SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waarheidsgetrouwe topictitels mogen altijd blijven staan.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Topic hunten maar dan TT niet wijzigen
Huh. Hoezo dat dan?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgens mij heeft LR teveel zure kutjes geroken vandaag.
Dat valt hem noch de dames wat kwalijk te nemen met zijn goddelijke lichaamquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgens mij heeft LR teveel zure kutjes geroken vandaag.
Ik kom net te laat binnen wandelenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb het gevoel dat Piet een blunder heeft begaan.
Alleen daarvoor ga ik toch ook nog maar even de samenvattingen bekijken.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb het gevoel dat Piet een blunder heeft begaan.
niet onterechtquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
De commentator komt klaar op Vejinovic.
Het is dat ik geen werkende afstandsbediening heb want Az - Groningen is een partij slechtquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Alleen daarvoor ga ik toch ook nog maar even de samenvattingen bekijken.
Ik denk dat ik de wedstrijd maar als neutrale toeschouwer bekijk.quote:
Misschien wat voor Feyenoord?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:14 schreef Muto het volgende:
Vejinovic is wel goed. Denk onhaalbaar voor Ajax.
Ik ga je hier gelijk in geven. De wedstrijd mist de flair van Nick, de 22 spelers die nu in het veld staan kunnen geen van allen hooghouden.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is dat ik geen werkende afstandsbediening heb want Az - Groningen is een partij slecht
Niet nodig.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien wat voor Feyenoord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |