SPOILER: GymchickregelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door McNulty op 25-10-2014 11:29:12 ]we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
hey beachquote:
rip gainsquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 12:23 schreef Weissman het volgende:
Jonges ik heb vernomen dat Raymond samen met Slangetje in een strafkamp zitten in Noord-Korea.
hey setoquote:
omg die ken ik. hoe doe jij dit. in vredesnaam.quote:
RIP gainzquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 12:23 schreef Weissman het volgende:
Jonges ik heb vernomen dat Raymond samen met Slangetje in een strafkamp zitten in Noord-Korea.
vertel? lkkre snolletjequote:
Op youtube? Of op TV?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 14:29 schreef McNulty het volgende:
Als je naar the man in mirror kijkt, wie zie je dan?
Of in je slaapkamer?quote:
ies koeltoerquote:
quote:
hey grs, nog steeds marokkaans?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:02 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Gelukkig
Hey McNulty. Goede gymchick
Ja, hier ook alles kids achter de rits.quote:
Maakt niet uit. Kun je ook niks aan doen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:05 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Nog wel ja. Ik heb ook een Nederlands paspoort dus ik ben wel een beetje Nederlands.
Moest lachen want pijnlijk herkenbaar.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:06 schreef Sapstengel het volgende:
Met slechte mensen gaat het altijd goed he
Hahhahahehehhrhhr
Hahaha ik had een Turkse collega in de fabriek en die zei dat elke ochtend. Letterlijk elke, werkte daar een jaar en elke dag hetzelfde.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:15 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Moest lachen want pijnlijk herkenbaar.
Hehe. Altijd goeie humor in fabrieken/magazijnen. 'BIJNA WEEKEND JONGES' op maandag 06:00 is ook echt een pareltje.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:20 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hahaha ik had een Turkse collega in de fabriek en die zei dat elke ochtend. Letterlijk elke, werkte daar een jaar en elke dag hetzelfde.
Hahhaha idd. Of als je kwartier te laat komt "hey hejje late dienst vandoag".quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:24 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Hehe. Altijd goeie humor in fabrieken/magazijnen. 'BIJNA WEEKEND JONGES' op maandag 06:00 is ook echt een pareltje.
Hahahahahaha xD omgquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:29 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hahhaha idd. Of als je kwartier te laat komt "hey hejje late dienst vandoag".
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:45 schreef Awesome_ het volgende:
Ik heb hier wel behoefte aan. Post al langere tijd niet meer in de dieetclub vanwege de toenemende trollreacties en heb het gevoel er niet tussen te komen. Wanneer er meerdere users meegaan sta ik open voor een nieuwe reeks met gelijkgestemden.
Whahhaha inderdaad zo slechtquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:30 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Hahahahahaha xD omg
ja als iemand dan te laat is 'goeiemiddag' terwijl het nog steeds kutje vroeg is heheheheh
Het blijven allemaal vrouwen daar he.. lekker samen klagen over hoe dik ze zijn en hoe geen enkel dieet werkt, maar als het bij iemand wel goed gaat dan neemt de jaloezie en afgunst over.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:32 schreef Beach het volgende:
Mooiste is nog wel dat succesvolle fatties (ex) er ook niet meer welkom zijn
Nee, want die zijn eng. Het beste advies komt natuurlijk van de echte obees. Die weten echt wat afvallen is.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:32 schreef Beach het volgende:
Postte al iets soortgelijks. Meteen zand in hun kut allemaal. pff zemmelsquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Het blijven allemaal vrouwen daar he.. lekker samen klagen over hoe dik ze zijn en hoe geen enkel dieet werkt, maar als het bij iemand wel goed gaat dan neemt de jaloezie en afgunst over.
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:35 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Nee, want die zijn eng. Het beste advies komt natuurlijk van de echte obees. Die weten echt wat afvallen is.
Niet iedereen heeft de goede genen om meteen af te vallen zoals Qwea.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:35 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Nee, want die zijn eng. Het beste advies komt natuurlijk van de echte obees. Die weten echt wat afvallen is.
Ik denk dat ik ook maar wat popcorn ga eten. Mag ik over een tijdje misschien ook posten in de dieetclub.quote:
400kcal per dag jonge en er dan gewoon nog 1.5 jaar over doen. Zie, ik had gewoon 100 p.d moeten nemenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:50 schreef Sapstengel het volgende:
Qwea heeft zichzelf vast uitgehongerd, dat is geen gezonde manier om af te vallen en hoort daarom niet in het topic.
lol, je bereikt je doelen en wordt eruit gekickedquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:32 schreef Beach het volgende:
quote:
Je maag heeft geen ogen dus gewoon etenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:55 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook maar wat popcorn ga eten. Mag ik over een tijdje misschien ook posten in de dieetclub.![]()
Heb net een halve milkatablet gegetenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:58 schreef Sapstengel het volgende:
Heb net cheeseburgers besteld bij thuisbezorgd straks lekker genieten.
dat zijn 12 chocolaatjes, waarom niet meteen die hele reep in je hoofd proppen?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:05 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Heb net een halve milkatablet gegetenMoet vanaf morgen weer eens gaan IF'en en kcal gaan tellen anders mag ik ook straks in het dieettopic gaan posten met Deuce
Precies, als je toch al slecht bezig bent maakt het niet meer uit.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:08 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat zijn 12 chocolaatjes, waarom niet meteen die hele reep in je hoofd proppen?
z3mmel bezemquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:15 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor een Arabische strijdkreet? Kan ook gewoon in het Nederlands hè.
quote:
Bedankt voor de tipsquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:14 schreef Sapstengel het volgende:
Meer chocolade eten dan gaat het weg.
Zegt meneer die bijna het huwelijksbootje is ingestapt met een Marokkaansequote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:15 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor een Arabische strijdkreet? Kan ook gewoon in het Nederlands hè.
Het mooie is dat je niet eens hoeft te trollen maar gewoon de waarheid kan posten om mensen boos te krijgen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:20 schreef Deuce92 het volgende:
Dieetclub en het ideeën topic worden alsmaar beter.
Ja man, dat viel zwaar tegen. Ik dacht haar lekker makkelijk te kunnen onderdrukken, en dan kom ik er opeens achter dat ze een eigen mening heeft.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:17 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Zegt meneer die bijna het huwelijksbootje is ingestapt met een Marokkaanse
Ben benieuwd hoe je armen eruit zienquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:07 schreef Qwea het volgende:
[..]Who gives a damn about my arms. Daar gaat heel de discussie toch niet over
Hoe dan.
Ik denk eng gespierd.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:21 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe je armen eruit zien
(Ik quote dit in een ander topic omdat ik niet offtopic wil gaan)
Perfecte verwoording waarom ik gniffel in mijn vuistje.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:21 schreef Beach het volgende:
[..]
Het mooie is dat je niet eens hoeft te trollen maar gewoon de waarheid kan posten om mensen boos te krijgen.
Ik had wat nuttigs kunnen doen maar zo mijn zaterdagmiddag spenderen met het lezen van die twee topics is veel leukerquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:23 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Perfecte verwoording waarom ik gniffel in mijn vuistje.
Ik wilde mezelf leren coden. Nu doe ik dit. Ook mooi.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:27 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik had wat nuttigs kunnen doen maar zo mijn zaterdagmiddag spenderen met het lezen van die twee topics is veel leuker
Hoe vrouwen tegen elkaar doen
Daarbij vergeleken was RayK vs die andere in het BB topic niks.
Niks boeiends. http://i59.tinypic.com/33yhra0.jpgquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:21 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe je armen eruit zien
(Ik quote dit in een ander topic omdat ik niet offtopic wil gaan)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |