Zeker. Ik tank voortaan in Zwolle!quote:
Dat is vlakbij inderdaadquote:Op maandag 27 oktober 2014 20:24 schreef densmee het volgende:
Whoppa we mogen nog een maand de weg op met de limo, want hij is vandaag goedgekeurd![]()
en vandaag in de wondere wereld van Anne gewerkt (noord Limburg) ergens bij Vierlingsbeek
Yesquote:Op maandag 27 oktober 2014 21:08 schreef Duvel het volgende:
Een soort van begin van goed nieuws, mooi!
Ah ja, dat ken ik. Een paar keer prikken en je bent er vanaf als het goed isquote:Op maandag 27 oktober 2014 20:58 schreef Anne het volgende:
En lieve mensen, eindelijk na ongeveer een half jaar klachten (of zelfs langer, maar de infecties en ontstekingen brachten mij op het verkeerde pad), van moeheid, pijntjes, hoofdpijn, concentratie problemen en de rest van mijn lijstje aan klachten is er eindelijk bekend wat er aan de hand is! Een behoorlijk vitamine B12 tekort!
Nu uitzoeken waarom ik dat heb. Maar eindelijk weet ik *iets*.
Zo werkt het dus even niet bij mijquote:Op maandag 27 oktober 2014 21:53 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ah ja, dat ken ik. Een paar keer prikken en je bent er vanaf als het goed is
Uiteraard, ik bedoel dat je vrij snel van de klachten af kan komen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:55 schreef Anne het volgende:
[..]
Zo werkt het dus even niet bij mijoorzaak zoeken eerst namelijk.
Dus ik hoop dat ik vlot terecht kan in het ziekenhuis.
Het begin is erquote:Op maandag 27 oktober 2014 20:58 schreef Anne het volgende:
En lieve mensen, eindelijk na ongeveer een half jaar klachten (of zelfs langer, maar de infecties en ontstekingen brachten mij op het verkeerde pad), van moeheid, pijntjes, hoofdpijn, concentratie problemen en de rest van mijn lijstje aan klachten is er eindelijk bekend wat er aan de hand is! Een behoorlijk vitamine B12 tekort!
Een alfa een echte auto noemenquote:Op maandag 27 oktober 2014 14:18 schreef Dingest het volgende:
Ik ben niet langer meer Alfist
[..]
Maar zij kochten geen BX - zij kochten een echte auto
Ja, ik doe n.l. niet aan hints.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:37 schreef Anne het volgende:
[..]
Denk je dat nog steeds na alle hints die hier zijn gegeven ja?
Gefeliciteerd. Als je weet wat je hebt, kan er naar een oplossing gezocht worden.quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:58 schreef Anne het volgende:
Marktplaats in de gaten houden. Ik heb het idee dat ouwe mannetjes die nu dood gaan soms wel eens een leuke BX in de schuur hebben staan. En anders moet je zelf aan de slag.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:28 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Ik zoek een goed onderhouden BX Deauville
Staan er niet te veel online helaas, binnenkort maar weer even kijken (na de 19e)quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:48 schreef 2cv het volgende:
[..]
Marktplaats in de gaten houden. Ik heb het idee dat ouwe mannetjes die nu dood gaan soms wel eens een leuke BX in de schuur hebben staan. En anders moet je zelf aan de slag.
Ik zou het elke dag in de gaten houden. Hoe wrang, cru en asociaal het ook klinkt: elke dag gaan er mensen dood.quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:50 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Staan er niet te veel online helaas, binnenkort maar weer even kijken (na de 19e)
Ik hoef geen perfect onderhouden BX, wil er ook best wel een beetje geld tegen aan gooien, want in mijn budget (1500) vind je echt geen in top staat verkerende BX denk ik zoquote:Op maandag 27 oktober 2014 23:52 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik zou het elke dag in de gaten houden. Hoe wrang, cru en asociaal het ook klinkt: elke dag gaan er mensen dood.
Al kan je natuurlijk ook gewoon een BX kopen van iemand die er om een andere van af wil. Maar de snoepjes komen van dooie ouwe mannetjes.
Of te wel.... je duurste BX was 1100quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:03 schreef 2cv het volgende:
Met 1500 kom je een heel eind. M'n duurste BX was 1100. Daar hoefde alleen een nieuwe distributieriem omheen, looprol, spanrol, kleppen stellen, nieuwe keerringen, koppeling, versnellingsbak, aandrijfassen, remmen en wielen, ander stuurhuis en nieuwe retourslangen. En wat laswerk. Gelukkig zit er nog wat werk aan, anders zou ik me maar vervelen
Neuh, bak kreeg ik voor een prikkie, aandrijfassen had ik al. Andere onderdelen kan ik ook goedkoop kopen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:20 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Of te wel.... je duurste BX was 1100Maar je hebt voor hetzelfde bedrag aan onderdelen moeten kopen
ook goeiesmorruguhsquote:
heu, dat had ik een paar jaar terug ook B12 tekort. kreeg de B12 uit een spuit van de dokter aangevuld en voelde me dan een week lang superenergiekquote:Op maandag 27 oktober 2014 20:58 schreef Anne het volgende:
Sterkte !quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 09:33 schreef .Neovo. het volgende:
Ik loop ook al een tijdje met "klachten" rond, maar mijn huisarts zegt telkens weer dat er niks aan de hand is. Alsof het normaal is dat ik aan het eind van de dag kapot ben en 21:00 in bed lig...
Mochten jullie het nog niet weten: ik loop momenteel bij een psycholoog en die vertelde mij al dat ik psychisch overbelast ben en daardoor dus ook heel vaak moe. Eerst maar zien hoe we dat gaan oplossen. Binnenkort maar eerst weer langs de huisarts en daar de tent op stelten zetten.
Wat mij betreft wel hoor.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:18 schreef densmee het volgende:
Goeiendag, mag ik hier ook nog posten zonder iets noemenswaardig te mankeren
Aan de andere kant, je zult in Zwolle wonen... Daar mag je best voor gecompenseerd worden vind ikquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:29 schreef Paladijn het volgende:
Ik heb er last van dat die eikels in Zwolle een prijsoorlog voeren terwijl je hier nog 1.70 per liter 98 neertelt
Tanken is wel een feest daar ja. Maar de gemiddelde wachttijd is daar nu ook iets van een kwartierquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:29 schreef Paladijn het volgende:
Ik heb er last van dat die eikels in Zwolle een prijsoorlog voeren terwijl je hier nog 1.70 per liter 98 neertelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |