Als je rit op prive en daarna weer op public zet, of cropt, zoekt 'ie opnieuw geloof ik.quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:00 schreef Levitas het volgende:
Hoe kan ik trouwens achteraf op Strava aangeven dat ik met andere Strava gebruikers heb gereden?
Zadeltassenquote:Op zondag 26 oktober 2014 22:02 schreef Leonos het volgende:
Ik had lang geleden nog beloofd een foto van mijn fietsje te sturen.
Goedkoop fietsje, met zadeltas en alle andere dingen die niet horen
[ afbeelding ]
Gelijk maar lek gereden;
[ afbeelding ]
En daar sta je dan
[ afbeelding ]
Moet er toch bijkunnenquote:Op zondag 26 oktober 2014 22:10 schreef Patroon het volgende:
Dat stuur, 5cm spacers en dan ook nog stuurpen richting de hemel waar een gemiddelde rocketlauncher jaloers op is
Gewoon dezelfde als voor race, maar dan wat breder. Vaak staat er iets op als 'Touring'quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:17 schreef Gripper het volgende:
Ook weer thuis na gezellig weekend met patroon en z'n famke. Mooi gereden in het teutoburger wald.
En een mooie nieuwe crosser dus. Wat voor binnenbandjes gaan daar eigenlijk in Tommeke?
Heb nu alleen ff deze, in de tuin van de verkoper gemaakt. Zal morgen nog wat prutsen met de fiets en nog wat plaatjes maken.quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:30 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Pics trouwens van je nieuwe crosser?
DNF? Ook actief in het veld dus?quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:21 schreef Tommeke het volgende:
Fietsen van Trek
Beverstraat is back
De hele dag chagrijnig om m'n rug en DNF, maar dit maakt het goed
Ontroerend verhaal bever, maar dit is niet het topic voor "recreatieve wielrenners die erover prakkizeren of ze ooit nog eens op de fiets durven stappen"quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:19 schreef beverstraat het volgende:
Ik fiets eigenlijk nog zelden,althans ik heb de laatste maanden zeer weinig gefietst.
Hopelijk vind ik ooit weer eens de moet om weer eens te gaan toeren!
Laten maar ambitieus voor het eerste gaan.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:24 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ontroerend verhaal bever, maar dit is niet het topic voor "recreatieve wielrenners die erover prakkizeren of ze ooit nog eens op de fiets durven stappen"
Dus het is
óf gewoon gaan fietsen en er dan hier vol trots over vertellen.
Of helemaal niks.
quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:21 schreef Gripper het volgende:
[..]
Heb nu alleen ff deze, in de tuin van de verkoper gemaakt. Zal morgen nog wat prutsen met de fiets en nog wat plaatjes maken.
Maar t is dus een zannata z45, carbon frame, ultegra en deda afmontage. Alles nog in erg goede staat en met veel liefde en zorg mishandeld in de Friese modder. Ketting en cassette nieuw, kreeg er nog een extra set banden bij, allemaal erg leuk en een heel vriendelijke kerel ook.
[ afbeelding ]
Neen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb je nog wat mooie beelden vanuit de ploegleiderswagen?
Ja ik rij elke winter een paar crossjes. Dat houdt me gemotiveerd. Plus dat het leuk is om met mach3 door het bos te raggen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:24 schreef beverstraat het volgende:
[..]
DNF? Ook actief in het veld dus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |