Ik gok dat ze niet echt 60 en 55 reden... maar ja, waarschijnlijk wel aanzienlijk langzamer dan jij.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:32 schreef Knutsel-Smurf het volgende:
Gisteren heeft me weer 5 jaar van me leven gekost.
A58 richting Breda thv Tilburg uurtje of 23:00.
Hoop dozen en spullen achterin en op de achterbank, bij hard remmen vliegt het niet de auto door maar kans op breuk redelijk aanwezig.
Lekker rustig dus cruise op 150, zie ik in de verte een auto naar links komen om iemand in te halen.
CC eraf, even uitrollen...
fuck die komt wel erg snel dichtbij, afremmen.
FUCK die gek rijdt 60!!
en de auto ernaast 55!!
Die zie je niet aankomen, enige optie die ik nog zag was rechts ervoorbij over de vluchtstrook.
Onderaan de afrit vrij lang rood gehad en de opa collone staat opeens naast me bij het stoplicht. Gebaard opa 1 naar zijn voorhoofd dat ik gek ben.... Nog heel even getwijfeld tussen uitstappen of een facepalm... het is de facepalm geworden.
als je niet capabel genoeg meer bent om te rijden DOE DAT DAN OOK NIET!!!
Wat al minimaal 20 km/u te hard is.quote:
Blijf maar thuis dan.quote:als je niet capabel genoeg meer bent om te rijden DOE DAT DAN OOK NIET!!!
Goed punt, levensgevaarlijk uiteraard, tellerafwijking meegerekend rond de 10 max 15 km/u te hard!!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:07 schreef Saekerhett het volgende:
Wat al minimaal 20 km/u te hard is.
Dat zeg ik toch niet? Al zou je 180 km/u rijden, prima... het is alleen hoe harder je rijdt, hoe groter de kans is dat je door dit soort bejaarden op de weg iets overkomt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:13 schreef Knutsel-Smurf het volgende:
[..]
Goed punt, levensgevaarlijk uiteraard, tellerafwijking meegerekend rond de 10 max 15 km/u te hard!!
Ik zou een gevangenisstraf moeten krijgen!
Let niet op de frusti reacties. Het zijn meestal de types met het doe-maar-normaal-dan-doe-je-al-gek-genoeg-mentaliteit. Je weet wel, die je dan aan zien komen terwijl je ze inhaalt en dan alsnog naar de linkerbaan gaan terwijl ze nog lang niet dichtbij de auto zijn die voor ze rijdt. En dan met een verschil van 2 km/h inhalen. Ach, ik gooi het maar op jaloezie dat je een mooiere, duurdere en snellere auto rijdt. Een andere verklaarbare reden kan ik namelijk niet vinden.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:13 schreef Knutsel-Smurf het volgende:
[..]
Goed punt, levensgevaarlijk uiteraard, tellerafwijking meegerekend rond de 10 max 15 km/u te hard!!
Ik zou een gevangenisstraf moeten krijgen!
Wellicht kunnen diegene zich weer troosten met het feit dat ik soms ook jaloers ben op hun.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:19 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Let niet op de frusti reacties. Het zijn meestal de types met het doe-maar-normaal-dan-doe-je-al-gek-genoeg-mentaliteit. Je weet wel, die je dan aan zien komen terwijl je ze inhaalt en dan alsnog naar de linkerbaan gaan terwijl ze nog lang niet dichtbij de auto zijn die voor ze rijdt. En dan met een verschil van 2 km/h inhalen. Ach, ik gooi het maar op jaloezie dat je een mooiere, duurdere en snellere auto rijdt. Een andere verklaarbare reden kan ik namelijk niet vinden.
Verkapte kijk-mij-Jaguar-rijden-post.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:38 schreef Knutsel-Smurf het volgende:
[..]
Wellicht kunnen diegene zich weer troosten met het feit dat ik soms ook jaloers ben op hun.
Als ik de wegenbelasting weer mag overmaken, de tank weer vol moet gooien (en met 1:9 is dat regelmatig) of onderdelen nodig heb met een katachtig logotje ben ik jaloers op iedereen die een kleinere goedkopere auto rijdt.
Het is een luxe uitvoering van de ford mondeoquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:41 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Verkapte kijk-mij-Jaguar-rijden-post.
En nee, ik ben niet jaloers.
Ik moest serieus googelen, maar jij rijdt een X-type?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:42 schreef Knutsel-Smurf het volgende:
[..]
Het is een luxe uitvoering van de ford mondeodaarom baal ik altijd als er een ander logotje opstaat als ford. Dan is het onderdeeltje gelijk stukken duurder.
Eerst geen fuck geven wat ik rij, maar wel google gebruiken om uit te vogelen wat het dan precies isquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:55 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Ik moest serieus googelen, maar jij rijdt een X-type?
Je posts over je dure auto zijn wel opvallend genoeg. Het is alleen niet het type auto dat ik graag zou willen rijden. Je haalt wat dingen door elkaar.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:13 schreef Knutsel-Smurf het volgende:
[..]
Eerst geen fuck geven wat ik rij, maar wel google gebruiken om uit te vogelen wat het dan precies is
Ik hoop vooral dat hij dan geen anderen meeneemt. Het is op de N36 vaker fout gegaan. Anderhalve maand geleden dacht iemand ook een vrachtwagen in te kunnen halen maar er kwam van de andere kant ook een vrachtwagen. Hij dacht waarschijnlijk dat er ruimte genoeg was om in te halen, maar dat bleek niet helemaal te kloppen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:52 schreef Spezza19 het volgende:
Dit soort figuren mogen zichzelf hartstikke dood rijden.... Geen medelijden mee
http://www.dumpert.nl/mediabase/6623178/bf8bcd2e
Politie is op zoek naar deze idioot... Ik hoop dat ze hem met een lijkenwagen mogen afvoeren...
Ach, ben vorige week retour Zuid Zweden gegaan in de nacht, de hele Autobahn is niet verlicht (op stukken bij de steden na dan) enquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:44 schreef Hartigan het volgende:
Ik rijd regelmatig op de A58 en merk wel dat sinds de snelwegverlichting nu uit staat je vaker van dat soort randfiguren tegenkomt die niet harder dan 60/70 op de snelweg rijden. Waarschijnlijk zijn ze gewoon bang ofzo. Door een gebrek aan verlichting is het daarnaast ook nog lastiger in te schatten hoe hard men rijdt... Ben benieuwd wanneer de eerste ongelukken gaan gebeuren, gekkenwerk om te bezuinigen op veiligheid.
Waarom zouden er ongelukken moeten gebeuren? Mensen moeten gewoon kunnen rijden.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:44 schreef Hartigan het volgende:
Ik rijd regelmatig op de A58 en merk wel dat sinds de snelwegverlichting nu uit staat je vaker van dat soort randfiguren tegenkomt die niet harder dan 60/70 op de snelweg rijden. Waarschijnlijk zijn ze gewoon bang ofzo. Door een gebrek aan verlichting is het daarnaast ook nog lastiger in te schatten hoe hard men rijdt... Ben benieuwd wanneer de eerste ongelukken gaan gebeuren, gekkenwerk om te bezuinigen op veiligheid.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:19 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Let niet op de frusti reacties. Het zijn meestal de types met het doe-maar-normaal-dan-doe-je-al-gek-genoeg-mentaliteit. Je weet wel, die je dan aan zien komen terwijl je ze inhaalt en dan alsnog naar de linkerbaan gaan terwijl ze nog lang niet dichtbij de auto zijn die voor ze rijdt. En dan met een verschil van 2 km/h inhalen. Ach, ik gooi het maar op jaloezie dat je een mooiere, duurdere en snellere auto rijdt. Een andere verklaarbare reden kan ik namelijk niet vinden.
Zowiezo gaat bijna iedere auto harder dan de 150km/u waar het hier over gaat.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:49 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Uhu mensen zijn standaard jaloers op een grotere duurdere auto...
Merk het anders wel wanneer ik m'n eigen auto niet kan gebruiken en van iemand een auto moet lenen. Mensen gaan veel eerder opzij, blijven niet links plakken en geven je ruimte om in te voegen ed.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:49 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Uhu mensen zijn standaard jaloers op een grotere duurdere auto...
De grote vraag is waarom jij je daar druk om maaktquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:52 schreef Fer het volgende:
Waarom wordt ik er standaard uitgetrokken bij het stoplicht door een Auris Hybrid?
Grappig, mijn bevinding is juist het tegenovergestelde. Normaal is men niet vooruit te branden en gaat men niet aan de kant. In een Mercedes of andere duur uitziende auto juist heel snel. Alsof ze er al van uitgaan dat ik achter ze ga plakken om er zo snel mogelijk voorbij te kunnen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:49 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Merk het anders wel wanneer ik m'n eigen auto niet kan gebruiken en van iemand een auto moet lenen. Mensen gaan veel eerder opzij, blijven niet links plakken en geven je ruimte om in te voegen ed.
Wanneer ik in m'n eigen auto rij dan is dat allemaal niet het geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |