abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145945017
Mag ik zeggen dat ik je een ontzettend trieste vent vind als je 180 rijdt op de Nederlandse weg, of krijg ik nu een weer een mod over me heen?
Het liefste zet ik zo'n gast klem door meteen naar links te gaan zodat hij flink af moet remmen, maar doe dat toch maar niet omdat mijn leven me iets te lief is en ik geen Johnny achterin mijn kofferbak gevouwen wil hebben.

Begrijp echt niet waarom het hier op FOK! toegestaan is om hierover op te scheppen, aangezien het gewoon verboden is om hier in Nederland zo hard te rijden. Er zouden maar kinderen van 17 meelezen hier die net hun rijbewijs hebben en dit ook gewoon normaal gaan vinden en dus zichzelf en anderen in gevaar brengen.
  zondag 26 oktober 2014 @ 00:45:32 #52
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_145945548
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 00:30 schreef PieterJanDeVakman het volgende:
Mag ik zeggen dat ik je een ontzettend trieste vent vind als je 180 rijdt op de Nederlandse weg, of krijg ik nu een weer een mod over me heen?
Het liefste zet ik zo'n gast klem door meteen naar links te gaan zodat hij flink af moet remmen, maar doe dat toch maar niet omdat mijn leven me iets te lief is en ik geen Johnny achterin mijn kofferbak gevouwen wil hebben.

Begrijp echt niet waarom het hier op FOK! toegestaan is om hierover op te scheppen, aangezien het gewoon verboden is om hier in Nederland zo hard te rijden. Er zouden maar kinderen van 17 meelezen hier die net hun rijbewijs hebben en dit ook gewoon normaal gaan vinden en dus zichzelf en anderen in gevaar brengen.
Dan zal ik maar zwijgen over dat ik regelmatig 200+ rijd op rustige snelwegen... Die snelwegen waar iedereen dus 140-150 rijdt, behalve jij dus?

Die noodzaak om zelf politie te willen spelen snap ik eigenlijk totaal niet. Klem zetten of expres naar links is pas een achterlijke gedachtegang.

Kinderen van 17 doen trouwens echt niet wat ze lezen op een forum. Kom op man :'). Of ben jij er ook zo een die aggresiviteit toespeelt aan geweldadige games?
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
pi_145945605
Lekker bezig weer. :{
  zondag 26 oktober 2014 @ 00:53:06 #54
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_145945756
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 16:46 schreef PieterJanDeVakman het volgende:

[..]

Ja hoor, ik kan het trouwens ook iedereen aanraden. Een tandje rustiger rijden geeft een veel relaxter en veiliger gevoel. Al zou ik op de snelweg niet onder de 100 gaan zitten ;)
Doe ik wel met regen :')
Irene is bae <3
  zondag 26 oktober 2014 @ 01:19:08 #55
423147 NieuweNier
Bestel hem hier!
pi_145946514
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2014 00:45 schreef CapnIzzy het volgende:

[..]

Dan zal ik maar zwijgen over dat ik regelmatig 200+ rijd op rustige snelwegen... Die snelwegen waar iedereen dus 140-150 rijdt, behalve jij dus?

Die noodzaak om zelf politie te willen spelen snap ik eigenlijk totaal niet. Klem zetten of expres naar links is pas een achterlijke gedachtegang.

Kinderen van 17 doen trouwens echt niet wat ze lezen op een forum. Kom op man :'). Of ben jij er ook zo een die aggresiviteit toespeelt aan geweldadige games?
Ik denk dat iedere jonge gozer die net zijn rijbewijs heeft zo snel mogelijk naar de autobahn gaat om te lijken hoe hard ie kan. Op welk moment ze erachter komen dat snelheid niet gevaarlijk is. Snelheidsverschillen zijn gevaarlijk. Wat de reden waarom er op de autobahn dynamische snelheidslimieten zijn en er op de matrixborden wordt aangegeven wanneer er een file is ontstaan -- wat echt veel beter is dan een random limiet zoals bij ons, soms banen afgesloten en 70km/u omdat iemand op de vluchtstrook staat, en soms 70km/u wanneer er een ongeluk is gebeurd en alle banen onder het puin liggen :')
pi_145947827
NieuweNier, wat is jouw relatie met sounddragon en/of Anne?
  FOK!fotograaf zondag 26 oktober 2014 @ 02:07:17 #57
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_145948459
quote:
Ben jij zo'n iemand die 6 overtredingen gaat maken om een ander op zijn fout te wijzen? Categorie schoolmeester... In jouw stukje: onnodig linksrijden is 1, het niet voor laten gaan van het overige verkeer op de rijstrook is al 2 en nummer 3 is het bewust in gevaar brengen van het andere verkeer. En kom nu niet over die ander, die 180 rijdt, miepen, ik heb het over jou. Dat je je kan irriteren aan iets waar je 0,0 last van hebt... Damn. Daarnaast, weet jij waarom iemand zoveel haast heeft? Nee, dus ook niet mee bemoeien. Nog even afgezien van het feit dat de politie, die waarschijnlijk oorspronkelijk de hardrijder wilden pakken, op zo'n moment 99% van de tijd jou aan de kant zullen zetten (nog een reden om het lekker te laten gaan dus, beter voor je rechtvaardigheidsgevoel).

Ik rijd ook graag door en ik heb ook een periode gehad dat ik echt veel kilometers op onmogelijke doordeweekse tijdstippen reed en ik kan je zeggen, als je dan 130 rijdt, kom je maar weinig van die rechter rijstrook af. Om een uurtje of 11-12 's avonds al kan je rustig hele stukken 140-150-160 rijden, afhankelijk van waar je zit in het land. Nog later in de nacht ligt de snelheid van het overige verkeer eigenlijk nog hoger, op een verdwaalde vrachtwagen/caravanner/whatever na.

quote:
Alleen jammer dat er bij iemand van 17 ook nog een volwassene in de auto moet zitten die wel een rijbewijs heeft en zoveel jaar dat in bezit heeft en die de 17 jarige dient te corrigeren, dus dat argument gaat niet op. Ik zie het opschepperige er ook niet van in. Ik heb 200+ gereden (in Duitsland, in Nederland blijf ik altijd ruim onder invorderingsgrens :+ ), so what? Ben ik nu bijzonder? Ben ik nu anders?

[ Bericht 0% gewijzigd door Pizza_Boom op 26-10-2014 02:12:50 ]
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_145948506
De n44.

Maak daarna nou eens een normale snelweg van, ipv zo'n 70km/u flitsfestijn vanwege de rijke stinkerds.
  zondag 26 oktober 2014 @ 04:04:54 #59
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_145949114
quote:

Natuurlijk mag je dat zeggen, maar kan je het ook toelichten? Waarom vindt je het triest?
pi_145951341
NieuweNier :')
Ik word er zo moe van. Die constante vastlopende plaat.
pi_145951398
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2014 10:15 schreef kikoooooo het volgende:
NieuweNier :')
Ik word er zo moe van. Die constante vastlopende plaat.
sowieso ben je een pannenkoek als je gelooft wat hij zegt :P
  Moderator zondag 26 oktober 2014 @ 10:33:21 #62
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_145951583
Leuk, meelurken op deze discussie over hardrijden! Vooral Nieuwenier had weer een paar gouden opmerkingen om van te SMULLEN! :D

Tja, ik durf in NL op de wegen waar ik vaker rijd (randstad, en helaas vaak A2 :'( ) echt niet dik boven de limiet te rijden, ook niet als t rustig is want flitsers en trajectcontroles doen t al-tijd.

Daarnaast is het mij tot nu toe nog meegevallen met de 'hardrijders' hier in NL.
Over t algemeen lijken de meesten zich braaf aan de limietjes te houden.
Maar goed zoals k zei, ik rijd meestal overdag, in spitstijden, op veel te drukke wegen, die volzitten met controles :')

De mensen hier die beweren de hele tijd lekker 200 te rijden heb ik irl nog niet gezien iig....
En áls ik dr een tegenkom laat ik m idd lekker gaan, ik rijd toch over t algemeen rechts in mijn slome bak :P
pi_145951600
quote:

SGP stemmer gespot!
Kinderen van 17 hebben hersens en doen heus niet alles dat ze lezen.
5 Ferrari's op videoband!
pi_145951606
Ik vind hardrijden ook leuk. Maar ik vind geld (houden) leuker. Dus ik rij meestal 10/15 boven het limiet en niet meer dan dat (mocht je dan TOCH een boete krijgen is hij te betalen).
Zodra ik de grens over ga ga ik natuurlijk wel even los. Maar dat is ook gewoon erg leuk dan.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_145951647
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2014 01:19 schreef NieuweNier het volgende:

[..]

Ik denk dat iedere jonge gozer die net zijn rijbewijs heeft zo snel mogelijk naar de autobahn gaat om te kijken hoe hard ie kan.
Als die jongere naar de Duiste Autobahn gaat, heb ik er geen problemen mee.
Levensgevaarlijk wordt het als ze dat te ver vinden en op een provinciale weg in de buurt 300+ gaan rijden.

http://www.autojunk.nl/20(...)nelheid-in-nederland
pi_145951787
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 10:38 schreef oldford het volgende:

[..]

Levensgevaarlijk wordt het als ze dat te ver vinden en op een provinciale weg in de buurt 300+ gaan rijden.

Hij gaat gelukkig na het inhalen wel naar de rechter rijbaan, zoals het hoort
pi_145951843
Ook vreemd dat anderen niet kunnen hebben dat een ander 180 rijdt terwijl de hardrijder totaal niemand stoort of voor oponthoud zorgt.
Dat is wel anders met langzame rijders, die iedereen in de ankers dwingen met hun asociale langzame rijgedrag. Vrachtwagenchauffeurs zijn wat dat betreft nog het ergste, niet alleen op de linkerbaan van de snelweg maar vooral op provinciale wegen waar je ze vanwege de lengte ook nog moeilijk in kunt halen. En na iedere bocht of rotonde duurt het een eeuwigheid voordat er weer enigszins vaart in zit.
pindazakje
pi_145951895
Niemand stoort?
Hoe denk jij dat bijvoorbeeld die mensen in het hierboven staande filmpje zich voelde of nog voelen nadat ze met zo'n rotsnelheid zijn ingehaald? En dan praten we niet over het onderwerp "gevaar" want die is te gemakkelijk
pi_145952376
quote:

Dat mag je zeggen. Wat dat betreft ben ik adrenaline verslaafd en kan het mij niet snel genoeg gaan. 180 rijden is trouwens niet zo boeiend, ik haal meer kick uit acceleratie.

Maar als je dat al zo triest vindt zal ik maar niet zeggen dat ik regelmatig de 300 aantik met de motor op de Nederlandse snelweg.
  zondag 26 oktober 2014 @ 11:22:54 #70
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_145952456
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2014 11:18 schreef MaximumRush het volgende:

[..]

Dat mag je zeggen. Wat dat betreft ben ik adrenaline verslaafd en kan het mij niet snel genoeg gaan. 180 rijden is trouwens niet zo boeiend, ik haal meer kick uit acceleratie.

Maar als je dat al zo triest vindt zal ik maar niet zeggen dat ik regelmatig de 300 aantik met de motor op de Nederlandse snelweg.
Geeft niet joh, houdt de mensen die het bloed van het asfalt spuiten ook uit de WW.
Ok stelletje hokboeren
  zondag 26 oktober 2014 @ 11:31:11 #71
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_145952623
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 10:38 schreef oldford het volgende:

[..]

300 is natuurlijk veel te gek, en het is een idioot om zo hard in de bebouwde kom te rijden, maar die provinciale weg is rustig genoeg om ' bovengemiddeld' te rijden, dat wel.

En NEE dat is geen 300, maar 150-180 zou ik daar ook nog wel doen. In de omstandigheden van het filmpje dan he.. qua verkeer en weer
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
  zondag 26 oktober 2014 @ 11:39:34 #72
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_145952803
quote:

17 jarigen mogen nog geneens alleen rijden, moet een ervaren bestuurder naast zitten. Dus dat te hard gebeurd sowieso niet.

Ik heb liever dat mensen te hard rijden zodat ik lekker op cc door kan kachelen.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_145952919
quote:
10s.gif Op zondag 26 oktober 2014 11:22 schreef padlarf het volgende:

[..]

Geeft niet joh, houdt de mensen die het bloed van het asfalt spuiten ook uit de WW.
Heb je ook weer wat te doen.
  zondag 26 oktober 2014 @ 11:44:49 #74
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_145952948
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2014 11:43 schreef MaximumRush het volgende:

[..]

Heb je ook weer wat te doen.
Ok, deze is voor jou :) :D
Ok stelletje hokboeren
  zondag 26 oktober 2014 @ 11:50:03 #75
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_145953061
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 11:31 schreef Koepert het volgende:

[..]

300 is natuurlijk veel te gek, en het is een idioot om zo hard in de bebouwde kom te rijden, maar die provinciale weg is rustig genoeg om ' bovengemiddeld' te rijden, dat wel.

En NEE dat is geen 300, maar 150-180 zou ik daar ook nog wel doen. In de omstandigheden van het filmpje dan he.. qua verkeer en weer
Is logisch toch, alleen deze gekkies denken dat 180 en 300 hetzelfde is :')
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')