het veld op en de nieuwe score moeten schilderen.
knjbquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Even zonder gekkigheid: Staat Schone hier niet hinderlijk buitenspel? Bij het schot dan, niet bij de rebound
Ja rot maar op kneusquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:56 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
Moet er inderdaad niet aan denken. Heb het wel weer gezien.
dag
Ja, dat zei ik net al.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:56 schreef Alan_Bastard het volgende:
0-2 Groningen, Hoesens eerste goal voor de FC
Loop maar weer weg.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:56 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
Moet er inderdaad niet aan denken. Heb het wel weer gezien.
dag
Hoesen gescoord? Eindelijk weer rustig slapen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En Hoesen maakt de goal
Dit is duidelijk een speler die geprikkeld moet worden.
HoesGod zoals hij ook wel genoemd wordt.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hoesen gescoord? Eindelijk weer rustig slapen.
Dit antwoord zegt genoeg.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Heb jij een tumor in je hoofd? Gewoon een serieuze vraag.
GGMM en ik ook.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben blij met je scherpe en alerte posts.
Niet zo boos doen enkel omdat Weert je een spiegel voorhoudtquote:
Dacht zelfs dat hij hem nog raakte, maar zal wel aan mij gelegen hebben.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Even zonder gekkigheid: Staat Schone hier niet hinderlijk buitenspel? Bij het schot dan, niet bij de rebound
De Hoesquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
HoesGod zoals hij ook wel genoemd wordt.
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet zo boos doen enkel omdat Weert je een spiegel voorhoudt
Kwalitatief sterke user blijft hij toch ook
Ik denk dat ik bij de volgende verkiezingen op hem ga stemmen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Scheids zag het ook, maar deed niks.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dacht zelfs dat hij hem nog raakte, maar zal wel aan mij gelegen hebben.
Dit kan ik niet ontkennenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |