Ik was eigenlijk niet bekend met het verhaal van die graeme obree en dan is het wel een leuk filmpje. Verwacht geen dikke blockbuster ofzo, maar een vermakelijk verhaaltje is het zeker.quote:
Bij welke bond rijd je dan? Vroeger ging ik ook wel wat toeren op de crosser,soms zelfs wat wedstrijden maar de logistiek werd me allemaal een beetje veel. Je moet je de hele tijd bezighouden met je materiaal, als het eenmaal allemaal blinkt mag je het weer helemaal vuilmakenquote:Op zondag 26 oktober 2014 23:39 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ja ik rij elke winter een paar crossjes. Dat houdt me gemotiveerd. Plus dat het leuk is om met mach3 door het bos te raggen.
Vandaag had ik ontzettend last van m'n rug en totaal geen power na 2,5 ronde en ben maar afgestapt. Echt jammer, het parcours lag me wel en de afgelopen weken ging het op training wel lekker.
Op de to-watch list zetten dan maar...quote:Op maandag 27 oktober 2014 08:57 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk niet bekend met het verhaal van die graeme obree en dan is het wel een leuk filmpje. Verwacht geen dikke blockbuster ofzo, maar een vermakelijk verhaaltje is het zeker.
Hoe wist je dat?quote:Op maandag 27 oktober 2014 08:21 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Bijna zelfde fietsje als ik, maar dat wist ik al. Ik heb die pen ook omhoog staan, wel iets minder. Weet dat het niet hoort, maar liever dat dan een nieuwe operatie aan de rug.
Stalker en shit....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
quote:Op maandag 27 oktober 2014 09:29 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Stalker en shit....Daar heb ik nooit gepost hoor...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...Zuchtquote:
Ah, bedankt geheugenquote:Op maandag 27 oktober 2014 09:36 schreef Fretwork het volgende:
[..]
...Zucht
Ik vervul dan wel weer de rol die je geheugen zou moeten spelen.
SPT / HEY! Laat jullie fietsen zien!
Geen dank,quote:
Ah, dat na gister jou moeder verwend te hebben xxquote:Op maandag 27 oktober 2014 09:38 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Geen dank,
P.s. Je moeder is jarig, je moet nog bloemen sturen xx
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 27-10-2014 09:40:55 ]
quote:Op maandag 27 oktober 2014 09:39 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ah, dat na gister jou moeder verwend te hebben xxDoen we gelijk weer zo he...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik help je een handje en jij verzint terwijl je jezelf een handje helpt iets over mijn moeder
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
Dat idee van Knut is zo gek nog niet Muzas. Met zo'n bal kun je namelijk ook andere dingen doen die héél goed zijn voor je core, je vetverbranding, én het humeur van fraumuzas!quote:Op maandag 27 oktober 2014 06:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Of investeren in wintergear en een Swiss Ball. Kan je op de dagen dat t echt niet Is te doen thuis werken aan je core.
Sorryquote:Op maandag 27 oktober 2014 09:42 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Doen we gelijk weer zo he...
Ik help je een handje en jij verzint terwijl je jezelf een handje helpt iets over mijn moeder
Mooi fietstje! Lijkt me heerlijk om wat meer bossen in de omgeving te hebben om te crossen. Hier in t westen is het off road 3 keer niets. De duinen zouden fantastisch kunnen zijn, maar daar is het verboden en zijn de controles nogal streng.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:21 schreef Gripper het volgende:
[..]
Heb nu alleen ff deze, in de tuin van de verkoper gemaakt. Zal morgen nog wat prutsen met de fiets en nog wat plaatjes maken.
Maar t is dus een zannata z45, carbon frame, ultegra en deda afmontage. Alles nog in erg goede staat en met veel liefde en zorg mishandeld in de Friese modder. Ketting en cassette nieuw, kreeg er nog een extra set banden bij, allemaal erg leuk en een heel vriendelijke kerel ook.
[ afbeelding ]
Sterker nog...als ik eens goed nadenk wat voor houdingen ik mensen heb zien aannemen op zo'n ding op mijn sportschool, dan vind ik dat Muzas het geheel moet filmen en op youtube zetten, hebben wij ook eens een leuk momentje! Waarom zou Frau Muzas daar als enige om mogen lachen?quote:Op maandag 27 oktober 2014 09:45 schreef Gripper het volgende:
Met zo'n bal kun je namelijk ook andere dingen doen die héél goed zijn voor je core, je vetverbranding, én het humeur van fraumuzas!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
Hoe staat ´t er verder mee? Huis af?quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:05 schreef janatwork het volgende:
[..]
Mooi fietstje! Lijkt me heerlijk om wat meer bossen in de omgeving te hebben om te crossen. Hier in t westen is het off road 3 keer niets. De duinen zouden fantastisch kunnen zijn, maar daar is het verboden en zijn de controles nogal streng.
Gister ook weer een crossje gereden, voelde me niet top en op het veel te technische clubparcours van Swift maak ik altijd veel fouten. Ergens in de middenmoot gefinisht, prima.
Goed bezig! Van geblesseerde thuiszitter tot fitness-motivatorquote:Op maandag 27 oktober 2014 10:08 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Maar ik wil Muzas niet ontmoedigen, core is belangrijk. Dus koop een simpel yogamatje voor crunches en planking, zo'n bal, en ga aan de slag! En wees niet bedeesd, rol die bal gewoon eens de slaapkamer in, denk aan de mogelijkheden die een supersize stuiterbal, jij en Frau Muzas kunnen opleveren, en ga er voor!![]()
Yeah baby!quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:09 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Goed bezig! Van geblesseerde thuiszitter tot fitness-motivator.
quote:
quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:08 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Al hoeven we verder geen verslagen van dat laatste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |