Dan zal ik maar zwijgen over dat ik regelmatig 200+ rijd op rustige snelwegen... Die snelwegen waar iedereen dus 140-150 rijdt, behalve jij dus?quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:30 schreef PieterJanDeVakman het volgende:
Mag ik zeggen dat ik je een ontzettend trieste vent vind als je 180 rijdt op de Nederlandse weg, of krijg ik nu een weer een mod over me heen?
Het liefste zet ik zo'n gast klem door meteen naar links te gaan zodat hij flink af moet remmen, maar doe dat toch maar niet omdat mijn leven me iets te lief is en ik geen Johnny achterin mijn kofferbak gevouwen wil hebben.
Begrijp echt niet waarom het hier op FOK! toegestaan is om hierover op te scheppen, aangezien het gewoon verboden is om hier in Nederland zo hard te rijden. Er zouden maar kinderen van 17 meelezen hier die net hun rijbewijs hebben en dit ook gewoon normaal gaan vinden en dus zichzelf en anderen in gevaar brengen.

Doe ik wel met regenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:46 schreef PieterJanDeVakman het volgende:
[..]
Ja hoor, ik kan het trouwens ook iedereen aanraden. Een tandje rustiger rijden geeft een veel relaxter en veiliger gevoel. Al zou ik op de snelweg niet onder de 100 gaan zitten

Ik denk dat iedere jonge gozer die net zijn rijbewijs heeft zo snel mogelijk naar de autobahn gaat om te lijken hoe hard ie kan. Op welk moment ze erachter komen dat snelheid niet gevaarlijk is. Snelheidsverschillen zijn gevaarlijk. Wat de reden waarom er op de autobahn dynamische snelheidslimieten zijn en er op de matrixborden wordt aangegeven wanneer er een file is ontstaan -- wat echt veel beter is dan een random limiet zoals bij ons, soms banen afgesloten en 70km/u omdat iemand op de vluchtstrook staat, en soms 70km/u wanneer er een ongeluk is gebeurd en alle banen onder het puin liggenquote:Op zondag 26 oktober 2014 00:45 schreef CapnIzzy het volgende:
[..]
Dan zal ik maar zwijgen over dat ik regelmatig 200+ rijd op rustige snelwegen... Die snelwegen waar iedereen dus 140-150 rijdt, behalve jij dus?
Die noodzaak om zelf politie te willen spelen snap ik eigenlijk totaal niet. Klem zetten of expres naar links is pas een achterlijke gedachtegang.
Kinderen van 17 doen trouwens echt niet wat ze lezen op een forum. Kom op man. Of ben jij er ook zo een die aggresiviteit toespeelt aan geweldadige games?

Ben jij zo'n iemand die 6 overtredingen gaat maken om een ander op zijn fout te wijzen? Categorie schoolmeester... In jouw stukje: onnodig linksrijden is 1, het niet voor laten gaan van het overige verkeer op de rijstrook is al 2 en nummer 3 is het bewust in gevaar brengen van het andere verkeer. En kom nu niet over die ander, die 180 rijdt, miepen, ik heb het over jou. Dat je je kan irriteren aan iets waar je 0,0 last van hebt... Damn. Daarnaast, weet jij waarom iemand zoveel haast heeft? Nee, dus ook niet mee bemoeien. Nog even afgezien van het feit dat de politie, die waarschijnlijk oorspronkelijk de hardrijder wilden pakken, op zo'n moment 99% van de tijd jou aan de kant zullen zetten (nog een reden om het lekker te laten gaan dus, beter voor je rechtvaardigheidsgevoel).quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:30 schreef PieterJanDeVakman het volgende:
Mag ik zeggen dat ik je een ontzettend trieste vent vind als je 180 rijdt op de Nederlandse weg, of krijg ik nu een weer een mod over me heen?
Het liefste zet ik zo'n gast klem door meteen naar links te gaan zodat hij flink af moet remmen, maar doe dat toch maar niet omdat mijn leven me iets te lief is en ik geen Johnny achterin mijn kofferbak gevouwen wil hebben.
Alleen jammer dat er bij iemand van 17 ook nog een volwassene in de auto moet zitten die wel een rijbewijs heeft en zoveel jaar dat in bezit heeft en die de 17 jarige dient te corrigeren, dus dat argument gaat niet op. Ik zie het opschepperige er ook niet van in. Ik heb 200+ gereden (in Duitsland, in Nederland blijf ik altijd ruim onder invorderingsgrensquote:Begrijp echt niet waarom het hier op FOK! toegestaan is om hierover op te scheppen, aangezien het gewoon verboden is om hier in Nederland zo hard te rijden. Er zouden maar kinderen van 17 meelezen hier die net hun rijbewijs hebben en dit ook gewoon normaal gaan vinden en dus zichzelf en anderen in gevaar brengen.

Natuurlijk mag je dat zeggen, maar kan je het ook toelichten? Waarom vindt je het triest?quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:30 schreef PieterJanDeVakman het volgende:
Begrijp echt niet waarom het hier op FOK! toegestaan is om hierover op te scheppen, aangezien het gewoon verboden is om hier in Nederland zo hard te rijden. Er zouden maar kinderen van 17 meelezen hier die net hun rijbewijs hebben en dit ook gewoon normaal gaan vinden en dus zichzelf en anderen in gevaar brengen.

sowieso ben je een pannenkoek als je gelooft wat hij zegtquote:Op zondag 26 oktober 2014 10:15 schreef kikoooooo het volgende:
NieuweNier![]()
Ik word er zo moe van. Die constante vastlopende plaat.

SGP stemmer gespot!quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:30 schreef PieterJanDeVakman het volgende:

Als die jongere naar de Duiste Autobahn gaat, heb ik er geen problemen mee.quote:Op zondag 26 oktober 2014 01:19 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Ik denk dat iedere jonge gozer die net zijn rijbewijs heeft zo snel mogelijk naar de autobahn gaat om te kijken hoe hard ie kan.

Hij gaat gelukkig na het inhalen wel naar de rechter rijbaan, zoals het hoortquote:Op zondag 26 oktober 2014 10:38 schreef oldford het volgende:
[..]
Als die jongere naar de Duiste Autobahn gaat, heb ik er geen problemen mee.
Levensgevaarlijk wordt het als ze dat te ver vinden en op een provinciale weg in de buurt 300+ gaan rijden.
http://www.autojunk.nl/20(...)nelheid-in-nederland

Dat mag je zeggen. Wat dat betreft ben ik adrenaline verslaafd en kan het mij niet snel genoeg gaan. 180 rijden is trouwens niet zo boeiend, ik haal meer kick uit acceleratie.quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:30 schreef PieterJanDeVakman het volgende:

Geeft niet joh, houdt de mensen die het bloed van het asfalt spuiten ook uit de WW.quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:18 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Dat mag je zeggen. Wat dat betreft ben ik adrenaline verslaafd en kan het mij niet snel genoeg gaan. 180 rijden is trouwens niet zo boeiend, ik haal meer kick uit acceleratie.
Maar als je dat al zo triest vindt zal ik maar niet zeggen dat ik regelmatig de 300 aantik met de motor op de Nederlandse snelweg.

300 is natuurlijk veel te gek, en het is een idioot om zo hard in de bebouwde kom te rijden, maar die provinciale weg is rustig genoeg om ' bovengemiddeld' te rijden, dat wel.quote:Op zondag 26 oktober 2014 10:38 schreef oldford het volgende:
[..]
Als die jongere naar de Duiste Autobahn gaat, heb ik er geen problemen mee.
Levensgevaarlijk wordt het als ze dat te ver vinden en op een provinciale weg in de buurt 300+ gaan rijden.
http://www.autojunk.nl/20(...)nelheid-in-nederland

17 jarigen mogen nog geneens alleen rijden, moet een ervaren bestuurder naast zitten. Dus dat te hard gebeurd sowieso niet.quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:30 schreef PieterJanDeVakman het volgende:

Heb je ook weer wat te doen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:22 schreef padlarf het volgende:
[..]
Geeft niet joh, houdt de mensen die het bloed van het asfalt spuiten ook uit de WW.

Is logisch toch, alleen deze gekkies denken dat 180 en 300 hetzelfde isquote:Op zondag 26 oktober 2014 11:31 schreef Koepert het volgende:
[..]
300 is natuurlijk veel te gek, en het is een idioot om zo hard in de bebouwde kom te rijden, maar die provinciale weg is rustig genoeg om ' bovengemiddeld' te rijden, dat wel.
En NEE dat is geen 300, maar 150-180 zou ik daar ook nog wel doen. In de omstandigheden van het filmpje dan he.. qua verkeer en weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |