SPOILER: GymchickregelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door McNulty op 25-10-2014 11:29:12 ]we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
hey beachquote:
rip gainsquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 12:23 schreef Weissman het volgende:
Jonges ik heb vernomen dat Raymond samen met Slangetje in een strafkamp zitten in Noord-Korea.
hey setoquote:
omg die ken ik. hoe doe jij dit. in vredesnaam.quote:
RIP gainzquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 12:23 schreef Weissman het volgende:
Jonges ik heb vernomen dat Raymond samen met Slangetje in een strafkamp zitten in Noord-Korea.
vertel? lkkre snolletjequote:
Op youtube? Of op TV?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 14:29 schreef McNulty het volgende:
Als je naar the man in mirror kijkt, wie zie je dan?
Of in je slaapkamer?quote:
ies koeltoerquote:
quote:
hey grs, nog steeds marokkaans?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:02 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Gelukkig
Hey McNulty. Goede gymchick
Ja, hier ook alles kids achter de rits.quote:
Maakt niet uit. Kun je ook niks aan doen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:05 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Nog wel ja. Ik heb ook een Nederlands paspoort dus ik ben wel een beetje Nederlands.
Moest lachen want pijnlijk herkenbaar.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:06 schreef Sapstengel het volgende:
Met slechte mensen gaat het altijd goed he
Hahhahahehehhrhhr
Hahaha ik had een Turkse collega in de fabriek en die zei dat elke ochtend. Letterlijk elke, werkte daar een jaar en elke dag hetzelfde.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:15 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Moest lachen want pijnlijk herkenbaar.
Hehe. Altijd goeie humor in fabrieken/magazijnen. 'BIJNA WEEKEND JONGES' op maandag 06:00 is ook echt een pareltje.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:20 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hahaha ik had een Turkse collega in de fabriek en die zei dat elke ochtend. Letterlijk elke, werkte daar een jaar en elke dag hetzelfde.
Hahhaha idd. Of als je kwartier te laat komt "hey hejje late dienst vandoag".quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:24 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Hehe. Altijd goeie humor in fabrieken/magazijnen. 'BIJNA WEEKEND JONGES' op maandag 06:00 is ook echt een pareltje.
Hahahahahaha xD omgquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:29 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hahhaha idd. Of als je kwartier te laat komt "hey hejje late dienst vandoag".
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:45 schreef Awesome_ het volgende:
Ik heb hier wel behoefte aan. Post al langere tijd niet meer in de dieetclub vanwege de toenemende trollreacties en heb het gevoel er niet tussen te komen. Wanneer er meerdere users meegaan sta ik open voor een nieuwe reeks met gelijkgestemden.
Whahhaha inderdaad zo slechtquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:30 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Hahahahahaha xD omg
ja als iemand dan te laat is 'goeiemiddag' terwijl het nog steeds kutje vroeg is heheheheh
Het blijven allemaal vrouwen daar he.. lekker samen klagen over hoe dik ze zijn en hoe geen enkel dieet werkt, maar als het bij iemand wel goed gaat dan neemt de jaloezie en afgunst over.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:32 schreef Beach het volgende:
Mooiste is nog wel dat succesvolle fatties (ex) er ook niet meer welkom zijn
Nee, want die zijn eng. Het beste advies komt natuurlijk van de echte obees. Die weten echt wat afvallen is.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:32 schreef Beach het volgende:
Postte al iets soortgelijks. Meteen zand in hun kut allemaal. pff zemmelsquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Het blijven allemaal vrouwen daar he.. lekker samen klagen over hoe dik ze zijn en hoe geen enkel dieet werkt, maar als het bij iemand wel goed gaat dan neemt de jaloezie en afgunst over.
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:35 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Nee, want die zijn eng. Het beste advies komt natuurlijk van de echte obees. Die weten echt wat afvallen is.
Niet iedereen heeft de goede genen om meteen af te vallen zoals Qwea.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:35 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Nee, want die zijn eng. Het beste advies komt natuurlijk van de echte obees. Die weten echt wat afvallen is.
Ik denk dat ik ook maar wat popcorn ga eten. Mag ik over een tijdje misschien ook posten in de dieetclub.quote:
400kcal per dag jonge en er dan gewoon nog 1.5 jaar over doen. Zie, ik had gewoon 100 p.d moeten nemenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:50 schreef Sapstengel het volgende:
Qwea heeft zichzelf vast uitgehongerd, dat is geen gezonde manier om af te vallen en hoort daarom niet in het topic.
lol, je bereikt je doelen en wordt eruit gekickedquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:32 schreef Beach het volgende:
quote:
Je maag heeft geen ogen dus gewoon etenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:55 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook maar wat popcorn ga eten. Mag ik over een tijdje misschien ook posten in de dieetclub.![]()
Heb net een halve milkatablet gegetenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:58 schreef Sapstengel het volgende:
Heb net cheeseburgers besteld bij thuisbezorgd straks lekker genieten.
dat zijn 12 chocolaatjes, waarom niet meteen die hele reep in je hoofd proppen?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:05 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Heb net een halve milkatablet gegetenMoet vanaf morgen weer eens gaan IF'en en kcal gaan tellen anders mag ik ook straks in het dieettopic gaan posten met Deuce
Precies, als je toch al slecht bezig bent maakt het niet meer uit.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:08 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat zijn 12 chocolaatjes, waarom niet meteen die hele reep in je hoofd proppen?
z3mmel bezemquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:15 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor een Arabische strijdkreet? Kan ook gewoon in het Nederlands hè.
quote:
Bedankt voor de tipsquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:14 schreef Sapstengel het volgende:
Meer chocolade eten dan gaat het weg.
Zegt meneer die bijna het huwelijksbootje is ingestapt met een Marokkaansequote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:15 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor een Arabische strijdkreet? Kan ook gewoon in het Nederlands hè.
Het mooie is dat je niet eens hoeft te trollen maar gewoon de waarheid kan posten om mensen boos te krijgen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:20 schreef Deuce92 het volgende:
Dieetclub en het ideeën topic worden alsmaar beter.
Ja man, dat viel zwaar tegen. Ik dacht haar lekker makkelijk te kunnen onderdrukken, en dan kom ik er opeens achter dat ze een eigen mening heeft.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:17 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Zegt meneer die bijna het huwelijksbootje is ingestapt met een Marokkaanse
Ben benieuwd hoe je armen eruit zienquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:07 schreef Qwea het volgende:
[..]Who gives a damn about my arms. Daar gaat heel de discussie toch niet over
Hoe dan.
Ik denk eng gespierd.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:21 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe je armen eruit zien
(Ik quote dit in een ander topic omdat ik niet offtopic wil gaan)
Perfecte verwoording waarom ik gniffel in mijn vuistje.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:21 schreef Beach het volgende:
[..]
Het mooie is dat je niet eens hoeft te trollen maar gewoon de waarheid kan posten om mensen boos te krijgen.
Ik had wat nuttigs kunnen doen maar zo mijn zaterdagmiddag spenderen met het lezen van die twee topics is veel leukerquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:23 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Perfecte verwoording waarom ik gniffel in mijn vuistje.
Ik wilde mezelf leren coden. Nu doe ik dit. Ook mooi.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:27 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik had wat nuttigs kunnen doen maar zo mijn zaterdagmiddag spenderen met het lezen van die twee topics is veel leuker
Hoe vrouwen tegen elkaar doen
Daarbij vergeleken was RayK vs die andere in het BB topic niks.
Niks boeiends. http://i59.tinypic.com/33yhra0.jpgquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:21 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe je armen eruit zien
(Ik quote dit in een ander topic omdat ik niet offtopic wil gaan)
hey olga alles goedquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niks boeiends. http://i59.tinypic.com/33yhra0.jpg
Aangespannen en wel notabene.
Ik ben ook begonnen als fatty. Maar sws zou ik me daar niet thuisvoelen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:30 schreef THEFXR het volgende:
Fanta was eigenlijk ook een fattie, maar wilde niks met de dieetclub te maken hebben, die ging bij de boys zitten
Ohh lekker hoor ben benieuwd wat voor handjobs je kunt geven met die armenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Awesome pics. Great size. Look thick. Solid. Tight. Keep us all posted on your continued progress with any new progress pics or vid clips. Show us what you got man. Wanna see how freakin' huge, solid, thick and tight you can get. Thanks for the motivation.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wattttttttt hier is toch niets abnormaal aan.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:21 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ja man, dat viel zwaar tegen. Ik dacht haar lekker makkelijk te kunnen onderdrukken, en dan kom ik er opeens achter dat ze een eigen mening heeft.
Geef dr eens fucking ongelijk danquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:30 schreef THEFXR het volgende:
Fanta was eigenlijk ook een fattie, maar wilde niks met de dieetclub te maken hebben, die ging bij de boys zitten
ROIDSquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
FREAK OF NATURE! Laatste tijd 14kg vanwege etterende bicepspezenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:32 schreef Beach het volgende:
[..]
Wattttttttt hier is toch niets abnormaal aan.
En hierom schieten ze uit hun slof?
(netjes trouwens wat curl je?)
Ik heb geen tijd voor je, ik moet kogelstoten.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:31 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
hey olga alles goed
staat vast een klit van een vingerhoedje op
bah bah
doe mij maar een egte vrouw hoor![]()
Hahhahhahahhahahaquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:31 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
hey olga alles goed
staat vast een klit van een vingerhoedje op
bah bah
doe mij maar een egte vrouw hoor![]()
codecademy.com crew checkin in.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:02 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Gelukkig
Hey McNulty. Goede gymchick
Ben je getrouwd?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die vrouwen willen gewoon hun fatty struggles delen en emotionele support krijgen van andere fatties.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:30 schreef Awesome_ het volgende:
Vrouwen zijn zoveel vennijniger en irrationeler. Discussies worden helemaal niet gewonnen met feiten. Maar met gevoelens, semantics etc. Echt een hele nieuwe dimensie voor me.
Ik leer trouwens programmeren via Microsoft Virtual Academy. Geen idee of dat iets voor jou is?quote:
Geen zorgen je mag dus blijven xDquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:44 schreef Dimachaerus het volgende:
als je aesthetic bent
ben je hier dan ook niet meer welkom ??
Welke taal/talen?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:43 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik leer trouwens programmeren via Microsoft Virtual Academy. Geen idee of dat iets voor jou is?
Zal het uittjekken.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:43 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik leer trouwens programmeren via Microsoft Virtual Academy. Geen idee of dat iets voor jou is?
Zal ik ff bij je op bezoek komen dan? Nomsayyyyin.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
Wat is deze... Hier maken zij zich druk om? Moet je volgens hen soms anorexia armen hebben om er een beetje vrouwelijk uit te zien?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Met één arm?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
FREAK OF NATURE! Laatste tijd 14kg vanwege etterende bicepspezen
Ik denk eerder 'curves' omdat je anders de andere dames afschrikt.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:49 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wat is deze... Hier maken zij zich druk om? Moet je volgens hen soms anorexia armen hebben om er een beetje vrouwelijk uit te zien?
[..]
Met één arm?
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:48 schreef McNulty het volgende:
[..]
Zal ik ff bij je op bezoek komen dan? Nomsayyyyin.Nog niet helemaal ingewijd ze moet nog de penor van Deuce zien die hebben wij ook allemaal gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nohomo
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:44 schreef Awesome_ het volgende:
grs is de klokov(kettlebell) van microsoft
Nu nog bezig met HTML/CSS (geen talen) maar begin binnenkort met Javascript.quote:
Nope, heb ', gebookmarked.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:47 schreef McNulty het volgende:
[..]
Zal het uittjekken.
Ken je deze? Semi interessante documentaire over een pubertje die cirkels programmeert om iedereen en z'n moeder.
http://www.documentairene(...)des/#GTTabs_ul_15694
Ik kan het verkeerd hebben, maar volgens mij schoot niemand uit zijn/haar slof door die foto. De een vond het wat mooier dan de ander. Kan toch? Ik vind het zelf mooi gespierd.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:32 schreef Beach het volgende:
[..]
Wattttttttt hier is toch niets abnormaal aan.
En hierom schieten ze uit hun slof?
(netjes trouwens wat curl je?)
Ik las andere reacties (die overigens niet van jouw afkomstig waren zoals je zelf al aangeeft).quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik kan het verkeerd hebben, maar volgens mij schoot niemand uit zijn/haar slof door die foto. De een vond het wat mooier dan de ander. Kan toch? Ik vind het zelf mooi gespierd.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:50 schreef Awesome_ het volgende:
Misschien kan de harde kern beter naar R&P als het om mental support gaat ipv knowledge. Dat je zeg maar een circlejerk reeks hebt en een reeks voor mensen die echt willen afvallen zeg maar.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:08 schreef Awesome_ het volgende:
Ik zit zo met de rem erop te posten daar. kutzooi.
Wed maar dat die Mylene een pushbericht ontvangt wanneer wij ook maar iets teveel zeggen. Zo kut. Kan echt 99% van mn snoeiharde oneliners weggooien.quote:
Uhu.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:49 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wat is deze... Hier maken zij zich druk om? Moet je volgens hen soms anorexia armen hebben om er een beetje vrouwelijk uit te zien?
[..]
Met één arm?
Nicequote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:50 schreef G.R.S. het volgende:
Nu nog bezig met HTML/CSS (geen talen) maar begin binnenkort met Javascript.
Best wel opwindend toch? Wij mannen onder elkaarquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:57 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
NiceZIE JE WEL ER ZIJN GEEN VROUWEN OP HET INTERNET
JIJ ZELLUF HAHAHAquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:55 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Wie was de nan in de spiegel nu dan?
Hnggggggquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:59 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Best wel opwindend toch? Wij mannen onder elkaar
Begin jij nou maar je youtubechannel van de grond te krijgen zodat ik je kan zien in je schaarsgeklede gym outfits. Met die hourglass figure van je.quote:
lkkre chesthairquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:04 schreef McNulty het volgende:
Denk wel dat dit awesome_ is.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:05 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Hngggggg
if G.R.S == female {
$HNGGGGG
}
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:03 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Respect. Je curlt al meer dan de helft van de mensen in dit topic.
Wat je moet je nog allemaal regelen? Ik wil je wel in 1080p HD kunnen zien dus niet filmen met een potato cam. Zorg ook voor een degelijke mic zodat we je hese 0902 stem kunnen horen.quote:
Nog even antwoord te geven op je ene vraag: Waar ik vooral behoefte naar heb zijn video's waar de correcte form wordt gedemonstreerd. Er zijn genoeg video's op bb.com te vinden (ook de vrouwelijke variant) maar ik vind het vrij matig. Misschien kun je daar iets mee?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:08 schreef IrCute het volgende:
Nee maar serieus, er is nog niet echt een voedingtopic voor sporters. Ik denk dat het een gat in de fok markt is naast het BB topic.
Ik heb een goede cam en mic op mijn computer. Alleen ik kwam er gisteren dus achter dat mijn oude DLSR niet kan filmenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:12 schreef McNulty het volgende:
[..]
Wat je moet je nog allemaal regelen? Ik wil je wel in 1080p HD kunnen zien dus niet filmen met een potato cam. Zorg ook voor een degelijke mic zodat we je hese 0902 stem kunnen horen.
Begrepe. Goedsow.
Sta je in de USA al bekend als party pooper? Nou! Nou?quote:
Mja, die zijn er al heel veel op youtube en ik voel mij daar niet ''pro'' genoeg voor omdat te gaan doen zeg maar. Mijn eigen form is ook niet 100% namelijkquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:12 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Nog even antwoord te geven op je ene vraag: Waar ik vooral behoefte naar heb zijn video's waar de correcte form wordt gedemonstreerd. Er zijn genoeg video's op bb.com te vinden (ook de vrouwelijke variant) maar ik vind het vrij matig. Misschien kun je daar iets mee?
Ja, ik bel altijd de poliite als er minors in da house zijn. Moet je ze eens zien wegrennen joh, echt grappigquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:13 schreef McNulty het volgende:
[..]
Sta je in de USA al bekend als party pooper? Nou! Nou?
Denk het wel hoor!
Dat is wel een beetje grof.quote:
Heerlijk woord, mensen kijken je altijd verschrikt aan als je dat zegt. Is een beetje de ''nigger'' voor whites.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:16 schreef McNulty het volgende:
Cunt valt wel goed in Engelstalige landen heb ik mij laten vertellen.
Over wat voor minor hebben we het dan? 11 jarige kiddo's?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:15 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ja, ik bel altijd de poliite als er minors in da house zijn. Moet je ze eens zien wegrennen joh, echt grappig
iedereen onder 21, want die mogen hier niet drinkenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:17 schreef McNulty het volgende:
[..]
Over wat voor minor hebben we het dan? 11 jarige kiddo's?
Bitch is teveel ingeburgerd tegenwoordig. Alleen mannen voelen zich nog beledigt als ze dat toegeroepen krijgen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:17 schreef IrCute het volgende:
[..]
Heerlijk woord, mensen kijken je altijd verschrikt aan als je dat zegt. Is een beetje de ''nigger'' voor whites.
Beginnen die 20 jarigen dan gelijk een Usain Boltje te trekken? Aanstellers.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:18 schreef IrCute het volgende:
[..]
iedereen onder 21, want die mogen hier niet drinken
Kun je gearresteerd voor worden, dus ja.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:20 schreef McNulty het volgende:
[..]
Beginnen die 20 jarigen dan gelijk een Usain Boltje te trekken? Aanstellers.
Ik zou zeggen bluf dat doe je toch niet.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:22 schreef IrCute het volgende:
[..]
Kun je gearresteerd voor worden, dus ja.
Daarom zitten er meer dan 50% negers in de gevangenis hier.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:24 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik zou zeggen bluf dat doe je toch niet.
Fair enoughquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:14 schreef IrCute het volgende:
[..]
Mja, die zijn er al heel veel op youtube en ik voel mij daar niet ''pro'' genoeg voor omdat te gaan doen zeg maar. Mijn eigen form is ook niet 100% namelijkBeter besteed aan trainers enz
Omdat jij de politie voor ze belt en ze niet wegrennen? Rascist.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:31 schreef IrCute het volgende:
[..]
Daarom zitten er meer dan 50% negers in de gevangenis hier.
pciesquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:34 schreef McNulty het volgende:
[..]
Omdat jij de politie voor ze belt en ze niet ze wegrennen? Rascist.
Thanks baequote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:33 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Fair enough
Wat je ook gaat doen, mijn support heb je
In Australië zegt men het constant, maar in Engeland vinden veel mensen het volgens mij nog wel offensive. Alleen daar zegt men het wel gewoon steeds, iig de Britten die ik ken wel.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:16 schreef McNulty het volgende:
Cunt valt wel goed in Engelstalige landen heb ik mij laten vertellen.
Doe een weightloss journey ofzo.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:14 schreef IrCute het volgende:
[..]
Mja, die zijn er al heel veel op youtube en ik voel mij daar niet ''pro'' genoeg voor omdat te gaan doen zeg maar. Mijn eigen form is ook niet 100% namelijkBeter besteed aan trainers enz
In Murica is dat zo'n beetje het grofste wat je tegen een vrouw kan zeggen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
In Australië zegt men het constant, maar in Engeland vinden veel mensen het volgens mij nog wel offensive. Alleen daar zegt men het wel gewoon steeds, iig de Britten die ik ken wel.
In de VS hoor ik het heel weinig en is het inderdaad ook heel offensive.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
In Australië zegt men het constant, maar in Engeland vinden veel mensen het volgens mij nog wel offensive. Alleen daar zegt men het wel gewoon steeds, iig de Britten die ik ken wel.
Ik was van plan om sowieso een soort van journey vlog te doen, waarbij ik mijn lifts laat zien en samenvatting van wat ik eet enz. Daarnaast kookfilmpjes, wat nutrition advies en ook filmpjes waarbij ik naar de Costco ga en laat zien wat ik daar koop.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:41 schreef McNulty het volgende:
[..]
Doe een weightloss journey ofzo.
Laat zien hoe je je meals prept.
Deel recepten.
Prep voor een bikini competitie/ powerlift meet.
Twerk je white booty voor de camera.
schiet maar op met die filmpjes ik zit er al klaar voorquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:46 schreef IrCute het volgende:
[..]
In de VS hoor ik het heel weinig en is het inderdaad ook heel offensive.
[..]
Ik was van plan om sowieso een soort van journey vlog te doen, waarbij ik mijn lifts laat zien en samenvatting van wat ik eet enz. Daarnaast kookfilmpjes, wat nutrition advies en ook filmpjes waarbij ik naar de Costco ga en laat zien wat ik daar koop.
Godver.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:47 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
schiet maar op met die filmpjes ik zit er al klaar voor
En daarna een white girl versie van deze.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:46 schreef IrCute het volgende:
[..]
In de VS hoor ik het heel weinig en is het inderdaad ook heel offensive.
[..]
Ik was van plan om sowieso een soort van journey vlog te doen, waarbij ik mijn lifts laat zien en samenvatting van wat ik eet enz. Daarnaast kookfilmpjes, wat nutrition advies en ook filmpjes waarbij ik naar de Costco ga en laat zien wat ik daar koop.
Schiet gewoon op man. Ik ben al klaar om een set van 700 rep seated groin hammer curls te doen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:49 schreef IrCute het volgende:
Ik moet eerst een fatsoenlijke camera fixen. Ik wou gisteren mijn lifts filmen en kwam ik erachter dat mijn DLSR niet kan filmen. Mijn schoonouders hebben wel een goede videocamera, misschien dat ik die voor een paar weken mag lenen totdat ik mijn eigen camera koop.
Huh?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:49 schreef IrCute het volgende:
Ik moet eerst een fatsoenlijke camera fixen. Ik wou gisteren mijn lifts filmen en kwam ik erachter dat mijn DLSR niet kan filmen. Mijn schoonouders hebben wel een goede videocamera, misschien dat ik die voor een paar weken mag lenen totdat ik mijn eigen camera koop.
Ik ben lelijk & dikquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:52 schreef McNulty het volgende:
[..]
Schiet gewoon op man. Ik ben al klaar om een set van 700 rep seated groin hammer curls te doen.
Nee, het is een oudere DLSR (nikon d40) die geen filmfunctie heeftquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:52 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Huh?
Zit er niet gewoon een veeeeel te traag sd kaartje in waardoor hij in de stress gaat met het maken van een film?
Dan waardeer je mijn affectie des te meer.quote:
lol Bogans zijn het Australische equivalent van Nederlandse Tokkies of Britse Chavs.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:49 schreef Sapstengel het volgende:
Whahha nee maar dit werkt wel, zoals in het tweede filmpje
Haha moet altijd lachen om die shit manquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:58 schreef McNulty het volgende:
[..]
lol Bogans zijn het Australische equivalent van Nederlanse Tokkies of Britse Chavs.
Het voedingtopic?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:13 schreef McNulty het volgende:
Er wordt wel hard gemod daar in het topic van Ikiskjoet.
M'n serieuze reactie is ook gewoon verdwenenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:13 schreef McNulty het volgende:
Er wordt wel hard gemod daar in het topic van Ikiskjoet.
Lol ik antwoordde mesgien. Daarna zei ik oh shit dit is geen onz.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:14 schreef Beach het volgende:
[..]
M'n serieuze reactie is ook gewoon verdwenen
Jezus wat een trieste bedoening dat LIF.
Hahah wtfquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:01 schreef Deuce92 het volgende:
Hey Sap, vuile racist.
FB / Actiever racistische users aanpakken
Die van mij zal er waarschijnlijk zo uitzien:quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:32 schreef Klokov het volgende:
Wie gaat morgen zijn lijstje posten in DEGYMVOEDINGSCLUB #1?
Helemaal vergeten.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:36 schreef Deuce92 het volgende:
Hey vriendjes, vannacht gaat de wintertijd weer in. Dat wordt een uurtje langer lekker genieten.
Wat zei je dan?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:14 schreef Beach het volgende:
[..]
Was ook gewoon terechtquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:14 schreef Beach het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Waarom wachten als het nu al kan!!!1!!quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:32 schreef Klokov het volgende:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:49 schreef Klokov het volgende:
[..]
Was ook gewoon terechtNergens last van, had alleen de link gepost voor jullie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
sletquote:
boksquote:
godverdomme ik moet nog een camera hebben ja, doe eens rustigquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:58 schreef McNulty het volgende:
Hoeveel joetoep video materiaal heb je al gefilmd verdomme?
6 uur vroeger dusquote:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:32 schreef Klokov het volgende:
niet op zondagquote:
Zo'n toon sla je niet aan tegen mij ja. Als mij iets beloofd moet je het gewoon doen ja. Ik weet niet hoe dat werkt in Amerika, maar zo doen wij dat hier in Holland.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:59 schreef IrCute het volgende:
[..]
godverdomme ik moet nog een camera hebben ja, doe eens rustig
I promise bae. Eerste filmpje zal wel een kookfilmpje worden.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:02 schreef McNulty het volgende:
[..]
Zo'n toon sla je niet aan tegen mij ja. Als mij iets beloofd moet je het gewoon doen ja. Ik weet niet hoe dat werkt in Amerika, maar zo doen wij dat hier in Holland.
echt een cunt ben jij jongequote:
Moedig haar aan niet aan oke.quote:
En dan nog zeuren that u wont get layed?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:06 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Chicks before dicks, nomsayin'?
Ik ben geen cunt watsmetjou. Ik ben een dick.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:03 schreef IrCute het volgende:
[..]
Kan er niks aan doen, zo ben ik geboren, net als jij. Niet haten
Hallo, Ik was hier voor jou sukkol.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:07 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Mag die cuteIR nu weer terug naar LIF want dit is echt topicbagger
Wanneer heb ik dat gezegdquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:07 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
En dan nog zeuren that u wont get layed?
fuck off
Oh, wat doe jij achter Centraal Station dan?quote:
Je hebt nog niet echt een stempel weten te drukken, misschien nu met je topless youtube kanaalquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:08 schreef IrCute het volgende:
[..]
Hallo, Ik was hier voor jou sukkol.
Die Xbox One moet toch ooit betaald worden of niet?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:09 schreef McNulty het volgende:
[..]
Oh, wat doe jij achter Centraal Station dan?
Sta je daar met een menukaart inclusief prijslijst?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:10 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Die Xbox One moet toch ooit betaald worden of niet?
Hey Deuce is 92 je leeftijd? Wat is dat voor tijd om naar bed te gaan manquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:09 schreef Deuce92 het volgende:
Lekker gezellig hier. Ik ga Dit Was Het Nieuws kijken en dan lekker een uur langer slapen.
#lekkergenieten
Zou oud was ik toen ik op Fok! kwam. Nu ben ik 94.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hey Deuce is 92 je leeftijd? Wat is dat voor tijd om naar bed te gaan man
Hij was er nog steedsquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hey Deuce is 92 je leeftijd? Wat is dat voor tijd om naar bed te gaan man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
Het was niet mijn intentie om als een FA over te komen, my badquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:10 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Dat merk je aan alles, maar komt goed
Dansen babe?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:17 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Het was niet mijn intentie om als een FA over te komen, my bad
Hahaha outta nowherequote:
GRS heb je weleens een natte droom gehad?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
quote:Op zondag 26 oktober 2014 01:15 schreef Montelly het volgende:
[..]
GRS heb je weleens een natte droom gehad?Elke dagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gewoon kansloos. Die dunne chick is gewoon veel beter dan al die anderequote:Op zondag 26 oktober 2014 09:48 schreef G.R.S. het volgende:
Vrouwen die zingen over skinny bitches.Owee als je zingt over fatties, dan heb je een hele boze menigte achter je aan
"Boys like a little more booty to hold at night."quote:Op zondag 26 oktober 2014 09:48 schreef G.R.S. het volgende:
Vrouwen die zingen over skinny bitches.Owee als je zingt over fatties, dan heb je een hele boze menigte achter je aan
Wacht maar totdat de HAES kliek jou in haar vizier krijgt.quote:Op zondag 26 oktober 2014 09:48 schreef G.R.S. het volgende:
No thanks Jeffquote:
No thanks Guma, verder dan trash en prog ga ik niet.quote:
Vieze naysayerquote:Op zondag 26 oktober 2014 11:42 schreef Klokov het volgende:
[..]
No thanks Guma, verder dan trash en prog ga ik niet.
quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:55 schreef Puala het volgende:
[..]
Sorry, maar ik denk dat 90% van het dieet topic het lichaam van Qwea niet wilt hebben. Velen houden van hun rondingen
Hahahahaquote:Op zondag 26 oktober 2014 11:59 schreef Klokov het volgende:
Hey Sapstengel
http://metro.co.uk/2014/1(...)r-operation-4919985/
quote:Op zondag 26 oktober 2014 09:48 schreef G.R.S. het volgende:
Is toch gewoon zo?quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:19 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hier is een kogelstootster:
[ afbeelding ]
Ik denk dat van alle vrouwen in de dieetclub Qwea hier het minst van weg heeft.
Meh, beetje een tragisch 'gebed zonder end'. Mensen zullen zich blijven storen en anderen zullen er koppig blijven posten.quote:
quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:20 schreef Deuce92 het volgende:
Dat drama.
Vraag me af of de mods hierover gaan zeiken:
[..]
Is toch gewoon zo?
Ze kunnen het blijkbaar niet hebben dat iemand meer succes heeft.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Meh, beetje een tragisch 'gebed zonder end'. Mensen zullen zich blijven storen en anderen zullen er koppig blijven posten.
Het is geen wedstrijd.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:24 schreef Beach het volgende:
Ze kunnen het blijkbaar niet hebben dat iemand meer succes heeft.
quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:18 schreef Beach het volgende:
Hey Dima nog moto3 race gekeken?
Zo nee je hebt echt wat gemist
Een wedstrijd gal spuwenquote:
Downloaden dan, desnoods lever ik je een nzb of torrentlocatie.quote:
Smooth as fuark.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:47 schreef Weissman het volgende:
Ik zou Qwea wel een wheyshake geven, nomsayin' ?
Ben je tot 6 december al volgeboekt?quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:03 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ja, man behalve 1 keer in de 2 weken op vrijdagavond. Dan ben ik hobbyneger. (no racist)
quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:00 schreef Jahr00n het volgende:
R&P / Geen vriendin de wanhoop nabij.
Dit topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |